Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Boompje42 25-04-2021

Prima meetgereedschap. zeer snelle levering en goed verpakt. Goede website en informatie snel beschikbaar. De keuze was snel gemaakt en besteld.

Uwe 23-04-2021

Tot nu altijd alles goed geleverd, Garantie goed opgelost.Wij hebbenall veel besteld het laatste jaar

Paul 22-04-2021

Zeer nette prijzen. Super snelle levering en zeer goed verpakt. En een super groot assortiment. Ik weet al waar ik mijn volgende gereedschap ga bestellen.

Niels 21-04-2021

Duidelijke site, snel geleverd.
Prima winkel

Enige minpuntje is dat ze een systeem bedacht hebben dat je extra moet betalen voor extra services als kosteloos retour sturen

F. Bober 21-04-2021

Ik winkel graag in deze winkel. Allereerst is het assortiment rijk, ik zal daar altijd vinden wat ik nodig heb. Bovendien zijn de prijzen concurrerend met andere winkels. De leveringen verlopen vlot. Contact en service onberispelijk - wat wil je nog meer?

Andy 20-04-2021

Duidelijke webwinkel. Makkelijk om te vinden wat ik nodig had. Super snelle levering. Echt een aanrader.

Ad 19-04-2021

Het is de beste online winkel voor de beste klusser/timmerman die het beste gereedschap nodig heeft voor de klus en voor een mooie prijs en snel geleverd!

Vos verwarmingsservice 17-04-2021

De materialen en gereedschap wat wij nodig hadden kon eerst bij een concurrent besteld worden. Echter toen we verder gingen bleek dat meer dan de helft een levertijd had. Op de site van gereedschap centrum was alles uit voorraad leverbaar. Dan is de keus niet moeilijk meer. Toch?
Keurig een mail met de track gekregen. 1,5 dag later was het er.

Guido 17-04-2021

Grasmaaier besteld, op website stond levertijd 2-3 werkdagen. Na betaling en 3 dagen kreeg ik een email, levertijd 6 weken...
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-04-2021

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat je deze ervaring hebt opgedaan. Helaas kan ik op basis van je naam geen bestelling terugvinden waardoor ik niet inhoudelijk kan reageren op jouw review.

Op onze website communiceren wij de levertijd die wij door krijgen vanuit de leverancier. Soms wordt deze niet gehaald omdat er een vertraging oploopt. We proberen de klant dan altijd hierover te informeren per mail.

Indien nodig mag je altijd contact met ons opnemen. Onze klantenservice staat je dan graag verder te woord.

DMG 17-04-2021

Een overzichtelijke website, met voldoende keuzemogelijkheden in kwaliteit en prijsklasse. Goede beschrijving van het onderdeel (in mijn geval de makita bouwstofzuiger), waarbij ook optioneel vergelijkingsmateriaal wordt geboden. Een goede en betrouwbare levering, die keurig en volledig conform de gegeven informatie afgewikkeld is. Kortom: zo hoort het en zo mogen we hier ook als klant op vertrouwen!

Rutger 16-04-2021

Bij mijn zoekopdracht kwam het Gereedschapcentrum naar voren als interessant optie. Na even rondkijken op de site, besloten hier te bestellen. En dat ging allemaal erg soepel. Snel besteld, snel geleverd en een prachtig product! Netjes in een doos van Gereedschapcentrum. DPD als bezorger, was ik in verleden niet zo enthousiast over, maar deze keer ging het prima, met een goede track en trace. Prima.

Jarno De Visser 15-04-2021

Zeer goede service!
Een makkelijk werkende site, goeie klanten service en een snelle levering!
Kortom; zeer tevreden en ik zou er zeker weer mijn aan kopen doen!

Wesley 14-04-2021

de website vermeld voor 12.00 uur besteld morgen in huis, na 8 dagen nog niets in huis. producten waren wel op voorraad maar de klantenservice kon niet vertellen wanneer het verstuurd kon worden.

