Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Edwin 07-07-2023

Gereedschapcentrum doet wat zij beloven voor 2200 uur besteld volgende dag in huis werkelijk fantastisch en dat voor de goedkoopste prijs zonder verzendkosten hoe kan het ?
Bestelproces ging heel vlot en zoals al gezegd zeer snelle levering .
Gereedschapcentrum ga zo door

Phil 06-07-2023

Goede en snelle service.
Duidelijke omschrijving van de producten en een ruim aanbod.
Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-07-2023

Bedankt voor je positieve review Phil. Fijn dat je tevreden bent!

Sander 06-07-2023

Ruime keuze aan gereedschappen van alle merken. Meestal erg snelle levering, voor 22.00 uur 's avonds besteld, volgende dag in huis. Altijd handig als je snel iets nodig hebt.

J.Opheij 06-07-2023

Had erg goeie kijk op jullie bedrijf en de levering. Helaas wacht ik nog steeds op mijn bestelling en wordt ik niet op de hoogte gehouden. Of het aan jullie ligt of aan post nl kan ik dus ook niet beoordelen. Zo 2juli van jullie bevestiging gekregen dat het overgedragen is aan post nl. Maar niks meer gehoord. Vandaar mijn lage beoordeling totdat ik mijn bestelling binnen hebt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-07-2023

Hallo, bedankt voor je beoordeling. Logisch dat je er van baalt dat het niet duidelijk voor je is. Wil je hier contact over opnemen met onze klantenservice via 013 889 44 44? We kijken dan graag met je mee!

Kees 05-07-2023

27 juni heb ik een heggeschaar besteld.
Volgens de site , vandaag besteld, morgen geleverd.
Tot vandaag 5 juli, geen heggeschaar ontvangen.
Ook is voor mij niet bekend wanneer de heggeschaar wel wordt geleverd.
Maandag j.l voor de tweede maal gebeld , krijg als antwoordt , hopen deze week te leveren.
Kijk , begrijp dat er altijd iets fout kan gaan, maar doe dan je best om het te herstellen en communiceer er over .geen van beide ervaar ik
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-07-2023

Hi Kees, dankjewel voor je beoordeling. Ik snap goed dat dit geen fijne situatie voor je is. Wil je hier contact over opnemen met onze klantenservice via 013 889 44 44? We kijken dan graag met je mee naar een oplossing.

wim brunsveld 05-07-2023

Prijs product aantrekkelijk, snelle levering, snel te vinden op de site. Goede eerder ervaringen

Sander 04-07-2023

Gereedschapcentrum had het totale pakket op voorraad dus kon ik alles kopen bij 1 winkel. Levering was sneller dan verwacht.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-07-2023

Fijn dat je tevreden bent Sander!

Ranil 04-07-2023

Het is een duidelijke Website, mooi ook voor al met de keuze filter kun je alle merken selecteren heel handig mooi aanbiedingen en goeie prijzen, en vooral overzichtelijk ik heb er veel plezier van met vriendelijke groeten

Joris 02-07-2023

Fijne site en doe veel aankopen. Helaas is de meest recente aankoop nooit aangekomen. Dit is erg lastig omdat de gekochten items benodigd zijn voor de werkzaamheden die gepland waren. Reactie van klantenservice was als je na 3 dagen nog niks binnen hebt dan moest ik weer contact op nemen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-07-2023

Hi Joris, bedankt voor je review. Logisch dat je er flink van baalt dat er deze keer iets niet goed is gegaan met je bestelling. Momenteel is het erg druk bij alle vervoerders waardoor een pakket langer onderweg kan zijn. We vragen daarom inderdaad om even 3 werkdagen af te wachten omdat 99% binnen deze 3 werkdagen alsnog wordt bezorgd. Wanneer dit bij jou niet het geval is dan horen wij dit natuurlijk graag van je. Sorry voor de vertraging!

Bas de Graaf 01-07-2023

Ik had de voordelige nijptang gekozen in de veronderstelling dat een paar euro minder weinig verschil kan maken. Helaas ging het product onverwacht snel defect. Omruilen was geen enkel probleem.

E v Bokhoven 30-06-2023

Goede service en vergeleken mat andere leveranciers een goede prijs en voor mij het belangrijkste en snelle levering
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-07-2023

Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons van positieve feedback te voorzien! Wij vinden het belangrijk om een goede ervaring te bieden aan onze klanten en iedere dag werken wij hieraan.

