Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Mischa 10-07-2019

Scherpe prijzen, redelijk snelle levering maar owee als er iets niet op voorraad is. Dan ga je een traject in waar de communicatie ronduit slecht te noemen is. middels een hele route dien je dan contact te zoeken met een slecht bereikbare klantenservice. Vlieg op, ik wil gewoon goed geinformeerd worden en een snelle oplossing aangeboden krijgen.

wat dan wel weer goed werkt is annuleren van de order. ik ga hier echter niet meer kopen want na een aantal van deze onverwachte vertragingen ben ik er helemaal klaar mee.

Retour lukt niet ! 03-07-2019

Wat een slechte service zeg!

Ik had in Februari 2019 een slang besteld voor hogedrukreiniger.
Omdat de foto op de site niet duidelijk was ik had er geen ergen in en had blijkbaar een verkeerde besteld. Past niet op mijn systeem.

Direct ongeopend retour verzonden.
Via Track&Trace van PostNL zag ik dat het product met een paar dagen retour was afgeleverd.

Nu inmiddels Juli 2019, ben ik nog steeds bezig om het aankoop bedrag te krijgen.
Eerst wisten ze niets van deze retour melding.
Dan hadden ze het product nog niet retour ontvangen.
Toen moesten ze nog met PostNL overleggen waar het pakkettje toch bleef...!

Ze reageren niet of komen met wazige argumenten!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-07-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat u het aankoopbedrag nog niet retour heeft ontvangen. Op basis van de review kan ik niet zien over welk retour dit gaat. Mocht u het bedrag nog steeds niet ontvangen hebben, dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij lossen het natuurlijk graag voor u op.

Ad 02-07-2019

Slechte zaak op de site staat binnen 5-7 werkdagen binnen krijg je een mail dat het langer gaat duren dan kan je opvragen wanneer het geleverd wordt 4x opgevraagd geen antwoord daarna nog een mail gedaan krijg je te horen binnen 24 uur hoor je meer ook niks meer van gehoord en inmiddels ben ik 34 dagen verder en nog steeds niks gezien of gehoord schandalig wat een service
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-07-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor de langere levertijd. Soms komt het helaas voor dat onze leverancier ons geen nieuwe leverdatum kan meegeven. Mocht de bestelling nog niet geleverd zijn dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Jeroen 02-07-2019

Slecht... op de site stond tijdens het bestellen dat het produckt binnen 24 uur geleverd zou worden. Na het bestellen kreeg ik een mail dat de verwachte levertijd 10 dagen zou zijn, ik dacht ok prima maar helaas nu inmiddels een maand en veel mailtjes verder nog steeds niks. Telefonisch kunje alleen bellen voor een bestelling... ook gek.
Met een eerdere bestelling ging het ook niet echt zoals zou moeten maar toch weer geprobeert tot grote spijt nu. Doe er uw voordeel mee.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-07-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor de langere levertijd. Helaas komt het een enkele keer voor dat een bestelling een langere levertijd heeft dan verwacht. We proberen hier altijd tijdig in te communiceren. Mocht de bestelling nog niet geleverd zijn dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

sander 28-06-2019

Voor de 2de keer weer extreem lange levertijden waar niet of slecht over gecommuniceerd word.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-06-2019

Beste Sander,

We vinden het zeer spijtig dat u tot twee keer toe een bestelling heeft de vertraging oploopt en dat hierover niet duidelijk naar u wordt gecommuniceerd. We zijn ons hier bewust van en ook druk bezig dit probleem aan te pakken.

Gebaseerd op uw review kan ik helaas uw bestelling niet terugvinden. U mag contact opnemen met onze klantenservice zodat wij u hierover te woord kunnen staan.

Marcel 24-06-2019

Ze beloven binnen 24 uur een reactie te geven op een vraag die ik via het contactformulier heb gesteld maar daar zijn we inmiddels ruim overheen en ik heb nog steeds geen reactie ontvangen. Beloof niets wat je niet waar maakt zou ik zeggen ...

Beste Marcel,

Onze excuses. Door drukte kan het zijn dat een reactie niet binnen 24uur plaats vindt. We doen ons best uw bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Paulus 22-06-2019

Wat een ongelooflijk slechte service. Bestelling liet weken op zich wachten. Bij navraag geen antwoord. Pas bij dreiging werd ik gebeld, maar toen nog geen levering van de betaalde bestelling. Ik ga nooit, herhaal nooit, meer iets bij dit 'bedrijf' bestellen. Dit soort beunhazen moeten zo snel als mogelijk van de markt gehaald worden. ACM heb ik ingelicht., alsmede consumentenbond, KASSA, RADAR , Trustpilot en zo nog een paar . Trap er niet in.

