Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Corrie 20-05-2021

Snelle service, goede prijs.
Ik ben erg tevreden, goede kwaliteit.
Snel geleverd

C. Coppes 20-05-2021

Snel en makkelijk bestellen, snel en goed geleverd. Alles keurig in orde. Ben heel tevreden met alles. Goed gedaan.

Dirk Gijsbertsz Barendregt 19-05-2021

Weer een snelle levering van de opbergbox van Makita en een elektronische hoekmeter

Robin 18-05-2021

Bestelling gedaan en vooraf betaald.
Niets ontvangen
Na bellen werd me verteld dat de bezorger ons adres niet kon vinden (ons bedrijfspand is ca. 1000m2 groot)
Ik ben nu 3 weken verder en wordt van kastje naar de muur gestuurd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-05-2021

Beste Robin, bedankt voor je review.

Vervelend te vernemen dat de bezorging van jouw bestelling niet goed verloopt.

Helaas kan ik op basis van alleen je voornaam geen bestelling erbij pakken. Hierdoor kan ik helaas niet nagaan wat er precies aan de hand is en is inhoudelijk reageren op je review niet mogelijk.

Ik wil je adviseren om hier contact over op te nemen met onze klantenservice indien het nog niet opgelost is. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Karolien 18-05-2021

Ik had twee producten besteld. Na 4 weken wachten kregen we te horen dat 1 product niet leverbaar is. Matige communicatie. Je kan mailtjes niet beantwoorden, dan moet je naar hun site. Ik bestel er nooit meer iets.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-05-2021

Beste Karolien, hartelijk dank voor je review.

Vervelend te vernemen dat een artikel niet meer leverbaar bleek te zijn.

Op onze website communiceren wij de levertijd die we door hebben gekregen vanuit de leverancier. Wanneer een leverancier aan ons doorgeeft dat een artikel niet meer leverbaar is, informeren wij de klant hier altijd over. Ook storten wij dan het bedrag van het betreffende artikel terug naar de rekening van de klant.

Helaas kan ik op basis van alleen je voornaam geen bestelling terug vinden waardoor inhoudelijk reageren op je review niet mogelijk is.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Joey 17-05-2021

Ik heb de multitool van Dewalt besteld die bij andere webshops moeilijk leverbaar waren en deze heb ik zeer snel na de bestelling binnengekregen. Uitstekende service, ik heb niets te klagen.

M.vdSluis 17-05-2021

Gereedschapscentrum kon als enige de draadloze Einhell buxuss haar leveren. Daar was ik heel blij mee omdat ik al accu's en boormachine van dat merk heb. Zo hoef je niet overal accu's en laders voor te kopen. Levering een dag eerder dan bij bestelling aangeven en prima verpakt. Zeer tevreden.

Rody 17-05-2021

Groot assortiment voor scherpe prijzen , veel aanbiedingen. Snelle levering. Vorige bestelling 7 mei besteld en 8 mei in huis. Daar kan ik tenminste wat mee.

paul 16-05-2021

ik was op internet aan het kijken voor een nieuwe zaagmachine omdat de mijne kapot was gegaan. toen ik gebeld had of ze een nieuwe hadden liggen werd ik direct goed te woord gestaan en hadden ze er nog een aantal op voorraad. eenmaal in de winkel werd ik direct geholpen en heb ik de juiste machine meteen mee gekregen ook nog tegen een goede prijs. de verkoper zei dat hij eventueel nog een mooie dag aanbieding had een reciprozaag op accu. deze ook maar meteen genomen omdat de prijs en de machine voldeden.

Vries 15-05-2021

Twee keer bestelling gedaan, beide keren snel en netjes geleverd. Aanrader.

gereedschap centrum 15-05-2021

Makita kruimeldief wat een heerlijk ding voor in de caravan super als ik het had geweten had ik hem jaren eerder gekocht

Joost 14-05-2021

Gereedschapscentrum heeft een goede klantenservice die je graag helpt. Heb hier al meerdere producten gekocht en ben zeer tevreden over de winkel. Op een bestelling was iets mis, na een telefoontje meteen geregeld en het verkeerde product omgewisseld met het juiste product zonder extra kosten.

