Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Theo 18-07-2022

Bijzonder snelle afhandeling van de bestelling; verpakking stevig maar compact (geen nodeloze verspilling van plastic vulmateriaal). Alleen maar lof!

Sjaak 15-07-2022

goede service en een heel vlotte afhandeling, mocht er een vertraging opdoen dan weet je het meteen.,... dus gewoon goed

Daan van Overbeek 14-07-2022

Zeer fijne winkel, in de showroom zelf is goede koffie en snelle service.
Er zijn slechts twee kritische punten, dus vandaar de 8.
De eene is de zoekcriteria op de site, soms krijg je alleen producten gevonden als er bepaalde termen worden gebruikt met het zoeken, hierbij zou ik aanraden om de vaktermen bij de zoektermen toe te voegen.
En de andere is de prijs, en zijn meerdere bedrijven die goedkoper zijn. Alleen de service van gereedschapscentrum evenaart de prijs wel weer.

Leon66006 14-07-2022

Moest wat nieuw handgereedschap kopen en was nog onbekend met deze site.
Vergeleken met andere was dit toch echt de goedkoopste, ook de verzending liep keurig.
Zal in de toekomst zeker vaker bestellen hier.

Michael de Koning 12-07-2022

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.
Overzichtelijke webshop
Nette prijzen en vlotte leveringen

Henk 12-07-2022

Zeer duidelijke omschrijving en snel geleverd. Machine werkt naar tevredenheid.

Sjoert 11-07-2022

Na de levering van mijn bestelling van 35o Euro bleek dat ik nog een accu nodig had. Omdat ik het product de volgende dag al moest gebruiken, heb ik meteen contact opgenomen over de nog benodigde spullen. In het chatgesprek, dat voor 12 uur 's middags plaatsvond, werd door de chatmedewerker niet vermeld dat als ik die bestelling voor 12 uur zou plaatsen het nog dezelfde dag kon worden geleverd met de zgn "ToolToday" service. Toen ik even later zelf het bestaan van die service ontdekte en ernaar vroeg werd mij verteld dat ik voor deze service helaas niet in aanmerking kwam omdat de betaling ervan dan niet meer voor 12 uur binnen zou zijn....
Onzin natuurlijk want een bestelling wordt altijd vrijwel meteen bevestigd per email. Toen ik hierover mijn beklag deed werd de chat eenzijdig beëindigd. Ik ben verbijsterd door deze ongekend formele en weigerachtige houding. Hier leer je de werkelijke aard kennen van een winkelier.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-07-2022

Beste Sjoert, bedankt voor je review.
Onze excuses dat het contact op deze manier is verlopen.
Nu is het voor ons lastig op alleen op jouw naam je natuurlijk verder te helpen.
ToolToday moet geldt inderdaad voor voor 12:00 besteld én betaald is dezelfde avond nog in huis. Op het moment dat je betaling na 12:00 binnen komt zal hij niet meer in aanmerking komen voor dezelfde dag levering. Hierover wordt dan contact met je opgenomen.
Mochten we je toch nog kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag.

Anton 10-07-2022

Hele snelle en prettige communicatie. Een hele voordelige prijs en goed service. Bovendien werd het product de volgende dag al geleverd!

Lara 09-07-2022

Prettige en overzichtelijke site. Getipt door een vriend toen ik aangaf op zoek te zijn naar een heggenschaar. Tevreden met snelle service

Peter perluka 08-07-2022

Ik vind het een leuke zaak alleen ze moeten wel hun afspraken nakomen. En niet aangeven dat het voor een bepaalde tijd besteld en dat het de volgende dag er is… lekker maken is dat….
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-07-2022

Beste Peter, bedankt voor je review. Alle artikelen waar direct leverbaar bij staat vermeld geld de moto voor van vandaag besteld = morgen geleverd. Op het moment dat wij een levertijd vermelden op onze website, hebben wij het artikel tot onze spijt niet op voorraad. Je kunt de levertijd van elk artikel vinden op de pagina van het product zelf. Deze staat vermeld onder de groene knop “In winkelwagen”.
Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

makita martin 07-07-2022

Gereedschapcentrum.nl is een geweldige winkel. Enorm assortiment. Zeer snelle levering en de lage prijzen. Makita gereedschap is écht nergens voordeliger. Reparatie van een cirkelzaag prima afgehandeld. Een zending die per ongeluk dubbel toegezonden was heb ik teruggestuurd. Als dank kreeg ik een goede torx bitset cadeau. Ik mocht kiezen welke. Uiteraard waren de verzendkosten van de defecte cirkelzaag, het terugsturen van de dubbele zending en de bitset gratis. In één woord geweldig. Als ik gereedschap nodig heb, en dat is vrij regelmatig, kijk ik altijd bij gereedschapcentrum.nl. Ze hebben het. En meestal op voorraad. En ik geloof nergens voordeliger.