Annuleren die handel en hier nooit meer iets bestellen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-04-2021

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat je deze ervaring hebt opgedaan. Helaas kan ik op basis van je naam geen bestelling terugvinden. Daarom kan ik niet inhoudelijk reageren op jouw review. Indien nodig mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Onze klantenservice staat je dan graag verder te woord.

sharpcontrole 26-04-2021

Heeft geen zin bellen hulp moet je niet verwachten van gereedschapcentrum

sander groot 14-04-2021

Zeer slechte service door ene ******van de klantenservice ,
machine gaat na dag stuk zeggen ze doodleuk zijn geen onderdelen voor momenteel maar een oplossing word niet geboden....

Waardeloos deze winkel
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-04-2021

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je machine na een dag stuk gegaan is. Omdat wij op basis van alleen je naam geen order kunnen vinden, willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice en te refereren naar deze review.

William 14-04-2021

Zeer slechte service betreft garantie afhandeling. Ik zit nu inmiddels 6 weken te wachten op mijn onderdelen. Verschillende keren ge chat hier over want telefonische bereikbaarheid is ook zeer slecht.
Er word steeds gezegd onderdelen zijn onderweg of komen begin van de maand binnen. Maar om in gesprek gaan naar een oplossing zit er niet in. Behulpzaamheid en klant vriendelijkheid is ver te zoeken. Voor garantie niet bij gereedschapscentrum zijn. Ze blijven zich maar verschuilen achter de leverancier. Klant staat niet centraal als er iets is helaas. Ze zijn ook nergens bij aangesloten om je klacht onafhankelijk neer te leggen. Denk dus goed na als je iets koopt bij gereedschapscentrum.
sharpcontrole 26-04-2021

Hoi ik heb al een klacht ingediend gechat zou terug gebeld worden maar niks. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Ik vraag mij af of jullie het wel willen op lossen. Afspraken worden gewoon niet nagekomen.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 26-04-2021

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat de afhandeling van je garantie aanvraag al langere tijd loopt. Helaas kan ik op basis van je naam geen bestelling terugvinden waardoor ik niet na kan gaan wat de actuele status van je garantie aanvraag is niet en ook niet inhoudelijk kan reageren op jouw review.

Ik wil je dan ook adviseren om hier contact over op te nemen met onze klantenservice en te refereren naar deze review.

Paul 14-04-2021

Groot assortiment met goede omschrijving op de website - goed geprijsd .
Telefonische hulp bij vragen. Snel geleverd.

Fred 13-04-2021

De bestelling liep voorspoedig, goede mailcommunicatie en snelle bestelling. Het artikel werkt prima.

Ton 12-04-2021

Meerdere aankopen gedaan en tot nu toe zeer tevreden. Er worden altijd kwalitatief goed materiaal en gereedschappen met scherpe prijzen aangeboden.

Ontevreden klant 12-04-2021

Incomplete levering. Geen verzendbon. Geen aankondiging dat verzending wellicht in delen wordt geleverd. Er werken NoNo's bij Gereedschapcentrum. Nooit meer doen. Waardeloos.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-04-2021

Bedankt voor je review.

Helaas kunnen wij op basis van de ingevulde gegevens geen order erbij pakken. Graag zouden wij meer gegevens van je willen ontvangen (zoals bijvoorbeeld het ordernummer) zodat wij kunnen nagaan wat er aan de hand is.

Patrick 12-04-2021

Netjes verpakte artikelen, complete levering en was sneller binnen dan verwacht.

Anton van de Wiel 12-04-2021

Met grote regelmaat ontvang is aanbiedingen. Dit keer eentje waarin de aandacht gericht was een luchtcompressor van Stanley. Dit keer werd dit ding prompt de volgende dag geleverd.
Ben ik tevreden? Matig. Waarom matig? Omdat het ding niet compleet blijkt. In de advertentie had moeten staan 'je hebt een luchtpistool nodig'.
Door niet volledig te zijn roept dat irritatie op.

John 11-04-2021

Mooie website, makkelijk te bestellen en levering top! Al meerdere keren artikelen besteld en altijd op tijd en met kwaliteit afgeleverd.

Henk 10-04-2021

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prima bestelprocedure en snelle levering van bestelde artikelen

Rup 10-04-2021

De producten bij Gereedschapcentrum zijn netjes geprijsd en de website is goed voor elkaar. De medewerkers zijn in de chat netjes en proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Teun 09-04-2021

HEEL GOED BEDRIJF!! snelle levering binnen 2 dagen mijn bestelling binnen. ook goeie communicatie van het bedrijf.