Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1939 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

defstroyer 27-04-2014 Via de website gekocht

aanklikken en de volgende dag in huis

gewoon goed

Assortiment
genoeg keuze en de nieuwste modellen

mooie site en overzichtelijk

Extra toelichting
alleen maar positief geen minpunten gevonden tot nu toe

LOC250 27-04-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen van in je zetel.

2 dagen na bestelling met overschrijving en dit vanuit België, mijn apparaat ontvangen.

brouwer m1 25-04-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk en overzichtelijk.

Tot dusverre is de service zoals ik die had verwacht: prima. Ik werd van iedere stap in het leveringsproces op de hoogte gehouden.

Aanbeveling
Zo goed geregeld en tegen een zeer concurrerende prijs: natuurlijk zou ik deze winkel aanbevelen aan een ander.

Extra toelichting
Ze hebben waargemaakt wat op de site werd beloofd: ik bestelde op 2e paasdag, dan wordt er natuurlijk niet gewerkt. Maar de volgende dag werd mijn bestelling verwerkt en de dag erop werd deze bezorgd. Sneller had niet gekund, prima dus.

coach1981 25-04-2014 Via de website gekocht

website is duidelijk en de bestelling is gemakkelijk

Levering dag na bestelling! wat de service betreft kan ik niet oordelen omdat ik hun service nog niet nodig gehad heb.

Assortiment
Alle nieuwe modellen in stock

Aanbeveling
Ik doe dat zeker. zowel voor de bestelling als voor de levering en de redelijke prijs van de verzendkosten. Ook de grote keuze van betalingsmogelijkheden is een pluspunt

bimones 22-04-2014 Via de website gekocht

vandaag besteld, morgen in huis. We hebben zelfs geen account aan hoeven maken.

Doen wat is afgesproken

Assortiment
je kon ook heel makkelijk pakketjes bestellen van artikelen die bij elkaar passen, zoals een telefoon met de assecoires erbij.

Extra toelichting
We hadden geen enkele klacht. Daarom ben ik tevreden. Toch kan je pas echt tevreden zijn over een winkel, wanneer je problemen tegenkomt en waarop service verleent wordt.

pejeham 20-04-2014 Via de website gekocht

duidelijke website

levertijd zoals belooft

veel te kopen

galaxy note pro 12.2

ML-X 19-04-2014 Via de website gekocht

De website is simpel en overzichtelijk, het bestelproces is ook niet onnodig gecompliceerd en er zijn voldoende verschillende betaalwijzes.

Ik heb geen contact gehad met de winkel want dit was niet nodig, maar ze kwamen hun belofte "voor 17:00 besteld, de volgende werkdag in huis" helemaal na.

Assortiment
Ik was op zoek naar een specifieke telefoon in een hele specifieke en lastig verkrijgbare uitvoering, en bij Phonemarket hadden niet alleen deze, maar nóg 3 andere speciale edities waardoor ik zelfs nog even ging twijfelen! Omdat het om een bijzonder toestel ging was er niet veel concurrentie, maar degenen die er waren waren ook nog een behoorlijk stuk prijziger, het scheelde maar liefst €80,- met de goedkoopste andere aanbieder.

Aanbeveling
Ik heb nooit erg hoge verwachtingen van webwinkels en hun beloftes, maar Phonemarket heeft mij bijzonder aangenaam verrast. Ik kan niet anders dan ze aanbevelen, en als ik zelf weer wat nodig heb kom ik absoluut terug!

hheising 17-04-2014 Via de website gekocht

Via computer

Geen rompslomp er om heen

Aanbeveling
Goed afhandeling van de opdracht

Extra toelichting
Bestelling is goed af geleverd afhandeling phonemarket is heel goed

Mark van Vlerken 15-04-2014 In de winkel gekocht
Kiotoweg 717, Rotterdam

Ik kon mijn bestelling met iDeal betalen alvorens ik het op ging halen in de winkel. Dit vond ik erg prettig.

Assortiment
De telefoon (Samsung S4 mini) die ik wilde, was in alle kleuren leverbaar (al heb ik toch voor de zwarte gekozen). Ik ben verder nog geen webshop tegengekomen waar alle kleuren leverbaar zijn.

Aanbeveling
Duidelijke website, betalen via iDeal, afhaalmogelijkheden, lage prijs. Gewoon prima!

