Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Peter 08-04-2021

Ik wacht nu al meer dan 2 weken op een bestelling die, toen ik bestelde, gewoon voorradig was. Bij de klantenservice weten ze het ook niet en is het antwoord steevast : we doen onze uiterste best om zo snel mogelijk te versturen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-04-2021

Bedankt voor je review Peter.

Omdat wij op basis van alleen je naam geen order kunnen vinden, willen wij je adviseren om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice zodat er nagekeken kan worden wat er precies aan de hand is.

Ton 08-04-2021

Het wordt altijd snel geleverd. Nu zelf veel eerder. Het was 7 weken levertijd en het was er met 2weken. Super.

Maarten 08-04-2021

Super snelle afhandelingen van bestellingen. Altijd alles bezorgd zoals op de site staat en goed verpakt. Helemaal top!

Richard 08-04-2021

Gemakkelijk op de site de producten kunnen vinden en super netjes verpakt en afgeleverd . Erg blij mee .
Ga hier zeker vaker bestellen . 👍🏻💪🏻

Remy 08-04-2021

Op de site stond dat alles op voorraad was. Inmiddels 8 weken verder nog niets ontvangen. Wel een aantal mails dat de leverancier niet geleverd heeft. Ik heb ervaren dat er geen direct contact te krijgen is met het bedrijf. Iedere keer schuift de beloofde leveringstermijn verder op.
Door het bedrijf wordt aangegeven dat geld terug bij annuleren van de bestelling ook lang (2 maanden) gaat duren.
Ik heb ervaren dat de beloofde afspraken en claims absoluut niet worden nagekomen, Ik Bestel zeker nooit meer bij dit bedrijf.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-04-2021

Hartelijk dank voor je review.

Helaas kunnen wij op basis van alleen je naam geen order vinden waardoor een inhoudelijke reactie niet mogelijk is.

Wij willen je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice en te refereren naar je review.

Melvin 07-04-2021

Duidelijkheid is perfect alles is netjes en goed beschreven hoe het werkt.. Valt niks negetiefs te vermelden toppie..

Roel 06-04-2021

Ik heb een bestelling geplaatst. Deze bestelling is snel in behandeling genomen, echter mistte 1 onderdeel van de combiset. Er is aangegeven dat er een nalevering komt, echter kunnen ze niet inzien wat deze nalevering inhoud. Door het hoge bedrag wekt dit toch wat argwaan. Maar tot nu toe nog in volle afwachting op een goede afhandeling

John 06-04-2021

Hier wordt ten minste Waar gemaakt wat ze beloven.
Dus goede service.
Had een hogedrukreiniger gekocht werkt fantastisch.
Kort om zeer tevreden

Pieter 06-04-2021

Bestelling met levertijd van 2 werkdagen na 8 dagen nog niet ontvangen. Klantenservice liegt de eerste keer dat het die dag verzendklaar gemaakt wordt en blijft bij 2e contact in algemeenheden hangen van "Het is erg druk in ons magazijn, gaat nog een paar dagen duren" Ondertussen nog steeds geen apparaat ontvangen. Zet gewoon op je website als je het werk niet aan kan en de beloofde tijden niet haalt!

Bedankt voor je review.

Wij doen er alles aan om alle bestellingen op tijd te verzenden maar helaas kan er altijd een vertraging ontstaan waardoor een bestelling later bezorgd wordt dan aangegeven. Excuus hiervoor.

Op basis van je gegevens kunnen wij je bestelling er niet bij pakken waardoor een inhoudelijke reactie niet mogelijk is.

Ella 04-04-2021

Snelle verzending. Apparaat was alleen niet verzonden in aparte doos dus originele doos van zaag is beschadigd en minder makkelijk op te ruimen nu.

Rowan wolters 03-04-2021

De levering is fantastisch gegaan ik bestelde voor het eerst hier na veel zere goede verhalen dus ik heb besloten het een keer te proberen maar heb er zeker geen spijt van Heb er veel plezier van.helaas was er een product defect maar na goede telefonisch hulp werd er gelijk een nieuwe opgestuurd terwijl de ander nog retour aangemeld moest worden de service is echt geweldig ik beveel het zeer zeker aan en ben van plan veel vaker te bestellen bij gereedschapscentrum te bestellen

Jan 03-04-2021

Snel en goed geleverd. Alleen geen Nederlandse handleiding erbij. Voor de rest zeer snel geleverd

Oscar van Beek 03-04-2021

Prima snelle levering, 1 item verkeerd geleverd maar dat werd ook weer goed opgelost.

