Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Joost 17-02-2021

Blijkt toch een ordinaire club zonder service te zijn. Men belooft vlotte bezorging maar vermeldt niet dat hun verzender (DHL...) in ernstige problemen zit en dat het 10 werkdagen duurt voordat men überhaupt een onderzoek gaat starten. Zet dat dan zodanig op de site dat men dat weet voordat de bestelling afgerond is, dan heb je nog de kans om een andere besteloptie te kiezen, zoals bijv. zelf ophalen. In de chat van de klantenservice is men ronduit bot en ongeïnteresseerd. Dit was mijn laatste bestelling hier.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-02-2021

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling vertraagd is vanuit onze vervoerder.
Wij hebben een terugkoppeling ontvangen dat wij inderdaad pas een onderzoek mogen starten nadat het pakket 10 werkdagen is vertraagd. Dit komt vanwege de vele online bestellingen wat er op dit moment geplaatst wordt vanwege de lockdowns.
Betreft het kiezen van een andere besteloptie, wordt dit netjes aangegeven op onze website. Een klant kan ervoor kiezen om het te laten bezorgen of afhalen in de showroom. In dit geval wordt het weldegelijk aangeboden.

Frans Hegger 16-02-2021

Na de online bestelling snelle en correcte levering met een goede prijs/kwaliteitverhouding!

Huurdeman 15-02-2021

snelle levering van goede producten met een nette prijs. Ruime keuze uit topproducten

PR 15-02-2021

Heb voor deze winkel gekozen omdat het goedkoop is, en dat hetzelfde dag het item kan ontvangen. Maar helaas heb het pas de volgende avond ontvangen. En dat vind ik jammer omdat ik ook nog Euro 12,95 aan extra porto kosten heb betaald. Mailen ging niet en telefoon ook niet

Bas 15-02-2021

Qua levering van het nieuwe apparaat is niets aan te merken op Gereedschapscentrum.nl. Qua service helaas wel. Ik kocht een Makita bouwstofzuiger. Deze kwam defect uit de doos. De normale "aan" stand functioneerde niet. De automaatstand waarbij de machine start als je bijvoorbeeld een zaagmachine inschakelt werkte wel. Zo kwam ik de eerste twee cruciale dagen in mijn verbouwing door waarna ik de machine opstuurde. Vervolgens kan het tot vijf weken gaan duren voor men een reparatie doorvoert. Ik heb hier twee maal contact over gehad dat dit niet acceptabel is voor een nieuwe machine. Bij beide medewerkers had ik niet de indruk van enige betrokkenheid of servicegerichtheid. "we geven het door" Inmiddels ben ik mijn normale stofzuiger kapot aan het maken omdat ik nu eenmaal verder moet met verbouwen. Voor mij dus geen gereedschapscentrum.nl meer..

Vlad 14-02-2021

I choosen this shop, because he had very good delivery time. No as others shops.

Taeke 13-02-2021

Di website is helder en duidelijk en naar nu blijkt is de afhandeling perfect

Will de Jong 13-02-2021

Werkelijk niet te geloven!!
Dit bedrijf krijgt het voor elkaar om er vijf maanden over te doen om de levering van een consumentenmachine compleet te maken!
Daar waren 23 Mails voor nodig, waaronder een klacht gericht aan de directie, die overigens niet gereageerd heeft.
Elke keer weer wakker schudden voor er ook maar iets gebeurt.
Vandaag is, na drie nazendingen, de levering compleet geraak.
Maar geen excuus, geen coulance.
Wie o wie maakt de reviews?
Een werkelijke afrader!!!

peter 12-02-2021

prima website, duidelijk en snelle levering. product dat ik zocht was hier te vinden. prijs is aan de hoe kant, maar kan ook aan het product te verwijten zijn.

