Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

willem prins 03-11-2019

overzichtelijk en een goede prijs snelle levering van de artikelen aanbevelen waard

Vincent 02-11-2019

Meerdere malen gebruik van gemaakt. Zeer grote collectie, snelle levering. Nette levering. Zeer goed ingepakt. Prijs zit altijd bij de laagste prijs. Soms een eurootje duurder, maar kies dan toch voor deze site.

Koen 01-11-2019

Het is een goede webwinkel met showroom in Tilburg. De showroom vond ik wat aan de kleine kant. Maar qua producten, merken en accessoires hebben ze enorm veel waaronder alle bekende merken. Snelle verwerking, levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Bierma 01-11-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Snelle afhandeling.
Overzichtelijke manier van bestellen

Bart 31-10-2019

Mijn keuze was gevallen op dit product omdat hij 20 euro goedkoper was dan bij de andere webshops. Stofzuiger werd snel geleverd en alles is na wens.

Floris 30-10-2019

Zeer veel aanbod, duidelijke omschrijvingen van de producten en snelle levering. Top service. Mocht ik weer iets nodig hebben kijk ik eerst hier!

Jimme 30-10-2019

Ik was al een tijdje op zoek naar een bovengemiddelde gereedschapset. Op deze website gevonden. Goede prijs, prima service, uitstekende kwaliteit en zéér snel geleverd.

Anita de Rond 26-10-2019

Super shop,s,avonds besteld en de andere dag al geleverd,ben op de site terecht gekomen op zoek naar een kerstkado voor mijn zoon en het perfecte gevonden,goedkoop en supersnel geleverd,ik ben heel tevreden!

Dennjs 25-10-2019

Goede winkel, eerlijk over de levertijden spullen netjes bezorgd , goed prijs kwaliteit verhouding! Echt een aanrader!

lammensw 22-10-2019

Gereedschapscentrum.nl heeft een duidelijke website en bestelprocedure. De spullen zijn voordelig en worden supersnel geleverd.

Jordy 21-10-2019

Ik heb de laatste tijd veel apparaten besteld. En deze zijn prima op tijd en goed geleverd nooit problemen ondervonden. Ik zal mijn gereedschap hier blijven bestellen.

Toon Vellekoop 21-10-2019

Makkelijk te bestellen, binnen geplande levertijd de goederen thuis, scherpe prijzen.

A.Sporck Multibouw 21-10-2019

Goede website, Uitgebreid assortiment, correcte levering, goede telefonische helpdesk,

John 19-10-2019

Via de webshop een keuze gemaakt en in de winkel na wat hulp de knoop doorgehakt.
Goed en kundig advies gehad en voor een scherpe prijs meerdere machines gekocht.

Ruben 18-10-2019

Zeer snelle levering, donderdag ver na 6 uur savon's besteld, vrijdag om half 10 smorgen's geleverd

Inekewijnja 16-10-2019

Ik zal zeker nooit meer iets bestelen bij deze winkel
Na drie weken had ik nog steeds mijn bestelling niet binnen en heb ik mijn bestelling geannuleerd
Maar toen moest ik mijn geld nog terug krijgen wat ook nog eens tot 5 dagen kon duren dus bijna 4 weken mijn geld kwijt en niks gekregen
Aan de telefoon kreeg ik niet echt begrip voor mijn frustratie
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat de levertijd langer was dan verwacht. Uw bestelling is voor u geannuleerd en de terugbetaling is inmiddels ook voor u verwerkt. Mocht u het bedrag niet goed hebben ontvangen dan horen wij dat alsnog graag. Dan lossen we dit uiteraard voor u op.

Peter 16-10-2019

Prima advies gekregen en snelle levering van het door mij bestelde artikel.
Tevens was het artikel scherp geprijsd waardoor in eerste instantie mijn interesse in deze webshop was gewekt.
Het bleek overigens dat niet alleen dit product maar ook andere producten scherp geprijsd waren. Ik zal dan ook zeker vaker hier een bestelling plaatsen.

Van der Meer 15-10-2019

Ik ben zeer tevreden over de snelheid, de levering binnen 24 uur en ook nog eens de scherpe prijsstelling van deze shop. Niets negatiefs op aan te merken! De internet-site met ook betalingsmogelijkheden werkt super simpel en snel!

S 14-10-2019

Snel geleverd en vooral fijn dat je gelijk naar een afhaalpunt kunt laten sturen

Rick 14-10-2019

Snelle service, bijna altijd de laagste prijs van Nederland en goede kwaliteit materiaal. Zeker een aanrader!

Hendri 12-10-2019

Ik heb hier al meerdere aankopen gedaan en altijd netjes verzorgt , ik raad iedereen aan om hier iets te kopen !

Grt hendri

Myck 12-10-2019

Nette site, makkelijk en snel je gereedschap vinden. Alles word netjes bezorgd en als je vragen hebt kan je dat snel en simpel via de chat functie op de site regelen.

toon 11-10-2019

ik was nog niet eerder in contact geweest maar ben erg net geholpen en daardoor ook een accuschroefmachine gekocht

Edwin 11-10-2019

De accu,s die ik gekocht heb zijn perfect en supersnel bezorgd. Alleen heb de volgende dag gebeld met een vraag over een machine die op de site staat. En zou erover teruggebeld of gemaild worden , maar tot de dag van vandaag totaal geen reactie teruggekregen. Jammer

Eli 11-10-2019

Super snel geleverd! Goede service ga zeker weer terug komen! Ook de chat in de avond super als je met vragen zit.