Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Giel 15-12-2023

Zeer scherp geprijsde bovenfrees van makita besteld, snel geleverd. Erg tevreden.
info-611 19-12-2023

Hi Giel, bedankt voor je positieve feedback. Goed om te zien dat de bovenfrees van Makita scherp geprijsd is en snel bij je is afgeleverd. Ik wens je veel klusplezier toe!

Maksun 14-12-2023

Hier vindt u alles wat u zoekt, tegen de meest betaalbare prijs, uiteraard de beste.👌

bedankt Maksun voor je vertrouwen in Gereedschapcentrum! 🤩

Florian 14-12-2023

Heldere website, makkelijk afrekenen, snel geleverd, goed verpakt en compleet!
info-611 19-12-2023

Hallo Florian, bedankt voor je positieve review! Ik wens je veel plezier met je aankoop toe!

Stef 14-12-2023

Via een collega was ik gewezen op de site van gereedschap centrum.nl en zag al snel dat er heel aantrekkelijke prijzen genoemd stonden bij de producten. Een aankoop was daardoor ook snel gedaan.
De producten waren snel bezorgd en voldoen aan alle verwachtingen.
info-611 19-12-2023

Hi Stef, bedankt voor je complimenten! Wat fijn dat je via een collega op onze website bent gewezen en dat je vervolgens aantrekkelijke prijzen hebt gevonden voor de producten die je zocht. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn blij om te horen dat de aankoop snel en naar tevredenheid is verlopen.

Dat de producten aan alle verwachtingen voldoen, is natuurlijk geweldig om te horen! Mocht je in de toekomst nog meer gereedschap of andere producten nodig hebben, staan we graag weer voor je klaar.

Edwin 13-12-2023

Keurige winkel adequate personeelsleden en heel snel met leveren tegen goede prijzen.
info-611 13-12-2023

Hi Edwin, bedankt voor je complimenten!

Jelle de Jong 09-12-2023

Op zondag een slagmoersleutel met accu's besteld. Deze werd maandag al geleverd. Topservice!
info-611 11-12-2023

Hi Jelle, bedankt voor je positieve review! Geweldig om te zien dat je bestelling snel bij je is afgeleverd. Ik wens je veel klusplezier met je aankoop toe!

nabuurshoff 01-12-2023

Overzichtelijke site, veel keuze, goed telefonisch bereikbaar voor extra service, zeer betrokken medewerkers, en zeer snelle levering!
info-611 05-12-2023

Hi,dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met onze overzichtelijke website, ruime keuze, en dat je onze telefonische service als goed bereikbaar ervaart. Het doet ons goed om te weten dat onze medewerkers betrokken zijn en dat je de levering als zeer snel hebt ervaren.

Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor het kiezen van onze service!🙌

Klaas 01-12-2023

Van begin tot levering van het bestelde product ,op hoogte gehouden dmv Track en Trace.Product is op afgesproken tijd geleverd.Een bestelling en levering ,zoals het hoort te zijn.Top bedankt.
info-611 01-12-2023

Hoi Klaas, bedankt voor je review. Fijn om te zien dat je goed op de hoogte bent gehouden over de levering van je bestelling 🚚. Ik wens je veel plezier met je aankoop!

Fake van Spronsen Steelcraft 30-11-2023

Snelle en nette levering. Product was keurig en beschermd ingepakt. Bovendien een goede, overzichtelijke website!:)
Dit bedrijf is wat mij betreft een dikke aanrader!
info-611 01-12-2023

Hoi , bedankt voor je positieve review! Top om te horen dat je de website overzichtelijk vind, en dat je bestelling keurig en beschermd bij je is afgeleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop ⛏🔧

Tonny kroon 30-11-2023

Goed en op tijd geleverd.
Mooi breed assortiment wat mij betreft een aanrader.

NZH 29-11-2023

Goede website zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en professioneel aanbod van gereedschappen . Ook levering gaat altijd super.
info-611 30-11-2023

Bedankt voor je positieve review!

Peter Dikker 29-11-2023

Geweldige prijs, goede communicatie en echt de volgende dag al in huis!
Keurig verpakt en netjes door DHL afgeleverd.
info-611 29-11-2023

Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met de prijs, communicatie en snelle levering! 🌟

Albert Lavrijsen 27-11-2023

Goede website en mooie winkel. Personeel weet waar ze over praten en helpen je goed!
info-611 27-11-2023

Hi Albert, dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je onze website als goed ervaart en dat je tevreden bent met de fysieke winkel. Het is fantastisch om te weten dat ons personeel je goed heeft kunnen helpen en dat ze deskundig zijn in hun vakgebied

Marion 26-11-2023

Overzichtelijke schop, je wordt keurig op de hoogte gehouden van je bestelling.
info-611 27-11-2023

Hoi Marion, dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat je onze website als overzichtelijk ervaart en dat je tevreden bent over de communicatie betreft je bestelling. Het is ons streven om onze klanten een transparante en prettige winkelervaring te bieden

