Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Hans 25-02-2021

Snelle levering, volgens belofte, alleen jammer dat ze geen officiele Dewalt dealer zijn, ik mis zo mijn gratis Dewalt accu.

Niezadowolony 25-02-2021

embarrassment, terrible chat service, they do not send packages on time, they lie on the hotline
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-03-2021

Thank you for your review.

How annoying that you have an unpleasant feeling about your contact with our customer service regarding your order.

You indicate that we are lying on our website. This is not true. We only communicate a delivery time that we receive from the supplier.

We advise you to contact our customer service again. They can provide you with more information about your order. They can be reached 7 days a week through various channels.

Khalid Arkiza 25-02-2021

Prima service, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding . Bestel hier regelmatig en ben dat zeker ook in de toekomst nog van plan

John M 25-02-2021

Geweldige web winkel zondagochtend een Einhell Hydrofoorpomp besteld volgende dag geleverd door DHL.
Top.

Harrie Sterk 24-02-2021

Gereedschapcentrum is snel en betrouwbaar! En ze hebben mij zelf geholpen met de Makita gratis accu actie. Top organisatie!

Bmwpiet 23-02-2021

Een duidelijke site waar alles te vinden is, alles snel en goed verpakt en verzonden. En vaak leuke dag acties in de mail.

Paul 23-02-2021

Prijs kwaliteit verhouding heel goed. Doen geen onrealistische beloftes. Artikel werd zelfs eerder geleverd dan beloofd.

Han Raaymakers 23-02-2021

Hebben veel keus en de kwaliteit is zeer goed. Heb er al veel gekocht. En ik blijf altijd netjes op de hoogte van leuke aanbiedingen.

Evert 23-02-2021

Erg tevreden. Zoals op de website is beloofd een zeer snelle levering. En niet duur.

Bart 23-02-2021

Mooie spullen! Betrouwbare levering en goed contact als er eens iets anders loopt dan bedoeld.

RT TECHNIX 22-02-2021

Bestellingen laten laatste tijd lang op zich wachten, terwijl voorheen bestellingen wel binnen gestelde levertijd bezorgd werden.

Prijs kwaliteit overigens wel dik in orde.

Anita 22-02-2021

Snel en makkelijk besteld, en snelle levering. Top product. Iemand heel blij mee gemaakt.

Luc 21-02-2021

Snelle en goede service, makkelijk terugsturen en goede website. Meeste gereedschap nergens anders goedkoper te vinden.

Stultjens 21-02-2021

Goede service helpdesk staat je ook super te woord bij vragen kort om super te vreden

Ruud 20-02-2021

Als het product voorradig is een prima zaak met gunstige prijzen. Maar dat is dus het probleem. Van de 5 bestellingen die ik deze maand heb gedaan, heb ik er 3 geannuleerd omdat de levering veel langer ging duren dan op de website wordt vermeld. Dit is geen toeval. Er is gewoon veel minder op voorraad dan men wil doen geloven. Contact per chat is wisselend. Vanochtend de eerste keer 3 kwartier (!) zitten wachten terwijl "D***" al verbonden was en dan na 45 minuten wordt de chat gewoon beëindigd. Jammer, maar hier ga ik geen gebruik meer van maken.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-02-2021

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend dat u zich niet gehoord voelt omtrent uw bestellingen.

Zodra wij een levertijd vermelden hebben wij des betreffende artikel niet voorradig. Wat betreft uw antwoord dat wij veel minder op voorraad hebben dan men wil doen geloven is pertinent niet waar.

Betreft uw ervaring met onze klantenservice betreuren wij ten zeerste. Echter zijn onze klantenservice medewerkers 7 dagen per week bereikbaar via verschillende kanalen. De genoemde 45 minuten is dan ook in dit geval ruim genomen. Zij beantwoorden namelijk binnen een aantal minuten een chat bericht en wordt een chat nooit zelf verbroken.