Alex van Wengel 12-02-2021

Kwaliteit voor een betaalbare prijs. En alles wordt snel en goed ingepakt verzonden.

bert-jan de hoop 12-02-2021

het is wel een goede winkel je krijgt je bestelling snel, aleen ik kreeg wel een doos voor je acutol die kapot was maar daar kreeg ik korting op

Floris 11-02-2021

Goede webshop. Vaak de goedkoopste in elektrisch gereedschap. Snelle en correcte levering.

mb 10-02-2021

goede producten en snel opgestuurd producten makkelijk en goed overzicht.
ook de eventueele retour mogelijkheid spreken mij aan en dat het verstuurde verzekerd was.

Bert Egstorf 09-02-2021

Nette website makkelijk te handelen.
Ik zeg toppie.
Ondanks de carona en slechte weer en de drukte de volgende dag geleverd.
Netjes en zorgvuldig verpakt en bezorgd.

Arno 09-02-2021

Uitstekende service die goed rekening houdt met de veiligheid van zijn bezoekers. Bovendien goed advies aan de balie waar je ook echt iets aan hebt. Niet alleen verkoop van dat ene hoge marge product maar echt creatief meedenken over alternatieven.

Prijzen zijn over het algemeen scherp en het heeft weinig zin om verder te zoeken. Ik vergelijk niet meer. Als ze het product hebben dat ik nodig heb, geen discussie en gewoon bestellen.

Herman 09-02-2021

Ik heb voor Gereedschapcentrum gekozen omdat ze een oneindig groot aanbod hebben en de gebruiksvriendelijkheid van de website.

De bevestigingsmail van de order kreeg ik al super snel en de betaling was ook veilig te voldoen.

Nu is het wachten op de goederen, ik heb de bestelling 6 dagen geleden besteld maar tot op heden nog geen spullen ontvangen, dit probleem ligt meer bij PostNL

Meeusen 09-02-2021

De shop is perfect en duidelijk. heb je eenmaal een bestelling geplaatst, krijg je een mail en word de aankoop in werking gebracht. Je kan alles goed volgen waar de pakjesdienst is, en wanneer het word bezorgd. Ook de rekening is snel in je bezit en is teven de garantie. Alles super geregeld. En kom je er niet uit kan je contact opnemen met het gereedschap centrum. Is goed veilig

Hans 08-02-2021

Duidelijke website. Bestellen gaat makkelijk. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering. Snel bezorgd. Kortom, prima webwinkel!!!

Kees O. 08-02-2021

Alles wel in orde, geen uitgesproken negatief of positief oordeel.
Prijzen goed, overzichtelijkheid website slecht.

Robin 08-02-2021

Winkel is eenvoudig te bedienen. De boor die ik bestelde kwam de dag erop al binnen!

dvermaes 07-02-2021

Snelle levering, duidelijke communicatie en vooral scherpe prijzen. Helemaal top!

Werner Jaspers 07-02-2021

Een on-line bestelling gedaan om 9:30 uur. Aansluitend gebeld of ik mijn Makita slijptol en invalzaag op kon komen halen. Geen probleem. Binnen een uur had ik mijn spullen. Uitstekende service en goed en snel geholpen.

Rozenbeek algemeene dienst verlening 06-02-2021

Aangaande de site, de afmetingen kunnen soms wat beter vermeld worden. Voor de rest prima, een dag later in huis, hoewel we in deze tijd waarin de postpakketbezorg bedrijven hun vol hebben, kan het anders uitpakken.......beetje geduld hebben met elkaar. Prijstechnisch ook goed.

S 06-02-2021

Neemt helaas niet de moeite een klacht netjes af te handelen terwijl de klacht voortkomt uit een slecht geleverd product.

Review 26 januari 2021
Slechte informatie voorziening waardoor het product nu gedeeltelijk kapot is. Bedrijf geeft aan dat ik door had moeten vragen. Ik heb ze echter gebeld en met ze gechat over hetgeen ik wou hebben en dat gene wat ik ermee wilde doen. Bedrijf geeft aan dat fouten maken menselijk is. Oplossen of compenseren vinden ze niet op de plaats. Niet menselijk waarschijnlijk

Tom Egbers 05-02-2021

Duidelijk, gemakkelijk bestellen en zeer snel bezorgd. Gebruikersvriendelijk!