Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 162 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan S 07-04-2022

Bestelling de andere dag al binnen. Aanrader om bij deze webwinkel te kopen, alles snel en goed verzorgd geregeld.

Tevreden klant Marca 05-04-2022

Een simpele, snelle manier van bestellen.
Communicatie omtrent levering is gewoon goed.
Super snelle levering.
Meer kan je niet wensen.

KC 04-04-2022

Snelle levering en correcte financiele afhandeling.
Deden alle bedrijven het maar op deze manier.

Wilna 04-04-2022

De bestelling gedaan , de volgende dag al vroeg in de ochtend in huis.
Overzichtige site, waardoor je snel je bestelling kan doen.

Ellen 29-03-2022

Mijn kleur Ipad was niet leverbaar op korte termijn. Voorstel kwam voor een andere kleur. Helemaal goed! Goede communicatie! Ook mbt levering ivm onze vakantie. Steeds in contact ook, snelle reacties.

Marianne 28-03-2022

Snelle levering, scherpe prijs, overzichtelijke site. Gewoon uitstekend ga zo door.

Peter 28-03-2022

Snelle levering. bestelling was goed verpakt. Na ontvangst de bestelling uitgepakt en volgens de duidelijke omschrijving van de webshop ging alles vlekkeloos

Dick 26-03-2022

Web site is duidelijk
Bestellen gemakkelijk
Betalen eenvoudig
Levering zeersnel
Geleverd product prima in orde.

J. Peters-Breijer 24-03-2022

Bestelling liep vlot. Prijs is de goedkoopste. En de levering ging ook gemakkelijk. Niets anders dan lof.

Jan 24-03-2022

Het mobieltje is:
Op tijd geleverd zonder problemen.
Makkelijke probleemloze site die ruim voldoende
Informatie gaf.

Top zaak 24-03-2022

Levert goed, goedkoop en snel.
het gewenst product was op voorraad,
bestellen en betalen ging eenvoudig

Thieu 23-03-2022

Snel en correct geleverd
Makkelijke installatie beschrijving
Werkt direct

Esther 21-03-2022

De levering was super snel en correct.....het was goed ingepakt.....er zat 2 dagen tussen!!! Ik zou het zo weer bestellen bij PhoneMarket!

H.J. Vroon 21-03-2022

Heel goed service. Werd telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan. Er werd duidelijk uitgelegd waarom de levering langer duurde. Ter compensatie van de wachttijd werd bij de levering een gratis accessoire geleverd.

Liesbeth Maris 17-03-2022

Vrijdag voor rond 17.30 uurwerk telefoon besteld en de volgende dag op de afgesproken tijd kreeg ik de telefoon al thuis. Ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar en kreeg ik adequaat antwoord op mijn vraag of de telefoon zoals op de afbeelding mintgroen is. Kortom, zeer betrouwbaar, nog met een papieren factuur erbij. Cijfer 10 krijgen ze! En ik ben altijd een kritische dame!

Paganini 17-03-2022

Heldere website, goed aanbod, duidelijke beschrijving producten en scherpe prijzen.
Bovendien zeer snelle bezorging. Maken waar wat staat aangegeven.
Aangeschafte Nokia tablet staat het scherpst geprijsd van alle (online) aanbieders. Zeer tevreden met product en service.

Annelies Greven 16-03-2022

Mijn vrouw had een smartphone Samsung S8+ en op een gegeven moment deed hij het niet meer, dus moest er een andere komen. Op internet hebben we alles afgezocht en reviews gelezen en zo kwamen we op de keuze van een nieuw toestel, de Samsung A52s. Daarna gezocht waar we dit apparaat het goedkoopst konden kopen. En zo kwamen we bij PhoneMarket.nl. We hebben het toestel direct besteld en het werd twee dagen later door de bezorger gebracht. Mijn vrouw heeft gelijk alles van het oude toestel overgezet op dit nieuwe toestel en ze heeft het inmiddels 14 dagen in gebruik en ze is er lyrisch over. Ze vindt het een geweldig toestel en voldoet aan al haar eisen (en geloof me, die heeft ze!) We willen PhoneMarket.nl hartelijk danken voor de goede en snelle levering.

Dirk 14-03-2022

Zeer snel antwoord, goed advies en zeer snelle levering. De site is makkelijk toegankelijk en werkt duidelijk. Geeft een duidelijk beeld van wat je besteld.

Han 13-03-2022

Product info was duidelijk en juist.
Verder opgave nota enz prima geregeld en artikel op aangegeven tijd geleverd.

Snipes 12-03-2022

PS5 besteld, volgende dag binnen ondanks dat ze slecht leverbaar zijn. Redelijk makkelijk telefonisch bereikbaar ook.

Andries 12-03-2022

Beste prijs en geleverd zoals geadverteerd. Track en trace ook zoals vooraf gesteld.

Laura franssen 10-03-2022

Superduidelijke website met goede aanbiedingen. Producten worden goed afgebeeld op de foto's en bij de bijbehorende tekst staat veel informatie over het product. Helder en duidelijk zoals het hoort. Ik heb mijn telefoon besteld op vrijdag en deze werd zaterdag al geleverd, helemaal top dus.

Hans 10-03-2022

Snel gevonden wat ik zocht, snelle levering en gewoon een goed product. En dat voor de laagste prijs!

Herman 08-03-2022

Via internet de aanbieding voor een Samsung tablet gevonden. Gunstige prijs, snelle levering en product voldoet aan verwachtig.

Vincent 08-03-2022

Goede service, snelle levering, kwaliteit is goed. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Marike 07-03-2022

Mooie overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. En snelle levering. Goede prijzen!

