Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Astrid 09-05-2022

Online mobile telefoon aangeschaft bij PhoneMarket.nl was na enig zoeken op internet de goedkoopste en na het lezen van de (zeer goede) reviews was ik meteen verkocht want wat wil je nog meer de goedkoopste en ook nog met de beste reviews. Top dus!!!

E van M 09-05-2022

Ze komen na wat ze op hun site vermelden. Je krijgt een mail als het verzonden is.
Ze waren de goedkoopste online.

Wim 07-05-2022

Overzichtelijke webshop, uitstekende prijs/kwaliteit, pro actieve, klantvriendelijke communicatie!

jan 06-05-2022

ja,wat moet ik vinden van deze shop, daarvoor ken ik de shop te kort.
met de middag besteld en de volgende dag geleverd, dat vindt ik goed.

WB 06-05-2022

Als keurig en netjes op tijd geleverd .Verliep vlekkeloos , zou er gerust weer wat bestellen .

H.Alders 05-05-2022

Mooie mobiel voor die prijs,alleen door drukte bij Postnl iets langer moeten wachten voor hij geleverd werd

J. Post 03-05-2022

Duidelijke informatie en een goede prijs. Ook na even gegoogled te hebben, bleek Phonemarket duidelijk de goedkoopste te zijn. Levering was snel en zorgvuldig verpakt. Helemaal tevreden.

Erwin H 03-05-2022

Kort samen gevat: besteld, snel een bevestiging, daarna ook snel een bevestiging betreft versturen, en inderdaad daarna ook zeer snel in huis onze nieuwe I-pad voor mijn vrouw, dus al bij al zeer tevreden, Top !

Marian 01-05-2022

Mooie prijs tegenover andere winkels. Snelle levering en fijn product. Correct afgehandeld.

Jan Schroder 28-04-2022

De PhoneMarket heeft een heldere en leesbare website. En wat ik het belangrijkste vind is dat wat op de website vermeld wordt ook wordt nagekomen door PhoneMarket met betrekking tot de prijs verzending en ontvangst van de door ons bestelde smartphones. Wij zijn zeer content.

Pieter 28-04-2022

Omdat ik een nieuwe telefoon zocht, ben ik gaan wikken en wegen over het aanbod aan nieuwe telefoons binnen mijn budget. Ik vond dat de Samsung Galaxy A53 5G het beste bij mijn doelstelling paste. Dat de telefoon van € 449,- bij PhoneMarket.nl beduidend goedkoper (€374,- ) werd aangeboden trok mij over de streep. Ook dat bij de bestelling de mogelijk werd geboden via Klarna tegen een kleine vergoeding ,achteraf te betalen, was een pluspunt.
De bestelling plaatste ik Paasmaandag tegen 18.00 uur en de woensdagochtend om 08.30 uur werd het pakket netjes bij mij afgeleverd. Ik heb de telefoon onmiddellijk in gebruik genomen en alles werkte zoals het hoorde. Daarna heb ik de betaling afgerond. Mijn dank voor de snelle levering.

Jos van der Tang 28-04-2022

De website is zeer overzichtelijk, geeft vooral duidelijke informatie over de verschillen tussen apparaten. Ook word er op een eerlijke manier advies gegeven wat voor u de beste keuze is. De bestelling verloopt soepel en de levertijd is kort. Kortom een prima bedrijf.

MAW.G-H 23-04-2022

Mooie Samsung A22 5G 64 GB aangeschaft. Prijs technisch het goedkoopst bij Phonemarket.nl
Snelle levering, zoals beloofd. Bovendien verzekerd. Prima telefoon die aan de verwachtingen voldoet.
Makkelijke website, telefoon was met een paar klikken besteld.

Sjaak 19-04-2022

Gunstig geprijsde smartphones, makkelijk besteld en keurig volgens afspraak geleverd.

Peter Hertegonne 19-04-2022

Goede communicatie en prima qua levertijd. Dik tevreden dat ik op tijd deze winkel ontdekt heb. Qua prijs duidelijk goedkoper dan de concurrentie. Ik heb bij mijn vrienden deze winkel al aangeraden .

Arne 19-04-2022

Goedkoopste, snelle afhandeling. Betaling geen probleem. Duidelijk antwoord. Track en tracé van
DHL. Netjes op afgesproken tijdsduur afgeleverd.
Top.

Jim 19-04-2022

Alles is goed verlopen en keurig bezorgd. Netjes in de verpakking en geen problemen ondervonden.

Hennie de Wit-Kochx 16-04-2022

Snelle afhandeling van de bestelling
Helaas ging het bij PostNL fout, die schoven tijdens het geplande bezorgmoment de bezorging een dag door. Daardoor kwam de telefoon pas woensdag binnen i.p.v. dinsdag.

Gretha 13-04-2022

Prima verkoopsite. Goede info en snelle levering. Wel eerst gebeld met betrekking tot de voorraadsituatie.

Paul 13-04-2022

Telefoon (los toestel) gekocht. De website is zeer duidelijk. Tevens ook nog lager geprijst dan de concurrenten. Artikel de volgende dag al in huis. Goed verpakt en compleet.

Guus 13-04-2022

Uitstekend verzorgd, en keurig op tijd.

Ook de verpakking zag er verzorgd uit.

Willy 11-04-2022

Ik heb voor PhoneMarket.nl gekozen omdat ze zeer scherp met de prijs zijn. Dat gaf mij de doorslag. De andere dag werd mijn telefoon al bezorgd. Ben er heel blij mee.

JV 10-04-2022

Snelle- en correcte levering. Mooie- en snelle telefoon. Super helder beeld op het scherm met mooie kleuren.

Desnorre 08-04-2022

Snelle levering , goed verpakt en voldoet aan omschrijving , telefonisch contact is positief , hopelijk blijft dit ook zo met de garantie

Jan S 07-04-2022

Bestelling de andere dag al binnen. Aanrader om bij deze webwinkel te kopen, alles snel en goed verzorgd geregeld.