Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

GG. 22-02-2021

De site is overzichtelijk. De bestelling makkelijk te doen en de levering snel en foutloos.

Irma 21-02-2021

Mijn bestelling kwam aan op de dag zoals afgesproken. Het was keurig verpakt. En alles werkt zoals het moet.

Vijola 20-02-2021

Mijn telefoon heb ik op tijd ontvangen. Die was goed ingepakt. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Jan Pasterkamp 19-02-2021

Goede prijzen, snelle levering en snelle service! De bestelde iPhone 11 werd de volgende dag geleverd, maar na een paar dagen deed de lader het niet meer; opgestuurd en binnen enkele dagen een nieuwe lader in de bus!

Margarit Maximilian 18-02-2021

Ik moest een Samsung Note 10 Plus repareren (de voorkant was vernietigd) en om hem te repareren hebben ze mijn rug vervangen, maar erger nog, ze hebben hem vernietigd dan hem te repareren, de eerste keer dat ik hem oppakte, was hij niet goed gerepareerd, de achterkant was geschild 80% korting en ik ging met hem mee om het beter te repareren, maar niet de tweede keer dat ze het helemaal niet goed repareerden en het spijt me echt dat ik 330 euro heb gegeven voor reparaties (geld tevergeefs weggegooid) dat doe je niet ga naar hen om meubels te repareren die hem erger zouden doen dan repareren.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 18-02-2021

Beste,

Wij willen graag tot een oplossing komen met u. Wij hebben u ook meerdere malen aangegeven dat u altijd welkom bent om terug te komen en gebruik te maken van u garantie.
Nogmaals wij verzoeken u om even langs te komen zodat wij het voor kunnen regelen.

Team Phonemarket

G.A 18-02-2021

Webcam s'middags besteld en volgende dag al geleverd , Dus snelheid vind Phonemarket belangrijk.

Teun 18-02-2021

Perfect organisatie die zijn afspraak nakomt. De bestelde Samsung S20 5G binnen 24 uur geleverd.

Robert 18-02-2021

Even dacht ik kan ik wel een 10 geven maar er zijn echt geen redenen waarom niet. Het bestelproces was snel en eenvoudig en de iPhone 2020 128GB werd snel geleverd. Simpel verpakt in een klein doosje (beter voor het milieu). Zeer tevreden over het product. Met dank aan de andere reviews en duidelijke informatie op de website (waar ik terecht kwam via Kieskeurig.nl) heb ik een goede keuze kunnen maken. De telefoon zelf ligt goed in de hand en was in enkele minuten klaar voor gebruik. Helder beeldscherm en mooie display. Ook het speaker geluid vind ik verrassend goed. Het is mijn eerste iPhone. Ik dacht misschien is het scherm wat klein (ben groter gewend) maar dat valt alles mee. Typen met 1 of twee vingers gaat heel makkelijk. Een aanrader voor als je je een goede iPhone wilt voor een prijs onder de 500 Euro.

Gerard Van Der Veen 17-02-2021

Deze website kun je zeer gemakkelijk zoeken naar het gewenste product. De producten zijn aantrekkelijk geprijsd vergeleken bij de concurrentie. Live chatten gaat ook erg goed, ik had vrij snel response op mijn vraag. Betaal mogelijkheden zijn ook dik in orde. Piep klein puntje van kritiek is het achteraf betalen, hierbij worden extra kosten in rekening gebracht. Maar de mogelijkheid is er, en dat geeft een gerust gevoel. Ik heb gekozen voor iDeal. Het product is zeer snel en verzekerd geleverd. Echt fantastisch. Volgende keer bestel ik hier weer een iPhone. Ik ben super tevreden.

Phonemarkt 16-02-2021

Wat jullie beloofden op jullie site, zo heb ik het ook ervaren, zakelijk eerlijk en betrouwbaar

Sonja Hotho-Toppers 15-02-2021

Ik heb voor mijn echtgenoot een nieuwe IPhone SE besteld voor zijn 75ste verjaardag. De website van PhoneMarket.nl was overzichtelijk en het bestellen en betalen ging vloeiend. De telefoon werd ondanks de barre winterse omstandigheden al de volgende dag bij ons afgeleverd. Prima service!