Frits 02-04-2021

Top., snelle en vriendelijke klantenservice! Aantrekkelijke prijzen, (voor mijn bestelling) supersnelle levering.

Nico 02-04-2021

Nou voor 21.00 uur besteld dan zou het de dag erop geleverd worden . Oke corona prima dat er later geleverd kan worden maar kom niet met een mail erachter aan dat het 10 dagen kan duren dat het geleverd kan worden en binnen de 10 dagen hoef je niet te bellen .
Kortom ik wacht nog op mijn bestelling ..... Zucht had ik het maar ergens anders besteld .......
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-04-2021

Hartelijk dank voor je review.

Helaas kunnen wij geen inhoudelijke reactie geven omdat wij op basis van alleen je voornaam geen order erbij kunnen pakken.

Wij willen je dan ook adviseren om hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

John 02-04-2021

Goede prijzen, levering wat langer maar daar ligt waarschijnlijk de bron van de prijs. Slim concept voor wie kan plannen!

Patrick Wiersma 02-04-2021

Ik had een artikel besteld dat nu nog steeds niet binnen is. Ik begrijp dat het druk is, maar op de site staat dat het de volgende dag wordt geleverd, ook bij het artikel staat een levertijd die korte is dan het aantal dagen dat ik er nu op wacht. Ik zie dat de pagina vandaag is aangepast.
Ze zullen best prima producten hebben, maar dit kon ik niet vaak tegen bij webshops. Dus tot nu toe niet tevreden.

Bedankt voor je review.

De bestelling is geplaatst met een vooraf gecommuniceerde levertijd. De verwachtte leverdatum stond bij het plaatsen van de bestelling op 09-04-2021. Dit stond zo aangegeven op de website en tevens ook in de orderbevestiging.

De leverancier heeft de levering eerder bij ons geleverd waardoor je bestelling op 30-03 vanuit ons magazijn overgedragen is aan PostNL. Helaas heeft de bezorging bij PostNL vertraging opgelopen waardoor een pakket op 10-04 bij je bezorgd is en het tweede pakket op 12-04. Helaas hebben wij hier ook geen invloed op.

Onze excuses voor de vertraging.

Christian 02-04-2021

Ik had een bestelling geplaatst, volgende dag werd het al geleverd. Ik kreeg een verkeerd artikel opgestuurd. Factuur nagekeken , goed besteld maar verkeerd geleverd. 1 telefoontje gepleegd, heb netjes een retourticket gekregen. Artikel terug gestuurd en de volgende dag alsnog het goede artikel ontvangen. Netjes geregeld en koste weinig moeite.

Kenny 02-04-2021

Prima website, kwaliteit/ prijs verhouding voor het gereedschap zijn goed. Zelfde geldt voor de service en verzendsnelheid, deze zijn goed. Bestel volgende keer weer het gereedschap hier.

Marion 02-04-2021

Uitstekende service! Goede begeleiding met kennis van zaken. Kwaliteit gereedschappen tegen mooie prijzen. Aanrader!

John 02-04-2021

Goede service! Ben echt tevreden! Moest alleen wat terugbrengen en toen zei de klantenservice dat ik het moest opsturen en de verkoopmedewerker zei dat ik het gewoon kon afleveren daar. Kleine miscommunicatie! De winkel is een aanrader voor elke klusser die op zoek is naar kwaliteit.

E van Oostrom 01-04-2021

Ik heb op zondag besteld en op maandag binnen
Ik zou het iedereen aanrade het artikel was op andere sites niet leverbaar
Was prima verpakt

ErwinV 01-04-2021

Duidelijkheid van de producten en de prijs waren doorslaggevend. Alles is overzichtelijk.

Richard Verhoeven 31-03-2021

Na telefonisch contact over een aankoop is aankoop snel geleverd top afgehandeld

P.Brans 31-03-2021

Prijs en levering dik in orde. Ook goede communicatie met e-mail over de status. Kortom dik tevreden