Jaap Lievaart 13-05-2021

Normaal ben ik gewend dat de levering altijd geleverd op het moment dat aangegeven wordt. Deze keer heeft het een paar dagen langer geduurd. Normaal zijn ze daar goed in. Het is een heel goed, betrouwbaar bedrijf.

Roel 13-05-2021

Ik heb een hele mooie doppenset gekocht voor ongeveer de helft van de prijs! Op zondag besteld op maandag al binnen. 👍🏻

Patrick v d Hout 13-05-2021

Duidelijke site. Alles goed omschreven. Ruime collectie en had snel mijn item wat ik wilde.

Wilco 13-05-2021

Eenvoudig te bestellen op de site, snelle en correcte levering. E.e.a. zoals verwacht.

r1980 12-05-2021

3x iets besteld wat op voorraad zou zijn en alle drie de keren bleek het niet zo te zijn.
Ik heb zelf extra betaald voor bezorging op de zelfde dag en dan kreeg ik nog de halve bestelling en kon ik er nog niks mee.
Maar wel de extra bezorg kosten.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-05-2021

Beste, bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat dit zo is verlopen met jouw bestelling. Helaas kan ik op basis van je gegevens geen order terug vinden. Hierdoor kan ik niet nakijken wat momenteel de status is, en is inhoudelijk reageren op je review niet mogelijk. Indien je nog vragen hebt wil ik je aanraden om hierover contact op te nemen met onze klantenservice.

Anjo 12-05-2021

duidelijk website, moest speciale oplader hebben op deze sit snel gevonden, snelle levering.

Jordykr 11-05-2021

Aardige gasten achter de balie die verstand van de producten hebben en niet alleen product A of B verkopen maar goede uitleg geven. Complete winkel waar je kan rondkijken. Pakketten met machines zien er doorgaan netjes uit bij aanlevering door postbedrijf. Ik zou er alleen nog wat opvul papier bij doen zodat de producten niet in de doos kunnen schuiven maar gefixeerd zitten.
Lijkt me interessant om een keer contact te hebben met de inkoper om te laten zien wat voor oplossingen ik hier voor te koop heb. Verder ga ik al mijn machines hier kopen, gewoon top bedrijf!

HJ Kok 11-05-2021

Goede beschrijving van de producten en van het gekochte product (slijptol).
Erg goede lage prijs en erg snelle verzending!
Gewoon top.
Beveelt het zeker aan.

cowo 11-05-2021

Binnen 1 dag besteld en geleverd. Ontvangen- uitgepakt en alles volgens beschrijving. Nederlandse gebruiksaanwijzing niet aanwezig. Maar ik kan Engels en Duits lezen. Dus geen probleem. Zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Werkt naar tevredenheid.

RdS 10-05-2021

Leveren alleen maar kwaliteit en ze je krijgt wat je ziet op de site.
Ze leveren ook zeer snel.

Wouter 10-05-2021

Ik ben erg tevreden over Gereedschapcentrum. De site is erg overzichtelijk en het assortiment is groot met goede combinatie-sets. De levering is erg snel, wat tegenwoordig ook zeldzaam is. Ik zou Gereedschapcentrum zeker aanbevelen.

Cornell 09-05-2021

Gereedschapcentrum is de beste site voor gereedschappen, als particulier maar ook voor mijn bedrijf hoef ik niet verder te zoeken. Duidelijke omschrijving en het belangrijkste de goedkoopste prijs!

Nelis 09-05-2021

Ongelovelijk snel geleverd . Besteld om 23:00 en de volgende dag om 13:00 was ik aan het boren.
Factuur is duidelijk ,en prijs is gemiddeld (denk ik).
Ik ga zeker weer hier bestellen.