Claudia 15-02-2021

Deze shop was betaalbaar, overzichtelijke reviews en een goede beschrijving van het type telefoon.
Ik ben heel tevreden.

Bernard 14-02-2021

Prijsstelling vlotte levering met goede voorwaarden. Telefoon A42 gekocht super blij mee.

Vincent 13-02-2021

In deze drukke tijden war pakketdiensten het vuur uit hun sloffen lopen, kwam de bezorging van de telefoon keurig op tijd en niet verpakt in een doos waar je ook 144 telefoons mee had kunnen versturen maar in een normaal doosje met beschermend materiaal. Ook weer beter voor het milieu.
Al met al dik tevreden dus👍🏻

Fokke 12-02-2021

Nog nooit zo snel een bestelling ontvangen. Om 17.54 u een telefoon besteld, de volgende dag perfect geleverd voor 14.30 u. Nou dat noem is service. Ben heel tevreden met de telefoon en de webshop van Phonemarket.nl. Ga vooral zo door. Ik ben om ;-)

Ole van Utrecht 11-02-2021

Snelle bezorging en goede kwaliteit. Niet een onnodig grote doos om een klein pakketje, dus milieubewust ook.

Herman van Kordenoordt 10-02-2021

Wij bestelden 2 Iphones SE2020, die heel voordelig geprijsd waren, ook in vergelijk met andere aanbieders. Binnen een paar dagen hadden we ze in huis. Keurig verpakt en prima verzonden. Ook werden we goed op de hoogte gehouden toen ze op weg waren naar ons huis.
Een aanrader dus!
Herman

Huawi P smart2021 09-02-2021

Ik heb de bestelling ontvangen, hij is erg goed en in goede staat zoals ik me had voorgesteld. Bedankt voor je eerlijkheid en je geweldige behandeling van klanten.

Susanne 08-02-2021

Goede prijs, duidelijke website, snel en netjes bezorgd, dus kan niet beter!

Heidi 08-02-2021

Iphone12 mini gekocht. Goedkoopste, duidelijke site. Zondag bestelt dinsdag bezorgd. Met glimlach!
Zeer tevreden.

Fons 05-02-2021

Duidelijke site, heldere en complete informatie. Besteld product bleek alleen met vertraging te kunnen worden geleverd, vervangend product aangeboden, prima.

Shirly 04-02-2021

De site is heel duidelijk goede omschrijving ,en snelle goede aflevering met track&trace. De bestelling kwam zoals aangegeven de volgende dag in huis

Chris 04-02-2021

Helaas problemen ondervonden met me bestelling, ik heb een hoesje besteld dat in principe de volgende dag in huis had moeten zijn, na 2x gebeld te hebben kwam het hoesje alsnog na 8 dagen binnen ,er was iets niet goed gegaan bij de post en ja dat kan gebeuren, helaas paste het hoesje niet ,1cm te klein, gemaild deze keer maar men zei dat dat onmogelijk was maar stuur maar foto's  om dit te kunnen beoordelen. Nu al 6 dagen niks gehoord ben benieuwd of het nog goedkomt . In het begin had ik wel het idee dat ze hun best doen ze komen op mij wel betrouwbaar over maar nu heb ik toch mijn twijfels duurt allemaal wat lang als je ergens op zit te wachten.

H.O. Uit Achtmaal 02-02-2021

Phonemarket.nl is een echte aanrader. Heldere website, snelle levering en goede communicatie. Indien op voorraad is het ook echt de ene dag besteld, de andere dag in huis. Ik ga hier zeker vaker kopen en ook aanraden in mijn kennissenkring.

Saskia K 02-02-2021

De site was duidelijk. Ik hoefde sowieso niet lang te zoeken, want via Kieskeurig werd ik rechtstreeks naar het door mij gekozen mobiel geleid. Betalen ging vervolgens ook soepel, en de volgende dag had ik m'n mobiel al in huis.