Extra toelichting
Ik heb op een donderdagavond bij Phonemarket.nl een Samsung Galaxy S4 mini black edition op mijn bedrijf besteld. Omdat ik 'm na 17:00 bestelde zou het pas de volgende dag verzonden worden, en zou het pas die zaterdag aankomen. En daar wilde ik niet op wachten natuurlijk Dus omdat hun winkel dichtbij zat (Rotterdam), heb ik aangegeven dat ik de telefoon die vrijdag op kwam halen. Ik vond het prettig dat ik al wel van tevoren via iDeal kon betalen, want ik ben de pinpas van mijn bedrijfsrekening kwijtgeraakt tijdens een verhuizing. Ze waren niet de allergoedkoopste in de pricetracker, maar omdat de goedkoopste op dat moment weinig winkelreviews had, was ik bereid een euro meer te betalen omdat ik dan de zekerheid had dat het een winkel met goede reviews betrof. Het was wel even zoeken naar de winkel. Ik heb een aantal keer heen- en weer gereden over het bedrijventerrein omdat mijn tomtom mij niet voor de deur afzette, en het winkelpand een beetje verstopt ligt.

jeeewee 14-04-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Alleen jammer dat de verpakking + uitleg van de beschermfolie in het Chinees was.

Zeer scherpe prijzen!

Extra toelichting
Alle voordelen die een online winkel zou moeten bieden, worden geboden (snelle levering, duidelijke productomschrijving, makkelijk betaal- en registratieproces). Zonder toeters & bellen. En met logische en voordelige upsell mogelijkheden bij het uitchecken.

Mike 2014 14-04-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen en te betalen

Perfect, S5 uitgeleverd op dag van bestelling

Perfecte Service

Extra toelichting
Perfecte levering, netjes mij gebelt, uitmuntende service en goede prijs

kangar00s 14-04-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website en snel besteld.

alleen maar een dikke duimen

Assortiment
niet echt naar gekeken. ik wist al wat ik wilde hebben.

Aanbeveling
Na alle negatieve berichten over web winkels, is deze zeker aan te bevelen

Extra toelichting
zeker een warme douche !!

HendrikN 14-04-2014 Via de website gekocht

In het weekend besteld als geschenk. Zeer makkelijke en overzichtelijke site.

Direct een reply van de bestelling en daarna via de mail correct op de hoogte gehouden van de vordering van de levering.

Assortiment
Breed/ruim assortiment in diverse segmenten.

Aanbeveling
Overzichtelijk, correct en goed georganiseerde web winkel.

Extra toelichting
Mooi en overzichtelijke web winkel. Niet te veel franjes enkleurtjes, maar direct en simpel opgebouwd met goede samenvattingen en beelden van de producten die geleverd worden. Een aanrader voor iedereen die nog mocht twijfelen.

diejana 14-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, alle vragen die ik had kon ik zelf opzoeken.

Supersnelle levering; slechts een dag later had ik mijn nieuwe telefoon in huis!

Extra toelichting
Helemaal goed! Niets negatiefs te bedenken, dank voor de goede service!

Kees v.D. 14-04-2014 Via de website gekocht

Niet eerst 10 x doorgelinkt worden om te mogen betalen maar gewoon in 1x duidelijk

Extra toelichting
Na 15.00 uur besteld en de volgende dag in huis beloofd zoals het op de website staat. Jammer dat ik niet van tevoren ben ingelicht over het andere hoesje, wel is dat na ontvangst keurig opgelost.

Quintana 14-04-2014 Via de website gekocht

Super snelle levering en goede mails omtrent voortgang van levering.

Assortiment
Breed aanbod en goedkoopste prijzen.

Aanbeveling
Ik zou hier zeker weer bestellen, prima service!

tedege 14-04-2014 Via de website gekocht

Snel en correct afgehandeld

Robstimmerwerken 14-04-2014 Via de website gekocht

Prima verloop

Goede mail communicatie

Heel breed georiënteerd

Aanbeveling
De snelheid van leveren en de goedkoopste

Extra toelichting
Wat de klant belangrijk vind is snelheid en prijs. Deze combi is perfect bij phonemarket.nl

LANeuman05 14-04-2014 Via de website gekocht

Een bestelling is zo geplaatst! De website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.

Ik wilde een ander afleveradres dan factuuradres opgeven. Dat was geen probleem en zo geregeld.

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik zocht, dus dan ben ik tevreden

Aanbeveling
Ik heb de winkel al aanbevolen aan een vriendin die ook een nieuwe telefoon nodig heeft. Ik zou de winkel zeker ook aal andere mensen aanbevelen.

Extra toelichting
De bestelling is gemakkelijk geplaatst, snel geleverd, ze leveren goede service rondom de bestelling en de prijzen liggen bij Phonemarket een stuk lager dan de adviesprijzen. Ik zou de website zeker aanbevelen aan anderen.

