Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Jolanda van Lith 13-03-2023

Snelle levering, enigste min punt die ik me kan bedenken is dat ik geen bon ontvangen heb.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-03-2023

Hallo Jolanda, fijn dat je de bestelling zo snel hebt ontvangen! De factuur wordt altijd per mail verzonden. Mocht je deze niet in je mail terug kunnen vinden, neem dan even contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 013 889 44 44. We kunnen de factuur dan nog een keer naar je doorsturen.

buurman 11-03-2023

goed product van makita, doet het mooi. snel bezorgd, we hebben er veel plezier van.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-03-2023

Fijn dat je tevreden bent! We zien je graag nog vaker terug.

Klusman 11-03-2023

Mooi assortiment met concurrerende prijzen. Daarnaast zijn er altijd leuke deals te scoren. Snel en eenvoudig besteld en thuisbezorgd.

Kortom, altijd dik tevreden!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-03-2023

Dankjewel voor de complimenten! Tot de volgende keer!

Gerard 10-03-2023

Prima produkt met snelle en zorgvuldige levering.
De boostcharger voldoet volledig aan de vereachtingen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-03-2023

Dankjewel voor je positieve review Gerard!

van den berg gorinchem 10-03-2023

IN de avond besteld,volgende morgen al in huis en goedkoopste prijs,kan niet beter,Top.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-03-2023

Dankjewel voor de complimenten!

Jorrit Houtsma 09-03-2023

Ik heb op maandag iets besteld wat op dinsdag geleverd zou worden.
Ik heb het vandaag (Donderdag) nog steeds niet ontvangen en daarom contact opgenomen met gereedschapcentrum.nl
Het pakket bleek zoek te zijn bij DHL
Helaas konden ze niks voor me doen en moest ik langer afwachten.
Ik heb vervolgens de bestelling geannuleerd en opnieuw besteld wat uiteindelijk sneller was dan wachten.
Hopelijk komt het pakket nu morgen met Postnl. en niet met DHL want DHL is wel zo waardeloos!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-03-2023

Hi Jorrit, bedankt voor je review. Het pakket hangt inderdaad vast bij de vervoerder. Ik snap goed dat je hier van baalt! Ik zie dat je hier onlangs contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat je hebt voorgesteld om zelf alvast een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit heb je inmiddels ook gedaan. Wij hebben de vervoerder gevraagd om het pakket retour naar ons te sturen. Uiteraard betalen we deze dan netjes aan je terug! Sorry voor het ongemak.

Marcel Deden 09-03-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Overzichtelijke site met goede zoekopties en snelle levering.
Kortom een fijn bedrijf om zaken mee te doen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-03-2023

Dankjewel voor je toffe review Marcel. Tot de volgende keer weer!

Wiemer 09-03-2023

De bestelling was binnen 1 dag binnen!
Ik ben heel blij met mijn boorhamer en de boorhamer is blij met mij!!!👍🤪
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-03-2023

En ook wij zijn blij met jou!

John 09-03-2023

Duidelijke en overzichtelijke webshop.Levering overeenkomstig de levertijd die in de webshop weergegeven wordt. Levering snel en goed verzorgd!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-03-2023

Dankjewel voor de mooie complimenten John!

Bryan 09-03-2023

Dag later was het bestelde al in huis! Stukken goedkoper dan in de winkel! Top winkel!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-03-2023

Dankjewel voor je positieve review Bryan. We zien je graag nog een keer terug!

Daniël Zijlstra 07-03-2023

Goede service en goede kwaliteit voor de beste prijs zeker aan te raden zowel voor particulier als zakelijk en snelle levertijd
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-03-2023

Dankjewel voor de positieve beoordeling Daniël!

Mark 06-03-2023

Duidelijke omschrijving en artikel is precies als omschreven. En meteen de volgende dag geleverd!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-03-2023

Wat fijn Mark! Dankjewel voor deze beoordeling.

Albert 06-03-2023

Goed gereedschap voor een eerlijke prijs
Bestelling en levering was uitstekend ben zeer tevreden met mijn Makita accu boormachine
Volgende bestelling zal ik dan ook weer bij Gereedschap Centrum doen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-03-2023

We zien je graag weer terugkomen Albert! Dankjewel voor je mooie beoordeling.

