Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Rob 26-07-2023

Eenvoudig via weg bestelt en 1 werkdag later via post ontvangen. Precies zoals verwacht!! Top dus!

Karooke 26-07-2023

Gratis levering, en zelfs op zaterdag. De prijs was het laagste toz van alle andere sites. Alles keurig verpakt en niet herkenbaar. Die horen nog van mij voor een volgend belangrijke aankoop. Chapeau.

Guido van Es 26-07-2023

Ik koos uiteraard gewoon voor de scherpe prijs, in combinatie met de positieve reviews. De telefoon is snel en goed aangekomen; communicatie middels automatische mails was ook goed. De zoekfunctie op hun website (voor bv accessoires) werkt niet goed; dat is jammer. Filteren op bepaalde accessoires bijvoorbeeld werkt niet, terwijl je weet dat ze bepaalde oordopjes hebben, kon ik ze daarna maar met moeite weer terugvinden. Dat kunnen ze verbeteren; dan kunnen ze beter bijverkopen lijkt me. Maar verder dus alles goed!

Wil Weerd 25-07-2023

Dinsdag voor vertrek op vrijdag naar een vakantieadres laadt mijn telefoon niet meer op. Na intensief zoeken kies ik voor de Samsung A34 en kom ik uit bij PhoneMarket. Om ca 17.45 u bel ik met een medewerkster over leveringszekerheid van de nieuwe telefoon voor mijn vertrek naar het buitenland. Medewerkster: voor 18.00 u besteld is met zekerheid de volgende dag levering aan huis! En de belofte is waar gemaakt met levering op donderdag: waardering 9! Echter als de medewerkster mee had gewerkt aan mijn penibele situatie in de trant van: u start de bestellingsprocedure nu en zodra deze even na 18.00 u binnen is proberen we deze nieuwe bestelling alsnog mee te nemen voor de volgende dag en dus op woensdag leveren. Waardering zou dan een 10 zijn geweest!!

Danny 25-07-2023

snelle levering, stevig en veilig verpakt, scherpe prijzen, goede service na vraagstelling.

F.N. 25-07-2023

Zeer gebruiksvriendelijke site. Zeer snelle levering, 1 dag later in België. Een mooie prijs die toch lager lag als bij de concurrentie. Samsung A54 G5 256GB gekocht waar ik zeer tevreden over ben, maar dat is een review voor het product natuurlijk niet voor de leverancier.

Erwin de Vries 25-07-2023

Nieuwe Samsung Galaxy A54 5G besteld en binnen 1 dag geleverd. Toestel geschikt voor Europese markt en doosje netjes verzegeld ontvangen. Top webshop met top service en prijzen.

Rob 25-07-2023

Alles liep even soepel, makkelijk, zonder account en op tijd en prijs was ook goed tov markt.
Al met al kan ik niks vinden om punt aftrek te geven.

Marian Sebregts 25-07-2023

Ik heb een Samsung A54 gekocht bij phonemarket omdat deze daar heel scherp van prijs was en omdat de reviews goed waren. Ook heb ik een powerbank besteld en een screenprotector. Het enige jammere was dat ik op de site geen doorzichtig hoesje kon bestellen waar ook een pasje in past
De levering was binnen 2 dagen, dus ik ben dik tevreden.

Wim 25-07-2023

Bij deze winkel was de door ons gewenste telefoon het meest voordelig en op basis van de al aanwezige recensies besloten om een nieuwe telefoon te kopen. Berichtgeving over wanneer de telefoon zou worden geleverd was perfect en alle beloftes werden ook nagekomen. De telefoon was helemaal nieuw, geen seal verbroken en voorzien van alle extra's die erbij zouden moeten zitten.

samsung A 54 23-07-2023

prijs kwaliteit van de telefoon is prima, telefoon is zoals beloofd en netjes afgeleverd.

Ingrid 21-07-2023

PhoneMarket.nl biedt producten scherp geprijsd aan. Klantenservice is goed bereikbaar en klantvriendelijk. Administratieve processen kunnen beter. Mijn gewenste kleur bleek niet leverbaar. Aanvankelijk werd als reden uitblijven bestelling vermeld dat PostNL bestelling nog niet had verwerkt. Dit bleek dus niet het geval. Na zelf wederom contact te hebben gezocht bleek dat de zwarte uitvoering niet beschikbaar was. Er werd toen wel een aantal alternatieve opties aangeboden waaronder evt. geld retour. Gekozen voor andere kleur. Als coulance accessoires erbij gekregen. Ook al ging alles dus niet van een leien dakje, nmm al met al netjes opgelost door de klantenservice. Daarom beveel ik het bedrijf toch aan.

Henk 21-07-2023

Ik heb de Xiaomi Pad 6 besteld. Een dag later bezorgd, tot mijn volle tevredenheid
Goede prijs en snelle levering.

Martin Heemskerk 21-07-2023

Goede prijs (op dat moment), eenvoudig te bestellen en snel ontvangen. Ook hetgeen dat we hebben ontvangen: Keurig!

Jeannine 20-07-2023

Goede prijzen en snelle levering. Ben zeer tevreden en raad ieren aan bij Julie te bestellen.

Michael 19-07-2023

Beste prijs en een smetteloze levering binnen 24 uur. Na een aantal slechte ervaringen via Amazon was dit weer echt een verademing. Mooie site en gemakkelijke en vlotte bestelling!

marion 18-07-2023

goede duidelijke communicatie, doen wat ze zeggen. Overzichtelijke website met goede info

Frank van der Horst 18-07-2023

Duidelijke website.
Ik ben geen technische problemen tegen gekomen.
Alle gegevens waren goed te vinden. Over de service kan ik niet oordelen, alles ging goed.

Herman 17-07-2023

Goede prijs en snelle levering tevreden met de aankoop
Alles volgens verwachting top

Marco 17-07-2023

Alles was snel geregeld/geleverd .
En er was een goede en duidelijke communicatie
Ben zeer tevreden met de service

HVertongen 17-07-2023

Vlotte afhandeling - zonder poespas - zeer tevreden over aankoop - snelle bediening - prijs zeer concurrentieel

Cora 16-07-2023

Een hele correcte afhandeling van de bestelling. Op tijd geleverd en goed verpakt.

Marco 16-07-2023

Overzichtelijke site met goede aanbiedingen. Mijn bestelling is snel en goed afgeleverd.

Nicolas 16-07-2023

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling door phonemarket. Ook dankbaar voor de reactie bij enkele vragen die gesteld werden. Aan te raden online shop.

Willy janssen 16-07-2023

Alles netjes geleverd zeer tevreden phonemarket.nl
Gevonden via google kan ze overal aanbevelen ze waren ook nog eens de goedkoopste