Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Rob 24-07-2021

Goede morgen, het is een uitstekende zaag voor de wat dikkere takken. Goed scherp, dus deze gaat wel een tijdje mee.

Edward van Dieren 23-07-2021

Gedore doppenset ‘s avonds besteld, volgende ochtend al in huis. Top! Prijs ook zeer concurrerend.

Michel 23-07-2021

In de winkel en op de webshop is eigenlijk niets teveel, alles wordt ter plaatse uitgezocht en opgelost, iets niet direct op voorraad binnen de kortste tijd besteld, netjes bericht en geregeld ook dat dingetje van een paar euro's, perfect zouden andere zaken een voorbeeld aan moeten nemen!

GB 23-07-2021

Mijn bestelling werd snel geleverd als door gereedschapcentrum.nl aangegeven. Keurig verpakt en in goede staat ontvangen. Ben erg content met deze winkel en het geleverde produkt.

Roland 23-07-2021

Echt onvoorstelbaar!!. Na lang zoeken de juiste machines gevonden ivm vertrek naar het buitenland waar ik moet klussen over 3 dagen, krijg ik vandaag de machines met 3 amp batterijen binnen ipv 5 amp. Wel voor betaald!. Echt ongelofelijk!. E-mail sturen!, vergeet het maar. Linksom rechtsom, je wordt alle kanten opgestuurd om maar niet meteen te hoeven reageren….
Kortom, vertrekken ZONDER het juiste gereedschap. Ziek van !!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 26-07-2021

Beste Roland, bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat dit zo verlopen is met jouw bestelling. Wij proberen ons werk uiteraard zo goed mogelijk te doen, maar ook wij blijven mensen fouten kunnen maken. Uiteraard blijft het erg vervelend dat je een verkeerd artikel ontvangen hebt. Ik kan zonder bestelnummer helaas geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet na kan gaan wat de actuele status is. Hierdoor is inhoudelijk reageren op je review ook niet mogelijk. Wel kan ik vertellen dat er een retour formulier ingevuld dient te worden op onze website wanneer er een verkeerd artikel verzonden is. Bij dit formulier kun je dan ook de optie 'verkeerd artikel ontvangen' aanklikken. Dit formulier komt dan meteen bij de juiste afdeling terecht waar het binnen 1 werkdag voor je opgepakt wordt. Mocht het nog niet opgelost zijn, of mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je dan graag.

Divisibouw 22-07-2021

Waarom schrijven wij deze review,
Wij bestellen vaak online producten via gereedschapcentrum, en of andere gereedschap/materiaal aanbieders, waarin wij hier stellig in onze review durven te vermelden, dat wij bij gereedschapscentrum zeer tevreden zijn over hetgeen wat ze aanbieden, en ook nog eens snel leveren.
Nooit geen gezeur en gezeik, dat mag ook wel eens vermeld worden.

Top winkel!!!!!!!!!!!

Rick 22-07-2021

Waardeloze winkel. Je bestelt een grastrimmer en krijgt een heggenschaar van een ander merk en ook nog eens een gebruikt product. Ik kon vervolgens ook weken wachten tot ik mijn geld terug had.
Klantenservice is ook waardeloos, geven geen oplossing en totaal niet klantvriendelijk.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 26-07-2021

Beste Rick, bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat je deze ervaring opgedaan hebt. Excuses hiervoor. Helaas kunnen er fouten gemaakt worden in een bedrijf. Wij doen uiteraard ons best om zo min mogelijk fouten te maken, maar ook wij blijven natuurlijk mensen. Ik kan zonder bestelnummer helaas geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er precies gebeurd is en wat er momenteel nog aan de hand is. Hierdoor is het inhoudelijk reageren op je review voor mij ook niet mogelijk. Mocht het nog niet opgelost zijn, of mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan je dan graag te woord.

Rixter223 29-07-2021

Wat vervelend te vernemen dat je reageert met een knip/plak reactie.
1245340820 bestelnummer. Optie was dat ik opnieuw moest bestellen en betalen en dat mijn eerder overgemaakte geld wel een keer retour zou komen. Belachelijke oplossing natuurlijk als je zelf helemaal fout zit.

Hajenius 21-07-2021

Uitstekende keuze en prijsstelling. In veel gevallen zijn alle Tools hier te krijgen tegen de laagste internet prijs!

ecran 21-07-2021

Zeer slechte telefonisch dienst. Word totaal niet geluisterd en gespre6word afgekapt als de dienst er geen zin meer in heeft
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 26-07-2021

Beste Ecran, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je deze telefonische ervaring hebt gehad. Dat is uiteraard niet onze werkwijze. Omdat ik er geen bestelnummer genoteerd is, kan ik helaas geen bestelling erbij pakken. Hierdoor kan ik niet nagaan wat er speelt en is inhoudelijk reageren op je review ook niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice.

