Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 162 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tonnie 10-03-2019

Phonemarket had voor mij op dat moment de beste aanbieding. Ze hebben geleverd volgens afspraak met duidelijke informatie over wanneer. Daarom prima tevreden over Phonemarket. Vooraf had ik nog een vraag gesteld en die is snel en deskundig beantwoord.

Geert 09-03-2019

Via kieskeurig vond ik de beste prijs voor één nieuwe Samsung smartphone. Deze werd de volgende keurig volgens planning geleverd. Goede service en geen overbodige kosten. 1 of 2 jaar geleden had ik met dit bedrijf ook al een zeer goede ervaring met een a Huawei P 10. Super allemaal.

Bea 08-03-2019

Heel scherpe prijs betaald voor mijn Samsung tablet, verschil was minimaal 20 euro met de andere "grote" aanbieders
Zeer snelle en correcte levering netjes verpakt en gewoon niks op aan te merken .Deze winkel doet wat hij beloofd. Wel jammer dat er voor betalen met PayPal 2,2% in rekening wordt gebracht!

José RM 04-03-2019

De aankoop (iPhone) was prima verlopen, goede prijzen en een correcte levering. Toen na 1 jaar echter softwarematige problemen optraden en de iPhone reparatie behoefte, ging de service zeer snel achteruit. Na weken wachten en allerlei verzinsels om onder de garantie uit te komen, waarbij de iPhone uiteindelijk niet is gerepareerd door Phonemarket, was de stap naar de rechter de enige oplossing. Zeer betreurenswaardig hoe de aftersales service is geregeld....
Officiele reactie van Phonemarket.nl 05-03-2019

Geachte heer José,

Helaas vertelt u niet de waarheid.
Bij aankomt constateerde onze reparateur dat uw toestel eerder was geopend door een 3e partij. Hierdoor vervalt uw garantie.

Dit zagen wij door de vingers! Nadat wij het toestel hadden geopend, constateerden wij tevens waterschade bij uw toestel.
Diep triest dat u dan een negatieve review voor ons plaatst. Hier hadden wij u tevens ook voorzien van de nodige foto's.

Mocht u nog enige vragen hebben, kunt u dat mailen naar onze algemene e-mailadres. Info@phonemarket.nl

Kevin

Jose 05-03-2019

De waarheid zal worden vastgesteld door de rechter!! Gezien de eerdere recensies zijn jullie vast een veel geziene gast bij de Rechtbank. Zoals reeds eerder gemeld vind ik het jammer dat jullie weer met een steeds veranderend, twijfelachtig en onjuist verhaal komen en claimen bewijs te hebben verstrekt (wel claimen maar geen bewijs verstrekken…….). Dit zegt zeer veel over jullie winkel en handelswijze. Tot bij de zitting.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 27-04-2019

Geachte heer Jose,
Tot op heden nog niks van u vernomen. Wij wachten nog op de zitting.
Graag willen wij weten wanneer dit is. Komt er wel een zitting?

Officiele reactie van Phonemarket.nl 27-04-2019

Geachte heer Jose,
Tot op heden nog niks van u vernomen. Wij wachten nog op de zitting.
Graag willen wij weten wanneer dit is. Komt er wel een zitting?

Jose 02-05-2019

Geachte heer Nijs,

Indien er een zitting zou komen, zouden jullie dit niet horen van mij, maar van de Rechtbank in Rotterdam. Aangezien mijn rechtsbijstandsverzekering de geleden schade reeds heeft vergoed aan mij (zij hebben de inschatting gemaakt dat het goedkoper zou zijn om mij de volledige aankoopkosten te vergoeden dan een rechtszaak te starten tegen een bedrijf die de waarheid op zo veel mogelijke manieren verdraaid en verzint!), heb ik geen verdere stappen ondernomen. Hoewel ik dat jammer vind dat Phonemarket hier dan feitelijk mee weg komt, is er voor mij geen belang meer om door te pakken.

Ik vind het jammer dat jullie op deze wijze zijn omgegeaan met een "niet langer" klant en hoop dat jullie in volgende conflictsituaties met andere klanten anders te werk zullen gaan aangezien dit naar ik aanneem niet wenselijk is voor de verdere uitbouw van Phonemarket.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 03-05-2019

Geachte heer José,
Voortaan wel van tevoren doorgeven dat uw toestel eerder is geopend door een 3e partij. Hierdoor vervalt uw garantie. Dit is in ieder winkel van toepassing.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 03-05-2019

Wim van Eijk 04-03-2019

Prima shop.
Vlotte levering van mijn Samsung S8.
Goed verpakt.
Scherpe prijs.
Super tevreden.

