Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

R.Bisschop 20-12-2021

Prettige website en je wordt prima te woord gestaan door deskundige medewerkers. Bovendien geven ze goede service. Klasse!

Rob 20-12-2021

Ontvochtiger besteld volgende dag al geleverd. Prima service, Product voldoet ook aan de verwachtingen

Jan 19-12-2021

Leveren vaak snel volgens de levertijd die vermeld staat bij het product. Fijne site om gereedschap te bestellen

Walter 18-12-2021

Gereedschapcentrum heeft goede website, overzichtelijk en hanteert daarnaast een scherpe prijs. De kwaliteit van het geboden gereedschap is van hoog niveau. De levering uitstekend; snel, goed verpakt en geleverd als aangeboden op de website.

Peter Steikkeling 17-12-2021

Op zoek naar een slanghaspel via marktplaats bij deze website gekomen. De deskundige medewerkers en advies besloten om te bestellen.
Snelle levering en super ingepakt is deze gearriveerd! Top!

Barbette V 16-12-2021

Steeds meer hoorde ik kijk eens op het gereedschapcentrum!?
Nu voor de kerst zocht ik een cadeau voor mijn man.
Hij is helemaal weg van het merk Milwaukkee.
En het gereedschapcentrum heeft hier een mooi uitgebreid assortiment van.
Bestelling was zo geplaatst.
Netjes een orderbevestiging gekregen.
De volgende dag werd het pakket al bezorgd.
Inmiddels meerdere items besteld.
Betaald met iDeal en met Klarna is ook mogelijk zag ik.
Van alle gemakken voorzien dus!
Deze site is overzichtelijk en betrouwbaar!
Via de mail krijg je ook leuke aanbiedingen!
Zeker de moeite waard om een kijkje op de site te nemen!

René 16-12-2021

In de namiddag een Festool schuurmachine besteld en de volgende ochtend geleverd om 8.00. Het kan niet beter. Ga zo door!!

Art 16-12-2021

Is overzichtelijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Leveren ook snel. Dus ja het is een hoede webshop

Flex Bouwtech 16-12-2021

Mooi prijs, goed kwaliteit, en als het op voorraad is snelle levering. Ben er blij mee

Eric 14-12-2021

Heb al verschillende Makita machines bij ze gekocht en alles keurig thuisbezorgd + snelle service

M. Schreurs 13-12-2021

Stevige grastrimmer gekocht, die echter binnen de garantietermijn opeens kapot ging. Reparatie ging zeer moeizaam: duurde 10 weken i.p.v. de toegezegde 5 weken. En tot overmaat van ramp is de beschermkap niet mee teruggestuurd, waardoor de trimmer niet meer goed te gebruiken is. Gereedschapcentrum is hier echter niet op aanspreekbaar en beschuldigt mij als koper ervan dat ik dit onderdeel zelf niet meegestuurd zou hebben. Onheuse bejegening.
Geeedschapcentrum.nl zal hier wel een hun kenmerkende reactie onderzetten in de zin dat het niet aan hun bedrijf ligt. Mij zijn ze als klant kwijt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-12-2021

Beste, hartelijk dank voor je review. Erg vervelend om te vernemen dat de garantie zo verlopen is. Ik wil graag even met je mee kijken wat er precies gebeurd is maar helaas is dit voor mij niet mogelijk omdat er geen ordernummer bij de review genoteerd is. Hierdoor kan ik helaas ook niet inhoudelijk op je review reageren. Ik wil je dan ook vragen om hier contact over op te nemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

Timmerwerken 11-12-2021

De volgende dag de artikelen in huis en netjes ingepakt en opgestuurd alles word netjes aan gegeven en de prijzen zijn ook nog eens top ik ga zeker meer bestellen hier binnenkort !

Marco philipse 10-12-2021

Goed en professioneel geholpen.
En ze hebben als voor wat je nodig heb om te klussen
Van huis tuin keuken tot professioneel voor elke portemonnee en betaalbaar .en wat zeker niet onbelangrijk is dat is de snelle levering van mijn
Product vandaag besteld morgen in huis en daar was geen woord over gelogen dus ik geef het en dikke 10
Ik zal er zeker weer heen gaan
Gr Marco philipse

M. Aksoy 10-12-2021

Ik vind heel betrouwbaar site, ik heb aantal bestellingen gedaan en altijd opgegeven tijd bezorgd. Duidelijke informatie over producten. Ik adviseer aan iedereen zonder twijfelen bestelling plaatsen.

Janneman 10-12-2021

`Goed assortiment, op gebied van mijn machine-voorkeur zeker een van de goedkoopste online, na diefstal veel vervangen wat ik afgelopen drie jaar ook al had gekocht bij dit bedrijf. Duidelijke communicatie en vlotte verzending. Soms mag assortiment wel wat breder op gebied van assecoires. Zeer tevreden!

Pepijn 09-12-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en leuke acties.
Super snelle levering.
Top!

Nick 07-12-2021

Uitgebreide keuze met goede omschrijving. Vergelijking goed mogelijk tussen de verschillende aangeboden machines. Tov andere aanbieders een positieve beoordeling

Mr x 07-12-2021

Het verkeerde artikel geleverd gekregen op 3 december
Klantenservice gebeld retour formulier aangevraagd nog steeds niets vernomen en zit met een artikel wat ik niet heb besteld.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-12-2021

Beste, bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend dat je per ongeluk een verkeerd artikel ontvangen hebt. Excuses hiervoor! Helaas kan ik aan de hand van de ingevulde naam 'Mr x' geen bestelling erbij pakken. Hierdoor kan ik de status van je retouraanvraag niet nakijken en is inhoudelijk reageren op je review voor mij ook niet mogelijk. Indien het nog niet opgelost is raad ik je aan om hier contact over op te nemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

Koos 06-12-2021

Was op zoek naar gereedschap en kwam hier via Google.
Het aanbod, de website en de prijsstelling waren voor mij aanleiding om hier te bestellen.

Hans Hendriks 05-12-2021

Voldoende aanbod van merk producten. Vaak goede (dag) aanbiedingen. Fijn dat Gereedschapcentrum elke keer weer zo betrouwbaar snel levert.

Peter 04-12-2021

Makita heggenschaar gekocht voor een scherpe prijs, werd echter geleverd zonder de bijbehorende veiligheidsbril. Ik mocht een veiligheidsbril uitzoeken van de site. Keurig en snel opgelost.

Edzard Braam 04-12-2021

Snelle, accurate levering. Op tijd bezorgd. Verpakking niet beschadigd. Voor herhaling vatbaar.

Bonobono 04-12-2021

Scherpe prijs, snelle levering, grote keuze. Keurig verpakt. Ga hier zeker vaker bestellen

Ger 03-12-2021

Slechte ervaringen het laatste jaar voor de derde keer een bestelling niet volgens afspraak geleverd.
Tool totdat, extra betaald en nog geen levering.
Was mijn láátste ervaring met gereedschapcentrum.
Sta versteld van de positieve reacties gezien mijn eigen ervaringen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-12-2021

Beste Ger, bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat je ervaringen niet heel positief zijn. Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er precies gebeurd is. Ook is hierdoor het inhoudelijk reageren op je review voor mij niet mogelijk. Mocht je hier nog vragen over hebben, of mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

Anne 02-12-2021

Voordelige prijs, goede website en duidelijke coomunicatie. De bestelling werd keurig verpakt bezorgd.