Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

mk bouw 30-05-2022

pas geleden een multietool besteld en deze werd netjes binnen de afgesproken termijn bezorgd.
ook fijn zijn de vele mogelijkheden om de factuur te voldoen.
de website is gemakkelijk te doorlopen en gebruiksvriendlijk.
echt een fijne winkel waar je al je geld kwijt kan.
dikke 10.

Zeeland klusser 29-05-2022

Duidelijk website, prima prijs en snelle levering. Gereedschapcentrum doet wat ze zeggen.

Danny 28-05-2022

Product kwam prima aan. Ik had het iets eerder veracht maar hij kwam na 3 dagen toch wel binnen. Prima.

J van den Boogaard 28-05-2022

De webshop is erg duidelijk en ziet er top uit! Daarnaast had ik mijn bestelling binnen 24 uur binnen dus dat was echt super! Ik had vrijdagavond besteld en zaterdagochtend was het al binnen. Ik kon de volgende dag dus meteen mijn werkzaamheden herpakken. Bedankt!

Jan Zijlstra 28-05-2022

Zeer ruime keuze, goede aanbiedingen, duidelijke informatie.
Levering en verzending vlot en volgens afspraak

Martin 24-05-2022

Ik vind het een hele goede site. Als je er op komt voelt het vertrouwd aan. Ze hebben veel soorten gereedschappen. Van wel alle bekende merken. Ze hebben alles wel. Daarbij kan je ze ook nog laten repareren bij ze, mocht er iets stuk gaan met de jaren. Ze zijn ook snel met verzenden en is duidelijk en goed geregeld. Je heb veel opties om te kunnen betalen. Ideal enzo. Zo kan je ook nog in 3 termijnen betalen als je het ff niet helemaal goed uit komt. Of gewoon achteraf betalen. Al met al zeer tevreden. Daarom een 10

Egbert Bloem 24-05-2022

Zeer uitgebreide webshop met scherp geprijsde artikelen.
Alles voor de vakman.
Ik ben groot fan

Esther Waalkens 24-05-2022

De site is overzichtelijk en duidelijk. Qua prijs zijn jullie scherp geprijsd. De mogelijkheden om in termijnen te betalen is zeker deze tijd heel fijn. En verzending was snel en keurig verpakt. kortom heel blij mee. Ik kom zeker terug bij jullie.
groeten Esther

Kees Jan 23-05-2022

Goede prijzen, snelle levering. Wanneer de foto's op de website iets beter te vergroten zijn en gratis verzending vanaf €50 beoordeel ik jullie met een 10!

Peter 21-05-2022

Op de Kieskeurig-site zag ik een interessante aanbieding staan. Na ontvangst bleek ik de advertentie niet helemaal goed had gelezen. In de winkel heb ik mijn vergissing toegelicht en hebben we een passende oplossing gevonden. Wat me aansprak is dat ik geholpen ben door medewerksters van de telefonische klantenservice welke een praktijkopleiding kregen in de winkel.

Roel 21-05-2022

Duh601 makita heggenschaar gekocht via gereedschapcentrum.nl
Duidelijke foto's, goede omschrijving beste prijs en binnen 24u aan huis geleverd!
Aanrader!

Tieske 21-05-2022

Snelle levering. Duidelijke site. Hele mooie prijzen. Netjes verpakt. Degelijk gereedschap

Hoenen 20-05-2022

Spullen netjes afgeleverd en goede info op website die keuze makkelijk maakt. Daarbij is gereedschap vaak goedkoper dan elders.

Wim 19-05-2022

Product supersnel geleverd tegen een nette prijs ,hoeft niet meer toe te voegen ,zo hoort het en word van jullie verwacht ,ga zo door 👍

yoeri 17-05-2022

Boormachine op gestuurd wegens defect, na 6 weken pas retour gehad!!! Er werd beweerd dat er iets vervangen is door Milwaukee maar nadat ik eindelijk de machine terug heb gekregen niks aan gebeurt!! Machine nog maal opgestuurd, krijg ik in eens een offerte.... voor een onderzoek dat gedaan is waaruit blijkt dat er niks defect is..... super raar allemaal, uiteraard aangegeven dat ik NIET akkoord ben met de offerte en de machine z.s.m. retour wil. Krijg ik een bericht dat ik de machine pas terug krijg als ik de € 30,86 onderzoekskosten betaald heb...
Vind het echt niet normaal (machine is overige nog geen 3 maanden oud!!!
Echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt, ik koop hier nooit meer wat en zou iedereen aanraden elders te kopen!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-05-2022

Beste Yoeri,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze garantieprocedure!

