Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Swg 05-02-2021

Snelle levering en duidelijke website waar voldoend informatie te vinden is

Willem Hoftijzer 04-02-2021

Goed geholpen, snel en overzichtelijk aanbod. Adequaat antwoord in de chat. Niet direct antwoord paraat, dan wordt het uitgezocht.

Hans 04-02-2021

Het assortiment van gereedschapscentrum is zeer uitgebreid, dus voor een gereedschapgeil persoon als ik is er dus altijd iets moois te vinden. De laatste bestelling die ik deed was het de volgende dag al geleverd. Ik ben zeer positief.

Kirsten 04-02-2021

De webshop van gereedschapscentrum werkt subliem en is up-to-date.
Je weet of een artikel op voorraad is of niet, het klopt gewoon.
Hoekklem? Je kunt uit 3 versies kiezen. Dat zie ik niet vaak.

Mijn bestelling werd goed en snel geleverd.
Goed gedaan gereedschapscentrum!

bart 03-02-2021

niet netjes.

Bestelling geplaatst met extra betaling voor vandaag in huis levering en extra betaling voor 'servicepakket premium' voor korting op volgende bestelling.
Klein deel bestelling geleverd.
Na 2 weken maar eens gemaild. Geen reactie. Uiteindelijk via chat reactie gekregen. 'Vervelend, missende items zouden nagestuurd worden met tegemoetkoming. Niet gezien. Afrader.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-02-2021

Hartelijk dank voor uw review.
Spijtig om te lezen dat de bestelling niet volgens plan is verlopen.
Helaas kunnen wij op basis van de huidige informatie geen gegevens oproepen in ons systeem. Zou je nogmaals contact met onze klantenservice willen opnemen?
Bij voorbaat hartelijk dank.

Hein 03-02-2021

Duidelijke website en goede en snelle service bij mijn aankoop.
Ook de betaling is duidelijk aangegeven.

Hendrik 02-02-2021

Vlotte levering, komt beloften na. Professioneel gereedschap, prijs kwaliteit is goed

Carlotta 02-02-2021

Topbedrijf, levert snel, goed verpakt,goede omschrijving van de schroefboormachine, die precies doet wat ik verlangde

P. van der Vaart 02-02-2021

Nog niets ontvangen , en de prijs was ook wat hoger dan elders. Maar de beloofde levertijd gaf de doorslag bij bestellen. Nu dus teleurstellend
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-02-2021

Hartelijk dank voor uw review.
Uw bestelling is dezelfde dag nog verzonden maar helaas vertraagd bij de post. Alle vervoerders hebben momenteel te maken met extreme drukte in verband met de hoeveelheid online bestellingen.
We verwachten dat het pakket deze week nog geleverd wordt.
Excuus voor het ongemak.
Wanneer het eind deze week nog steeds niet geleverd is, neem gerust contact met onze klantenservice op. Wij gaan dit dan met u oplossen.

Roy Aimé De Vos 02-02-2021

Duidelijke website. Veel keuze.
Verzenden onder verschillende keuzes, welke het beste past bij jouw aankoop.
Product snel geleverd.

Okki 02-02-2021

Alle uitleg info over het product is aanwezig, snelle levering zoals beloofd en het product zoals beschreven! Dus klasse werk, echt top! Ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid. Ga zo door!

Ferry 02-02-2021

Snelle levering en goede producten. De prijzen zijn concurrerend met vergelijkbare aanbieders.

Arno 02-02-2021

Fijne site. Al diverse artikelen gekocht. Altijd zeer snelle levering. Meestal volgende dag. Goede informatie over leverprocedure. Retour zenden makkelijk. Erg tevreden over deze webwinkel

NP WORKS BV 02-02-2021

Ik bestel bij gereedschap centrum omdat ik als startende ondernemer :
Via internet snel bestellen en daarop een snelle levering, hierdoor kun je bijna direct beschikken over het gewenste gereedschap.
Mogelijkheid om gespreid te betalen, waardoor je cash flow niet te zeer in het gedrang komt.
Correcte vermelding betreft status levering bestelling en status betalingen mocht je gebruik maken van betaling in termijnen

Stefan 01-02-2021

Prima webshop, jammer dat er zo'n lange levertijd op mijn artikel zat, maar ik heb keurig gekregen wat ik besteld had en ze waren de goedkoopste, dan neem je de levertijd voor lief.

De Gries 01-02-2021

Duidelijke omschrijving van t produkt
Goede Prijsverhouding
Snelle levering produkten
Voor 21.00 besteld en volgende ochtend 9.00 uur binnen, topservice

MVDH 01-02-2021

Overzichtelijk shop met prima prijzen, snelle levering en goed verpakt.

Gewoon goed.

Gino 01-02-2021

Het is fijn dat jullie in de buurt zitten! Je word goed geholpen aan de balie of in de winkel! Service is dus gewoon heel goed en klant vriendelijk

Pieter 01-02-2021

Snelle levering , Duidelijke uitleg op de webpagina . jammer dat Gereedcetrum geen officiële Makita dealer . zo dat je eventuele acties van Makita mist . bv zoals nu de gratis Accu. maar daar zijn de prijzen dan ook naar .

Ronald 31-01-2021

Gereedschapcentrum is voor mij een betrouwbare leverancier van al mijn gereedschap.
Met het uitgebreide assortiment kan ik alles bij een partij kopen.
Daarnaast hebben ze een goede, vriendelijke klantenservice.

Geerhard 31-01-2021

Over het algemeen fijne online winkel snelle levering goeie producten 1 aanmerking paar kleine dingen gingen fout

Calvin 31-01-2021

Schroefmachine besteld. Maar mijn vriendin kreeg die zelfde dag daarna een schroefmachine dus weer terug gestuur top service geld netjes terug gekregen

Wilma Streng 31-01-2021

Had een workmate voor mijn man gekocht, maar deze was defect.
Heb contact opgenomen met het gereedschapcentrum.
Werd supervriendelijk te woord gestaan, en geholpen!
Het product werd zonder problemen om geruild!
Product werd eerder op gestuurd, dan ik het defecte kon terug sturen.
Werkelijk fantastische service!!!!
Dikke tien voor jullie!!!!!
Beveel iedereen deze winkel aan!!!!

VTI 31-01-2021

Bestelde producten zijn snel en correct geleverd. Heel tevreden. Goede prijzen.

Henky180 30-01-2021

makkelijk te vinden op internet, duidelijke omschrijving van het product, prijs ligt goed, gratis verstuurd, voldoet aan de verwachting.