A. 03-03-2019

Een dure Samsung Watch gekocht bij Phonemarket voor de verjaardag van mijn vrouw. Die bleek bij het passen te groot voor haar pols.

Daarop het verzoek ingediend om het horloge om te ruilen voor een kleiner exemplaar van Samsung (bijna even duur), maar dat werd geweigerd met de reden dat het om een hygienisch product gaat en dat dat in de algemene voorwaarden staat.

Ten 1e mag dat wettelijk niet ivm zichttermijn van 2 weken bij een koop op afstand (in het verleden gehad met een bedrijf waarbij een scheerapparaat zelfs mocht worden geretourneerd volgens de Geschillencommissie). Dat zou volgens Phonemarket erop neer komen dat ik wanneer ik bij hen in de winkel een horloge om mijn pols zou uitproberen ik gelijk aan de koop van het horloge vast zou zitten.

Daarnaast zijn zulke voorwaarden onredelijk bezwarend en mogen die volgens de wet opzij worden gezet omdat die de rechten van consumenten beperken waar dit eigenlijk niet is toegestaan (grijze of zwarte lijst).

Daar bovenop is er niets met het horloge gedaan dan voorzichtig uit de verpakking halen (onbeschadigd) en alle folie erop laten zitten en alleen het horloge eruit halen (Accessoires zitten op originele plaats) om te passen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 05-03-2019

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag zouden wij dit willen oplossen met u.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen?
Onze gegevens staan bij ons op de site.

Kevin

Yvette van den Dungen 02-03-2019

Dankzij Kieskeurig.nl heb ik mijn telefoon gevonden bij phonemarket.nl. Deze was de goedkoopste en de levering was supersnel en netjes geregeld. Ik had mijn bestelling donderdagavond laat gedaan en zaterdag al in huis. ik zeg top!!!

A.p. 28-02-2019

Snelle levering. Vanwege de prijs en goede reviews dit bedrijf gekozen. Ben erblij mee.

Gert Jan 28-02-2019

Informatieve en heldere website. Makkelijk besteld, snel geleverd. Kortom: een tevreden klant erbij!

willem 26-02-2019

Net voor zes uur de Samsung Galaxy watch 42mm besteld.
Die toch een stuk goedkoper is als bij de bekende shops.
Toch een beetje huiverig maar toch gedaan.
Levering de andere dag al binnen en in originele verpakking geleverd.
Zeer tevreden

Joris 26-02-2019

Het ontvangen product heb ik correct en goed ontvangen . Het bestellen ging vlot.

Esther 23-02-2019

Hier voor mijn zoon een telefoon gekocht, vergeleken met andere websites en hier het voordeligst, eerst gemaild met wat vragen over de telefoon en hierop werd zeer snel gereageerd en kreeg ik de informatie die ik nodig had.
Het enige wat ik miste op de website waren een aantal foto's, je kon op de foto's de achterkant van de telefoon niet zien, nou zijn er genoeg andere website's met die informatie maar het zou handig zijn als die hier ook gewoon te vinden was.
Zoals aangegeven op de website de volgende dag al bezorgd !
Zou hier zeker weer bestellen.

Christa 23-02-2019

Levering van mijn tablet was zoals beloofd de volgende dag. Op de afgesproken tijd, netjes mijn handtekening voor ontvangst laten zetten en de verpakking was ook prima in orde

Alfons 22-02-2019

Telefoon was hier het goedkoopst. Voor 18 uur besteld, volgende dag in huis hebben ze waar gemaakt. Alleen de communicatie kan beter. Ik heb slechts één mailtje ontvangen over de bestelling. Ik had dus geen idee over de voortgang van de bestelling totdat de koerier aanbelde...

D.T. 22-02-2019

Correcte service zelfs tot in België.Levering stipt volgens voorziene datum.Product komt overeen met de afbeelding op de site. Zeker te vertrouwen en aan te raden online site en service.

