Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

HvN 04-05-2023

Laat besteld, volgende dag vroeg bezorgd.

Website is overzichtelijk en laat duidelijk zien of iets op voorraad is of niet.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-05-2023

Wat fijn dat je de bestelling zo snel hebt ontvangen, top!

Thomas Graveland 04-05-2023

Goede prijs! Beter dan andere concurrenten. Alleen wist ik niet wat ik moest verwachten qua levering vooraf, werd overigens wel snel geleverd.

Jasper 04-05-2023

De goedkoopste en daarnaast mog eens supersnel verzonden. Hier ga ik vaker bestellen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-05-2023

De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan! Tot de volgende keer.

Yilmaz 01-05-2023

De zending was kwijt . Normaal gaat het in onderzoek en duurt langer. Ze hebben het gelijk op de dag gecompenseerd super super service!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-05-2023

Goed om te horen dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Tot de volgende keer!

Ron 30-04-2023

Makkelijk bestellen en hele goede klantenservice. Stond eens een verkeerd adres op de factuur, en met een telefoontje binnen 5minuten geregeld. Ook de bezorging is altijd super!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-05-2023

Wat fijn dat we het adres zo snel voor je hebben kunnen aanpassen Ron. Bedankt voor je positieve woorden!

Eddie 29-04-2023

Leveren later dan op de website staat vermeld en als je er vervolgens vragen over stelt, wordt de vraag ontweken en vragen ze of het al is geleverd 🤷‍♂️.. beetje apart...
Ik zou zeggen: kom gewoon je afspraken na, en als dat een keer niet gehaald wordt (dat kan uiterlijk altijd gebeuren), communiceer dat met de klant.

En:
- Beantwoord klant vragen veel sneller, niet na pas een paar dagen.
- Zorg dat je een email adres op de website zet die klanten kunnen gebruiken, dat is een stuk sneller en vriendelijker dan verstoppertje spelen achter een web form waar je niet alle informatie zoals attachment kwijt kan, en je ook niet de originele beste mail kan includen...
- Verstuur kleine verpakkingen ipv een enorme doos met onwijs veel van die opgeblazen plastic vullen. Dat kan echt niet meer in deze duurzame tijd. Het kost vervolgens tijd om dat te verwerken en ook geld om het af te voeren. Het wordt dan een goedkoop - duurkoop verhaal helaas en dat is het ons niet waard.

Wanneer wordt dit verbeterd? Dit was in het verleden nl ook de reden dat ik niet meer bij jullie bestelde. Ik begreep dat jullie dit ging verbeteren, maar ook die afspraak wordt niet nagekomen. Jammerrr

Sorry maar beter kan jullie (weer) niet beoordelen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-05-2023

Hallo Eddie, bedankt voor je review. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Wij doen ons best om klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Soms kan dit vanwege de drukte wat langer duren, sorry! Wij kiezen er bewust voor om geen direct e-mailadres te hebben maar om contact met klanten juist telefonisch of via de live chat te hebben omdat wij dit persoonlijker vinden dan via een e-mail. Verder voeren wij door de jaren heen natuurlijk allerlei verbeterpunten door maar is dit een proces wat niet altijd meteen klaar is en waar wat tijd over heen gaat. Wat betreft je feedback over de verpakking en de opvulling, dit geven wij door aan onze collega's in het magazijn zodat hier op wordt gelet. Mocht je verder nog vragen hebben of iets willen bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Marcel rijnbout 28-04-2023

Goede en juiste producten geleverd .
Binnen de tijd die ze van tevoren aangaven .
Enige minpunt voor mij is dat er 5 a 6 dagen levertijd opzit , maar dat is waarschijnlijk iets van mij en niet van gereedschapcentrum . Stond van tevoren aangegeven hoe lang het zou duren .

Job 28-04-2023

Ik kwam langs voor een recpirozaag. Met deskundige hulp van de mensen in de winkel heb ik een goede zaag gekocht. Elke keer als ik iets nodig heb dan denken ze met je mee en krijg ook goed advies. Ze proberen je geen onzin te verkopen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-05-2023

Dankjewel voor de complimenten over onze showroom medewerkers. We voorzien je een volgende keer, wellicht onder een kopje koffie of thee, graag weer van advies!

Daniël 28-04-2023

Goede prijs, super snelle levering en van elke stap word je op de hoogte gehouden.
Goed bedrijf wat ik zeker zal aanraden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-05-2023

Wij vinden het belangrijk om onze klanten een goede ervaring te bieden en zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent Daniël!

GM 28-04-2023

Gereedschapcentrum heeft altijd scherpe prijzen. Bestelling wordt altijd volgende dag geleverd. Prima klantenservice bij vragen. Helemaal top!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-05-2023

Wat fijn dat je tevreden bent, bedankt voor je positieve woorden!

