Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

gvd 08-01-2021

Oerdegelijke service, snelle levering en bijna altijd alles op voorraad. Op naar de volgende bestelling!

Vincent 08-01-2021

Duidelijke omschrijving, geen valse verwachtingen en correcte levering (zelfs binnen 24 uur ) door DHL

Peter 08-01-2021

Goede website die makkelijk in gebruik is. Constante updates over de status van mijn bestelling. Aangeschafte artikel net iets goedkoper dan elders, dus zeer tevreden

stanley 08-01-2021

ben super tevreden over diverse balie medewerkers staan altijd klaar voor mij als ik er ben en denken mee naar wat ik nodig zou moeten hebben. ben niet zo tevreden over bepaalde online medewerkers ze doen hun best maar weten niet altijd wat er bedoeld word krijg dan botte reacties niet zo fijn . maar in het algemeen vin ik het een geweldig bedrijf.

Michael Gillissen 07-01-2021

Je bestelling binnen 24uur in huis met de beloofde services en kwaliteit. Daarnaast keurig en stevig verpakt. Spulletjes kwamen keurig aan!

Rom 07-01-2021

Gekozen voor deze webshop gezien ik hier vaker gereedschappen bestel, prijs marktconform en service uitstekend. Men doet wat ze beloven.

Chris van der Schaaf 06-01-2021

Ik heb nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt.
Spullen besteld na 2 weken nog niet binnen nu is het pakket zoek en wil ik het gecrediteerd hebben.
Kunnen ook niet leveren want is niet meer op voorraad.
Willen ze gewoon niet het service pakket crediteren die ik erbij heb gekocht.
Gaat mij niet om die opaar euro's maar vind dit echt slecht hoe ze met klanten omgaan.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-01-2021

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat niet tevreden bent over de afwikkeling van uw bestelling.

Op het moment dat het pakket van een klant vermist is verklaard, crediteren wij inderdaad het bedrag daarvan niet.

Wij crediteren dit niet omdat een klant hiervoor een kortingscode heeft ontvangen op een volgende bestelling. Zodra wij dit dan alsnog crediteren ontvangt een klant het bedrag dubbel.

Emiel 04-01-2021

Ruime keus aan top-merken en goed geprijsd t.o.v andere webwinkels. Eerder ook goede ervaring gehad wat betreft garantie-beleid.

liesbeth 04-01-2021

Bestelling geplaatst vanwege het feit dat bouwzaken gesloten waren ivm lockdown Corona
Snelle en accurate verzending en levering van het produkt, dit ondanks alle drukte dank zij deze lockdown. Goede prestatie!

Ralph 04-01-2021

Super service. Ondanks corona. Snelle levering en reactie op mail. Keurig geregeld allemaal

Henk 02-01-2021

Heel simpel, om 11:00 uur besteld.
Om 18:00 uur in huis
Super seevice en ze waren ook nog eens goed met de prijsklasse

Jeffrey 02-01-2021

Ze hebben een groot assortiment, scherpe prijzen en snelle levering. ik ben tevreden over mijn aankoop en de informatievoorziening op de website is goed. duidelijk en goed omschreven.

Marinus Wesdorp 01-01-2021

makkelijk te vinden op de site en ruim aanbod en goede machines prijs kwaliteit verhouding

Egbert 01-01-2021

Gereedschapscentrum is een top shop! Uitgebreid assortiment voor een goede prijs, pakketten bij mij persoonlijk altijd super op tijd geleverd. Één keer miste er iets, maar na een mail werd dit stuk gereedschap ontzettend snel nageleverd

Marion Sengers 30-12-2020

Nooit meer Gereedschapcentrum
Nog nooit zo'n slechte afhandeling van een klacht meegemaakt. Via Bol.com een Bahco doppenset besteld waarvan bij eerste gebruik een Torxbitje doormidden brak. Al vier jaar eenzelfde doppenset door beide zoons intensief in gebruik, hiermee is niets mis. Het lijkt dus op een productiefout. Er wordt in eerste instantie bot gereageerd aan de telefoon, vervolgens geen reactie meer. Het zou moeten worden voorgelegd aan de garantie afdeling. In plaats van de klant tegemoet te komen en een nieuw bitje op te sturen, wordt hardnekkig gesteld dat het om een "verbruiksartikel" gaat. Aan alle kanten de meest waardeloze webshop ooit.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 31-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend om te lezen dat u zich niet gehoord voelt omtrent uw aankoop.

Op het moment dat er een artikel in gebruik is genomen dan veranderd het van winkelstaat naar gebruikersstaat ( dit staat in onze algemene voorwaarden).

Betreft het garantie procedure wordt een garantie in dit geval vanuit de leverancier bepaald, daarnaast zit er normaliter ook geen garantie op handgereedschap.

Wij hebben alsnog besloten om intern te kijken of wij uw klacht kunnen oplossen.

Zodra wij dit hebben gesloten neemt onze klantenservice contact met u op.

G.vd Berg 29-12-2020

Snelle en nette levering vanuit een gebruiksvriendelijke website. Ik zou bestellen via deze website zeker aanbevelen.

Frank 29-12-2020

Goede service en kennis van zaken.
En mooie aanbiedingen en veel op voorraad.

Dick 29-12-2020

Een groot voordeel van deze winkel is dat het bestelde de volgende dag al in huis is en je dus direct aan de slag kunt.

Job Assist Sestig 28-12-2020

Op donderdag 24 december 2020 besteld, in een hectische, drukke tijd voor de pakketbezorgdiensten.
Desalnietemin op, zelfs op zondag, 27 december 2020 al bezorgd (met tussenin 1ste & 2de Kerstdag. Dus goed geregeld door Gereedschapcentrum. Chappeau 👍

Rik 28-12-2020

Boren set gekocht met nog een los boortje erbij. Uitstekende prijs, snelle levering.

Jeffrey 26-12-2020

Netjes alles op vooraad.
1 belletje en ze leggen alles klaar
zeer net geregeld allemaal in deze covid-19 tijden.

Warner Gielen 26-12-2020

De accuboormachine is de volgende dag afgeleverd bij mij thuis wat een geweldige prestatie in deze kersttijd met Corona . De prijs van de accuboormachine was 75 euro lager dan bij de karwei .

Enzo 25-12-2020

Goed apparaat en voldeed aan mij verwachtingen. Zelfs binnen 1 dag geleverd met de covid-19 gekte.
Nadeel is dat ze geen dealer zijn van makita dus krijg geen gratis accu.
Bedankt

H 24-12-2020

Alles op voorraad. Makkelijk bereikbaar. Perfecte service, en een lage prijs voor uitstekende kwaliteit.
Staat bij de zoek-favorieten als ik gereedschap nodig heb.

Kamera 23-12-2020

Laagste prijs en perfecte behandeling/levering.
Ik was op zoek een stofzakje voor mijn Metabo. Over kost rond 20€ was het. Toevallig bij deze webshop tegenkomen met prijs van 6€! Zeker aanrader.