Koen 16-02-2019

Telefoon was goedkoopst op deze website, ondanks de paar negatieve kritieken toch beslist om bij phonemarket aan te kopen en geen spijt gehad. Gekozen voor betaling met overschrijving
want uit België besteld (visa, bancontact,paypal extra kosten dus dit kost hun 2 punten in mijn beoordeling) en zaterdag overgeschreven en dinsdag had ik telefoon al in huis. Dus aanrader

Ineke 14-02-2019

Ik wist al dat ik een Note8 wilde. Na de Note2 en Npte4 een onvermijdelijke keuze. Eenmaal gewend aan een S-pen wil ik niet anders. Veruit het voordeligst is de telefoon te koop bij Phonemarket. Scheelt minimaal 100 euro. 's Middags besteld en de volgende middag afgeleverd.
Het enige minpuntje vond ik dat de papieren in de doos in het Italiaans waren. Online is alles te vinden, dus wel opgelost. Ik ben zeer blij met mijn nieuwe telefoon.

Zeeuwse Lex 13-02-2019

Doen wat ze beloven, d.w.z. snelle correcte levering tegen een goede prijs. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Evers 13-02-2019

Zocht een budget mobiel. Groot assortiment. Lage prijzen. Lager dan elders. De afwikkeling was perfect. Vlotte levering

Robbiez 09-02-2019

Goedkoopste aanbieding en snelle levering.Garantie en Klantenservice kan ik niet beoordelen en hoop ik ook niet nodig te hebben

marc 08-02-2019

zeer goede levering alles op tijd mooi verpakt zeer goede begeleiding tijdens de transport niets op te merken alles prima

Victor Oudhoff 08-02-2019

Prettige cub, gein heisa - duidelijk overzicht en snelle levering - ik ben content, ook als koopjesjager ;)

Thijsc 08-02-2019

Scherpste prijs die op het internet te vinden was.
De levering was al na twee dagen, sneller dan verwacht!
Aanrader!

Rick 08-02-2019

Op het moment van bestellen de goedkoopste van alle webwinkels,en dus na het lezen van wat reviews over Phonemarket (ik had er nog nooit van gehoord,vandaar) een Honor telefoon besteld. Volgende dag al binnen,dus een tevreden klant....

Erna 08-02-2019

het enige wat ik jammer vond, is dat de levering niet binnen 24 uur is, terwijl dat wel wordt vermeld..Verder geen klachten

Theo 08-02-2019

Goede E_Shop

Zeker een van de goedkoopste en super snelle levering. Juiste en veel informatie over mijn aangekochte product.
Jammer dat PayPal visa en bankcontact niet gratis is, maar met de extra kosten zijn ze voor mijn product toch nog het goedkoopst. Dus niet twijfelen en shoppen!

Carmen 08-02-2019

Website is duidelijk en snelle levering. De inhoud is goed verpakt, zodat er geen beschadigingen kunnen optreden

Mondriaan 08-02-2019

Wij hebben, met ons bedrijf, goede ervaringen met Phone Market. Afgelopen weken bestelden we twee Ipads en deze werden op tijd verzonden en correct geleverd. Toen er een probleem met PostNL was ontstaan is een en ander snel opgelost.

Monique 05-02-2019

In eerste instantie was ik niet tevreden met het product, maar de klantenservice is goed. Dus al met al is de webwinkel aan te raden.

Karin 04-02-2019

Goede en duidelijke site. Goede prijzen, zeker vergeleken andere sites. Ook hele snelle levering, wat heel fijn is natuurlijk.

Jahu 02-02-2019

Ik heb PhoneMarket gekozen omdat ze de goedkoopste waren en omdat er heel goede beoordelingen waren en daar hadden ze gelijk in. Goede vergelijkings-mogelijkheden, snelle levering en een perfect toestel.

Wim 02-02-2019

Na een zeer teleurstellende ervaring bij de grootste web shop, na 10 dagen levertijd via wederverkoper het artikel nog niet uit voorraad kunnen leveren, dit artikel op dinsdag besteld via Phonemarket en de andere dag in huis. Echt top

Gabby 01-02-2019

bestelling van telefoonhoesje en talkband is super geregeld. toen bleek dat het bestelde hoesje niet leverbaar was, werd ik direct gebeld en ontving ook nog een mail met een alternatief voorstel. beide onderdelen werden de volgende dag al geleverd en alles is van prima kwaliteit.

