Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Hirjan 17-09-2021

Bestelling geplaatst op woensdag. De belofte was dat het de volgende dag in huis was. Dit was niet geval. Na een belletje werd er opnieuw belooft dat het de volgende dag geleverd zou worden. Dit was deels het geval. Alleen de zaag kwam binnen. De geleiderail + adapter zat er niet bij. Gelukkig werd de geleiderail vandaag bezorgt maar dan zonder adapter. Opnieuw gebeld en er wordt maandag gekeken wat er mis is gegaan. Nu zit ik dus met een niet complete bestelling waardoor ik de klus niet kan afmaken.

Ik snap goed dat er soms wat fout gaat maar ik baal er wel van. Ik heb een bestelling geplaatst bij Gereedschapcentrum.nl omdat zij beloofden dat ik alles de volgende dag in huis zou hebben. Nu krijg ik as maandag pas te horen wanneer ik de rest krijg.

Ik zou hier alleen weer bestellen als ik het spul niet direct nodig heb.

bestel nummer: OL-111026109
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-09-2021

Beste Hirjan, hartelijk dank voor je review. Vervelend te vernemen dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Ik zie dat je hier contact over hebt gehad met onze klachtenafdeling en dat het inmiddels voor je opgelost is. De ontbrekende adapter is volgens de track en trace code op 18-09 bij je thuis bezorgd. Indien dit niet het geval is adviseer ik je om hier contact over op te nemen met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

B 17-09-2021

Snelle verzending en snel antwoord op de vragen die ik had betreffende de levertijd van een product

Dunstan 17-09-2021

Ze bieden een breed assortiment van de topmerken aan. Levering is meestal snel en achteraf betalen is geen probleem.

Een verbeterdpunt dat mij echt blij zou maken is het toevoegen van meer foto's per artikel en de mogelijkheid om in te zoomen. Op mijn Galaxy S21 lukt dat niet (en trouwens ook op vorige Android toestellen).

Misschien alleen bij de wat duurdere dingen is dit nodig, maar voor mij zou dat echt fantastisch zijn.

Pieter 14-09-2021

Duidelijke webshop, zeer snelle levering. Vrijdagavond besteld, Zaterdag middag voor 14:00 in huis.

Rambo 13-09-2021

Top webshop! Snelle levering en vele betaalmogelijkheden. Lekker gemakkelijk je spullen bestellen zelfs voor oudere mensen als mijn vader. Toppers!

Martin 13-09-2021

Fijn dat het de volgende dag al binnen kwam. Paar maanden geleden helaas gebruik moeten maken van de garantie, ook dit was goed geregeld. Alleen jammer dat ik de dtd171bij een andere website moest bestellen. Omdat deze 13 weken levertijd had bij gereedschapcentrum.

J. Stein 10-09-2021

Een winkel met een zeer groot assortiment aan gereedschap tegen goede prijzen. De levering zou ongeveer drie weken zijn maar was uiteindelijk vlotter dan verwacht.
De chatfunctie van de klantenservice werk snel en je wordt vriendelijk en klantgericht geholpen.

Rens 09-09-2021

Al veel besteld bij Gereedschapcentrum. Veel keus, overzichtelijke site en goede levering.

Gewoon top.

Mark 03-09-2021

Een goede en snelle levering van de bestelling die je plaatst online
Was zo binnen en niet duurder als bij een ander
Heb goede ervaringen met deze partij

Zuco 02-09-2021

Duidelijk qua leertijden, keurige mail als er leertijden zijn halverwege met dat Gereedschapcentrum je niet vergeten is.

Dave 02-09-2021

Ideaal...: snelle respons op vragen m.b.v. de chat functie. Bestelling vlot geplaatst en een dag later geleverd.
Jammer: mijn vraag had betrekking op de afhandeling van eventuele garantie gevallen. Blijkt dat een product op eigen kosten geretourneerd moet worden voor de afhandeling. Da's "onhandig" wanneer het een krik van 50kg betreft.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-09-2021

Beste Dave, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle communicatie via de live chat.

Indien een artikel ter garantie geretourneerd moet worden zullen wij altijd een retourlabel naar je sturen om het artikel kosteloos te retourneren. Indien het om een groter/zwaarder artikel gaat welke niet per post geretourneerd kan worden, zullen wij een ophaalopdracht inplannen. Dit is ook kosteloos als het om een garantie gaat.

Wanneer je een artikel wenst te retourneren omdat deze niet naar wens is (dit kan alleen als een artikel ongebruikt is en binnen het retourtermijn), kunnen de retourkosten inderdaad voor de eigen rekening zijn. Dit is dan afhankelijk van welk servicepakket je gekozen hebt bij het plaatsen van de bestelling. Indien je voor geen servicepakket gekozen hebt, dan zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Heb je wel een servicepakket gekozen, dan ontvang je ook een retourlabel van ons waarmee je het artikel kosteloos kan retourneren.

Mocht je hier nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Rishi 02-09-2021

Ik heb alles in goede orde ontvangen. En tevens ontzettende goede kwaliteit merk Milwaukee.