Ruud61 25-02-2021

De 45 minuten is absoluut niet ruim genomen en aan de hand van de computer geklokt. De door mij genoemde persoon was inderdaad direct "verbonden", maar het duurde bijna een half uur voordat hij zich daadwerkelijk meldde. Na mijn vraag over de levering ging hij "even kijken". En na nog eens 10 minuten wachten werd de chat toch echt zonder meer beëindigd! En de Metabo zaagtafel zou ook echt op 22 februari worden geleverd, maar de vrijdag daarvoor stond de levertijd op uw website plotseling op 6 weken!

Leo 19-02-2021

Ze zeggen altijd goed gereedschap is het halve werk
Maar dit is gewoon goed en op tijd en aardige bediening.
Ik was en ben zeer tevreden.
Gr Leo

Leo 19-02-2021

Ze zeggen altijd goed gereedschap is het halve werk
Maar dit is gewoon goed en op tijd en aardige bediening.
Ik was en ben zeer tevreden.
Gr Leo

Klusbedrijfmariusbastiaansen 18-02-2021

Heel snel geleverd dag nabestelling was pakket al geleverd en alles netjes ingepakt met plastic lucht zakjes in doos voor beschadeging helemaal goed aanrader

Eric 18-02-2021

Ondanks dat mij van te voren verteld werd dat de levering 3 weken zou zijn, werd ik netjes via de mail op de hoogte gebracht dat het eerder kwam.

Giel 18-02-2021

Perfect! s'avonds besteld volgende dag in huis. Ook fijn dat je op de website kunt zien wat op voorraad is en wat niet ook hoe lang de levertijd is op bepaalde producten. Buiten dit prijs technisch zijn jullie een van de voordeligste!

Ronald 18-02-2021

Pakketje van Gereedschapcentrum voor mij bestemd is afgelopen weekend door DHL zogenaamd aangeboden maar niemand thuis. Meteen melding gemaakt bij Gereedschapcentrum dat dit onmogelijk is omdat we met 2 personen voortdurend thuis zijn geweest en er zelfs extra op gelet hebben. Gereedschapcentrum geeft aan dat er meer problemen zijn met pakketjes die door DHL op verkeerde adres worden aangeboden. Ik vraag uitdrukkelijk om hier melding van te maken bij DHL zodat pakketje niet echt verkeerd bezorgd wordt. Dit is uiteraard fout gegaan en pakket is maandag op verkeerd adres bezorgd. Ik heb hier wederom melding van gemaakt en aangegeven dat ik zsm mijn betaalde spullen wil ontvangen of anders per ommegaande mijn geld retour. En dan begint het verstoppertje spelen. "We moeten eerst in overleg met DHL" "" De ICT afdeling van DHL is er mee bezig" " We wachten op antwoord van DHL". Ik heb ze nu al meerdere malen uitgelegd dat ik met DHL niets van doen heb, dat is hun probleem. Ik heb een overeenkomst met Gereedschapcentrum en niet met DHL. Heb hun inmiddels per mail bericht dat ik gebruik wens te maken van mijn wettelijk vastgelegd herroepingsrecht en dus mijn geld per ommegaande retour. Helaas reageren ze nu niet meer. Dan moet het helaas maar via Juridische stappen.

jolanda 18-02-2021

vond deze shop na wat onderzoek op het internet naar gereedschap wat we nodig hadden heb toen eerst een kleine bestelling gedaan die ging goed heb toen een behoorlijke bestelling gedaan voor een leuke prijs en ook deze order ging perfect de bezorger kwam ondanks de sneeuw een dag eerder [wel op tijd een email over gehad] spullen waren goed verpakt

TS 18-02-2021

Onjuist product geleverd waardoor schade is ontstaan. Vervolgens wordt de klacht niet afgehandeld.

T vd Meulen 17-02-2021

Overzichtelijke webshop, genoeg keuze, voorstellen. Levering duurde iets langer dan beloofd . Besteld op vrijdag voor 21:00, was niet levering op zaterdag, zoals was beloofd, jammer. Verder goed tevreden , wel voor herhaling vatbaar.

Roger 17-02-2021

Lange levertijden, veel langer dan aangegeven. De klantenservice is bureaucratisch en niet echt behulpzaam of proactief.