Dick 31-01-2019

Besteld bij PhoneMarket vanwege de zeer goede prijs. Beloftes over levering helemaal waargemaakt. Betaling verliep ook perfect.

Vicky 31-01-2019

Ik heb mijn nieuwe iPhone XR besteld via PhoneMarket.nl. Deze was dik €50 goedkoper dan op andere sites. De telefoon is binnen een dag geleverd en echt splinternieuw ondanks het grote prijsverschil. Goede site, mooie telefoon. Ik ben blij!

Een kleine opmerking; het duurde best lang (een halve dag) tot de betaalbevestiging via mail binnen was.

Marijke 30-01-2019

Prijs-kwaliteit dik in orde en de dag nadien geleverd. Zeker aan te bevelen.

Freek 29-01-2019

Ik ben erg blij met de prijs van de electronica en een snelle verzending. De site ziet er overzichtelijk uit dus dat is ook een pluspunt

Roel 29-01-2019

Uitstekende keuze. Veel mogelijkheden, goede prijs en snelle levering. Keurig verzorgd.

Liesbeth 28-01-2019

Snelle levering, geen vertraging. Goede service. Veel keuze, betrouwbaar en goede IPhone ontvangen.

Besteller 25-01-2019

Heb een Samsung tablet gekocht en die was de volgende dag in huis, zoals beloofd op de site. Keurig aangegeven hoe laat het ongeveer bezorgd werd. De prijs van de tablet was de laagste van de websites die ik kon vinden. Dus prima allemaal!

Eduard 25-01-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Snelle levering.
Phonemarket is zeer aan te bevelen zowel naar kwaliteit als naar prijs.

fred 25-01-2019

snelle levering-top ! in de avond ervoor besteld - volgende avond in huis. de goedkoopste internet winkel die ik kon vinden voor de J5-2017 black uitvoering.

Rumaysa 24-01-2019

Makkelijk telefoon gevonden op de website goedkoper dan elders. Hoefde ook geen verzendkosten te betalen.
Alleen jammer dart de bezorger het bij de buren bezorgd heeft. Stond nog duidelijk op dat getekend moet worden voor ontvangst en niet bij de buren bezorgd mocht worden.

Stefaan 23-01-2019

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling . Zondagavond besteld en dinsdagmiddag al thuis geleverd. Een aanrader van webwinkel.

Smartin 23-01-2019

Na wat rondkijken op internet bleek dit veruit de goedkoopste zaak voor mijn nieuwe telefoon. Heb hier een iPhone XR gekocht. Had wat vragen vantevoren dus de online chat op hun website gebruikt. Die werden snel en naar tevredenheid beantwoord. Na bestelling kreeg ik binnen een half uur bericht dat ik mijn bestelling af kon halen (op mijn verzoek) Door daar te betalen i.p.v. met iDeal kreeg ik zelfs nog €10 korting.

Vriendelijke en behulpzame mensen. Ze boden zelf aan om de Screenprotector die ik kocht er meteen op te plakken. Ik kreeg er zelfs koffie bij. Mijn volgende telefoon komt ook hier vandaan!

Rohnny 23-01-2019

Ik heb een Nokia 7 plus gekocht.De prijs was dik OK bij enige vergelijking en de service bij levering was perfect. Zeer vlotte levering. Ik heb tot nog toe geen enkel punt van kritiek.

Astrid 23-01-2019

Iphone gekocht. Uitstekende zaak . prima prijs. Laagste die er was. Service uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer tevreden!

jah 22-01-2019

goede shop, scherpe prijzen, bij bestelling zat zelfs een hoesje voor telefoon.
enige opmerking, dat het wat lang duurde.. verder goed.

Hans 21-01-2019

Super snelle service, zelfs kort voor 18:00 besteld, de volgende dag ruim op tijd geleverd!
Goede zaak, beveel ik iedereen aan.

Gijs 21-01-2019

Via de consumentenbond een telefoon uitgezocht. De gekozen Samsung A8 was het goedkoopst bij PhoneMarket. Dus daar online besteld. Alles is verlopen zoals beloofd, zoals een vlotte levering met volg-systeem. Geen telefonisch contact gehad. Ook niet op een andere wijze. Daar was geen enkele aanleiding toe. Gewoon een perfecte levering.