Evelien 31-08-2021

Goede prijs voor een goede kwaliteit en snel geleverd! Precies wat je nodig hebt tijdens een klus.

Kane 31-08-2021

Heb hier 2 bestellingen geplaatst,

Bestelling 1 werd redelijk snel bezorgd en goede ervaring.

Bestelling 2, dit was een bestelling van 700,- aan spullen en het zou minimaal een maand duren voor ze hem überhaupt zouden opsturen.

(dit vind ik veelste lang duren natuurlijk.)

Heb de order gecancelled via de live chat en werd goed geholpen, binnen 5 minuten was alles geregeld.

Oftewel goede ervaring met de shop/klantenservice alleen de leveringstijd kan beter.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-09-2021

Beste Kane, hartelijk dank voor je review. Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze webshop en over je ervaringen met onze klantenservice.

Op het moment dat wij een levertijd bij een artikel vermelden op onze website hebben wij het artikel helaas niet op voorraad. Wij communiceren bij een artikel altijd de levertijd die wij door hebben gekregen vanuit de leverancier. Je kunt de levertijd van een artikel dan ook vinden op de pagina van het artikel zelf. Deze staat dan altijd vermeld onder de groene knop “In winkelwagen”.

Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met onze klantenservice op.

Jacobus 31-08-2021

Snelle levering bouwstofzuiger. Goede betalingsvoorwaarden. Snelle communicatie. Goede prijs.

Meilof Riks BV 30-08-2021

Duidelijke website makkelijk bestellen en vlot geleverd en service is super geregeld, wij zijn super tevreden!

Rosa van Vliet 30-08-2021

Gemakkelijk besteld via de webshop. Hebben een goed assortiment voor ook de particuliere klusser en hebben veel producten die je bij andere concurrenten niet kunt vinden. Vooral de optie om bij een afhaallocatie het gereedschap te halen is fijn.

Stephan 29-08-2021

Geweldige webshop

Snelle levering vandaag besteld morgen in huis.
Goeie service als er wat is met je levering.

Kortom top bedrijven.

Maarten 27-08-2021

Groot aanbod gereedschap en scherp geprijsd! 1 aandachtspuntje, de slijptol werd geleverd in zen eigen doos zonder extra verpakking eromheen. Een beetje diefstal gevoelig als iedereen kan zien wat voor gereedschap het is. Verder wel snel geleverd, zeker in deze tijden!!

John 27-08-2021

Snelle levering en keurig verpakt. Mijn makita accu cirkelzaag is onbeschadigd aangekomen en voldoet boven verwachting. Ben erg blij met deze aankoop met de prijs en met de levering.

Mercy martinez 27-08-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze het best beordeeld was. Ik zocht een cadeau voor mijn vader zijn verjaardag. Hij is timmerman, en zocht blijkbaar een nieuwe, ik zag dat hij op marktplaats zocht naar een makita. Hij is er altijd voor me dus hij verdient een nieuwe. Binnen 1 dag had ik hem al in huis. En me vader is er super blij mee
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-08-2021

Bedankt voor je feedback Mercy. Fijn om te lezen dat je vader er zo blij mee is! Hopelijk mogen we je in de toekomst weer van dienst zijn.

Ron 27-08-2021

Overzichtelijke site met scherpe prijzen. En kwaliteitsgeteedschappen.
Snelle levering
Ook mooie aanbiedingen in de nieuwsbrief

Perdi 27-08-2021

Heb 3 verschillende gereedschappen besteld. Deze werden keurig de volgende dag geleverd via Postnl.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-08-2021

Hartelijk dank voor je positieve review Perdi. Fijn om te vernemen dat je bestelling op tijd bij je geleverd is. Hopelijk tot een volgende keer!

Michael 27-08-2021

Via Gereedschapcentrum.nl heb ik een Milwaukee accuzaag gekocht. De website geeft een goed beelden informatie van wat je kunt van de machine verwachten. Na besteld te hebben direct een bevestigingsmail. Ik wilde hem snel hebben en heb daarom voor 5€ extra voor spoedbezorging gekozen. Ik had hem netjes dezelfde dag nog en kon zelfs de bezorger live volgen waardoor ik precies op tijd buiten stond waardoor deze heer ook weer lekker snel door kon naar de volgende klant.
Aangeboden voor een lage prijs en Milwaukee stelt ook nooit teleur. Alles dus prima verlopen, gewoon doen als je wat nodig hebt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-08-2021

Beste Michael, bedankt voor het nemen van de tijd en moeite om ons te voorzien van een positieve review! Dit waarderen wij enorm. We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Hier doen wij het natuurlijk voor! We zijn je in de toekomst graag nog vaker van dienst.

MW 26-08-2021

Gereedschapcentrum heeft naast de goede prijs, de echte voorraadinformatie èn levert echt de volgende dag. En dat is wat telt als je gereedschap nodig hebt. Verder een site zonder poespas en simpel bestelproces maaken het af.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-08-2021

Hartelijk dank voor je positieve review! Hier worden wij heel erg blij van! Mocht je nog verbeterpunten voor ons hebben zodat we kunnen toe werken naar de 5 sterren, dan horen we dit graag van je!