Steenbergen Sierbeton 21-07-2021

Fijne overzichtelijke site.
na paar minuten surfen het artikel gevonden wat we zochten, besteld en de zelfde dag nog in huis.
Het product een makita kitspuit was netjes en naar verwachting geleverd.

Al met al top

Dirk Klapwijk 21-07-2021

Vrijdag besteld diezelfde dag nog in huis met tool today en nog een nalevering op maandag gekregen. Klanten service heeft me achteraf nog korting gegeven. Snel en zorgzaam, ik ga vaker handelen met jullie bedankt!

Djordy 20-07-2021

Alles was goed aangeven heb een schroef tol slagmoersleutel en een haakse slijptol besteld van Makita op vrijdag volgende dag gelijk in huis op zaterdag top service

Emiel 20-07-2021

Zeer goede webwinkel, makkelijk gereedschappen opzoeken en te bestellen altijd snel bezorgd.

Henriette Theunisse 20-07-2021

Goed en vriendelijk geholpen. Zelf aangegeven om geen papieren factuur mee te nemen maar wel per e-mail. Helaas was e-mail adres niet juist gespeld. Via de chat heeft yyy mij prima geholpen.

chris 19-07-2021

site is gebruiksvriendelijk de levering is goed goede artikelen voor een goede prijs

Martijn 18-07-2021

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Bestelling snel ontvangen. Voldoet volkomen aan de verwachting.

GelderblomInstallatietechniek 17-07-2021

Duidelijke website en zeer hulpzaam personeel.
Verstand van zaken en klantvriendelijk.
Al diverse malen gereedschap aan de balie gehaald en altijd een tevreden gevoel.
Ga zo door en succes in jullie nieuwe pand!

Jan Hendrik 17-07-2021

Leverde de festool stofzuiger voor de scherpste prijs, en binnen 24u bezorgd. Top serivce!

Cornelis Joost Mulder 16-07-2021

Voor zo ver als ik mij zo gauw kon herinneren ging die communicatie goed . Bedankt !

Hans 16-07-2021

Prijs is super scherp
Zeef ruim assortiment en vriendelijk en deskundig personeel

Floris 16-07-2021

Goede service zelfs met lange leveringen prijzen zijn alleen soms wel hoog maar dat word gecompenseerd met leuke aanbiedingen en een groot aanbod

Grafijohn 16-07-2021

Zondags besteld, maandagochtend geleverd. Kan toch niet beter? Dus meer woorden hoef ik er toch niet aan vuil te maken?

Bert van der Wielen 15-07-2021

Op maandag 12 juli heb ik een "wand tuinslanghaspel van Gardena" besteld bij Gereedschapcentrum.nl. Deze werd op 13 juli geleverd echter, de betreffende doos met inhoud (wand tuinslanghaspel van Gardena) was al eens van Denemarken naar Zweden (of andersom) gestuurd en toen vervolgens - via Tilburg - naar mij! Ik heb daar vervolgens telefonisch over gereclameerd, omdat ik het gevoel had dat deze wand tuinslanghaspel niet "nieuw" was maar al eens was uitgepakt en weer ingepakt en geretourneerd. De betreffende klantenservice medewerkster van Gereedschapcentrum.nl reageerde buitengewoon begripvol en bijzonder vriendelijk en zei mij toe, een (nieuwe) andere wand tuinslanghaspel toe te zullen zenden en de reeds in mijn bezit zijnde te laten ophalen. 14 juli heb ik de nieuwe wand tuinslanghaspel alweer mogen ontvangen en een bevestiging dat de oude donderdag 22 juli zal worden opgehaald!!! Fantastische snelle service en een webwinkel die niet alleen haar beloften waarmaakt maar die ook haar klanten vertrouwd!! CHAPEAU Gereedschapcentrum.nl. Dat noem ik nog eens het toppunt van het begrijpen van het belang van "aftersales"!

Joost 15-07-2021

Snelle levering. Minpunt is dat postnl het pakket achter de auto gelegd heeft zonder aan te bellen. Er was zeker iemand th huis.
Maar daar kan gemeenschapscentrum. Iet veel aan doen

Don 14-07-2021

Goede zoekmogelijkheden, ruim assortiment, directe bevestiging van je aankoop en snelle levering. Top!