Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Marcel Berendsen 21-09-2019

Snel en correct geleverd. Prima prijs ( goedkoop) in vergelijk met andere webshops.

Hendrik Petru 20-09-2019

Uitgebreid assortiment; rond 18 uur besteld, volgende dag 's ochtends al op het PostNL afhaalpunt.
Mooie overzichtelijke en goed werkende site.
Artikelen netjes verpakt en compleet.
Bestellingen zijn tot 2.500 euro verzekerd, dus geen risico met de aanschaf.

Raymond 20-09-2019

Prima website met zeer brede keuze, goed vergelijkende mogelijkheden en verhelderende uitleg. Zodoende gekomen tot een goede keuze voor mijn gereedschap. Top, blij mee!

G. Broeksteeg 20-09-2019

Ik had een bestelling gedaan. Na het afrekenen werd mij pas duidelijk dat er een levertijd van 8 werkdagen op zat. Na ongeveer 10 dagen ben ik zelf maar gaan chatten met hen. Toen kreeg ik te horen dat er nog een week overheen zou gaan. Annuleren mocht, maar het duurde zeker 5 dagen voordat ik mijn geld terug zou krijgen. Een week later had ik nog niets ontvangen of gehoord. Weer gaan chatten. Toen bleek dat de levering weer een week was opgeschoven. Daarop heb ik de opdracht meteen geannuleerd. Kortom de info op de site is niet helemaal duidelijk en er is een slechte communicatie. Ik moest steeds zelf aan de bel trekken omdat ik niet werd geïnformeerd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat we de levertijd niet hebben kunnen halen. We proberen hier altijd tijdig over te communiceren. Inmiddels is uw bestelling geannuleerd. Het aankoopbedrag wordt u netjes binnen vijf werkdagen terugbetaald. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u contact op te nemen met onze klantenservice.

Bas 19-09-2019

Super snel levering en zeer goed verpakt en de prijs is zeer aantrekkelijk zeker een aanrader

Ralva Autoshop 18-09-2019

Goed assortiment, goede prijzen, duidelijke site met wat wel en niet op voorraad is, en snel antwoord op het reactie formulier.

Bjorn 18-09-2019

Zeer uitgebreide informatie over de specificaties van elk product. Mede is het contacteren met de klantenservice geen enkel probleem. Het bezorgen gebeurt daarnaast ook naar gewenst. Zeer tevreden over mijn aankopen.

Marcin 16-09-2019

Ik ben wel tevreden. Alles was prima. Ik ben goed geïnformeerd, pakketje goed op tijd gekregen en bestelde dingen waren ook goed. Bedankt

Leonard 16-09-2019

Duidelijke structuur van de website, heldere informatie over de producten,
en erg plezierig dat verzending meteen rechtstreeks naar een PostNL punt verzorgd kan worden.

Cees 14-09-2019

Ik stond een beetje perplex dat het zo snel binnen was, 'savonds besteld de volgende ochtend in huis...nog niet eerder meegemaakt, verder keurig verpakt...dik tevreden 👍

Lucas 14-09-2019

Ik heb gekozen deze shop want prijs zijn laag en levering was in order en pakketje binnen 24 uur binnen gekomen.

A Schuermans 13-09-2019

We waren op zoek naar een Bosch schuurmachine. Deze was niet op voorraad. De Makita wel. Een machine die zijn werk goed doet maar wel zwaar in de hand ligt. De baliemedewerker wist er nog niet veel van en wist de verschillen tussen Bosch en Makita niet aan te geven. Daarna vroeg ik om de bijpassende schuurzooltjes. We kregen Bosch schuurzooltjes mee. Ik maakte nog de opmerking: passen die ook op Makita. Hierop kreeg ik geen antwoord. Bij thuiskomst bleken de schuurzooltjes niet te passen
Conclusie: goede machine maar slecht geholpen en geadviseerd
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-09-2019

Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te lezen dat uw ervaring in onze winkel niet naar wens is verlopen. Graag kijken wij met u mee hoe we dit voor u kunnen oplossen. Op basis van de review kunnen wij niet zien over welke aankoop het gaat. Daarom willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice mocht het nog niet zijn opgelost voor u.

Bart011984 12-09-2019

Dit is een prima webshop die levert zoals ze het omschrijven. Heb hier nu 2 machines besteld en ben super tevreden. Ook met de prijs is dit de goedkoopste webshop.

Roel 12-09-2019

Ik heb een comboset besteld van dewalt waar een trolley gratis bij zat, die was echter niet op voorraad en zou mijn bestelling dus vertragen.
Na een belletje met de klantenservice kwam de set gewoon netjes de volgende dag en de trolley op nalevering. TOP

Mark 11-09-2019

Ik heb al meerdere keren besteld bij Gereedschap Centrum, dit is me nog nooit tegen gevallen. De levertijden op de website worden goed nageleefd. Het is al eens gebeurd dat uit een bestelling één van de items twee dagen later kwam. Dit werd netjes via de mail uitgelegd.

Ook bij het aanvragen van een garantie procedure werd niet moeilijk gedaan. Ik kon het defecte apparaat opsturen voor reparatie, een paar weken later had ik echter een nieuwe toegestuurd gekregen.

Al met al zeer tevreden over Gereedschap Centrum

averdieck onderhoudsbedrijf 11-09-2019

super bedrijf.ff een appie sturen met je vragen,en altijd netjes een antwoord!
al mijn gereedschap komt bij gereedschapcentrum vandaan....toppers

Eric 10-09-2019

Duidelijke site, zeer goede produkten, scherpe prijzen en zeer snelle levering.
Duidelijke omschrijving bij de produkten waar de produkten het meest geschikt voor zijn en/of voor bestemd zijn. TOP.

Zu 07-09-2019

Voor het eerst besteld, alles is goed en vlot gegaan. Erg tevreden met mijn aankoop en kwaliteir.

Bert Huinink 06-09-2019

Ik kwam hier tegen wat ik zocht.
Het duurde wel wat langer voor dat het bezorgd werd. Dan dat op de site stond.
Maar dat was geen probleem.

hans 06-09-2019

onkruidsteker gekocht welke na het eerste gebruik al kapot was. geen idee hoe ik dat ding zou kunnen ruilen. dus volgende keer maar gewoon in de winkel kopen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-09-2019

Beste Hans,
Het is uiteraard niet de bedoeling dat een artikel al bij eerste keer gebruik defect gaat. Ik wil u vragen het garantieformulier in te vullen, want we lossen dit graag voor u op:

Hanno 05-09-2019

Het bedrijf hoort regelmatig bij de goedkoopste van de bekende webshop voor gereedschap. En zeker niet minder belangrijk: de beloofde levertijd bij bestellen wordt waargemaakt. Ook de chat functie voor het vragen van advies wordt bemand door kundige medewerkers.

Jp 05-09-2019

Top! Lage prijzen en snelle levering. Volgende dag direct geleverd. Zoals het hoort dus.

Richard 04-09-2019

Duidelijke site, had het gezochte snel gevonden. Afhandeling en communicatie verliepen snel. Site opgeslagen voor verder gebruik.

Petru 03-09-2019

De beste winkel ,snel geliver, goedkoopen producten en kwaliteit. Volks mijn is nummer 1 in Nederland de beste merk en de beste price. Dank u wel.

J. Kremers 02-09-2019

Goede producten, eerlijke prijzen en alles uit voorraad leverbaar.
In de winkel krijg je uitvoerig uitleg over de vragen die je stelt alvorens tot koop over te gaan.
Prima service!!