Beste Paulus,

We vinden het erg spijtig te vernemen dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad met gereedschapcentrum.nl. Zodra een levertijd dreigt te verstrijken gaan wij actief op zoek naar een oplossing. Helaas is deze niet altijd snel te vinden.

Op basis van uw review kunnen wij geen order terug vinden. Mocht u toch nog vragen en/of opmerkingen hebben wil ik u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag of we met u alsnog tot een oplossing kunnen komen.

Zeewier ontevreden 20-06-2019

Ik sluit me aan bij onderstaande negatieve ervaringen mbt levertijd.
Hitachi set met koffer besteld, op het moment van bestellen was t leverbaar, nadat ik de betaling had verricht kreeg ik 2 mails.
1e mail was koopbevestiging, 2e mail ter info dat bestelling deels leverbaar is en zsm wordt nagezonden......
Zijn inmiddels 4 weken verder en wordt niet pro-actief geinformeerd.
Heb de klantenservice elke week via mail & chat gecontacteerd met telkens zelfde "excuus" weten niet wanneer leverancier t kan leveren, u kunt het retourneren als u wilt!???.....
Vind dit getuigen van zeeeeer slechte service en rieken nr oplichting.
Ik kan mensen deze aanbieder niet aanbevelen en zou men willen waarschuwen om hier te online te bestellen, wellicht dat ze ijjn de "winkel" wel betrouwbaar de goederen meegeven na aankoop???
Pas op met online bestellen.... U kunt achter uw spullen of geld aangaan!

Mvg een ontevreden "klant/slachtoffer" ???

Beste meneer Kadiri,

We vinden het ook erg spijtig dat het zo is gelopen met uw bestelling. We hadden vooraf niet voorzien dat de koffer uit uw bestelling zo slecht leverbaar zou zijn. We zijn druk bezig geweest met een oplossing en hebben u inmiddels ook aan aanbod gedaan voor alternatieve producten.

Erik 19-06-2019

Bestelling gedaan, levertijd 3 weken, inmiddels ruim 5 weken verder en nog niks ontvangen. Uiteraard contact opgenomen met het bedrijf op 11 juni telefonisch/via app meerdere malen, wordt er gewoon doodleuk gezegd zoals mij collega vorige week al vertelde kunnen wij niks aan de levertijden van onze leverancier doen, maar u kunt u bestelling wel kosteloos annuleren. Wat een waardeloze service, absoluut is dit bedrijf geen aanrader. Overigens de rest van de bestelling wel eerder kunnen ontvangen maar dat moet u wel zelf de verzendkosten betalen, wat een service.. kortom zeer zeer ontevreden!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-06-2019

Beste Erik, onze excuses voor de opgelopen vertraging. We hebben de leverdatum opgevraagd bij onze leverancier, maar hier helaas nog geen duidelijkheid in gekregen. We blijven hier voor u achteraan gaan en houden u op de hoogte. Ter compensatie hebben wij wat toevoegd aan uw nazending.

Sjeef 16-06-2019

Een bedrijf dat er een website op na houdt met deze informatie:

lijkt mij twijfelachtig om zaken mee te doen.

Berends 13-06-2019

Een prima winkel als je een product of machine besteld. Goede uitleg, prima service en snel geleverd.
Maar voor garantie zijn zij met vakantie. Er wordt garantie gegeven op alle produkten, staat op de site. Met een mail hierover is ook de garantie op mijn aangeschafte zaagtafel met moeite toegekend.
Een nieuwe poot leveren van 2 tientjes is blijkbaar zo moeilijk dat ik inmiddels al 2 maanden aan het lijntje wordt gehouden met berichten als: onze excuses, we hebben nog geen terugkoppeling van de leverancier.
Tip:
Bestel een poot, betaal deze en stel je klant tevreden. Zie dan maar of het vergoed wordt door de leverancier.

Putters 11-06-2019

Hitachi accu schroefmachine incl. koffer en bitset gekocht. Echter alleen de machine geleverd gekregen... Nu al 10 dagen aan het wachten op de koffer en bitset. Van Gereedschap Centrum krijg ik geen concreet antwoord...
Waardeloze zaak.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses voor de langere levertijd. Een enkele keer komt het voor dat een artikel moeilijker leverbaar is dan verwacht. We proberen hier altijd tijdig over te communiceren. Zodra de koffer weer op voorraad is, gaan wij meteen over tot verzenden en ontvangt u de verzendbevestiging per e-mail.

Carlo 11-06-2019

Zeer slecht, levertijden dramatisch, slechte en arrogante communicatie hierover. Ik heb daar vanuit mijn bedrijf veel besteld, ik snap ook dat zaken af en toe mis gaan, maar dit slaat echt nergens op.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u de levertijden en service op deze manier ervaren heeft. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Op basis van de review kunnen wij helaas niet zien over welke bestelling dit gaat. Mocht u nog steeds tegen een probleem aanlopen dan horen wij dit natuurlijk graag. Ons doel is natuurlijk om dit voor u op te lossen.

