Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Daniel 15-08-2019

Geleverde product doet niets wat lijkt op de beschrijving. Voor garantie zijn ze op vakantie. Ik zit al 6 weken te wachten op een oplossing. Er wordt verstoppertje gespeeld en als je belt (je krijgt alleen iemand aan de lijn als je product info wilt hebben !!tip!!) krijg je NIET de afdeling te spreken die dat afhandelen. Kwalijke zaak voor zo een klein bedrag. Nooit nooit meer.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-08-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat uw garantie aanvraag al zo lang open staat. Op basis van de review kunnen wij niet zien over welke garantie dit gaat. Mocht u de machine of het product nog steeds niet retour hebben ontvangen, dan horen wij het graag. Wij gaan dan graag voor u na wat de status is.

Roni 14-08-2019

Keer op keer is er wat fout gegaan, ik heb mijn product inmiddels al 3 keer besteld en ik heb nogsteeds niet de juiste, slecht slecht slecht. Indien je vandaag besteld omdat je het deze maand nog gebruiken wilt maken van je gereedschap dan zou ik adviseren om van je huis naar hun vestiging te lopen, je bent gegarandeerd sneller met die juiste product in huis.
Stelletje prustsers!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-08-2019

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Op basis van de review kunnen wij niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht u de bestelling nog steeds niet correct ontvangen hebben dan horen wij het graag. We zoeken dan graag samen met u naar een oplossing.

Maarten 14-08-2019

Goede beschrijving en snelle expeditie. Product werd zoals beloofd in een dag geleverd.

henk sikkema 14-08-2019

gevonden op internet goede webshop al een paar keer wat gekocht alles prima in orde snelle levering en als het product er niet is kryg je snel je geld terug

Pieter-Kees 13-08-2019

Overzichtelijke web site. Ben je gereedschap fan dan is dit een site to be! Eén artikel had een levertijd van 10 werkdagen. Tussendoor keurig een berichtje dat ze de levering niet vergeten waren, mooi toch. Ook de retour afhandling is perfect, op verzoek wordt het artikel thuis opgehaald, top service.

Keukenadviesaanhuis.nl 13-08-2019

duidelijke en snel reagerende website. Duidelijke contact info en medewerker die ook daadwerkelijk handig advies geven. Daarnaast ook de snelle levertijd erg fijn!

FRAN 12-08-2019

De shop viel op door haar duidelijkheid, vindbaarheid en prijsverhouding. Daar naast was het een snelle en correcte levering.

Joel van Wijhe 12-08-2019

Deze winkel had de beste aanbieding voor mijn product. Omdat deze zonder accu verkocht werd, vond ik het wel handig om te weten of mijn accu op dit apparaat zou werken. Het whatsapp contact bood uitkomst! Helemaal blij met mijn apparaat en de fijne en zeer snelle service! TOP!

Rudie 10-08-2019

Vrijdag om 22.30 uur besteld, zaterdag rond 13.00 uur geleverd, keurig netjes verpakt.
Nadien nog wat vragen via de chat gesteld, direct heldere uitleg gekregen. Top!

Rob 10-08-2019

Vandaag besteld morgen in huis !!!!!
Terwijl er zogenaamd 7 stuks op voorraad zijn duurt het vervolgend tot nu toe al 5 dagen .
En nog niets ontvangen .
1x gemaild en 3x gebeld met als antwoord
“ het staat klaar voor verzending”
Kortom waardeloze zaak .
voor mij 1x en nooit meer .
Ik had , voor ik bestelde nog gevraagd of het de volgende dag binnen zou zijn ivm mijn werk.
Ja hoor natuurlijk , werd mij voor gelogen .
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-08-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor de ontstane vertraging in uw bestelling. Op basis van de review kunnen wij niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht u de bestelling nog niet ontvangen hebben dan horen wij het graag. We zoeken dan graag samen met u naar een oplossing.

