Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Justin hoeks 29-03-2019

bedankt nog voor de super snelle levering had ik niet verwacht bij bestellen stond bij levertijd 3tm5 dagen maar toen alles ingevuld was kwam in ineens devolgende dag dus dat was top

Gerard 29-03-2019

Goede communicatie en prijsstelling, goede service. En een snelle levering.

Brent 29-03-2019

Ja ik beveel deze website aan. Een snelle en goede levering! Niet op aan te merken

Ulusoy 29-03-2019

Om te beginnen vind ik dat de webshop duidelijk informatie aangeeft wat produkt betreft. De prijzen vind ik vergeleken met andere sites ook voordelig, want de kwaliteit die je ervoor terug krijgt heb je lange plezier mee. Wat leveringen betreft heb ik totaal niets te klagen. Producten komen altijd netjes aan en op tijd ( tenzij leveringsdatum anders is ivm voorraad). Ik wacht namelijk nog op mijn knipschaar. Heb erover gemaild en kreeg netjes direct een duidelijk beschreven antwoord op.
Kortom goede duidelijke informatie , voordelig prijzen, prima kwaliteit en natuurlijk professioneel hulp.

Mvg,

Ulusoy

Jokki 28-03-2019

Alles wat je zoekt in een goede webshop , snelle bezorging , kassakoopjes bij afrekenen :-) en de goedkoopste ;-) gewoon goeddddd mensen !!!!!! bol.com watch out haha tot snel

Rommert 24-03-2019

Goede en snelle levering en duidelijke site.
Goede informatie op de site, zekfs met filmpjes.

Berry 24-03-2019

Goede webshop met zeer aantrekkelijke prijzen,en snelle levering.
S,avonds besteld volgende dag al in huis.

Willem 23-03-2019

Ging altijd gereedschap kopen in winkels, eerste keer nu bij Gereedschapscentrum om reden dat veel winkels gereedschappen niet op voorraad hebben ,met lange levertijd .
Mijn lamellenfrees zou binnen 8 werkdagen geleverd worden ( met kleine lettertjes : afhankelijk leverancier) Toch eindcijfer 10 punten gegeven ,steeds communicatie met klantenservice . Verbeterpuntje: gewoon doorgeven dat levertijd langer gaat duren ,maakt niet uit langer . Maar dan weet je waar je aan toe bent .
Groot pluspunt : Scherpe nette prijzen !

jack 22-03-2019

dat de levertijden zijn verbeterd en een groot assortiment hebben met veel aanbiedingen

Niels 21-03-2019

Ik heb hier de Makita DTW285ZJ gekocht. Ik kocht deze omdat bij Makita deze maand een actie heeft voor een gratis accu. Ondanks dat ze geen officieel dealer zijn van Makita en de actie niet geldt, zijn ze mij prima tegemoet gekomen.
Klantenservice was ook snel en vriendelijk, levering was ook snel. Zeker een aanrader.

Bas 20-03-2019

Gereedschapcentrum heeft een erg compleet aanbod, levert snel en volgens afspraak. Prima service!

AJ 19-03-2019

Top product werd aangeboden op gereedschaps centrum.nl voor een scherpe prijs. Werd zeer snel geleverd! Top service

gerrit 19-03-2019

gewoon kei goed bestellen en volgende dag leveren keurig zo als het hoort !!

kamerling 19-03-2019

Op zoek naar gereedschap kwam ik bij deze winkel, mooie overzichtelijke en makkelijke website.
makkelijk besteld en keurig geleverd.

JS 19-03-2019

Goede prijs
Zeer snelle levering
Een aanrader om te kopen.
Duidelijke en gemakkelijke webshop. Bestellen makkie TOPPIE

W 19-03-2019

Scherpe prijzen en snelle levering! Ook fijne en duidelijke klantenservice waarmee je snel contact krijgt, bijvoorbeeld via de chat.

Edwin van Leer 18-03-2019

De prijs kwaliteit service en info is zeer goed ze weten waar ze over praten. Daarom ga ik graag naar gereedschap center.

Klussenbedrijf Klop Kortgene 17-03-2019

Dit cijfer geef ik, omdat het eenvoudig was om te vinden, bestellen en af te rekenen. Ik kreeg gelijk een bevestiging mail van wat ik besteld had en de volgende dag een mail van de verzending. Mijn bestelling was binnen 24 uur in huis.

Ton 16-03-2019

Ruime sortering van kwaliteitsapparatuur. Niet zo heel snel qua bezorging maar wel punctueel.

Roel 16-03-2019

Snel en makkelijk te bestellen. Zeer snel in huis.
Nl. S'avonds besteld de volgende morgen voor 10 uur in huis.

JorisIII 15-03-2019

Door mij bestelde maaier is alleszins redelijk geprijsd èn wordt conform afgegeven prognose tijdig geleverd. Product is in orde. Binnenkort ga ik het in de praktijk uitproberen.

Sluijter renovatie 15-03-2019

Heb al best wat gereedschap gekocht
Maar mensen zijn vriendelijk en denken
Ook met je mee

RJ Dijkman 12-03-2019

De service was geweldig, aanpassingen gedaan gedurende het bestelproces netjes geholpen door .... , top. Ook de levering was eerder als verwacht met een zeer scherpe prijs, heel erg tevreden met de aankoop

Ronald 11-03-2019

Super services en zeer snelle afhandeling en kreeg het product precies zoals omschreven bedankt

Rick 09-03-2019

Hoofdlamp perfect , alleen led lenser nemen, ideaal en gaat lang mee en erg snel en keurig bezorgd