Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

John 10-01-2022

Goede beschrijving die ook niet te commercieel is. De order is direct aangemaakt en binnen een half uur is het verzonden!
Volgende dag voor 12.00 geleverd.

Klussen bedrijf van kerkwijk 10-01-2022

Ik koop regelmatig divers gereedschap bij gereedschapcentrum.
Snelle levering en is het niet op voorraad dan staat de levertijd bij het product.
Misschien niet de goedkoopste maar wel een hele goede service, klantenservice is goed en snel bereikbaar.

Ali yigit 10-01-2022

Goedkoop als.je naar ander site kijkt ideaal
Veel betaalmogelijkheden bijna alle merken ben sws vaste klant bij jullie roepie ga zo door

Boudewijn 10-01-2022

Goede prijs en kwaliteit, snelle levering van de artikelen. Exact zoals beschreven.

René Lubbers 09-01-2022

Service zijn top en niet onbelangrijk de prijs, vandaag besteld is morgen geleverd dan dat klopt ook !👍

E. van Grootel 08-01-2022

Ze leveren wat ze beloven. Op tijd: de volgende dag werd het product geleverd. Goede prijs.

Hans 07-01-2022

Bestelde artikel voldeed aan de verwachting en is de volgende dag netjes en op tijd bezorgd.

Laasri 04-01-2022

Goede kwaliteit en prijs, snelle levering is niet alleen de moto maar dat is ook zo in de werkelijkheid, goede support bij alle vragen.
Voor profs als gebruiker is de beste webshop.

Veldman 04-01-2022

Zeer overzichtelijke website, in een handomdraai besteld en super snel geleverd. Binnen 24 uur in huis!

E.D. Wisdom 02-01-2022

Duidelijke site met goede beschrijving. Momentsleutel besteld. Geen Chinese rommel, maar Duitse degelijkheid voor een scherpe prijs. Dag later in huis. Super.

Jeffrey 30-12-2021

Bij gereedschap centrum zou ik zeker nog een keer iets bestellen ben erg tevreden over de laagste prijs en snelle verzending van mijn product.
Dus voor mijn eerste bestelling bij gereedschap centrum waarschijnlijk niet de laatste.😉

Jeffrey 30-12-2021

Ze hebben een mooie overzichtelijke site waar je snel de spullen kan vinden die je zoekt. Erg snelle levering en als iets niet leverbaar is dan is dat goed aangegeven. Als een product toch niet leverbaar is maar je het al wel besteld heb. Krijg je een mail met de keuzen of je er op wil wachten of het liever afbesteld. Ook hebben ze elke week mooie actie’s.

Wim R 29-12-2021

De betere/beste merken gereedschap, scherp geprijsd en direct snel geleverd! Gewoon top! Al diverse keren wat besteld.

C.M. Elderbeek 29-12-2021

Ruime keuze in het assortiment, snelle levering wel jammer dat ik elke keer dat ik bestel alle gegevens zoals KvK en BTW opnieuw moet invoeren zou handig zijn als dat aan mijn account gekoppeld kon blijven

Karin 28-12-2021

Product was snel gevonden,
Bestellen makkelijk
Goedkoop
Snelle levering . 1 dag sneller dan aangegeven op site.

Marcopp 27-12-2021

ondanks deze tijd toch altijd netjes alles op tijd binnen gekregen, klantenservice ook goed bereikbaar en altijd goed geholpen

Dick 26-12-2021

ondanks de kersttijd een razend snelle levering. zoals altijd zeer goede service.

rich 26-12-2021

decent prices, fast service and no problems...what more do you want?!

the only downside is, you get a request for a review every time you buy a product.

Johan van der Zwan 25-12-2021

Hallo,
Ik, heb al meerdere keren tools besteld bij gereedschapscentrum.
Goede producten voor een scherpe prijs. Snelle levering zoals voorgesteld.

Tonnie Willemsen 25-12-2021

Er word geadverteerd met voor 23.00 besteld volgende dag geleverd,21-12-2021 iets besteld en tot nu toe (25-12-2021)niks geleverd.
Snap dat het druk is maar had zeker verwacht dat het voor de kerst geleverd zou worden,zal niet gauw meer iets bestellen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-12-2021

Beste Tonnie,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat jouw bestelling te laat aan komt. Op de website hebben we al enige tijd een banner staan dat vanwege drukte bij de vervoerders jouw pakket vertraging op kan lopen. Ik vermoed dat dit ook het probleem is bij jouw bestelling. Onze excuses hiervoor. Helaas kan ik het niet met zekerheid zeggen, want op basis van je naam kan ik geen recente order terug vinden. Wel wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice als het probleem nog niet is opgelost. We staan je graag te woord.

Eric 24-12-2021

Sinds het begin ben ik klant bij gereedschapcentrum.
Wat mij betreft slaan ze door met hun service en sales beleid. Ik wil iets bestellen en dan graag afrekenen en versturen. Met alle aankoop opties wordt ik er een beetje moe vab

Harry 23-12-2021

Grote keuze, het bestelde ( lucht ontvochtiger ) voldoet prima, doet wat hij moet doen. Ook de levering ook volgens afspraak super snel. Prima bedrijf raad het ieder een aan.

Toon 21-12-2021

Gebruiksvriendelijkheid van de site is oké.
Ik had een freesboor besteld ( €9,95), echter werd er een dremel ter waarde van (€139,-) gestuurd. Telefonisch contact gezocht (2x)hoe ik dit kon retourneren.
Het 1e gesprek werd mij verteld dit online te doen.
Kwam er niet helemaal uit, waardoor ik opnieuw telefonisch contact zocht. Beide gesprekken vond ik niet klantvriendelijk, kreeg zelfs het gevoel bij het 2e gesprek van onbegrip omdat het mij online niet lukte en mij werd verteld dat het toch niet zo moeilijk was. Nog geen dankjewel dat ik iets van €139,- wil retourneren wat ik niet had besteld maar een product van €9,95.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-12-2021

Beste Toon, bedankt voor je review. Vervelend dat je een verkeerd artikel geleverd kreeg en dat je dit gevoel overgehouden hebt aan het telefoongesprek wat je hebt gehad met onze klantenservice. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor. Wij vinden het uiteraard erg fijn en netjes als een klant een melding bij ons doet wanneer hij een ander/duurder artikel ontvangen heeft. Wij waarderen deze eerlijkheid juist enorm! Ik kan helaas aan de hand van alleen je voornaam geen bestelling erbij pakken waardoor ik helaas ook niet inhoudelijk kan reageren op je review. Mocht je nog vragen hebben, of mocht je nog iets willen bespreken met ons, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

S. de Kist 21-12-2021

Veel beloven, weinig doen voor de klant. Wel zorgen dat de eigen portemonnee goed gevuld blijft. Reken niet op service en zeker niet op je eigen geld als een pakket niet eens aankomt. Ze houden gewoon geld achter! Wij noemen dat thuis crimineel!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-12-2021

Beste, bedankt voor je review. Vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Dat is natuurlijk niet het geval en ook zeker niet de bedoeling! Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er precies aan de hand is. Ook is het inhoudelijk reageren op je review voor mij hierdoor niet mogelijk. Mocht je hier nog vragen over hebben, of mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Excuses voor het ongemak.

Rien 21-12-2021

Duidelijke website waardoor het duidelijk is wat je koop. Geleverd op afgesproken tijdstip.