Martijn 09-08-2019

Goede winkel snelle levering voordelige prijzen. Miste 1 klein beugeltje met schroefje bij levering die had ik de volgende dag kosteloos in huis

Purmer1 09-08-2019

Werd snel geleverd, dag na de bestelling was hij al binnen. Heb hem al gebruikt, maakt het leven een stuk makkelijker. Werkt perfect.

Jan spit 08-08-2019

Ben zo tevreden over het bedrijf. Laat in de avond een makita body besteld. En de andere dag netjes verpakt in huis.

Pierre Trignol 08-08-2019

Geweldig fijne Reciprozaag. Heb hem al in gebruik genomen en met het slopen van mijn oude tuinhuisje is het onmisbaar gebleken. Hij is helaas een dag later aangekomen dan aangegeven, maar dat kwam door post NL. Ik zal in de toekomst zeker mijn gereedschap bij Gereedschapcentrum.nl kopen.

Gerrit 08-08-2019

Top spul kan niet meer zonder de fijn zaag werkt geweldig en de accu schroefmachine is top

Arie 06-08-2019

Ik heb dit product bij Gereedschapcentrum gekozen vanwege de prijs en snelle levering (binnen 24 uur. En natuurlijk vanwege de kwaliteit van de blazer, maar dar zorgt Makita voor. ;-)

Aad 06-08-2019

Ik had per abuis een verkeerde bestelling geplaatst. Dit werd keurig opgelost en binnen twee dagen had ik de retour geregeld en een nieuwe ontvangen. Super service

Pat 06-08-2019

Bestel regelmatig bij gereedschapcentrum
Prijzen zijn oké , ruime keuze , en super snelle levering , bij grote uitgaven gespreid betalen zonder rente ideaal als het net even niet uitkomt

Raymond Moelands 06-08-2019

Erg klantvriendelijke website, artikelen op voorraad en je kan het dezelfde dag nog afhalen.

Reinder 06-08-2019

Site is helder en overzichtelijk. Tip: Vorig jaar geprobeerd hetzelfde artikel te bestellen, toen bleek het voor onbepaalde tijd niet leverbaar, terwijl het als 'voorradig' genoteerd stond.
Verder geen gezeur, alles verloopt vlotjes, in keurige verpakking toegestuurd.

marcel 05-08-2019

de shop is het goedkoopste en de service is ook goed
als je iets besteld en ze hebben niet op voorraad dan proberen ze het zo mogelijk bij jou te krijgen
ik ben er goed te reden over en ik kom er van begin af aan bij gereedschapcentrum
ik heb er niks over te klagen
daar kan altijd iets. verkeerd gaan maar hoe word het opgelost dat is net zo belangrijk vind ik
gr marcel
mvg timmerwerken

gerard 30-07-2019

zaagtafel besteld die op voorraad was . Dus zou volgende dag komen . nu 5 dagen verder en nog steeds niets . App contact gehad maar krijg te horen dat er storing was bij Postnl . Dit duurt echt geen 3 dagen hoor . Verder zijn ze telefonisch niet te bereiken . Dit is eenmalig . Hoop dat het nog komt
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-08-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor de vertraging in de bezorging. In juli hebben wij inderdaad vertraging gehad in de bezorging. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Mocht u de bestelling nog niet goed hebben ontvangen, dan horen wij dat graag.

Bas 28-07-2019

De site is zeer gebruiksvriendelijk met zeer veel filters waardoor je gemakkelijk het stuk gereedschap vind waarnaar je op zoek bent. Het personeel in de winkel is vriendelijk en zeer behulpzaam. De winkel is echter wat lastig te vinden zonder de navigatie.

Frank 28-07-2019

Ze hebben best wel veel artikelen, je moet alleen geduld hebben met de levering.
Al een paar keer meegemaakt dat de zending niet op tijd is en dat is knap lastig als je het snel nodig hebt.
Voor de rest is het een prima shop met een ruime keuze
Best wel aan te raden, maar je moet wel geduld hebben.

Boris Veldhuijzen van Zanten 28-07-2019

Betrouwbaar, snel, goed advies en een heel plezierige website. Ella dag goeie aanbiedingen!