Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Johnny 06-03-2022

Ondanks de drukte overal , ik heb middags besteld en de andere dag al bezorgt , en dan de prijs /kwaliteit Super gewoon.

Timo 06-03-2022

Snelle service. Pakketjes waren super verpakt waardoor geen schade op de bestelde producten. En goede prijzem

jaap 06-03-2022

jullie versturen het met DHL,beetje dom ze zouden donderdag komen vertraagt we komen vrijdag ,vertraagt we komen zaterdag
vertraagt we komen maandag het is nu zondag verzend jullie spullen gewoon met post.nl ik denk niet dat het maandag komt
dinsdag besteld ze doen er bijna een week over als je mazzel hebt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-03-2022

Beste Jaap, bedankt voor je review. Vervelend dat het pakket niet op tijd bij je bezorgd is. Wij verzenden bestellingen met zowel DHL als PostNL. Het is dus mogelijk om een bestelling met een van deze vervoerders te verzenden. Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat de actuele status van je bestelling is. Ook is het inhoudelijk reageren op je review voor mij hierdoor niet mogelijk. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Saki 03-03-2022

Zeer gebruikersvriendelijke website
En de prijzen zijn een van de laagste van NL

Rini 02-03-2022

Vriendelijke personeel en een vakkundig advies. Blij met mijn aankoop van mijn dewalt.

jovo 27-02-2022

goede omschrijving van het product.
zeer snelle levering
alles netjes verpakt en helemaal compleet.
Waar voor je geld.

Aerts 25-02-2022

Op website miste een aantal zaken in de artikelomschrijving. Gebeld met klantenservice, lange wachttijd, maar zodra ik iemand aan de lijn kreeg ben ik uitstekend geholpen en is alles uitgezocht. Direct tot bestelling overgegaan en dezelfde dag, conform afspraak geleverd.

Jeroen 24-02-2022

Fijne duidelijke snelle website .

Daarna een snelle afhandeling met snelle levering.

Allemaal top geregeld voor een goede prijs

Jvb 24-02-2022

Word goed geholpen!
Snelle levering en advies
Ook voor klachten of alternatieven

Renevb 24-02-2022

Stanly mesjes lijm handschoenjes alles op voorraad volgens de site, maar die voorraden kloppen dus niet. levertijd 6 werkdagen minimaal, en als ze het eenmaal binnen hebben rekenen ze nog eens 2 werk dagen, echt te gek voor woorden. Dit is mooi de laatste keer dat ik hier gekocht heb
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-02-2022

Beste Rene,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten. Helaas kan ik op basis van je naam geen order terugvinden en kan ik hierdoor ook niet inhoudelijk reageren op jouw klacht. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

Lustig & van Beek BV 23-02-2022

meestal vlotte en correcte levering op de vooraf aangegeven dag. keuze is ook ruim voldoende

Bosman 22-02-2022

Duidelijke site met handig menu.
Snelle levering en goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Henri Beukeveld 21-02-2022

Nette en keurige winkel/webshop.
Ik werd ook telefonisch te wordt gestaan wat erg prettig is als je wat vragen hebt.
Alles geleverd volgens planning.
Aan te raden dus.

Marnix 19-02-2022

Duidelijke en overzichtelijke website
Scherpe prijzen
Levering conform aangegeven

Eddy 18-02-2022

Heb hier ondertussen voor meer dan 2500,-€ aan gereedschap gekocht. Snelle levering, netjes verpakt. Af en toe zijn de zegels en kartonnen wikkels weg of beschadigd. Zitten er nietjes in of tie-wraps om. Alsof het retourgoederen betreft. Nogal amateuristisch zegmaar.

Maar gelukkig was de inhoud wel altijd nieuw en ongebruikt. Dit zouden ze beter met een nette sticker of gesealde zak kunnen oplossen. Met een redenering waarom het zo verpakt is.

Door de over het algemeen lage prijzen kan ik hier prima mee leven. Zou dan ook aanraden hier te kopen.

Stefan 18-02-2022

Wat een slecht bedrijf koop hier niet je gereedschap als er iets mee is zullen ze zeggen dat je het fout gebruikt ben al meer dan 25 jaar timmerman en heb dit nog nooit meegemaakt dat ze zeggen dat ik het verkeert gebruikt nu ben ik bij een andere winkel geweest en daar veel beter geholpen voor mijn geen gereedschap centrum meer wat een oplichters
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-02-2022

Beste Stefan,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat er iets defect is aan je gereedschap. Op basis van je voornaam kan ik helaas niets terugvinden, dus inhoudelijk reageren op jouw klacht kan ik niet. Wel is het zo dat garantie verzoeken door professionals beoordeeld worden. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

JohnBMW 13-03-2022

Zit een beetje de reviews te lezen, valt op dat gereedschapcentrum heel vaak niet inhoudelijk kan reageren op klachten………..

Joost 18-02-2022

Overzichtelijke site, zeer ruim voldoende aanbod tegen scherpe prijs. Verzending altijd op tijd. Aan te bevelen voor iedereen!

Peekaa 18-02-2022

Het is een duidelijke site waar ik snel vond wat ik zocht, voor een prima prijs. Gewoon goede kwaliteit en supersnelle levering, de volgende dag kreeg ik het binnen. Heerlijk, kon gelijk weer verder met de klus!

Brett Willis 18-02-2022

Zeer snellen levering en directe verzending echt een aanrader nog nooit heb ik zo snel een product geleverd gekregen had had om half 11 savonds een compressor besteld en had em volgende dag al in huis voor 4 uur

B. Joosten 17-02-2022

Deze webwinkel en fysieke winkel heeft een mooie prijs/kwaliteit verhouding!
Als er vragen zijn, vlug een antwoord, desnoods telefonisch bereikbaar, waar vind je dat nog!!!

Ook als producten niet voorradig zijn wordt je op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd, prima!

Verder een zeer professionele website met duidelijke omschrijvingen, ik als Velux montagepartner ben erg tevreden met de service!
Top!

Mieke 17-02-2022

Supersnelle en keurige verzending. Duidelijke omschrijving en foto's van het product.

Ton Huijsmans 17-02-2022

Als je iets besteld dan heb je het de volgende dag prima thuisbezorgd. Altijd een goede terugkoppeling vanuit klantenservice en ook zeer vriendelijk. Beter is er niet als je wreeds hap nodig hebt en ook erg goede prijzen. Kortom super service.

Askamp 17-02-2022

Het was een snelle betrouwbare groothandel echter, het laatste jaren laten leveringen langer op zich wachten ook al staat er op de site dat de spullen op voorraad zijn. Ik grijp regelmatig mis, ik moet hierdoor zelf een voorraad van gereedschappen aanleggen. Ik ga vanaf nu ook verder kijken dan bij gereedschapcentrum. Levertijden van 2 weken of langer zonder bericht vind ik helemaal zot.

DB 14-02-2022

Top!! Snel geleverd, kreeg een melding dat het langer kon duren ivm drukte. Spullen waren er optijd!

Christiaan 12-02-2022

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen, meedenkend, oplossingsgericht en een snelle probleemloze levering. Tevens snel en eenvoudig contact te krijgen met de klantenservice. Heb hier inmiddels meerdere machines aangekocht en zal dit ook zeker blijven doen, een aanrader!