Lau 28-04-2023

Ik ben erg tevreden over deze webshop/ leverancier door het complete aanbod en goede service. Ook voor reparatie is het een betrouwbare partner die duidelijk is over het verloop van het proces. Top!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-05-2023

Dankjewel voor je complimenten. Dit waarderen wij enorm!

Emile 26-04-2023

Elke dag nieuwe aanbiedingen van het Gereedschapcentrum op de email. Elke dag weer nieuwe verleidingen... Het doet me nadenken over wat ik echt nodig heb tijdens mijn verbouwing. Ik heb inmiddels het echt nodige besteld bij het Gereedschapscentrum..altijd keurig op tijd geleverd en bezorgd en nog belangrijker: het is altijd kwaliteits-gereedschap.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-04-2023

Hopelijk is het niet te verleidelijk Emile! Dankjewel voor de mooie woorden, dat waarderen we! Heel veel succes met de verbouwing.

Marien Bliek de 25-04-2023

Bij elke bestelling wordt door Gereedschapcentrum helder gecommuniceerd en zeer snel geleverd.
De producten zijn goed en beschermend verpakt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-04-2023

Dankjewel voor deze beoordeling Marien! Hier worden wij blij van.

dick dijk 20-04-2023

de aanbiedingen zijn regelmatig prettig geprijsd, en bezorging een dag later wat ook weer als prettig wordt ervaren.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-04-2023

Wat fijn dat je zo tevreden bent Dick. Tot de volgende keer weer!

Martijn 20-04-2023

duidelijke filterbare website en overzichtelijke ruimtelijke opgeruimde winkel met vriendelijk hulpvaardig personeel dat tijd voor je neemt waardoor je de juiste keuze maakt. door de grote voorraad kun je snel weer verder kunt met je werkzaamheden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-04-2023

Dankjewel voor deze mooie woorden Martijn, dit waarderen wij!

Bert 15-04-2023

Snelle levering, zelfs na 22.00 besteld toch nog volgende dag geleverd. Makita gereedschap altijd ok en hier voor scherpe prijs!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-04-2023

Wat goed om te lezen dat je tevreden bent Bert. We zijn je graag nog vaker van dienst!

Niels 14-04-2023

Duidelijke shop en gebruiksvriendelijk. Bestelling werd vlot geleverd, wel eens waar in twee keer maar wel binnen 48 uur. Nog contact gehad mbt de levering, hierop snel reactie gehad via WhatsApp. Zeer goede service
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-04-2023

Dankjewel voor je positieve review Niels. Sorry dat je bestelling vertraagd was!

Stan 14-04-2023

Mooie overzichtelijke site, snelle en goede levering.
Tevreden met de bestelde goederen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-04-2023

Bedankt voor de complimenten Stan!

Arjan 11-04-2023

Ik bestel wel vaker gereedschap bij Gereedschapcentrum.nl en ben nog niet teleurgesteld. Het bestelproces is eenvoudig, de verzending erg snel en altijd compleet. Bovendien zijn de prijzen prima. Ik blijf hier bestellen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-04-2023

Kijk, hier doen we het voor Arjan! Fijn dat je zo tevreden bent. Als jij blijft bestellen, blijven wij ons uiterste best doen voor jou, dankjewel!

Justin 10-04-2023

Ik heb een elektrische haard gekocht bij gereedschapcentrum.nl
Ik ben hier zeer tervreden over: prijs was het scherpst, levering binnen 48 uur en zeer makkelijk om te bestellen.
Ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-04-2023

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent met je nieuwe haard Justin. We wensen je veel warme dagen!

Jan vStr 10-04-2023

Goede webshop. Makkelijke site. Super snelle levering en dat voor een goede prijs.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-04-2023

Bedankt voor je complimenten Jan!

Roland 10-04-2023

De site is overzichtelijk en makkelijk de filters toe te dienen Heb tot nu altijd correct en op tijd mijn bestelling binnen gekregen.

Marius 08-04-2023

Goede website. Ik wist wat ik wilde hebben en kon het meteen bestellen en betalen. De volgende dag al binnen. Dus razendsnel. Prima dus.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-04-2023

Dankjewel voor de positieve beoordeling Marius! Fijn dat je zo tevreden bent.

Peter 07-04-2023

Fijne website met scherpe prijzen! Goede en betrouwbare informatie over de bestelling en de levering. Artikel goed verpakt en snelle levering. Kortom zeer tevreden klant.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-04-2023

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten, de service en de bezorging Peter. Hier doen we het natuurlijk voor!

Richard 06-04-2023

Zondag avond besteld ,maandag keurig geleverd
Doen wat ze beloven

Aanrader
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-04-2023

Bedankt voor je cijfer 10 Richard. Daar zijn wij heel blij mee!