Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jan 08-05-2021

Wel betaald, nooit ontvangen.....
Ondanks eerdere geslaagde leveringen een bijzonder slechte ervaring met dit bedrijf. Een bandschuurmachine besteld die uiteindelijk met zeer veel vertraging geleverd zou worden. Helaas, machine nooit gekregen maar wel betaald. Bedrijf hult zich in stilzwijgen, communicatie kan alleen maar via de ‘chatfunctie’ op de website. Zegt dat het aan de verzender ligt. Zelfs na een aangetekende brief met ingebrekestelling nul reactie. Ik koop hier echt nooit meer.
Jan1960 16-05-2021

Intussen contact gehad met gereedschapscentrum, heeft even geduurd ‘aar uiteindelijk dus opgelost

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-05-2021

Beste Jan, bedankt voor je review.

Vervelend te vernemen dat dit zo is verlopen met jouw bestelling.

Helaas kan ik op basis van alleen je voornaam geen order terug vinden. Hierdoor kan ik helaas niet nagaan wat er precies speelt en is inhoudelijk reageren op je review niet mogelijk.

Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook messenger, Whatsapp of contactformulier).

Anton Wiersma 08-05-2021

Kwam met toeval op deze nette site.
Zag waar ik naar op zoek was en heb besteld.
Ben erg tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Wisseloh 08-05-2021

Alles volgens afspraak, zeer betrouwbaar, ik ben vaste klant geworden. gereedschapcentrum kan ik voor
100% aanbevelen.

Herwin 08-05-2021

Goede- en snelle service.
Ook wanneer producten niet voorradig zijn blijft de klant goed op de hoogte van de levering

Thom 07-05-2021

Goede communicatie en snelle levertijd, zelfs in deze rare tijden en drukte bij bezorgdiensten was het de volgende dag thuis bezorgd.
Het pakket was zeer netjes verpakt ondanks dat wat erin zat niet fragiel was. Het kon zeker tegen een stootje.

reijkie 06-05-2021

website is erg overzichtelijk, zeer groot aanbod van alle merken met een zeer goede prijs.
Komt bij dat de levering super was. Besteld geplaats voor 12:00 en voor maar 5Euro bezorgkosten
die zelfde avond nog bezorgd en kon aan de slag . Echt super service ga zo door !!!

Reinier van de Pol 04-05-2021

Blij met mijn aankoop.
Online goed en snel geregeld.
Werknemer goed en correct bestelling afgehandeld.

Martin 04-05-2021

Levering was geheel conform beloften. Tijdig, goed verpakt. Product conform beschrijvingen

Patrick Rooden 04-05-2021

Een uitstekende webshop voor alle elektrisch gereedschap, reeds meerdere keren gereedschap besteld en altijd snel geleverd.
Daarnaast is de klantservice vriendelijk en behulpzaam, kortom een uitstekende winkel!

Jan 04-05-2021

Alles duidelijk en eenvoudig te vinden. Niet alles was op voorraad (dit was bekend) en is na ontvangst laatste artikel keurig als een pakket verstuurd. Tussendoor werd je om de paar dagen op de hoogte gehouden d.m.v. een email. Heel prettig, dan zijn ze je niet vergeten.

Wesley 03-05-2021

Alles is netjes geleverd. er was alleen een foutje gemaakt in de bestelling. Maar dat is prima opgelost.

Toon 03-05-2021

Mijn bestelling was zeer snel bezorgd en gunstig geprijsd. Het assortiment is ook groot en nu ook Makita dealer.

CoZy 03-05-2021

Ik geef een 10 omdat er niets aan de bestelling ontbrak. Goede keuzemogelijkheden, makkelijk bestellen en sneller in huis dan door Gereedschapcentrum was opgegeven. Pakket werd binnen de opgegeven tijd keurig en vriendelijk afgegeven. Inhoud was compleet. Niets op aan te merken dus.

Gerrit Talens 02-05-2021

Duidelijke webshop goede levering en voor vragen wordt je uitstekend geholpen.

T Dekkers 01-05-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goede en volledige beschrijving van het product op de site. En zoals beloofd de volgende dag in huis!! Dat is op andere sites wel eens anders. Super tevreden

Marion 01-05-2021

Nooit eerder daar wat bestel.
Maar zocht wat kwam hier op uit.
En was stuk goedkoper dus besteld
Binnen 2dagen ik huis.
Prima geregeld 👍👍👍

Jordy 30-04-2021

Bij deze shop terecht gekomen omdat men de accuboormachine die ik op het oog had toch nog eerder konden leveren dan de rest.
En zelfs voor de geplande datum al een track en trace ontvangen dat mijn accuboormachine al onderweg was.
Top geregeld al zeg ik het zelf.

Annemarie 30-04-2021

Snelle levering en redelijk scherp geprijsde artikelen. Kom elke keer bij het gereedschapcentrum uit

Cruella 30-04-2021

Zeer snelle levering, zaterdags besteld en s maandags in huis. Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website.

Roel 29-04-2021

Goede acties, snelle levering. Betrouwbaar. Kan er nog meer woorden aan besteden om aan de 75 karakters te komen, maar deze woorden dekken gewoon de lading. Geen moeilijke zaken. Website bekijken, bestellen, afrekenen en het bestelde snel thuis. Dat dus...

HH 29-04-2021

De site werkt praktisch en duidelijk. Levering is juist en op tijd. Het gekozen product is tot nu toe naar wens. De ervaring is dat het eerlijk en betrouwbaar is.

Peter 29-04-2021

Zondagmiddag een kopieerring besteld. Maandag 13.00 kon ik weer frezen. Topservice!!!

H.k ter Haar 27-04-2021

Duidelijke web side duidelijk te zien of het op voorraad is
Nog geen bestelling gehad die niet op tijd is aangekomen
Gewoon een tevreden klant

Jan Veijer 27-04-2021

Eerste keer wat besteld. 2 dingen zijn goed geleverd. En 1 ding verkeerd geleverd. Deze retour gezonden en nu afwachten hoe lang het duurt voor ik de goeie heb.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-05-2021

Beste Jan, bedankt voor je review.

Vervelend om te lezen dat je een verkeerd artikel geleverd kreeg.

Helaas kan ik op basis van de ingevulde gegevens geen order terug vinden. Hierdoor kan ik helaas niet nagaan wat de actuele status van je retour is en is inhoudelijk reageren op je review ook niet mogelijk.

Ik wil je dan ook adviseren om hierover contact op te nemen met onze klantenservice indien het probleem nog niet opgelost is. We staan je dan graag te woord.

Ugljesa Bojat 26-04-2021

Warme aanbeveling voor online aankoop van machines en gereedschappen.

Uitstekende kwaliteit, enorme selectie, concurrerende prijzen, snelle en betrouwbare levering ... professioneel ❤️😊