Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Jaco / Aandacht voor Ambacht 21-08-2020

Ik ben in de shop van Tilburg geweest. Ik werd zeer netjes, professioneel en vriendelijk geholpen. Het personeel weet heel goed wat er verkrijgbaar is / op voorraad vergelijkbare opties zijn, en ze nemen de tijd voor je. Prijstechnisch zeer scherp.

Mohamed 21-08-2020

Ik heb zeer goed ervaring met gereedschapcentrum ik ben een zeer een tijdje geleden is mijn boormachine kapot gegaan ik heb een nieuwe besteld op dezelfde is het netjes geleverd kon de volgende dag lekker doorgaan.

Hermen 21-08-2020

Ruim assortiment, goede service en prijzen.
Bestellingen worden netjes geleverd. Iets niet zoals het hoordt te zijn, wordt het naast een correcte oplossing ook nog een verassing aan leuke handige spullen gestuurd! Top!

Richard 21-08-2020

Goeie snelle service en makkelijk alle gegevens te vinden van de Benodigde producten .
En makkelijk kwa betalen eventueel after pay 👌

Yvonne 21-08-2020

Heb begin juli een grastrimmer van Makita voor reparatie opgestuurd. Heb nu (21-8-20!!) nog niks terug. Wanneer ik bel of app of mail word ik van kastje naar de muur gestuurd.
Ik moet nu steeds een grastrimmer huren voor 220m2 .
Volgens mij zijn ze mijn grastrimmer gewoon kwijt. Heel slechte zaak. Zal er nooit meer wat kopen!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-08-2020

Hartelijk dank voor uw review.
De fabrikant is momenteel nog bezig met de reparatie van de grastrimmer. Wij doen ons uiterste best om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen en u hiervan op de hoogte te stellen.
Momenteel zijn wij aan het kijken naar een andere oplossing vanuit ons. We komen hier zo spoedig mogelijk bij u op terug.

Marije 21-08-2020

Mijn bestelling werd niet de volgende dag geleverd, maar drie weken (!) later. Ik kreeg geen excuses en geen tussentijdse updates.
Marije 26-08-2020

Dank voor jullie reactie. Inderdaad spijtig. Alle reguliere mails heb ik gewoon ontvangen (factuur, orderbevestiging, verzendbevestiging) dus het ligt niet aan mijn mail. Ik heb bij Kieskeurig mijn mailadres achtergelaten voor Gereedschapcentrum. Als jullie dat willen, kunnen jullie dus contact met mij opnemen...

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-08-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wat spijtig om te lezen dat uw bestelling later geleverd werd. Op basis van de huidige informatie kunnen wij geen gegevens oproepen in ons systeem. Zou het kunnen zijn dat onze mails niet bij u aankwamen? Wij sturen altijd een tussentijdse update, ook bij bestellingen met een vooraf bekende levertijd.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-08-2020

Helaas kunnen wij niet bij uw mailadres wat u aan Kieskeurig heeft opgegeven.
Kunt u contact met ons opnemen? Dan kunnen wij bekijken wat het probleem is en daar eventueel een oplossing voor bedenken.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Tineke 20-08-2020

Prima shop, ruime keuze en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Extreem snelle verzending, goede verpakking. Kortom, op alle punten super!

Windtmolen 19-08-2020

Bij contact vriendelijk te woord gestaan, verder snelle levering.
Levering voldeed compleet aan de verwachting

Ed 18-08-2020

Snelle levering
Maar wel opletten of dat het product op voorraad is.
Anders duurt het een aantal dagen langer.
Ik ben zeer tevreden en koop hier al wat langere tijd mijn Milwaukee gereedschappen

Richard 18-08-2020

En makkelijk qua betalen eventueel after pay

Quality Cars 17-08-2020

Even bellen en precies de juiste voorlichting, besteld en opgehaald, alles stond al klaar op een karretje, dus betalen en snel weer weg. Helemaal top geregeld.

Remco 17-08-2020

Betalen via mobiel lukte niet, daarom via browser moeten afronden. Dat zou voor mij nog verbeterd mogen worden. Verder een ruim assortiment en snelle levering.

Wilma 16-08-2020

Súper blij met mobiele airco D’Longhi. Werkt fantastisch. Door de eerdere reviews deze airco gekozen. Duidelijke uitleg. Keurige dame. Heel goed verpakt.

H 16-08-2020

2 items besteld, waarvan 1 direct leverbaar en de ander een levertijd van maximaal 3 weken. Oftewel binnen 3 weken. Een week zou mooi zijn, 2 zou ook oke zijn, en 3 is dan het uiterste.. na 3 weken dan toch maar eens gebeld of er iets bekend was over een levertijd.. nadat mevrouw het had uitgezocht blijkt dat er nog wel minimaal een week overheen zou kunnen gaan. En het item wat direct leverbaar was is ook niet apart gekomen. Waarna ik een beetje gepikeerd vroeg of het leverbare item dan wel aub direct kon komen, zei ze; dat kan. Dus gesprek beëindigd en welja, een uur later een mail met ; “helaas is bestelling heeft vertraging, wilt u de leverbare items eerder hebben neem dan contact op met de klantenservice...”
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 18-08-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend dat de levering van deze order niet naar behoren verlopen is. Excuus voor het ongemak.
Spijtig genoeg kunnen wij met de huidige gegevens geen order oproepen. Zou u nogmaals contact met ons willen opnemen? Dan gaan we dit meteen voor u oplossen.