Helaas hebben we onvoldoende informatie om inhoudelijk op je situatie in te gaan, daarom willen we je vragen contact met ons op te nemen als er nog onduidelijkheden zijn.

Je kunt ons bereiken via Telefoon, chat, Whatsapp, Facebook messenger en via ons contactformulier. We staan je graag te woord.

Mels K 16-05-2022

Gereedschapscentrum.nl heeft een ruim assortiment en bood de laagste prijs voor de Festool producten die ik zocht. Contact met de klantenservice verliep soepel en netjes. De bestelling ging snel en gemakkelijk, met een goede en voordelige verzekeringsservice. De aflevering was snel en kwam goed verpakt aan. Top service!
Enig minpunt is dat sommige producten opeens meerdere weken niet meer leverbaar zijn.

D. van Strien 16-05-2022

Mooie shop, goed assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede prijzen

A. Veenstra 16-05-2022

Aanbevolen door collega.
Ruime keuze en groot assortiment.
Nette prijzen en zeer vlotte levering.

Robbie 13-05-2022

Vlotte levering goeie prijs behulpzaam en adviserende medewerkers vriendelijk geholpen .

Richard 13-05-2022

Alles was in goede orde ontvangen en de producten deden het prima alleen was er 1 minpuntje... de schuurmachine van makita had een ander serienummer dan op de bon dus kreeg ik mijn makita actie punten niet en kon dus wel fluiten naar mijn radio hahahha verders alles dik in orde dus ik klaag niet.

TAB 13-05-2022

Snelle levering, prijs OK. Nadeel: twee bestellingen geplaatst, bij beide bestellingen werden de artikelen zonder (fabrikanten)verpakking en handleiding geleverd. Gemeld bij klantenservice, zouden per mail een reactie geven, is niet gebeurd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-05-2022

Beste TAB,

Bedankt voor je review.

De reden dat we een van de producten uit je bestelling zonder originele verpakking en handleiding verzonden hebben is dat wij deze ook zo los binnen krijgen vanuit onze leverancier. (soms per honderden tegelijk). Om die reden worden ze niet elk in een apart doosje ingepakt.. Ik heb afgelopen week intern navraag gedaan voor je, en je hier op vrijdag ook over teruggemaild. Omdat er voor op bepaalde producten die we aanbieden een veiligheidsrisico zit is het inderdaad verplicht een handleiding met daarin een CE conformiteit te leveren. We zijn druk bezig om te kijken hoe we dit proces kunnen veranderen, zodat wij toch aan alle voorwaarden voldoen.

Mocht je hier nog vragen over hebben kun je contact met ons opnemen per Telefoon, chat, Whatsapp, Facebook messenger en ons contactformulier.

W Litjens 12-05-2022

Ben in de showroom geweest die er overigens ook zeer netjes bij stond en overzichtelijk was ingedeeld werd ik aan de balie keurig geholpen met het kopen van de gewenste gereedschap die ik zocht en nodig had. Dit alles ging ook best vlug waardoor ik ook spoedig mijn reis kon voortzetten

Edward 10-05-2022

Ik heb een bestelling geplaatst waarin ik 7 lijmkits heb besteld, helaas maar 4 stuks ontvangen. Ik heb de klantenservice gebeld, omdat ik ze z.s.m. nodig had en ze zouden de overige 3 opsturen en ik zou een e-mail ontvangen. Tot op heden (4 dagen later) nog steeds niets ontvangen.

Erg teleurgesteld in dit bedrijf en ik raad aan om hier niets te kopen, omdat ze hun beloftes niet waarmaken!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-05-2022

Beste Edward, bedankt voor je review. Vervelend dat je per ongeluk 3 witte kits te weinig hebt ontvangen. Excuses hiervoor. Je hebt hier inderdaad contact over opgenomen met onze klantenservice en toen aangegeven dat je de drie grijze kits graag wilde wijzigen naar 3 witte. Er staat dan ook nog een bestelling open met 3 witte kits. Er zit echter wel een verwachte levertijd van 4 werkdagen op de witte kits. Vandaar dat deze nog niet verzonden zijn. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Topper 10-05-2022

Deze shop heeft goede en snelle levering.
Helaas niet altijd de goedkoopste maar wel de snelste. Product was ergens anders 85,- goedkoper. Dat vind ik wel serieus geld.
Gereedschap winkel kon wel als enige in 1 dag leveren.

Ton van Gils 09-05-2022

Veel is op voorraad en in de winkel word je professioneel geholpen. Veel vakkennis aanwezig.