Pieter48hkz 13-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en een ruim aanbod tegen lage prijzen.

Snelle levering. Na bestelling de andere dag in huis.

Ruim assortiment.

Extra toelichting
Overzichtelijke en gebruikersvriendelijke website. Snelle bevestiging van de bestelling en updates van het verzendingsproces. Nergens anders een goedkopere aanbieding gevonden en geen verzendkosten. Aanrader! Prima service.

Ryvonneke 13-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en makkelijk te bestellen

Goede service. Wij hebben op vrijdag om 11.30 uur 2 dezelfde toestellen besteld met betaling onder rembours. Binnen een half uur werden wij gebeld of het klopte dat we 2 dezelfde toestellen besteld hadden en dat het geen fout was. Er werd ons gezegd dat we de toestellen pas op maandag geleverd zouden krijgen omdat het een bestelling onder rembours is. Echter op zaterdagmorgen om 10.30 uur stond de postbode op de stoep met onze bestelling.

Assortiment
Is ruim genoeg, keuze uit voldoende modellen en merken,\.

Aanbeveling
Vanwege de goede service en het betaalgemak dat je ook onder rembours kunt betalen. Je weet precies wanneer er geleverd word en in ons geval zelfs nog eerder.

Extra toelichting
Ik vind het goed dat ze even checken of je inderdaad 2 dezelfde toestellen besteld, het zou ook een foutje kunnen zijn. Het telefonische contact was met een zeer vriendelijke medewerker die weet waar hij over praat. De snelle levering is voor ons ook zeer belangrijk. Betaling onder rembours gaat ook prima. Je betaald gewoon aan de postbode als je het toestel geleverd krijgt.

markmvw 12-04-2014 Via de website gekocht

Bestellen is simpel. Alles wijst vanzelf.

Binnen één dag had ik mijn bestelling in huis. Goed verpakt en aangetekend verzonden. Na ontvangst ontvang je een mail of alles goed is verlopen.

Assortiment
Niet elke telefoon is hier te koop.

Extra toelichting
Snelle verzending, goede acties, betrouwbaar. Assortiment mag groter, after pay mogelijk is er niet.

P. Dijkshoorn 12-04-2014 Via de website gekocht

Zeer toegankelijke website

Zeer snelle verzending en bezorging van de bestelling

Assortiment
Ruime keuze uit met name bundekaankopen

Aanbeveling
Zeer goede ervaring met aankoop i-pad.

Goede en betrouwbare webwinkel

Lottex 11-04-2014 Via de website gekocht

De website is erg gemakkelijk in gebruik en voor iedereen te begrijpen.

Super service! De levering is erg snel. Ik had mijn telefoon om 12 uur in de middag besteld en precies 24 uur later had ik deze telefoon al in mijn bezit! Daarnaast krijg je gelijk een bevestiging van je bestelling na betaling, wat ik ook erg prettig vind. Het pakket is te volgen via post NL waardoor je ongeveer weet hoelaat het pakketje bezorgd wordt.

Assortiment
Erg uitgebreid! Deze website heeft teminste telefoons in andere kleuren. Dit is wat ik vaak mis in de standaard elektronica winkel. Altijd een saaie witte of zwarte telefoon. Bij deze website is het kleurenassortiment erg breed!

Extra toelichting
Ik zou deze website zeker aanbevelen! Zelf kende ik deze website nog helemaal niet. Ik ben hier toch altijd een beetje voorzichtig mee met het bestellen op "minder bekende" websites. Ik heb de website gezocht via google en nagetrokken of deze betrouwbaar was, echter vond ik alleen maar positieve reacties. Ik ben verder erg tevreden over de service en de betrouwbaarheid. De levering is ook erg snel. Ik had mijn telefoon om 12 uur in de middag besteld en precies 24 uur later had ik deze telefoon al in mijn bezit! Daarnaast krijg je gelijk een bevestiging van je bestelling na betaling, wat ik ook erg prettig vind. Het pakket is te volgen via post NL waardoor je ongeveer weet hoelaat het pakketje bezorgd wordt.

FunZip1 11-04-2014 Via de website gekocht

online gemak

prime service

royaal

Extra toelichting
gehele behandeling en afhandeling goed

sonnedans 10-04-2014 Via de website gekocht

Gewenste mobieltje ingevoerd en vond Phonemarket snel met de beste prijs.

Na Ideal betaling meteen een mailtje met bevestiging en ik kreeg een track&trace nummer zodat ik wist wanneer ik het per post zou ontvangen.

Gewoon doen!

Extra toelichting
Gewoon duidelijk verhaal, snel besteld, betaald en ontvangen.

