Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 205 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Luc L.E. 06-01-2021

Ruime keuze, goede omschrijving van de producten, aangepaste accessoires, scherpe prijzen en een perfecte levering binnen de 24 uur.
Een minpunt was dat er enkel een handleiding bijzat in een Centraal- of Oost-Europese taal (smartphone van Samsung).

T Broeksmit 06-01-2021

Duidelijke site.
Goede communicatie
Pakket kunnen volgen via link
Snelle levering
Hoed verpakt

Steve 05-01-2021

Vriendelijk, adequaat, behulpzaam en en deskundig. Op tijd levering en doen wat ze beloven. Dus betrouwbaar.
2 keer besteld en alles uitstekend verlopen

Patricia 05-01-2021

Hele snelle levering. Ondanks de feestdagen was het twee dagen later al binnen.

Sjimmie 05-01-2021

Duidelijke website en bestelprocedure. Levering gaat erg snel, dag later. Wij hebben er 2 iPhone SE 2020 besteld. Punt van aandacht is dat je een bevestiging ontvangt van de bestelling. Bij 2e bestelling ging dat fout, wel snel opgelost door support. Fijne winkel.

Piet lempens 05-01-2021

De betrouwbaarheid. Eerlijk prijs, Geweldige service en snelheid, zeker in deze moeilijke tijd!

hans 04-01-2021

beste prijs en snelle levering, prima puntgaaf origineel product gekregen. Goede en accurate track en trace, geen vertraging bij post.nl

Frits Kramp 03-01-2021

Mijn bestelling had ik net iets voor kerst besteld en na kerst kwam het al binnen.
ik heb de telefoon bijna een week in gebruik en ik ben er erg tevreden over.

Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Louise 03-01-2021

De telefoon die ik wilde was bij PhoneMarket de goedkoopste. Ik heb de telefoon besteld en ben door Phonemarket goed op de hoogte gehouden. Ondanks de Kerstdrukte heb ik mijn bestelling heel snel ontvangen. Ben zeer tevreden!

Martha 01-01-2021

Mijn nieuwe telefoon (Samsumg A71) had ik supersnel in huis ondanks Corona en kerst.
Top shop, volgende keer bestel ik weer bij The Phonemarket.

sth 31-12-2020

Mobiel + bijbehorend telefoonhoesje besteld. Telefoonhoesje beschadigd geleverd. Gebeld: 'stuur voor 18.00 uur een foto en het wordt vandaag nog opgelost'. Foto gestuurd: 'niet duidelijk genoeg'. (volgens mij kon iedereen zien dat het hoesje gewoon fors beschadigd was.) Weer foto gestuurd, na 4 dagen nog geen reactie. na 3 dagen herinnering gemaild, geen reactie. 5e dag gebeld: ik kan als telefonist niks voor u doen, ik heb nu uw mail voor me, stuur deze direct door naar de juiste afdeling en u hoort vandaag nog van ons. Weer niks laten horen.
Ik zit dus met een beschadigd telefoonhoesje en 0 reactie van de klantenservice!

Leuk om te vragen om een review en dan aan te geven i.p.v. een slechte review contact op te nemen met de klantenservice. Dan moet die wel actief worden.

Daarom op dit moment een welverdiende 1.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 03-01-2021

Beste Sth,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Erg jammer om te horen dat onze service niet voldoende was. Graag willen we met u meekijken hoe we u alsnog van dienst kunnen zijn. We willen u dan vragen om te mailen naar klantenservice@phonemarket.nl o.v.v. het ordernummer van uw bestelling. We zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van een terugkoppeling.

Excuses voor het ongemak!

Bertil 28-12-2020

3 sets Apple earpods besteld en snel geleverd.
Binnen een paar dagen waren er 2 sets kapot. De derde set wordt niet veel gebruikt. Van een Apple product mag je toch verwachten dat het van de juiste kwaliteit is. Daarom vermoed ik dat het een Chinese imitatie is wat verkocht wordt.
Na contact met de klantenservice duurde het maar liefst een week voor ik reactie had.
Producten ontving men graag retour. Dus de 2 kapotte sets retour gestuurd, uiteraard op eigen kosten. Na een week ontving ik het bericht dat er zichtbare schade was aan beide Earpods. Bij 1 set was het uiterst dunne draadje iets geknikt waar het niet tegen zou kunnen. Bij de andere set was het omhulsel van de 3.5 mm plug los. Aan de huls trek je de plug uit de telefoon. Dat mag na 3 dagen niet kapot zijn is mijn mening. De conclusie is dus, geen garantie! Ik heb me de moeite bespaard om er tegen in te gaan maar neem wel de moeite om andere potentiële klanten te waarschuwen voor de slechte service en garantieafhandeling van dit bedrijf en mijn vermoeden dat er imitatie producten worden verkocht. PAS DUS OP en besteed uw geld liever bij een betrouwbare shop.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 03-01-2021

Beste Bertil,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Excuses voor het ongemak!

wally 24-12-2020

Netjes verpakt en weliswaar later door de topdrukte in december gekregen maar wel in prima staat. Deze tabled houder ziet er niet alleen goed uit deze blijft ook goed op zijn plaats door de rubberen voetjes. Goed in t6e stellen en handzaam op te ruimen door het inklappen van de houder.

