Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Rudo van Amerongen 13-07-2021

Heb gekozen voor julie shop omdat julie een breed assortiment hebben en je eingelijk voor elke gereedschap van accu spul tot bitjes bij julie terecht kan heb al mijn makitas van julie en erg tevreden over de service tot nu toe

van Mol 13-07-2021

concurrerende prijzen en snelle levering. Ook bij een foute levering is het probleem snel opgelost.
Wij hebben hier al verschillende keren bestelt en zijn tevreden.

R. Kroeze 11-07-2021

Duidelijke site met uitstekende artikelen voor een mooie prijs.
Snelle levering en met track and trace weet je precies wanneer je de bestelling kunt verwachten.
Al een keer eerder bij Gereedschapcentrum gekocht en zeer tevreden vandaar ok nu weer bij dit bedrijf gekocht.
Super bedrijf een echte aanrader.

Edwin 10-07-2021

Leveren snel, maar als je een mail stuurt houden ze zich niet aan hun afspraken dat ze dezelfde dag reageren........
Dat kan beter.

Sven Bus 08-07-2021

Mooie webshop met goede en snelle levering.
Zondagmiddag bestelling geplaatst en maandag al geleverd. Keurig netjes!!

Emil 08-07-2021

Ondanks de vooraangekondigde lange levertijd tussentijds goed op de hoogte gehouden.

Cw 06-07-2021

Perfect product! Vrijdag besteld ,zaterdag gekregen en maandag gebruikt . Een prachtige patrijspoort gefreesd in een deur!
Super service!

Walter 06-07-2021

Duidelijk omschreven producten.
Correcte levering.
Goed bereikbare klantenservice (via chat gedaan).

Jeroen 06-07-2021

Goede service en vooral snel contact. Had een vraag over een aankoop en die werd (in de chat) binnen 5 minuten (tot tevredenheid) afgehandeld. Bestelling keurig volgende dag in huis (was voorwaarde voor mijn aankoop).
Was eerste ervaring met Gereedschapcentrum.nl en zeker voor herhaling vatbaar!

Rimmer 05-07-2021

Ik heb het cijfer 9 gegeven, niet alles kan altijd goed gaan. Naast dat heb ik een super ervaring met gereedschapscentrum. Levering altijd in orde, over het algemeen de scherpste prijzen en service waar je wat aan hebt. Eens een defect product ontvangen, dit aangekaart en dit is toen gelijk opgelost doormiddel van vervanging. Super dus.

De levertijden zijn ook dik in orde, vorige week mijn laser besteld rond 2100u, de volgende dag voor 12en in huis. Je zou bijna zeggen te dik in orde.

Oftewel ik raad Gereedschapscentrum aan aan anderen.

Tulp 05-07-2021

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Ook goed vermeld wat er bij zat. Het actie artikel gratis grasschaar Makita is wat lastiger om te krijgen, maar dit ligt niet aan Gereedschap centrum dat zijn de voorwaarden van Makita.
Erg snel bezorgd

Wout 05-07-2021

Gereedschapcentrum.nl noemt op de site de levertijd. Achteraf wordt duidelijk dat de genoemde dagen werkdagen zijn. Zes leverdagen betekent dat je zo wat 2 weken moet wachten op een levering. Vervolgens krijg je dan een mail dat de artikelen niet geleverd kunnen worden en dat je nog een week moet wachten. Na die week hoor en zie je ook niets. Levertijden van het
Gereedschapcentrum zijn niet meer van deze tijd als je andere sites gewend bent. Als je de klantenservice een bericht stuurt reageren ze niet.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-07-2021

Beste Wout, hartelijk dank voor je review.

Op onze website communiceren wij de levertijd die wij door krijgen vanuit de leverancier. Soms wordt deze niet gehaald omdat er een vertraging oploopt. Excuses hiervoor.
Wij vinden dit uiteraard net zo vervelend maar kunnen helaas niet eerder leveren omdat wij hierin afhankelijk zijn van de leverancier. We proberen de klant altijd hierover te informeren per mail.