John 06-03-2023

Snelle goede levering. Overzichtelijke website met veel keuze. Zeker aan te bevelen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent John! Dankjewel.

J.Hartman 05-03-2023

Hier een mooie Bosch Professional set gekocht,
In de avond besteld en de dag erna al geleverd.
Top winkel
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-03-2023

Wat een top beoordeling ook! Dankjewel.

Son & Koot 04-03-2023

Mooie overzichtelijke webshop
Een goede prijs kwaliteit verhouding
Ondanks dat het artikel niet op voorraad was en later verzonden zou worden
Werden we netjes per mail op de hoogte gehouden
Over de staat van onze bestelling
We hebben de artikelen in nette staat ontvangen
En ze doen wat we er van verwachten
Fijn bedrijf om zaken mee te doen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-03-2023

Wauw, wat een mooie complimenten! Dankjewel hiervoor!

Michel vd Toorn 28-02-2023

Goede site met duidelijke uitleg wat bij het gereedschap zit.
Snelle levering en compleet geleverd!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-03-2023

Dankjewel voor de positieve beoordeling Michel! Fijn dat je zo tevreden bent.

pUch 28-02-2023

Super scherp geprijsd, mooie aanbiedingen daar bovenop, snel geleverd, overzichtelijke website met accurate zoekfunctie, wat wil je nog meer?
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-03-2023

Nou precies, wat wil je nog meer? Dankjewel voor de 10, daar worden wij blij van!

biga1958 27-02-2023

had snel gevonden wat ik zocht en was voor een leuke prijs en ik had het snel in huis .en heel belangrijk het was super goed verpakt thnx
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-02-2023

Dat is mooi om te horen! Bedankt voor de review

Rettech 26-02-2023

Goede en duidelijke omschrijving van de producten, een gebruikers vriendelijke webwinkel, en een zeer snelle en betrouwbare levering. Valt nooit tegen.

Piet 26-02-2023

Wat ik besteld heb is van goede kwaliteit en voor echt meevallende prijzen. Snel geleverd. Het mogelijke verbeterpunt is het vul materiaal van de verpakking het is al milieu vriendelijk, maar kan nog iets milieu vriendelijker.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-02-2023

Hoi Piet! Dankjewel voor de beoordeling en voor de positieve feedback. We nemen dit zeker mee.

Michael 26-02-2023

Gereedschapcentrum geeft duidelijke productbeschrijvingen, was in mijn geval ook de goedkoopste en super snelle en complete levering. Heel fijn allemaal!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-02-2023

Dankjewel voor de positieve beoordeling Michael!

Fred 26-02-2023

Zal wel niet gepubliceerd worden, maar wil het toch even kwijt. Het is echt geen dienstverlening meer als je iets terug wilt sturen en er verzendkosten moet voor gaan betalen.

Hoi Fred,

Bedankt voor je beoordeling. Begrijpelijk dat het een tegenvaller is als je niet weet dat de retour kosten voor eigen rekening zijn. Wij verschaffen uiteraard wel een retour label wanneer het om een fout vanuit onze kant gaat. Onze excuses voor de verwarring. Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd even contact met ons opnemen.

Theo 25-02-2023

Bestelling niet compleet!
Invalzaag met geleiderail besteld, wordt alleen de zaag bezorgd. Klantenservice niet bereikbaar in het weekend helaas.

Hoi Theo,

Bedankt voor je beoordeling. Balen dat jouw bestelling niet compleet is geleverd. De pakketten met een geleiderail doen er vaak een dagje langer over. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

Jelle 23-02-2023

Op zondag een item besteld en de volgende dag al geleverd. Erg fijn als een webshop nakomt wat er op de site staat. Heb al een aantal keer wat besteld hier en tot nu toe erg tevreden over. Veel op voorraad en uitge reid assortiment zal er voor zorgen dat ik een volgende keer weer hier zal bestellen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-02-2023

Bedankt Jelle! We zien je graag terug :)