Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Sander Sierdsma 19-11-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.

Niets meer aan veranderen 🙂

Yadira 19-11-2020

Onze bestelling kwam súper snel binnen zoals op de website aangegeven! Top service! Super bedankt 😊👍🏼

Peer 18-11-2020

We bestelde op 10-10-2020 een metabo werkstuksteun
en zou op 13-10-2020 geleverd worden.
Op 12-10-2020 bericht van vertraging
Op 18-10 excuusmail
Op 26-10 na navraag is de nieuwe levertijd is 4-11
Op 18-11 maar weer even gebeld en nieuwe datum is 30-11 en dan moeten ze hem nog versturen🤨
Ik vind dit zeer slechte service, de klus waarvoor we het nodig hadden is al geklaard!
Wel 52,- betaald maar nog steeds niet geleverd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-11-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling van 10 oktober nog steeds niet is bezorgd.
Ik begrijp uw gedachtegang omtrent onze service. Echter zijn wij helaas afhankelijk van onze leveranciers. Op het moment dat wij namelijk een levertijd communiceren op een productpagina, is dit een levertijd wat wij vanuit de leverancier gecommuniceerd ontvangen. Zodra zij het niet tijdig bij ons kunnen bezorgen vanwege een vertraging betreuren wij dit natuurlijk ook ten zeerste. Wij hadden dit natuurlijk ook tijdig bezorgd conform de levertijd.
Onze excuses voor de opgelopen vertraging.

Eric Floors 18-11-2020

Keurig alles volgens afspraak en netjes geleverd! En bovenal een mooie prijs voor het product dat ik gekocht heb!

WavingFlagPromotions 18-11-2020

Afgelopen maanden aantal bestellingen gedaan en kan niet anders zeggen dat na een moeizame start nu eea makkelijk en snel verloopt. Daarnaast is de site duidelijk en gebruiksvriendelijk.

GJL 17-11-2020

Prima spullen van de hogere klasse. Ruim assortiment en goede prijs voor de kwaliteit. Met soms leuke aanbiedingen. Snelle levertijd met verzekering.
Punten van aandacht / verbetering: summiere foto’s van de spullen op de website. Zeker voor ‘koffers met inhoud’ ed. Verzend verpakking is degelijk, maar ik bestelde laatst 7 stuks ratelschroevendraaiers die niet individueel in een doosje zaten, maar los in een groter doos met luchtkussens tegen schuiven. Jammer

Rens 17-11-2020

Combinatie van producten die ik zocht waren bij de shop op voorraad voor de laagste prijs en snelste levering. Niets op aan te merken.

Jan W 17-11-2020

Duidelijke site en goede omschrijving van het artikel. Prijs / kwaliteitverhouding uitsteken en de bezorging punctueel!

Pim FOLKERS 17-11-2020

Snelle en correcte levering. Artikelen zijn vriendelijk geprijsd! Kwaliteitsgereedschap.

HamA 16-11-2020

Ik kom regelmatig in de webwinkel als in het showroom.
Al het personeel is vakkundig en geven goed uitleg en advies over de producten
Het is heel fijn dat al je facturen digitaal krijgt, je raakt zo niks kwijt.

Tim peters 16-11-2020

Netjes regelmatig een reactie als de levertijd wat langere is dan verwacht
En bij problemen word het netjes opgelost

Hoompie 16-11-2020

Goede webshop,snelle levering goed product en goede prijs kwaliteit verhouding

Thijs 16-11-2020

Onlangs heb ik voor 470 euro aan gereedschap besteld. voor 21:00 uur besteld, morgen in huis.
Helaas bleek DHL het pakket om onbekende redenen (status op track&trace: bezorging verhinderd) niet te kunnen leveren. Een week later is het pakket nog niet geleverd. Het enige wat gereedschapscentrum.nl wil doen, is excuses aanbieden en een onderzoek instellen bij DHL wat mogelijk nog 2 weken kan duren. Andere oplossingen zijn absoluut niet mogelijk.

Dit is voor mij als goed betalende klant onacceptabel.
ThijsvdA 18-11-2020

Beste Gereedschapcentrum.nl,

Ik begrijp heel goed dat dit de procedure van DHL is. Echter gaat mijn klacht over de service die jullie verlenen. Nu ben ik als klant de dupe, omdat de door jullie gekozen leverancier een fout gemaakt heeft.
Als voorbeeld geef ik graag een paar opties die je ook had kunnen plaatsen:

"Onze excuses voor het ongemak. We gaan er meteen werk van maken. Omdat wij onze afspraak 'voor 22:00 uur besteld = morgen in huis' niet hebben kunnen nakomen een kortingscode van €# voor uw volgende order om de pijn te verzachten"

Of nog beter

"Excuses voor het ongemak. We roepen het pakket terug bij DHL en sturen u vandaag de bestelling nogmaals op, zodat het morgen zeker in huis is"

Kost wat meer voor jullie, maar levert uiteindelijk voor jullie meer op doordat ik op deze manier wel klant zou blijven. Daarnaast gaan de scores op Kieskeurig en Google omhoog.

