Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Klim 11-12-2020

Enkele malen eerder zaken besteld die netjes en snel geleverd werden. nu helaas een erg teleurstellend proces. Eerst bleek ik een andere betaaloptie te moeten kiezen ivm levering. Hierbij was er geen optie om de order om te zetten. Na annulering kon ik de order opnieuw plaatsen echter werd hierin aangegeven dat bepaalde producten niet op voorraad waren. Toen ik de order handmatig plaatste bleek het wel op voorraad. Na levering van een onderdeel bleef het stil omtrent de rest van de bestelling. Na contact opgenomen te hebben kreeg ik een kortaf persoon op de chat en bleek het uberhaupt niet verstuurd. Paar dagen later kreeg ik het pakketje dan toch binnen in een beschadigde doos. Gelukkig geen schade aan de producten en gelukkig had ik geen haast maar al met al heeft de next day levering uiteindelijk bijna 2 weken in beslag genomen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Sommige van onze betaalmethodes gaan via een extern bedrijf (Afterpay, Klarna, Capayable, In3). Bij deze orders kunnen wij vaak geen wijzigingen doen.
Onze producten hebben een erg snel verloop, het kan zijn dat het ene moment iets op voorraad is en een dag later niet meer. Op andersom.
Uw bestelling is in twee delen verstuurd ivm de grootte van de producten. Excuus over de vertraging en de miscommunicatie hierover.

NPM 11-12-2020

Goede prijs, snelle levering. Website is overzichtelijk met goede informatie over de producten.

Henry 10-12-2020

Snelle levering en top kwaliteit tegen een zeer goede prijs.
voor iedereen aan te bevelen.

Gereedschapcentrum.nl 10-12-2020

Ik heb een blauwe Bosch zaag gekocht in een actie 1+1 actie en eenmaal bij Bosch aangemeld was het artikel die ik nog wilde hebben was niet op voorraad.
Ik wilde graag van de blauwe Bosch de slijpmachine omdat ik deze nog niet in mijn bezit heb.
Dit vond ik een beetje jammer want er stond niet bij deze actie op=op.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Deze actie van Bosch loopt via hen rechtstreeks. Omdat wij dealer zijn, komen de producten die via ons aangekocht in aanmerking voor die actie, maar voor de actievoorwaarden moet u zich wenden tot Bosch. Daar hebben wij niks over te zeggen.

Marianne 10-12-2020

Makkelijk bestellen. Ons product was defect bij aflevering. Binnen een dag retour gehaald en nieuwe geleverd.
Goede service en lage prijs.

Younes 10-12-2020

Zeer gebruikersvriendelijk! Service en prijzen naar volle tevredenheid meegemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Koopjesjager 09-12-2020

De site is gemakkelijk te gebruiken en ook het bestellen en afrekenen is gemakkelijk te doen. Ik had de pech dat de vervoerder (DHL) de fout inging. Contact via de chat met gereedschapcentrum snel en goed verder geholpen. Kreeg mail met stand van zaken en verdere actie. Keurig en goed opgelost echt een aanrader.

Frank Beks 09-12-2020

De site winkelt makkelijk, Bestelling correct geleverd en wederom tevreden.

Raafje 08-12-2020

Veel spulletjes, goed qua prijs en retesnel bezorgd!
Mits op voorraad natuurlijk...

Bas 07-12-2020

Het personeel van gereedschapcentrum is erg meedenken en hebben een goede service. Het assortiment is ook erg groot een de prijzen zijn goed. Een erg fijne winkel waar ik zeker vaker spullen aan zal schaffen.

BasK 07-12-2020

Het is een hele fijne en overzichtelijke website waar ik afgelopen jaren al veelvuldig geslaagd ben voor goed professioneel gereedschap. Kan het iedereen aanraden, en doe dat eigenlijk ook ;) en ook dit keer weer goed geslaagd met een laser afstandsmeter.