B. 26-11-2023

Duidelijke omschrijving van het product. Meerdere betaalopties gezien. Snel geleverd. Een goede aankoop, verzending en bezorging. En het product ziet er keurig uit en was netjes verpakt!
De volgende keer bestel ik zeker weer hier!
info-611 27-11-2023

Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de duidelijke omschrijving van het product, de diverse betaalopties, de snelle levering en de keurige staat waarin het product is aangekomen. Het is ons doel om een goede aankoopervaring te bieden, en het is fijn om te weten dat we daarin geslaagd zijn.

jan zantingh 25-11-2023

Fijne site, duidelijk en zeer snelle bezorging, zondagavond 19.00 uur besteld, de volgende dag voor 13.00 uur bezorgd, geweldig, ook de kwaliteit is prima, top

jan zantingh 25-11-2023

Fijne site, duidelijk en zeer snelle bezorging, 21.00 uur besteld, de volgende dag voor 13.00 uur bezorgd ook de kwaliteit is prima, top
info-611 27-11-2023

Hi Jan, dank je wel voor je complimenten. Top om te horen dat je onze website als fijn en duidelijk ervaart en dat de bezorging zo snel en efficiënt verliep

Henri 25-11-2023

Snelle levering in een goede verpakking. De Walt 18V schaaf gekocht en bevalt prima.
info-611 27-11-2023

Hoi Henri, dank je wel voor je positieve feedback! Goed te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, de goede verpakking, en dat de DeWalt 18V schaaf naar wens bevalt. Het is ons doel om producten snel en veilig bij onze klanten te bezorgen, en het is fijn om te weten dat dit bij jou het geval was.

Bram van der Veen 25-11-2023

Een webwinkel met een breed aanbod met vooral een scherp geprijsd assortiment elektrische producten. Ze verkopen goede merken en je hoeft dus niet te dunnen over kwaliteit. De ondersteuning via chat en telefoon is erg goed; ook heb ik goede ervaringen met garantie aanvragen. Deze webwinkel kan ik aanraden!
info-611 27-11-2023

Hoi Bram, bedankt voor je review. We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding, de snelle verzending, en de duidelijkheid van onze website. Het is altijd ons doel om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden.

Martin Langevoord 24-11-2023

Goede prijzen en duidelijke site.
Een paar keer heb ik vragen gehad over een bestelling en ben toen heel correct geholpen.
info-611 27-11-2023

Hoi Martin, hartelijk dank voor je positieve feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze goede prijzen, de duidelijkheid van onze website, en dat je positieve ervaringen hebt gehad met onze klantenservice.

Vincent 24-11-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zeer snel verzonden.
Duidelijke site.
Sterk aanbevolen.

pk 24-11-2023

Bestelde eerst altijd bij bol.com gereedschap kwam bij gereedschapcentrum weg. Bestel nu rechtstreeks , altijd snel geleverd, uitstekend verzonden , goede kwaliteit, Ook ten aanzien van betalingen. Via de mail altijd goede aanbiedingen.
info-611 27-11-2023

Hi PK, dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met je overstap naar Gereedschapcentrum en dat je onze service waardeert. Het is fijn om te weten dat de bestellingen altijd snel worden geleverd, goed verzonden zijn, en dat je tevreden bent over de kwaliteit van de producten.

We streven ernaar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, inclusief eenvoudige betalingen en interessante aanbiedingen. Als er in de toekomst iets is waarbij we je kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact op te nemen via de live chat!

P-Trade 24-11-2023

Er zijn natuurlijk enkele iets goedkopere aanbieders, maar alles op 1 plek, snel en betrouwbaar is ook wat waard. Prijs - kwaliteit is dus ruim voldoende.
info-611 27-11-2023

Hoi , Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je waarde hecht aan het gemak van alles op één plek vinden, snelle levering en betrouwbaarheid. Het feit dat je ons waardeert ondanks enkele iets goedkopere aanbieders, betekent veel voor ons.

We blijven ons inzetten voor een goede prijs-kwaliteitverhouding en een betrouwbare service. Als je in de toekomst meer producten nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar.

Nogmaals bedankt voor je positieve woorden, en we waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld.

Werner 27-10-2023

Zeer snelle levertijd van een Bosch boorhamer.
Duidelijke en prettige website.
Zeer scherp geprijs.
Goede reviews van klanten.
Helaas hadden ze niet alle accessories en kleindelen op voorraad (boren, muurpluggen, eitel set). Die moest ik dus elders bestellen. Daarom een 8 ipv een 10.

Jeroen 26-10-2023

Prima winkel met ruime product keuze en eerlijke prijzen. Zou er zeker weer bestellen
info-611 27-10-2023

Hoi Jeroen, bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent. We waarderen je vertrouwen in ons enorm.