Ik zou zeggen; doe er wat mee!

PS. ik heb mijn pakket na 9 dagen nog steeds niet.

Thijs

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-11-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend dat het pakket niet geleverd is. Nogmaals excuus hiervoor.
Helaas is de procedure dat wij hiervoor een onderzoek moeten starten bij de vervoerder.
We gaan dit zeker voor u oplossen, maar dat onderzoek is altijd de eerste stap.

Evert Evers 15-11-2020

Ik ervaar goede survice, nette bezorgers en als het een keer uitloopt krijg ik gewoon bericht

Nicky heintz 15-11-2020

Dit is de ideale winkel voor elke vakman/vrouw of thuisklusser. Ze hebben alles wat je echt nodig hebt. En het belangrijkste ze hebben het gereedschap altijd voor een eerlijke en lage prijs. Ik ga er al jaren heen en blijf er heen gaan. Ze staan me altijd heel vriendelijk te woord en als ik tips of info nodig hebt nemen ze er de tijd voor. Z'n winkel heeft iedere stad eigenlijk nodig!!!!

XJ 14-11-2020

Prima website, duidelijke omschrijvingen, prijzen reëel, op tijd binnen de levertijd geleverd. Zeer tevreden.

Hans 13-11-2020

Zeer snelle levering. S'avonds 20.30 uur besteld, de volgende dag 10.00 uur geleverd. Prima product. Handleiding meteen weggooien, is zeer slecht en opbouwen van de workmate via Youtubefilmpje van de website. Dat was prima.

Anne Kapitein 13-11-2020

Zoekend op het internet naar een voor mij geschikte doppenset kwam ik op de site van gereedschapscentrum.
Hier vond ik snel een mooie set voor een goede prijs. De volgende dag had ik hem keurig verpakt thuis. Voor nu en nog eens!

Stan 11-11-2020

Tot nu toe ben ik wel tevreden met het kopen en leveren en het contact met gereedschapcentrum.
Ik heb nog geen ervaring hoe het verloopt als je te maken krijgt met bvb. garantie

SANDER 11-11-2020

Bestel nooit bij gereedschapcentrum!! Product 1x niet naar wens moet je zelf de retourzending betalen. Of je had meer moeten betalen en dan was het gratis geweest. Jammer dit ik ga voortaan naar een andere winkel!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-11-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Ik begrijp uw teleurstelling omtrent de verzendkosten.
Echter hanteren wij inderdaad een aantal servicepakketten waarmee u kosteloos een artikel kan retourneren. Hiervoor krijgt u tevens ook een korting van €5,00 of €10,00 op uw volgende bestelling. Dit staat tevens ook netjes uitgelegd op het moment dat u een bestelling plaatst op onze website.

Stefan 09-11-2020

Ik heb hier al diverse Makita accu machines gekocht. Ben zeer tevreden. Makkelijk bestellen ik een wachtwoord ingesteld en account gemaakt, dan is een tweede keer inloggen heel makkelijk. Snel geleverd. Aanrader.

Bas 08-11-2020

Als zzp'er koop ik regelmatig gereedschap, accu's en toebehoren op deze site. De webshop is overzichtelijk, heeft duidelijke foto's en heldere product omschrijving en concrete levertijden, wat uitnodigt om iets te kopen wat voldoet aan je verwachtingen.

Factuur en aflevermoment direct in je mail. Snel verzonden en komt altijd afspraken na (ook als een product een langere levertijd heeft). Fijn!

Piet 07-11-2020

Goede producten, snelle levering. Tot nog toe geen problemen gehad, dus nog geen ervaring met de service daarbij, op zich ook een goed teken.Al met al heel tevreden.

Spar 06-11-2020

De informatie op de site is uitvoerig en goed te gebruiken bij de beslissing. Vervolgens werd snel en correct geleverd . Ik hoop, dat in geval van problemen en garantie dat zo blijft.

Cees van Arendonk 06-11-2020

Lange levertijden, vooraf worden geen levertijden afgegeven. Je kunt niet zien op de site of het uit voorraad leverbaar is
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-11-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wij herkennen ons hier echter niet in. Bij iedere product staat de levertijd vermeld. Bij het afrekenen in de winkelwagen wordt de levertijd nogmaals vermeld. Vervolgens wordt er een orderbevestiging gestuurd per mail, waar dit ook nog vermeld wordt.