Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Edwin 22-12-2020

Super fijne winkel waar ik al jaren al kom en zowat al mijn gereedschap heb gekocht.
Bij de oude locatie begonnen en nog steeds mijn top winkel.
Bij elke aankoop zeer duidelijke informatie.

Enige minpuntje vind ik dat ik geen korting krijg aangezien ik al heel veel bij ze gekocht heb.

Voor de rest topwinkel!

john snoeren 22-12-2020

ik vind de site zeer overzichtelijk en makkelijk om wat op te zoeken.
en in de schop word je altijd snel en vriendelijk geholpen

Ria Baars 22-12-2020

Prima service en hele snelle levering. Al eerder besteld bij deze zaak. Als ik iets nodig heb aan gereedschap koop ik graag weer bij hen.

H.O. Bontrup BV 22-12-2020

duidelijke site en kon goed vinden wat ik wilde. de bestelling is ook volgens afspraak geleverd en binnen afgesproken termijn.

Detlev 21-12-2020

Super snelle levering en ook nog zeer voordelig, alles top geregeld. Geen gedoe met gegevens, gewoon adres aangeven en bestellen en het wordt geleverd.

Joop 20-12-2020

Overzichtelijke website. Snelle levering. Prima producten geleverd. Goede communicatie.

Rutger 19-12-2020

Scherpe prijzen, snel geleverd. Ook wel eens wat retour gedaan, maar prima service.

hans 19-12-2020

Fijne website, goede telefoonservice en voordelig ivm andere verkooppunten.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam met het maken van keuzes.

R.Neef 19-12-2020

De shop ziet erop zich goed uit, mijn keuze om bij u te bestellen was de prijs (welke enkel procenten goedkoper zijn dan bij andere aanbieders) en de snelle levering. Voor 23.00 besteld de volgende dag in huis! Helaas wacht ik nu al vier dagen, het is inmiddels 96 uur in plaats van 10.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling nog steeds niet is bezorgd.

Omtrent uw bestelling willen wij u adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice.

Zij kunnen u duidelijkheid geven wat de reden is dat uw bestelling nog niet is bezorgd.

Herbert Klaij 18-12-2020

Letterlijk bijna alles op voorraad. Snel en adequate levering! Ik heb vaker besteld en ik blijf het in de toekomst ook doen. Echt een aanrader. En minstens net zo belangrijk, zeer betrouwbaar!

Jochem 18-12-2020

Prima shop met een groot assortiment.
Ook fijn dat ze op alle mogelijke manieren te bereiken zijn als je vragen hebt.

Henk Meijer 18-12-2020

keurig mijn bestelling afgewerkt. goed op de hoogte gehouden van de levering.

Marian 18-12-2020

Duidelijke website, prima producten tegen concurrerende prijzen, netjes verpakt en snelle levering, dus wat wil je nog meer? Ik beveel deze website aan.

Peet Van adrichem 17-12-2020

Bestel regelmatig bij gereedschap centrum en dit is altijd correct en op tijd bezorgd

B. 16-12-2020

De levering was snel en acuraat. Ik had echter aangevinkt dat ik alleen slijptollen met koffer wilde zien en ging er dus vanuit dat er een koffer bij zat. Dat was helaas niet het geval. Tja..om dan alles weer opnieuw te doen. Maar helaas dus niet helemaal wat ik verwacht had.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend om te lezen dat u een verkeerd artikel heeft gekocht na het aanpassen van uw filter. Normaliter wordt na het filteren van artikelen, specifiek alleen hetgeen wat er is aangevinkt getoond. In dit geval had u ook alles inclusief een koffer moeten zien.
Wij begrijpen uw gedachtegang omtrent het opnieuw bestellen en adviseren u om met onze klantenservice contact op te nemen.
Zij kunnen u adviseren welke koffer u nodig heeft en tevens daarvoor een offerte op maat voor sturen.

A. Prins 16-12-2020

Ruime keuze van spullen met zelfs spullen waarvan je denkt niet nodig te hebben. Goede en duidelijke omschrijving van de artikelen en veel overige informatie. De service is uitstekend en goed benaderbaar indien er vragen zijn.

Nico 16-12-2020

levering altijd zoals afgesproken voor alle bestellingen ook in het verleden

Susan 15-12-2020

Supersnelle levering: vrijdagochtend verwarming besteld, zaterdag geleverd. Goed assortiment, gratis geleverd, goede prijs.

KWCreation 15-12-2020

Na wat uitzoekwerk betreffende service en leveringsvoorwaarden terecht gekomen op deze site.
Prima levering en goede service.

TKO 15-12-2020

Product na 2 weken nog niet ontvangen terwijl het na een werkdag al moest komen. geen geld terug na meerdere telefoontjes.

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) is op de hoogte.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-12-2020

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling na twee weken nog steeds niet geleverd is.
Op het moment dat een artikel voorradig is, wordt dit normaliter dezelfde nog verzonden. Vanwege de vele online bestellingen en tevens de tijd van het jaar kunnen er pakketten met een vertraging worden bezorgd.
Tevens geeft u dat uw aankoopbedrag niet wordt terugbetaald. Dit is zeker niet ons policie. Op het moment dat een bestelling nog niet is verzonden, wordt dit netjes door onze klantenservice medewerkers geannuleerd en het aankoopbedrag gecrediteerd.

Graag wil ik adviseren om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice, zodat zij dit netjes kunnen oplossen.

VlamAirco 15-12-2020

Heel veel keuze van gereedschap.
Snelle levering, goed verpakt.
Goede communicatie.
Zal Zeker vaker bij gereedschapcentrum.nl
Bestellen.
Aanrader

Dennis 14-12-2020

Goeie service en zelf niet ergens achter aan hoeven te gaan als er een nalevering is

P. Westphal 14-12-2020

Duidelijk overzicht
Goede en snelle levering
En mijn bestelde artikelen had
schade en dit is correct opgelost
Kunnen andere een voorbeeld aan nemen met

Rogier Dop 14-12-2020

Ik vind dat ze een groot assortiment hebben, scherp geprijsd. Het enige mindere is dat de verzending 6 werkdagen duurt voordat het bij hen de deur uit was. Anders dan dat zal ik zeker hen gebruiken als webshop.

Ronald 13-12-2020

Duidelijke site, goede prijs-kwaliteit, snelle bevestiging van mijn bestelling, goede reviews via internet, snelle levering. En nu maar hopen dat het product ook werkt !!