Wil roosen 10-04-2014 Via de website gekocht

Nette overzichtelijke site

Stipte gratis levering

Beste prijs snelle levering

DairyBeat 09-04-2014 Via de website gekocht

'Een kind kan de was doen'.

Zo ver prima.

Assortiment
Ruime keuze, maar ik ging enkel voor dit toestel.
Voor mijn vrouw had ik bij deze winkel er vorig jaar al een gekocht. Daar is zij zo tevreden mee dat ik er ook een bij hen heb besteld.

Aanbeveling
Tot op heden gaat alles naar tevredenheid.

Extra toelichting
De prijs is scherp en de levering is snel, en verder heb ik wel vertrouwen in deze leverancier.

koen1060 09-04-2014 Via de website gekocht

Alles is overzichtelijk

Assortiment
Ik vind dat ze het assortiment wel wat kunnen uitbreiden maar ik ben hier ook tevreden mee hoor

Aanbeveling
Ik zou het zeker aanbevelen aan andere want het is goedkoop en overzichtelijk

Super!!

Xining 08-04-2014 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke website, bestelling is zo geplaatst zonder eerst een account te hoeven aanmaken en dat soort onzin.

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus, het product werd ook netjes op tijd geleverd.

Assortiment
Als je een telefoon selecteert bieden ze je ook gelijk een hele lijst bijpassende accessoires (covers e.d.) aan die je met korting erbij kan kopen. Fijn!

Aanbeveling
Prima website, overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

Extra toelichting
Het geeft mij een veilig gevoel dat er ook een fysieke winkel is.

Petje99 03-04-2014 Via de website gekocht

Snelle levering binnen 24 uur

marika.suurd 03-04-2014 Via de website gekocht

Had een mobil gekocht maar de accu kon nog geen 6 uurtjes mee.Phonemarket een mail gestuurd met deze klacht.De zelfde dag nog een antwoord terug dat er een nieuwe accu wordt besteld en z.s.m naar ons wordt opgestuurd.Kijk dat noem ik nu service.

Aanbeveling
Omdat ze ook altijd telefonisch bereikbaar zijn.En snel te woord staan.

Extra toelichting
Zeker aan te bevelen winkel!!

nananazzz 01-04-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen

Goede prijs voor Samsung S4 mini

Veerlevl 01-04-2014 Via de website gekocht

Ik heb mijn mobiel besteld bij phonemarket een handige duidelijke site! Voor 17:00 uur besteld en de volgende dag tussen 11:30 en 13:30 al in huis, heel fijn dus:)

Goede service alles is duidelijk je ontvangt direct een mailtje over je bestelling.
Ook ontvang je een nummer om je pakket te volgen, ook super handig!

Assortiment
Niet zon heel groot assortiment maar keuze genoeg!

Aanbeveling
Gewoon heel overzichtelijk en duidelijk.
je ontvangt meteen een mailtje waar alles duidelijk instaat.
Heb mijn nieuwe mobiel nu nog geen week en nu alweer een mailtje ontvangen over hoe het is bevallen, erg netjes vind ik dat!:)

Extra toelichting
Ik ben overal erg tevreden over! De volgende keer als ik iets bestel is het zeker weer bij phonemarket!

nananazzz 31-03-2014 Via de website gekocht

6,8

Op de website staat: Vóór 17.00 besteld, de volgende dag in huis. Ik plaatste mijn bestelling om 16.07 en de bestelling had ik helaas niet de volgende dag in huis.

Extra toelichting
Minpunt is de levertijd, deze komt mijns inziens niet overeen met datgene wat men beweert. Verder een prima site.

pmaij 31-03-2014 Via de website gekocht

Het duurde even eer ik door had hoe het product in de winkelwagen toegevoegd werd. Bestelprocess werkte voor de rest prima.

Assortiment
Gekregen voor de laagste prijs, alles werkt prima

Lage prijzen

Extra toelichting
Snel geleverd voor de laagste prijs, zodoende zeer tevreden

adrie kuystermans 29-03-2014 Via de website gekocht

bestelling verliep vlot en duidelijk

ze doen wat ze beloven. vandaag besteld morgen in huis

Assortiment
hetgeen we wilde bestellen was op voorraad

prima winkel

RMvanHonschoten 28-03-2014 Via de website gekocht

's Avonds besteld, even geslapen en toen 's middags gehaald in Rotterdam. Mijn vrouw had haar cadeautje en was er zeer blij mee. Dat ging echt snel.
Goede berichtgeving via de mail wat de stand was van de bestelling en waar het mobieltje zich bevond.

goed op de hoogte gehouden via de mail en snelle afhandeling in de shop.