Ezra 07-07-2022

Mn maat stuurde een kei dikke koptelefoon door nl. De Hellberg XSTREAM LD. Dat zegt je misschien weinig maar is een prachtig apparaat niet alleen beschermd het je gehoor van luide invloeden in je omgeving, je kunt er ook lekker muziek op luisteren. Tonen zijn in balans en geluid gaat niet te hard. Mocht er iemand tegen je praten kan je een filter inschakelen waarmee je stemmen goed hoor terwijl luide klanken weggefiltert worden. Wat ik zeg een bijzonder tof ding. Gereedschapscentrum is top, ding had hem de volgende ochtend al in huis en kon er gelijk mee aan de slag. Heb hier vaker besteld, niks is te moeilijk en heb je een verzoekje dan helpt de klantenservice je graag. En dat vind je bij de andere partijen niet. Mijn keuze gaat daarom altijd uit naar Gereedschapscentrum. De prijs helpt ook nog eens mee👌

Jos Dehing 05-07-2022

Komen na wat er beloofd wordt en makkelijke site om n bestelling te plaatsen , ga zo door !!

Wouter 04-07-2022

Snelle en goede levering, mooie prijs, duidelijke communicatie; gewoon geen gezeik. I like.

Ewald 04-07-2022

Super snelle levering, donderdag avond besteld, vrijdag om 12.00 in huis, en ook nog eens de goedkoopste!

Lisette 03-07-2022

Ontzettend fijne winkel met kundige, leuke en meedenkend personeel. Goede prijzen. Een aanrader om je gereedschappen daar te bestellen.

freskimo 02-07-2022

groot aanbod in soorten gereedschap die ik gewend ben te gebruiken. tijdens bestelling direct te kiezen voor afhalen in postnl pakketpunt, dus geen onnodig bezorgpoging als je vtv al weet niet aanwezig te zijn.
enkel soms lange vertraging als 1 (of meer) van de bestelde items in nalevering staat.
soms veel langer dan de indicatie levertijd.
zou prettig zijn als wel leverbare producten dan na bijvoorbeeld 3 wkn wachten alvast worden verstuurd, zodat enkel op enkele artikelen gewacht moet worden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-07-2022

Beste Freskimo, bedankt voor je review.
Onze excuses dat jouw levertijd bij je bestelling langer duurde dan aangegeven.
We doen ons best om de levertijden zo goed mogelijk in te schatten samen met onze inkoopafdeling. Het kan natuurlijk gebeuren dat een levering vertraagd is, maar hier proberen we je ook altijd zo goed mogelijk over te informeren.
Mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen we dit natuurlijk graag. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Stout 01-07-2022

Kwaliteitsgereedschap voor een mooie prijs die ook nog eens snel geleverd wordt.

Jeffrey 01-07-2022

Mooie overzichtelijke site met mooie producten
Makkelijk producten te vinden

Davey 30-06-2022

Goede site, duidelijke communicatie, goede spullen ..
Ik haal niet altijd mijn gereedschappen en toebehoren ..

Fierloos Installatietechniek. 30-06-2022

De website is zeer overzichtelijk,makkelijk te navigeren en gebruiksvriendelijk. Geen gekke prijzen en zeer snelle levering ( 1 dag eerder dan aangegeven). Ik kan deze (web)winkel iedereen aanbevelen. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Goed contact, wat trage garantie afhandeling 29-06-2022

Het kost enige moeite om bij een garantie aanvraag dat ook binnen beperkte tijd te regelen, maar goed bereikbaar.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-06-2022

Goededag, bedankt voor je review!

Fijn om te horen dat het contact met onze klantenservice goed is verlopen.
Je feedback over het garantieproces nemen we zeker mee om dit te verbeteren, onze excuses dat het langer heeft geduurd.
Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit natuurlijk graag.

Groetjes,
Team Gereedschapcentrum.nl

Tom 28-06-2022

Overzichtelijke site, ruim aanbod en super snelle levering. Geen 10 gegeven omdat de doos erg groot was voor wat er daadwerkelijk in zat. (Milieubewust)
Volgende keer weer!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-06-2022

Beste Tom, bedankt voor je review!

De feedback nemen we zeker mee, om onze dienstverlenging te verbeteren. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen als klant.

Groetjes,
Team Gereedschapcentrum.nl

Cor 28-06-2022

Goede product beschrijving, deelname aan producent acties en snelle afhandeling en verzending/ ontvangst.
Tevreden klant.

Jan N 27-06-2022

Prima gereedschap voor een goede passende prijs en snelle levering. Ben erg tevreden.