Antony Hermens 16-08-2020

Alles ging  goed totdat ik besefte dat ik de verkeerde  boor had besteld - ze waren ook vriendelijk qua chat en email om het probleem op te lossen , tot mijn laatste telefoontje met aanvraag  voor een retourlabel  email .
Ik merkte dat de accuboor  binnen een minuut heel warm wordt en de derde  versnelling iets te veel herrie maakte. Had niet eerst en gaatje geboord .Dus niet gebruikt. op de laatste contact was de man  bot en kort met mij. (ik wou net weten wanneer of hoe lang zou het zo nemen voor retourlabel e mail ). Daarom en cijfer 8 uit 10. Geld retour  moet nog komen.
 Anders goede ervaring  en goed prijzen ,goede personeel.

ger 16-08-2020

Alles prima geleverd, beetje jammer dat product bij hornbach ongeveer 30 euro goedkoper was, maar ja shit happens, ik had geen zin om het weer terug te sturen,
Mvg, ger

Rens 15-08-2020

Waardeloze service als er iets is met het product. Dan legt gereedschapscentrum.nl alle problemen bij de klant en leveren zij geen service.
Mijn Bosch Blauw cirkelzaag (3 jaar garantie) gaf de geest binnen 1 jaar. Netjes opgestuurd en na 10 dagen zonder bericht eens gaan bellen. Het antwoord is dat er binnen 5 weken reactie wordt gegeven en hetzelfde product werd mij aangeboden met korting, waarbij de rechten op het originele product vervallen. Oftewel: je moet voor je kapotte product TWEE keer betalen.
Ik heb mijn gehele verzameling Bosch Blauw gereedschap gekocht bij dit bedrijf, maar dit was de laatste keer.
Het is niet een slimme redenatie om over je klanten te willen besparen, want hiermee verlies je VEEL meer omzet, dan wat je verliest als je een klein beetje service geeft.

Kort gezegd: Waardeloze service, ik koop hier niets meer.
Rens 18-08-2020

Dank voor uw antwoord.
Er is heel duidelijk GEEN misverstand als ik u goed lees. Ik vind het schandalig dat ik voor een vervangend product moet BETALEN, waarbij de rechten op het oude product vervallen. Ik vraag mijzelf zelfs af of dit wel mag.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 18-08-2020

Hartelijk dank voor uw review.
De machine is naar de leverancier gestuurd, de afhandeling van de reparatie kan inderdaad 5 weken in beslag nemen.
In sommige gevallen bieden wij een offerte aan voor een nieuwe machine tegen een fors gereduceerde prijs met daarop nieuwe volledige garantie.
Wanneer men hier geen gebruik van wenst te maken is dat geen enkel probleem, de garantie blijft gewoon doorlopen.
Excuus voor dit misverstand.

B.evers 15-08-2020

Diverse bestellingen in afgelopen jaar gedaan. Altijd snel geleverd. 100% tevreden

Keesvdplastkm 15-08-2020

Ik was opzoek naar een nieuwe schroef/klopboor machine van Makita DHP482RTJ 18V Li-Ion accu en Gereedschapcentrum was de goedkoopste en de levering was super snel.
Ik zou zeker deze winkel aanbevelen.

Gr Kees

Jan 15-08-2020

Mobiele airco besteld en deze werd binnen 24 uur netjes thuisbezorgd. Goede zaak.

Bert 15-08-2020

Goede overzichtelijke website. Snelle levering en goede service en berijkbaarheid per telefoon. Tip bedrijf.

Pth Dak en onderhoud 14-08-2020

Ik heb nu verschillende producten gekocht, en allemaal zijn ze snel bezorgd en de service is van hoge kwaliteit

dave 13-08-2020

Over de shop ben ik tevreden. De levering was snel. De ventilator laat te wensen over. Maakt net zo veel herrie als een f-16 en de luchtverplaatsing valt tegen.

Antonie 13-08-2020

Goed een breed aanbod voor een eerlijke prijs. Het grootste gedeelte van het assortiment is vlot leverbaar. Helaas niet van elk merk een erkend dealer.

Ook goed te spreken over de service in de winkel. Men geeft goed advies en denkt mee met de klant.

Sieger 10-08-2020

Deze makita haakse slijper besteld en volgende dag geleverd gekregen maar was me er niet van bewust dat mijn 16A automaat met b karakteristiek dat niet zo fijn vind. Via retour formulier terug gestuurd en één met softstart besteld deze is perfect voor mij.