Assortiment
Als je hier geen keuze kan maken, dan kan je dat nergens. Vele malen goedkoper dan de winkels in de winkelstraat. De smartphone die mijn vrouw wilde was in de winkel aan de straat wisselend tussen de 335 en 375 euro, In de shop van Phonemarket slechts 245 euro. Reken zelf het percentage maar uit.

Aanbeveling
Zoek niet verder, kies je phone en de bijbehorende accessoires. Goedkoper en makkelijker kan het niet. Ik denk dat de lebvering ook niet lang op zich zal laten wachten, mocht je iets meer tijd hebben dan ik (slechts 1 dag van "bestellen" naar "hebben").

Extra toelichting
Weinig ervaring tot nog toe, maar de ervaring die ik nu heb is een uitstekende. nogmaals dank voor de snelle afhandeling en tot snel met een nieuwe bestelling mijnerzijds.

Azath 28-03-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
I enjoyed your quick services and trust, No regrets!

Extra toelichting
I got this link on my search for phones, it was easy and self directing... Here I am with my phone from your store

J.storm 28-03-2014 Via de website gekocht

Bestellen en binnen 2dagen in huis.

Veilig verpakt .

Volop keuze

Aanbeveling
Absoluut, beter is er niet

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden. Kan niet beter. Snel en veilig.

IvSZ 28-03-2014 Via de website gekocht

Prima site.

Keurige mailwisseling.

Goed assortiment.

Aanbeveling
Snelle levering. Goede communicatie.

RvdH66 27-03-2014 Via de website gekocht

Ntielemans 26-03-2014 Via de website gekocht

Site werkt gemakkelijk en bestelling is snel geplaatst.

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden.

Assortiment
De telefoon die ik zocht was op voorraad. Verder niet gekeken.

Betrouwbaar en veilig.

joteti 26-03-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk!

Goedkoop enbetrouwbaar.

pascalbruins 26-03-2014 Via de website gekocht

blinki100 26-03-2014 Via de website gekocht

Zonder account kopen en betalen met ideal

Alles is gegaan zoals op site beschreven

Assortiment
precies wat ik zocht hadden ze

Douschka 26-03-2014 Via de website gekocht

De telefoon (Samsung Galaxy S3) was inderdaad de volgende dag in huis en ik heb enkele dagen later netjes een mailtje ontvangen met de vraag of ik tevreden ben en/of opmerkingen heb n.a.v. mijn bestelling.

Assortiment
Van sommige merken (m.u.v. Samsung en Apple) zijn er slechts enkele modellen aanwezig, maar ik heb de telefoon die ik heb gekocht nergens anders voor deze prijs kunnen vinden.

Aanbeveling
Ik heb (tot nog toe) niets te klagen gehad dus zou ik de winkel zeker aanbevelen.

Aangezien er voor zo ver ik weet geen telefoons i.c.m. abonnement worden verkocht en de niet zo gangbare merken niet in het assortiment zitten zouden mensen die hier naar zoeken toch beter ergens anders kunnen kijken. Hoewel ik nu een simlockvrije telefoon heb ben ik echter wel goedkoper uit dan dat ik zou zijn i.c.m. het goedkoopste abonnement dat ik kon vinden en zit ik hier gelukkig dus geen 2 jaar aan vast!

Kortom:als je op zoek bent naar een simlockvrij toestel van een redelijk gangbaar merk is deze site voor mij zeker een aanrader gebleken!

Extra toelichting
Zie mijn commentaar bij de verschillende punten. Ik heb niets te klagen over de webshop en zou deze dan ook zeker kunnen aanraden. Mijn telefoon was er binnen 24 uur, hetgeen erg prettig was aangezien mijn oude volledig kapot was. Hiernaast blijk ik ook nog eens goedkoper uit te zijn dan met een abonnement. Ook het bestellen ging lekker snel en kon gewoon via IDEAL.

Jurrie 25-03-2014 Via de website gekocht

jjvanwesten 25-03-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig registreren en heel snel
reactie

Aangetekend versturen harstikke mooi, maar heeft zijn nadelen als je op het moment van bezorgen niet thuis bent

Werkt snel en goed

Extra toelichting
Werkt snel en goed. Details op website kloppen met wat je ontvangt!

ladyb8 25-03-2014 Via de website gekocht

Ik vind samsung altijd heel prettig

heb alleen ervaring met de levertijd, en die was supersnel

Assortiment
keuze genoeg, maar ik wist wat ik wilde

Extra toelichting
Snelle levering tegen een zeer goede prijs.