Nick s 09-06-2019

De walt laser 10 dagen levertijd had ik besteld dat duurt nu al 3 weken. Krijg je nie te pakken
Heb mails gestuurd 3 stuks geen antwoord dus is het nog maar even wagten .en dan nooit meer bestellen hier .
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses voor de vertraging in uw bestelling. Inmiddels is de bestelling naar u verzonden. Mocht u het pakket niet goed ontvangen dan horen wij dat uiteraard graag.

Pedro 09-06-2019

Ik heb bij jullie een makita boormachine gekocht maar kan niet de gratis accu krijgen omdat jullie geen herkende dealer zijn . Hoe zit dit ? Want ik heb nog tuin gereedschappen gekocht maar als ik niet aan de actie mee kan doen door dat jullie geen herkend dealer zijn ga ik bij een andere website bestellen .
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. Op basis van de review kunnen wij helaas niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht u nog niet geholpen zijn met uw vraag dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard zien wij het graag voor u opgelost.

Katerina Rogova 06-06-2019

Description on the site is not accurate. customer service is really bad, they dont really deal with problems but say that if you dont like it just send the product back, when it is just missing some parts. Nor they want to give a compensation or free delivery for the part that is missing and can be ordered on their website. Find a better place to get your shopping.
P.s. after few calls was helped, who was very polite and doing his best to solve the problem but still no solution was offered.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-06-2019

Thank you for your review. We have just spoken to each other by telephone. Unfortunately we do not have the battery and charger in our product range. That is why we have sent you a label so that you can return the tool. If you have any questions, please let us know.

G. Heijmans 06-06-2019

Ik heb hier 2 DEWALT radio's gekocht, 1 is oké, de ander heeft geen of bijna geen ontvangst.
Nu blijkt dat ik een nieuw model heb en een overjarig model.
Na bijna 3 maanden over en weer appen, heb ik ( tegen betaling) een nieuwe antenne opgestuurd gekregen, maar dit is dezelfde als op oude model zit.
Een aankoop doen is snel gebeurt, maar een klacht oplossen hebben ze geen tijd.
Je kunt alleen maar communiceren via de app, elke dag zit er iemand anders, en telkens beloven ze het op te lossen.
Dus als je een radio wilt kopen die uit de productie is en waar geen garantie op zit...... ben je bij gereedschapcentrum.nl op goede adres.
Veel beloven, niks na komen
Waardeloos !!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat uw ervaring met Gereedschapcentrum.nl niet positief is geweest. Op basis van de review kunnen wij helaas niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht u nog steeds tegen iets aanlopen dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard zien wij het graag voor u opgelost.

OBM 06-06-2019

Goede prijsstelling, komt verzendafspraken na, goede vlotte levering binnen 24 uur
Ook de nazorg ivm beschadigd artikel kenmerkt zich goede service en vlotte afhandeling/levering

mikekivits 05-06-2019

Goede prijzen, scherpe aanbiedingen en vlotte bezorging. Producten zijn netjes verpakt, leveren op een secundair adres was geen probleem; alles verliep snel en netjes. De website is verder duidelijk en no-nonsense. Ideaal voor zowel de doe-het-zelver alsmede de professional.

Anton 05-06-2019

Op 03 mei een stootijzer besteld met een te verwachte levertijd van 3 weken. Prijs en verzendkosten liggen prima en had de tijd om hierop te wachten. Na 3 weken geen reactie van enige levering dus maar een vriendelijke herinnering gestuurd op de laatste dag. Mooie automatische bevestiging van klacht ontvangst en een dag erna een email dat met het gaat uitzoeken. Na een week wachten een email met factuur (als garantiebewijs) en de bevestiging dat de dag erna geleverd gaat worden. Netjes met track&trace koppeling en Barcode. Helaas geen levering. Track&Trace wordt hierna 5 dagen op een rij aangepast naar "morgen" te leveren en nu we einde week 5 zijn aangekomen wordt ook hier geen levering meer belooft. Na een telefoontje waar je netjes het menu doorloopt wordt ik verwezen naar de website om raad.

