Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

PN 14-03-2021

topkwaliteit en stipte levering. Een bedrijf dat vertrouwen schept door correcte communicatie en levering. Ik heb zojuist wederom een bestelling geplaatst.

ROBERT 14-03-2021

Ik raad de GEREEDSCHAP CENTRUM.NL winkel aan, daar is alles wat je nodig hebt, elke professional kiest deze winkel

G.H. van Drogen 14-03-2021

Een ongelooflijk snelle afhandeling.
Op een door mij vermeende klacht werd zeer snel gereageerd, door een nieuw artikel te leveren.
ik vindt de service zeer goed.

Gijs Van Essen 13-03-2021

Goede website. Makkelijk alles te vinden. Alleen handig om een kopje accessoires erbij te zetten zodat je weet dat het erbij hoort en gelijk bij kan kopen

Koen 13-03-2021

Alles gemakkelijk gevonden, om 21:30 besteld en de vlgd dag in huis. Jammer dat de verpakking binnenin uit te weinig luchtzakjes bestond, waardoor de kunststof verpakking van de door mij bestelde dopsleutelset beschadigd is ontvangen.

Joost 12-03-2021

Koop hier vaak gereedschap. Uitgebreid assortiment. Eigenlijk altijd tevreden. Goede communicatie (als een keer iets vertraagd is of anderszins afwijkt) en producten altijd dik in orde.

Mark Brantjes 12-03-2021

Op een dinsdagavond een bestelling gedaan van een belachelijk goedkope Makita frees en op woensdag was mijn frees perfect op tijd geleverd. Beetje jammer want ik wilde woensdag eigenlijk nog niets doen.. maarja excuus dat ik geen frees had ging niet meer op. Dus mocht je denken: dat gereedschap is lekker goedkoop dus ik moet er lang niet op wachten, dan zit je hier verkeerd.

DH 12-03-2021

Fraaie, duidelijke website en extreem snelle levering. Scherpe prijzen. Top geregeld!

Giovanni 12-03-2021

Heb het een zondag besteld. Levertijd was 4 weken en had het gisteren al in huis

Kees Zomerman 12-03-2021

Perfecte service. Goede online shop. Snelle en een goede levering. Overzichtelijke winkel.

Bjorn 12-03-2021

Ik vind de service van gereedschapscentrum top.
Bij mijn bestelling stond aangegeven dat het 4 weken ging duren. En ze hebben het mooi binnen de tijd geleverd.

Arjan 12-03-2021

Volledig assortiment in alle prijs en kwaliteitklassen. Voor mij steeds alles uit voorraad leverbaar en dus de volgende dag al in huis. supertevreden!

Wouter 12-03-2021

Gereedschapcentrum.nl is een heerlijk eenvoudige site waar je nagenoeg alles kunt bestellen, doorgaans voor de meest gunstige prijs. Artikelen worden snel (doorgaans de volgende dag) bezorgt, en ook garantie is tip top in orde. Professioneel gereedschap voor een goede prijs.

Schouten 12-03-2021

Zeker in deze drukke Corona tijd mijn decoupeerzaag na 1 dag geleverd.
Goeie service dus, vandaar deze 10. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Rene 11-03-2021

Kwam bij deze site omdat hier de zelfde machine (zaagtafel)aangeboden werd maar geen verzendkosten gerekend werden.
Vervolgens besteld correct op tijd geleverd en voldeed geheel aan mijn verwachtingen.
Dus goedkoop /snel geleverd volgens afspraak gewoon goed!!
volgende keer kijk eerst weer even op deze site.

peter 11-03-2021

goede overzichtelijke site veel keus redelijk snelle levering prima onlinewinkel zeker aan te raden

Bas 11-03-2021

Snelle levering gelijk de volgende dag in huis
De bosch schuurmachine voldoet aan alle verwachtingen een echte aanrader

Thomas 11-03-2021

Goede service, alleen bij geen voorraad niet op te halen ook niet op een later tijdstip. Zonde van de verzendkosten als er toch bevoorrading dient te zijn.

M&E Rail 11-03-2021

Erg klantvriendelijk, meedenkend voor oplossingen, snelle service, veel keuze in het assortiment ook

Bedroefde klant 11-03-2021

Toughbuilt schragen besteld op 27 januari (levering volgende dag), levertijd was de volgende dag veranderd in 3 weken. Echter het is nu reeds 11 maart en nog steeds niets geleverd, zogezegd wel aangemeld bij post.nl dus zou nu aan hun liggen. Inmiddels geloof ik het niet meer want dit blijft maar duren en steeds weer een ander smoesje. Staan nu weer op de site dat ze de volgende dag geleverd zullen worden, misschien nog maar een keer bestellen dan.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-03-2021

Hartlelijk dank voor je review.
Wat vervelend om te lezen dat je een bedroefde klant bent.

Zou je contact met onze klantenservice willen opnemen zodat we dit voor je kunnen oplossen? Een nieuwe bestelling doen, lijkt me niet nodig. Wij willen dit graag voor je regelen.

Excuus voor het ongemak en bij voorbaat hartelijk dank.

Alex 10-03-2021

De webshop is overzichtelijk, assortiment prima en prijs scherp. Ik heb hier een hogedrukspuit gekocht. De levertijd was niet duidelijk, op de website stond 7 werkdagen, maar in de bevestigingsemail werd 3 weken genoemd zonder toelichting. Er volgde wel een update per email, maar ik kon hierover niet makkelijk contact opnemen (via de website ipv email). Uiteindelijk kwam het product na 2 weken netjes geleverd aan huis.

Onno Verver 10-03-2021

ruime keus, goed gereedschap, makkelijk online te bestellen, snelle levering

Daan 10-03-2021

Zeer snelle en keurige levering. Jammer dat ze geen makita dealer zijn en dat ik zo de actie, gratis accu bij machine misloop.

Peter Kingma 09-03-2021

Super snelle levering, nog nooit iets een dag te laat geleverd. Groot assortiment aan gereedschap en merken.

Sjors 09-03-2021

Enorm uitgebreide shop, en als je een vraag hebt over een product of advies wil word je goed geholpen! Het is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk!
Vaak wat besteld en snel in huis tenzij de leveringsdatum anders staat aangegeven!
Zeker een aanrader!
Niet officieel makita dealer maar met de factuur kun je wel gewoon een gratis accu aanvragen bij Makita