Rene 29-06-2023

Gereedschapcentrum heeft voldoende keuze. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Het bestel proces en betalen gaat snel en soepel. Bestellingen worden snel verzonden door gereedschapcentrum. Tijdens het verloop van de order word je netjes op de hoogte gehouden van de status van de order.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-06-2023

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten, de service en de bezorging. Hier doen we het natuurlijk voor!

Martijn 28-06-2023

Deze keer alles snel geleverd en zoals op de site omschreven. Veel keuze op de site en makkelijk te selecteren.

Edwin 28-06-2023

Mooie duidelijke site, lekker overzichtelijk
Snelle levering(maken het waar met levertijden).
Ik had al vaker bij jullie besteld.
En dat blijf ik zeker doen.
Prijs is ook zeer aantrekkelijk
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-06-2023

Dankjewel voor de complimenten Edwin. Hier worden wij blij van!

Luca 23-06-2023

Goeie kwaliteit
Snelle levering
Geen enkele reden waarom ik hier niet nog een keer zou bestellen

Fixed by Chris 23-06-2023

Met een uitgebreid assortiment en prima advies/dienstverlening is het een super handige “winkel” om je gereedschap eerst te zien en dan aan te schaffen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-06-2023

Dankjewel voor het cijfer 10 Chris. Hier worden wij blij van!

Michel 22-06-2023

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en bezorging stipt op tijd. Duidelijke productinformatie en heldere site.

Klaas 20-06-2023

Deze webshop is voor alle klussers, aannemers en andere bouwlieden.
De webshop is toegankelijk met altijd de dagdeal en belangrijke merken op de voorgrond en andere relevante informatie zoals acties van merken een beurs of seizoensgebonden producten.
Ze hebben een nette klantenservice en is goed bereikbaar.
Levering is top, verzonden op de dag van bestellen voor 22:00
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-06-2023

Wat een toffe complimenten Klaas. Hier zijn wij erg blij mee!

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-06-2023

Wat een toffe complimenten Klaas. Hier zijn wij erg blij mee!

Maurice 19-06-2023

Site gebruiksvriendelijk, snelle levering. Misschien nog als verbeterpunt nog meer info en beeldmateriaal van de producten.

Pieter 15-06-2023

Mooie overzichtelijke site met goede prijzen, koop hier al mijn Milwaukee producten. Levert snel, ondanks drukte.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-06-2023

Dankjewel voor je positieve beoordeling Pieter!

Linda 15-06-2023

Beste prijs/kwaliteit voor het product wat ik ozcht en de levering was zeer snel

Elisabeth Smits 15-06-2023

Ik bestelde een Metabo multitool via Gereedschapcentrum. De communicatie was helder, de bevestigingsmail én de track and trace snel binnen op mijn mail en het pakket was binnen 2 dagen in huis, ondanks de problemen bij de vervoerders op dit moment.
Het juiste gereedschap zat in de doos, het was goed verpakt in beschermende folie, en kwam onbeschadigd aan. Het werkt perfect. Bovendien de laagste prijs die ik kon vinden online. Bij het volgende gereedschap dat ik nodig heb, check ik deze site zeker, ik kan het aanbevelen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-06-2023

Wauw, wat een leuke beoordeling hebben we van je ontvangen Elisabeth. Wij zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Hier doen wij het natuurlijk voor. Bedankt!

Sander 15-06-2023

Mooie duidelijk website, goede prijs en ruime assortiment.

Punt voor verbetering is dat wanneer je de verzend bevestiging krijgt dat daarin staat of het 1 zending is of een deel levering.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-06-2023

Hi Sander, dankjewel voor de complimenten. Fijn dat je tevreden bent. Wanneer je bestelling in meerdere pakketten wordt verzonden, of wanneer er een deellevering is, wordt dit in de verzendbevestiging aangegeven!

Beens 12-06-2023

Supersnelle service.
En heel overzichtelijke website waarop je goed de voorraadposities kunt zien.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-06-2023

Dankjewel voor deze positieve beoordeling!

Gerard 12-06-2023

‘S avonds besteld en de volgend dag om 11 uur al in huis. Echt top. Prijs kwaliteit ook perfect.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-06-2023

Wat fijn dat je de bestelling zo snel hebt ontvangen Gerard!