Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jens 10-04-2023

De scherpste prijs in Nederland voor mijn product. Binnen 24 uur geleverd en keurig verpakt.

Frits 08-04-2023

Ik vond de shop online en heb voornamelijk goede revieuws gelezen.
Vandaar de aankoop.

seagull 07-04-2023

op tijd gekomen goed verpakt dus alles naar tevredenheid en bovendien duidelijk de goedkoopste op dat moment

Stevens Marc 01-04-2023

besteld en geleverd zoals gezegd op de website,zeer correcte service snelle levering ,goede verpakking

Hugo 30-03-2023

bestelling plaatsen was een makkie en alles geregeld zoals vermeld op de website en via de procedure. Top ervaring. voor herhaling vatbaar!

Klaske 28-03-2023

Besteld en de volgende dag , keurig verpakt, binnen.
I.v.m.de hoge prijs van het artikel moest ik een handtekening zetten voor ontvangst. Prima geregeld zo.

Inge 28-03-2023

Voordeliger dan Bol.com en Coolblue. Volgende dag geleverd en met track-trace code goed te volgen. Goed verpakt en splinternieuw apparaat dus echt een aanrader. Superblij mee!

Laura 23-03-2023

De levering was snel.
1 klein minpuntje: In de bevestigingsmail wordt gezegd dat ze de avond voordat je je pakket krijgt een SMS ontvangt met trackingscode, deze had ik niet gekregen.

Glenn 21-03-2023

Super service!

Volgende dag al gsm in huis!

Heel tevreden over Phonemarket!

Sonja 20-03-2023

Was de goedkoopste in vergelijking met andere webshops voor mijn keuze smartphone. Vlot besteld en aangekregen, zeer tevreden

Gisella 15-03-2023

Via Google search kwam ik terecht op PhoneMarket.nl en omdat de recencies heel positief waren, besloot ik om een kijkje te geven. Wat mij dan de doorslag heeft gegeven om mijn nieuwe iPhone hier te kopen was de eerlijke prijs, de uitgebreide omschrijving van het product, de tallooze acties op verschillende producten en meest belangrijk, althans voor mij, het feit dat je verspreid kan betalen via Klaarna en de snelle levering.

Maria 13-03-2023

De goedkoopste aanbieder. Heldere beschrijving procedure. Besteld op zondagmiddag, levering dinsdag rond het middaguur. Zoals aangegeven in de correspondentie. Goed verpakt.

Ellen 07-03-2023

Medewerker belde om het adres te verifiëren. Snelle levering ( goed te volgen ) en actieproduct heel veel goedkoper dan bij andere sites. Ik ga hier vaker snuffelen. Ben een tevreden mens!

Brands 07-03-2023

Ik koos voor deze schop omdat het scherpst geprijsde artikel aanbood,verder was ik verrast door de snelle levering.

Jacques 06-03-2023

Heb een nieuwe apple iphone14 max pro besteld voor een zeer scherpe prijs die op voorraad was en binnen 1 dag geleverd zou worden.
Bestelproces en betaling verliep erg soepel.
Binnen enkele minuten de bestelbevestiging binnen gekregen per email.
Hierin stond vermeld dat ik email zou krijgen met track en trace code om pakket te volgen nadat dit aan dhl/post nl werd aangeboden.
Na enkele dagen niet gehoord te hebben heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. De telefoon werd nagenoeg meteen opgenomen (super). Ik heb mijn verhaal gedaan en kreeg te horen dat ik mijn verhaal nogmaals mocht doen via email (jammer!).
Na enkele dagen heb ik nog steeds geen email met track en trace gegevens en ook nog geen antwoord van de klantenservice!
Ik ben afgelopen vrijdag zelf naar het postnl/dhl pakketpunt gelopen en daar lag mijn iphone die ik op vertoon van mijn id-kaart heb meegekregen.
Product was in verzegelde verpakking en nieuw.
Al met al tevreden met het product en hoop dat er geen problemen zijn gedurende de garantieperiode aangezien de klantenservice geen al te veste indruk heeft achtergelaten.

Manuela 06-03-2023

Keurige service, had van post nl geen track and trace gehad. Contact gehad met de phonemarket klantenservice en de dame daar heeft voor mij alles uitgezocht en kon mij daarna precies vertellen wanneer de telefoon binnen kwam. Top!

Roxanne Fikse 06-03-2023

Super snelle levering volgende dag al mijn playstation 5 in huis.
Goeie snelle service.
Tijdens het hele proces goed op de hoogte gehouden over mijn bestellen En verzending.
Bezorging was veilig en goed geregeld.
En ook de bestelling was helemaal in orde 100 % nieuw ook het model nummer en het serie nummer klopte.

Absoluut is de winkel een aanrader!

Mike 04-03-2023

Prima aflevering zoals door de PhoneMarket aangegeven.
Netjes verpakt en geleverd zoals het hoort.

Theo 03-03-2023

Makkelijk bestellen via de site die goed overzichtelijk is, en een goede uitleg geeft.
Werd via de mail op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling.

Tevreden beller 02-03-2023

Prima site en webshop!
Alles wordt ook duidelijk gecommuniceerd. Geen 'kleine lettertjes' of verborgen kosten.
Heldere en zinnige toelichting bij producten.
Levertijden worden duidelijk gecommuniceerd en ook nagekomen.
Niets dan lof!

A. van Leeuwen 23-02-2023

Nieuwe i-pad besteld, binnen 2 dagen geleverd. Top. Ook de aangegeven levertijd was correct.

DragoWing 21-02-2023

Mooie website, slechte service, ik wacht nu al een week op mijn pakketje die schijnbaar ergens ligt bij PostNL, 2 dagen staat het al op sorteren, een pakketje wat 1 dag moest zijn is al bijna een week, telefoon word gewoon opgehangen, email reageert niemand op, ik ben bang dat dit oplichters zijn want ik kan letterlijk niets en ik ben bang dat mijn geld kwijt is, dure aankoop, ik heb de hoop bijna opgegeven, wachten heeft geen zin meer, PostNL geeft aan dat alleen deze winkel hun kunnen bereiken voor een onderzoek omdat ze een contract hebben, wat onzin lijkt want het is mijn pakketje die ik betaal, maar als ze nergens op reageren, kan dat ook niet, im screwed en heb geen idee wat ik nu moet doen, ik zal deze toko vermijden...

Marita 21-02-2023

Snelle service netjes afgehandeld
Ben super tevreden over de bezorging en de telefoon

Cregor 16-02-2023

Asjemenou. Als dat geen service is! Op vrijdag 10/02 besteld rond 18 u en op zaterdagmorgen 11/02 geleverd rond 11u 30. En dat in het verre West-Vlaanderen. Breek nou mijn klomp! Dikke 10.

Deslijt 16-02-2023

Huawei smartwatch besteld, netjes op tijd geleverd.
Product was goed verpakt en werd correct bezorgd