Omdat ik aan de hand van alleen je voornaam geen bestelling erbij kan pakken, is inhoudelijk reageren op je review helaas niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met onze klantenservice op.

Bazz 05-07-2021

Wilde dit product al een tijdje hebben,gevonden en direct besteld! Super snelle levering,helemaal Top...Ik heb ze nu in mijn favoriete staan!

Ruud Bruinen 04-07-2021

Gereedschapcentrum is een supershop ,we hadden snel een specifieke machine nodig ,dus even googelen en bestellen maar .
hij kwam volgens afspraak binnen, en alles was zoals omschreven ,kortom een dikke 10

Harry 02-07-2021

overzichtelijke site en snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Prijsniveau is prima.

V.L 02-07-2021

Supersnelle levering. Duidelijke website. Goede kwaliteit van geleverde artikel.

Arian 02-07-2021

Regelmatig en naar volle tevredenheid gereedschap en toebehoren bij Gereedschapcentrum.nl besteld.
Duidelijke website met goede zoek functies. Prima prijstelling en voldoende voorraad.

Erik S 02-07-2021

Bedroevend slechte service. Levering product was deels onjuist. Na heel moeilijk telefonisch bereikbaar, ongeveer 45 minuten mee bezig geweest(via mail kan niet..) wel snel een retourformulier ontvangen. 15 juni geretourneerd. 29 juni geld nog niet retour ontvangen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-07-2021

Beste Erik, bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat dit zo is verlopen met jouw bestelling. Helaas kan ik op basis van alleen je voornaam geen bestelling erbij pakken. Hierdoor kan ik niet nakijken wat momenteel de status is en is inhoudelijk reageren op je review niet mogelijk. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. Onze klantenservice staat je dan graag te woord. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook messenger, Whatsapp of contactformulier).

Frans Wilders 01-07-2021

De shop bood hetgeen ik zocht aan voor de (op dat moment) laagste prijs en zonder verzendkosten. Vond daarnaast de verkoopvoorwaarden etc. goed. Levering liep vertraging op, maar dit was Postnl die pas een dag later het pakket inscande.

Nick 01-07-2021

Makkelijke online shop, kwaliteit van de levering zag er tip top uit en uiterst snel geleverd. Zondag besteld en maandag ochtend al in huis.

Harry 01-07-2021

Product wordt keurig en netjes afgeleverd
Wel duurde het 6 weken van bestelling tot afname maar werd keurig op hoogte gehouden via de mail

Wim Snijders 01-07-2021

Heel gewoon : prima ! Ook telefonisch kontakt zeer hulpvaardig , chapeau ! !!!!!!!!

Dennis 01-07-2021

Ik vindt de website erg gebruiksvriendelijk en over de afhandeling ben ik ook meer dan tevreden.
De reden dat ik voor jullie heb ik gekozen is de goedkoopste prijs & een professioneel ogende website.

Uniqdutch 30-06-2021

Op 21 mei 2021 een bestelling gedaan en betaald. Bestelling is nooit verstuurd of aangekomen. Vele telefoontjes, met lange wachttijden en ergernis verder vandaag een mail verzonden met terugbetalingsverzoek.
Telefonistes zijn goed geïnstrueerd als het gaat om slappe verhalen ophangen.
Gereedschapcentrum zal ik nooit aanbevelen en zeker ook nooit meer wat bestellen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-07-2021

Beste Alberto,

Bedankt voor je review. Vervelend dat je wat langer hebt moeten wachten op de afwikkeling van jouw bestelling. Ik zie dat je bij bestellen een verkeerde postcode hebt ingevuld. Helaas is daardoor het pakket naar ons retour gestuurd, maar dit heeft wat langer op zich laten wachten. Je hebt toen aangegeven dat je het niet meer wilde ontvangen en daarom hebben we gisteren de terugbetaling verwerkt voor je. Onze excuses voor het ongemak.

Vlefol 30-06-2021

Duidelijke website, juiste levertijd, goed verpakt, snel verzonden. Betrouwbaar bedrijf.