Leon 24-12-2020

Voor 2de keer bij Phonemarket iets gekocht, voor 2de keer tevreden. Ze doen wat ze beloven, top.
Eenvoudig te bestel, super duidelijke website. Vriendelijke medewerkers.

klant 23-12-2020

Scammers: put wrong information when you order via their web site and then send you a different model.

When I asked them the reason they answered: "The modelnumber on the invoice was indeed wrong.
We have corrected this. But the phone your ordered is the phone you got. We don't have the 5G version in stock."

Now they drop my calls after a long waiting in the queue.

Karel 21-12-2020

Recent een smartphone en 2 keer een telefoonhoesje besteld bij PhoneMarket.nl. Gebruiksvriendelijke website en snelle interactie van deze zaak, ook m.b.t. levering. Ondanks de drukte deze periode t.a.v. de pakketbezorgdiensten heb ik mijn goederen snel ontvangen. Dik tevreden, prima.

nico 21-12-2020

PhoneMarket.nl bedankt voor de snelle en goede levering van mijn nieuwe Samsung !
Netjes afgeleverd in een iets grotere doos. Erg slim en zonder schade. Bedankt. Nico

Frank 21-12-2020

Een Samsung Galaxy A71 gekocht. Goedkoop en snel. Phonemarket maakt de gewekte verwachtingen waar.

vdlaan 11-12-2020

Ik zocht een nieuwe Samsung smartphone. Via google kwam ik de naam Phonemarket tegen en kende deze site niet. De telefoon die ik zocht hadden ze in een mooie aanbieding. Ben toen het bedrijf gaan zoeken op reviews en die waren zeer lovend. Mobiel besteld en zelfs in de drukke december mobiel snel in huis. keurig en goed verpakt. Kortom....van mij dus ook een positieve review. Collega die ook een nieuwe Samsung zocht direct op Phonemarket gewezen.

Carolien 09-12-2020

heel tevreden met het toestel en het gemak van de bediening. Snelle en accurate levering. Gebruiksaanwijzing makkelijk te downloaden.

Dirk 08-12-2020

Zeer overzichtelijke site. Degelijke info. Alle producten zijn goed te vergelijken.
Zeer goede service en een supersnelle levering!

Jan Siemons 06-12-2020

Goede beschrijving van het product. Voordeliger dan andere webshops. Snelle levering kon niet vanwege drukte bij postnl.

Jim B 06-12-2020

Zeer slechte webshop als je product kapot gaat.
Na 1 jaar en 2 weken gingen mijn airpods stuk. Volgens PhoneMarket heb je dan als klant geen garantie meer, wat volgens de Nederlandse wet niet klopt.
Kapot item opgestuurd ter reparatie, 40 Euro reparatie kosten betaald. Er zat zelfs een filmpje bij hoe ze mijn airpods getest hebben, zo onvakkundig en bijna lachwekkend als het geen 40 Euro had gekost.
En dus gewoon mijn airpods met dezelfde klacht teruggestuurd gekregen.
Zelfs met druk van ICT Waarborg, waar PhoneMarket bij is aangesloten wordt de klacht niet opgelost.

Beste Jim,
Ik heb op uw klacht op Tweakers gereageerd:

Beste klant,

Excuses voor dit ongemak.
Dit is niet het manier om met onze klanten te communiceren. De betrefende collega is hierop aangesproken.

Wilt u ons een email sturen met link van deze review in het onderwerp zodat wij z.s.m. een passend oplossingen voor u vinden?

U kunt uw email sturen naar klantenservice@phonemarket.nl

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Maria 05-12-2020

Snelle levering ondanks drukte van Black Friday. GSM goed verpakt. Tweede maal bij Phonemarket besteld, 2x geen opmerkingen. 2x laagste prijs

Johannes 04-12-2020

Het aardige van internet is, dat je met een druk op de knop kunt zien wie de scherpste prijs biedt, wanneer daarnaast de afhandeling ook nog eens top blijkt te zijn, ben je spekkoper. Ik heb met de aankoop van mijn iPhone 11 bij PhoneMarket bijna 1/3 bespaard op de gemiddelde prijs. Kopen via internet is best link maar bij PhoneMarket kun je dat met een gerust hart doen en je bent zeker van de beste prijs. En NEE ik werk niet bij deze firma maar weet wel dat ik daar in de toekomst mijn aankopen zal doen. Grt xxxx Ps. schrok wel van de actie van de bezorger, die het pakket voor de deur, deels achter plantenbak had achter gelaten. Maar goed afgelopen gelukkig.

Hartelijk dank voor uw review.
Betreft het achterlaten van het pakketje gaan wij uiteraard in gesprek met PostNL. Dat kan niet de bedoeling zijn.