Kamphorst 06-12-2020

Goeie betrouwbare ,Overzichtelijke site telefonisch goed bereikbaar. Klantenservice goed voor informatie, klant vriendelijk behulpzaam. Verzenden en retour perfect .
Aan te bevelen✅

Mark 05-12-2020

Tool today my ass
Extra betalen word het de volgende dag bezorgd
Komen de afspraken niet na
Waarna het vervolgens over het weekend getild word
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Helaas had uw bestelling inderdaad vertraging opgelopen bij de vervoerder, excuus daarvoor. Momenteel hebben alle vervoerders te maken met extreme drukte.

U heeft de bestelling intussen geannuleerd, dus wij gaan het aankoopbedrag terugstorten.

Lukas 04-12-2020

De adventkalender die ik besteld had (wat een vrij grote kans heeft dat het cadeau gedaan wordt aan iemand, zeker rond deze tijd) was zonder extra verpakking en in de originele doos verzonden.
Dat betekend dus dat er een grote verzendsticker op geplakt wordt, DHL er zelf ook nog een sticker op plakt, en alle beschadigingen tijdens de verzending, op een verpakking zitten die je aan iemand cadeau doet.

Beetje lullog om nu een adventkalender in een lelijke verpakking cadeau te moeten doen, terwijl een beetje karton dit had kunnen verhelpen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend, deze manier van verzenden is inderdaad niet handig. We hadden de kalender in een omdoos moeten doen, dan was het een stuk leuker om cadeau te geven.
Eventueel zou je contact met onze klantenservice op kunnen nemen, wellicht is er nog iets mogelijk?

Excuus voor het ongemak.

Ber 04-12-2020

Duidelijk aangegeven dat het wat later kwam en netjes compleet afgeleverd. Werkt na behoren. Jammer dat er geen spouwmes op zit en überhaupt er ook geen support opzit om er een te plaatsen.

Natasja 04-12-2020

Net zelf een begonnen klusser en jullie leveren snel netjes verpakte spullen!

Richard L 03-12-2020

Gereedschapcentrum.nl heeft met regelmaat erg mooie aanbiedingen.
Echter moet je niet altijd haast met leveren hebben.
Soms is je bestelling 2 dagen later al binnen. Maar bij bestellingen die bijvoorbeeld over 3 weken geleverd zouden worden moet je niet gek kijken als het 5 a 6 weken duurt.
Al met al een goede winkel met kwalitatief erg goede producten voor een goede prijs

Vincent 03-12-2020

Ik had verwacht dat het een paar dagen zou duren voordat de bestelling binnen zou zijn. Binnen 24 uur volgens afspraak. Prima

Fer 03-12-2020

Goede en snelle levering van goed product( bladblazer). Zeer tevreden over afhandeling.
Een opmerking is er wel, de bladblazer werd in de originele verpakking van het product verstuurd, ik persoonlijk vind dat niet wenselijk.

Arie 03-12-2020

Zeer goede site veel overzicht en een snelle service alles netjes op tijd binnen en als je vragen hebt staan ze gelijk klaar top

Paul 02-12-2020

Een duidelike webshop, met goede prijzen
Snelle levering
Zeer aan te bevelen

NDE 02-12-2020

Mooi overzichtelijk, prima prijzen en zeer snelle verzending. Klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel!

Roy 02-12-2020

Vanaf ongeveer 10 bestellingen geleden alleen maar goede ervaringen gehad. Tot nu toe altijd op tijd geleverd en regelmatig goede deals en acties. Zelfs na uitgebreid googlen nergens een betere actie dan bij gereedschapscentrum.nl
Onlangs nog hulp gevraagd om bijpassende accessoires te vinden voor mijn dremel, en ook daarbij kreeg ik vlot en goed antwoord.
Icm het zeer uitgebreide aanbod, hoef ik nergens anders meer mijn gereedschap aan te schaffen.

Mark 01-12-2020

Klantenservice reageert snel.

Helaas wat vertraging met de verzending maar daar kunnen ze waarschijnlijk niks aan doen.

joop 01-12-2020

goed merkgereedschap voor een scherpe prijs en snelle en betrouwbare levering
al vaker wat gekocht goede service