Nu maar weer een email gestuurd en gevraagd om opheldering. Jammer want het zag er allemaal veel belovend uit. Hoop dat dit ooit nog goed gaat komen voor mijn bestelling :-(
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over de bestelling. Fijn om te horen dat u het pakket goed ontvangen heeft. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Joram 04-06-2019

Normaal gesproken ben ik absoluut niet iemand die snel een negatieve review schrijft, maar deze situatie schreeuwt er toch echt om. Mijn ervaring met gereedschapscentrum is als volgt verlopen:

Op 21-03-2019 heb ik hier een momentsleutel besteld. Twee weken hierna kreeg ik bericht dat deze bestelling iets vertraagd was; vrij late notice, maar geen probleem, kan gebeuren

Na een aantal weken de bestelling uit het oog verloren te zijn realiseerde ik me op 15-04 dag ik nooit meer iets over de bestelling gehoord had, hierna heb ik een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik het kon verwachten en kreeg ik de dag erna, zonder persoonlijk bericht een automatisch gegenereerd mailtje dat de bestelling onderweg was; top

Paar dagen later kreeg ik het pakketje binnen; deze bevatte echter geen momentsleutel, maar twee hamers; net jammer

Na hier contact over opgenomen te hebben werd ik gevraagd via de normaal retour procedure de bestelling te annuleren, dit werd natuurlijk lastig, aangezien ik het verkeerde product geleverd had gekregen, dus heb ik maar weer gemaild.

Uiteindelijk kreeg ik rond 23-04 een label waarmee ik de hamers retour kon sturen; de momentsleutel zou er aan gaan komen. Een paar dagen later heb ik gevraagd wanneer ik deze nu dan wel kon verwachten

Op 26-04 kreeg ik bericht dat ze er van uit gingen binnen 8 werkdagen de sleutel te kunnen sturen

Op 14-05 had ik, verrassend genoeg, de sleutel nog steeds niet binnen en geen bericht meer gekregen, dus stuurde ik maar weer eens een mail. De leverdatum van 8 werkdagen was niet gehaald (oh echt), ze gingen hun best doen om hem zo snel mogelijk op te sturen

op 16-05 heb ik toen gemaild dat ik er klaar mee was en dat ik de bestelling wou annuleren. Hier heb ik, natuurlijk, geen persoonlijke reactie op gehad, maar ik kreeg alleen een geautomatiseerd bericht dat ik mijn product retour moest sturen en dan mijn geld terug zou krijgen; erg lastig als je het product nooit ontvangen hebt.

Op 29-05 heb ik gebeld en kreeg ik eindelijk bevestiging dat de werkwijze vanuit hun inderdaad er slecht was geweest en kreeg ik uiteindelijk de garantie dat die collega die zelfde dag er nog voor ging zorgen dat de sleutel mijn kant op zou komen; super, eindelijk was het afgehandeld.

Op 04-06 was het pakketje helaas toch nog steeds niet binnen gekomen en had ik niks meer gehoord, dus had ik maar weer eens gebeld. De collega melde dat ik de bestelling op 16-05 al geannuleerd had, dus de sleutel op 29-05 niet naar mij toegestuurd kon worden en ze daarom besloten hadden niks te doen (daar mij van op de hoogte brengen was natuurlijk volledig overbodig). Ze meldde mij dat mijn betaling retour kwam, maar ik als ik wou de sleutel wel opnieuw kon bestellen, want hij was op voorraad. Dit verrekenen met de vorige bestelling was echter echt niet mogelijk, dus ik moest de sleutel maar opnieuw betalen en wachten tot ik mijn retourbetaling binnen kreeg.....

Al met al verruit de waardelooste klantenservice die ik ooit heb ervaren, waar deze review denk ik genoeg over zegt. Als je oneindig veel tijd kwijt wilt zijn, een hoop kopzorgen verder wil zijn en nul op de hoogte gehouden wil worden na het plaatsen van je bestelling, kan ik gereedschapcentrum zeker aanraden!

Rob 04-06-2019

Een 9 omdat de bezorging nog net iets beter zou kunnen. Het tijdvak van bezorgen wordt pas aan de late kant bekent gemaakt en is in de loop van de dag diverse keren aangepast. Niet dat ik hierover ontevreden ben maar daarom een 9.5

Kor de Jong 03-06-2019

Snelle levering prima hoor,produkt netjes ingepakt.
Ga zo door gereedschap centrum

jan lubbers 03-06-2019

was goed overzichtelijk ruime keuze en een vlugge en nette afwerking van het bestelde item.

Henk 02-06-2019

Donderdag besteld, zou zaterdag geleverd worden.
Krijg ik vrijdag een mailtje dat het proces is opgestart.
Zaterdag kunnen ze nog geen tijd aangeven wanneer er geleverd gaat worden; in de loop van de zaterdag een mailtje dat het dinsdag gaat worden;
Heel vervelend als je iets op donderdag besteld hebt dat je zaterdag echt nodig hebt!
Dit was niet de eerste ervaring met gereedschapcentrum;
Dat je niet snel kan leveren is 1;
maar toezeggen dat je snel levert en dan doen alsof je neus bloedt is 2.
In geval van snelheid geen gereedschapscentrum meer!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-06-2019

Hartelijk dank voor uw review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Excuses voor de vertraging in uw bestelling. Inmiddels is het pakket goed bij u bezorgd. Mocht u nog vragen hebben over de bestelling dan vernemen wij dat graag.