Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

J bremer 01-06-2021

Ik kreeg mn spullen binnen met 1 dag ertussen. Supergoede service voor zo'n zwaar pakket.
+ Gratis verzending
+ Gratis retourneren

George Sardjoe 01-06-2021

Ik bestel hier omdat de producten meteen leverbaar zijn en volgende dag in huis hebt. Je loopt niet tegen grote vertragingen aan, als je aan het klussen bent.
Er is een klantvriendelijk en behulpzaam service gericht naar de consument. Als klant kom je dan gauw weer terug naar Gereedschapcentrum.nl.

Egbert 30-05-2021

Super gemakkelijke website,super goed gereedschap
Supersnelle levering super bedrijf

Ameto 29-05-2021

Mooi assortiment, goede prijzen en accurate levering. Website is goed en overzichtelijk

Marvin 29-05-2021

Deze shop had als een van de weinige alle gardena combisystem die ik wou kopen op voorraad. Alles netjes verpakt en snel in huis. Helemaal tevreden en ga zeker vaker bestellen via deze shop 😃

nico 29-05-2021

site is duidelijk en gemakkelijk in gebruik en met concurrerende prijzen. Mijn bestelde Gardena slangenwagen is de volgende dag al geleverd. Kortom prima.

Henk 28-05-2021

Voor de tweede keer een machine besteld bij deze winkel opnieuw een keurige prijs en snelle levering. Ben zeer tevreden!

Jaap 28-05-2021

Zeer overzichtelijke site, vlotte levering, 20;55 uur besteld, de andere ochtend in huis, zoals op de site wordt aangegeven. Gewoon strakke werkwijze. Dank daarvoor!!

Hans 28-05-2021

Snelheid van leveren etc was top. Echter had er een duidelijke productbeschrijving bij mijn bestelde apparaat kunnen staan waardoor ik nu dus een onvolledig apparaat kreeg en accu en oplader er nog moest bijbestellen. Bij de concurrent stond heel duidelijk vermeld dat e.e.a. zonder accu en oplader was . Ik heb dus daar ook besloten de ontbrekende lader en accu aan te schaffen.

Gert 28-05-2021

Ruim assortiment en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Duidelijke website met veel keuze mogelijkheden om de juiste schroeven te vinden.

Goed voorbeeld doet goed volgen 27-05-2021

Duidelijke omschrijving, nette prijzen en vlot geleverd.
Voor een goed en betaalbaar stuk gereedschap moet je bij het Gereedschapcentrum wezen.

AW 27-05-2021

Snelle levering
Goede prijs kwaliteit
Bij retour zending nette en snelle afhandeling
Duidelijke site

Leon 27-05-2021

Groot assortiment dus ik kan bijna altijd in mijn keuze slagen. Indien voorradig een snelle levering.

GvB 27-05-2021

Prima webwinkel, voor het eerst besteld, alles goed verpakt en op tijd geleverd een aanrader

Ten Hoor 27-05-2021

Op 2e pinksterdag besteld en dag erna in huis. Kortom ook op zon en feestdagen werken ze gewoon door om hun klanten tevreden te houden. Fantastisch!

B.mu 27-05-2021

Van de week 1e keer iets besteld bij gereedschapcentrum.nl, dit bedrijf is wat mij betreft een goede aanrader!

Savonds besteld, volgende dag in huis
Prijs iets goedkoper als andere aanbieders
Goed verpakt zodat de inhoud niet kapot is gegaan tijdens vervoer door bezorgers
Overzichtelijke website met goede informatie

Ad 27-05-2021

Snelle levering, goed verpakt en een scherpe prijs. Veel websites in Europa geraadpleegd maar Gereedschap Centrum is de goedkoopste.
Vandaag besteld morgen geleverd maken zij waar.

CN 25-05-2021

Snelle verzending en goede prijs/kwaliteit. 1 product (winkelhaak van 60cm) had wel wat betere beschrijving en foto’s kunnen hebben, dan had ik kunnen zien dat er geen maatvoering op staat.

Mentor Berdynaj 25-05-2021

Webshop is overzichtelijk, ruime keuze, levering keurig op tijd en prima prijzen!

Piter 25-05-2021

Het is nogal een zoektocht om het juiste cirkelzaagblad te vinden. De heldere site van gereedschapcentrum bracht uitkomst ! De levering liet iets langer op zich wachten, hierover werd keurig gecommuniceerd. Thuis bezorgd in passende verpakking. Top!

Eloy 24-05-2021

Shop an sich is prima, het nakomen van de levering niet.
Ipv de volgende dag leveren werd het een dag later.
Ik had 8 speciekuipen besteld, die netjes in plastic ingepakt waren.

Ayrton 24-05-2021

Super levering niks over te klagen altijd netjes behandeld en super kwalitieit!

Harry 22-05-2021

Na enkele jaren klant te zijn bij gereedschap centrum ben ik nog steeds tevreden met de service en producten.
Een aanrader !!!

Jos te Dorsthorst 22-05-2021

overzichtelijk, goed van prijs, snel en houden zich aan de vermelde afspraken en een zeer grote keuze in artikelen ook mooi om zo door te bladeren .

Erik 20-05-2021

Gereedschapcentrum handteerd scherpe prijzen tegen uitstekende service. Staan altijd voor je klaar voor informatie over aankoop en toepassing.

Niet altijd alles is direct leverbaar en dat is helemaal niet erg. Gereedschapcentrum houdt je op de hoogte van de toekomstige levering. Zo weet ik wanneer ik iets kan verwachten en de klus kan inplannen.

Het is wel jammer dat bezorgingen (bij het bestellen) niet naar ophaalpunten verzonden kunnen worden. Ik ben zelf de hele dag afwezig en vind het vervelend dat er dan niemand aanwezig is voor aanname waardoor hij alsnog naar een pakketpunt gaat. Wellichtje een puntje voor verbetering.

Verder vind ik het positief dat er tegen een vergoeding extra service kan worden gekocht, zo ben je niet verplicht om een vast service af te nemen die niet bij je past.