Ilonka Foerster-Streefland 07-03-2022

Ik kocht een nieuwe telefoon met bijbehorend hoesje. Telefoon had een scherpe prijs en was snel in huis!
Telefoonhoesje is van goede kwaliteit.

Gerrit van Uden. 05-03-2022

Heb niet lang hoeven zoeken naar mijn aankoop. Ik vond mijn smartphone op de site van Phonemarket.nl en zag de aantrekkelijke
prijs.Maar wat mij over de streep trok, was de mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen. Dat is TOP!!!

anneke 01-03-2022

De site was duidelijk. De levering heel snel. Het tablet voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

Michael 26-02-2022

Prima en op tijd geleverd! Het enige nadeel was dat het pakketje buiten tegen de voordeur aan lag bij thuiskomst en niet bij de buren was afgeleverd.

Hans 17-02-2022

Goede overzichtelijke site. Duidelijke informatie over de producten en con urerende prijzen. Levering zoals beloofd.

Strem 15-02-2022

Heel blij met de service die ze verlenen! Al een tijdje opzoek naar die nieuwe Nintendo switch oled nergens in Nederland nog te krijgen behalve bij hun ik vond dit gek na contact met hun te hebben bleek het toch echt waar te zijn! Super vriendelijk via de app en bij hun de Nintendo switch oled besteld volgende dag al in huis! Blijer kon je me niet maken ik geef dit bedrijf een absolute 10! Vaak ga je eerder naar een bol.com of wat dan ook omdat dat voor de hand liggend is maar na de service hier kom ik hier zeker vaker terug!

tevreden klant 14-02-2022

superklantvriendelijk, goeie bereikbaarheid wat betreft de klantenservice, pakketje netjes verstuurt, en absoluut goedkope prijs voor het product van mijn keuze..

peter 14-02-2022

Snelle en correcte levering, prijs en kwaliteit zijn gewoon goed, prima tevreden.

Reyes 14-02-2022

Betrouwbaar, ook met de playstation 5 levering van me recente bestelling. Binnen 1 werkdag geleverd! Eerst veel getwijfeld maar toch het gokje gewaagd en toch mijn bestelde product binnen gehad!

José 11-02-2022

Na het doorgeven van mijn bestelling werd ik voortdurend op de hoogte gehouden. De aflevertijd was direct te volgen en het pakje werd tot op de minuut nauwkeurig bezorgd. Top service!!

Pd 10-02-2022

Ene dag besteld andere dag in huis.
Ik had zelf foutje gemaakt bij bestellen, is nantelefonsch contact gelijk hersteld.

jaap k 10-02-2022

samsung a52 besteld en binnen 24 uur geleverd, en goedkoop inclusief verzendkosten.
ze belde mij nog omdat het hoesje was uitverkocht ,kreeg ik een andere en nog een gratis gorillaglas erbij, super survice.

j.c 08-02-2022

Vrij snel pakje gekregen.
een gebruik vrindelijke website.

de juiste keuze voor iedereen.

Cvdk 08-02-2022

Zeer snelle levering, gunstig geprijsd. Kwam in een goede secure verpakking, ben zeer tevreden.

sandra 07-02-2022

Bestellen ging makkelijk en snel. Snelle levering van het produkt, keurig verpakt en precies wat besteld was. Erg teveden.

MvB 04-02-2022

Geweldig bedrijf/mensen GOOGLE CHROMECAST MET GOOGLE TV 4K WIT besteld dan proberen ze op allerlei manieren om de levertijd van 1 dag te hanteren.

TOP top,

Ties 04-02-2022

Me vrienden hebben hier al iets aangeschaft, en hebben mij hier ook aanbevolen. Wie niet waagt wie niet wint. En je raad het wel ik heb mijn vaste/favoriete Electronica-zaak gevonden. Ze houden zich aan hun woord dus het is ook echt Vandaag besteld Morgen in huis! Phonemarket jullie hebben een tevreden klant er bij !!!

Sam van Velzen 03-02-2022

Gisteren besteld vandaag in huis gekregen, wat n top service bij deze topbedrijf. Had voorheen al een PS5 aangeschaft was wel bang dat hun ook met een antwoord zouden komen zovan: Ja we hebben het nu niet op voorraad.

Maar in tegestelling is die OOK volgende dag geleverd!!!
De gene die twijfelen, NIET DOEN TOPBEDRIJF 👍🏻👍🏻

Corine 21-12-2021

Ik koos voor deze shop omdat ze de mobiele telefoon die ik wilde kopen op voorraad hadden en aanboden voor een redelijke prijs. Bestellen ging gemakkelijk en vlot. Via de mail meteen een bevestiging. Werd de volgende dag gebeld dat het hoesje dat ik erbij bestelde niet op voorraad was en er werd een alternatief aangeboden. Helemaal prima! Mijn bestellingen was de dag daarna al in huis. Ik ben tevreden.

Angela 02-12-2021

Super service ga daar vaker bestellen.
Houden je goed op de hoogte van de bestelling en levering

Marion 09-11-2021

Makkelijk bestelproces, snelle levering, mooie aanbieding en goed product en zorgvuldig verpakt

Sunny 07-11-2021

Een hele goede webcam voor een zeer mooie prijs. Fijne communicatie en snelle levering

Consumer 04-11-2021

Scherpe prijzen maar geven niet de service van Bol, Amazon of Coolblue bij een return omdat het toestel je niet bevalt. Gedoe. Ik kreeg niet hele aankoopbedrag terug. Volgende keer weer gewoon bij een van de grote aanbieders bestellen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 06-11-2021

Onze collega van retourafdeling heeft geconstateerd dat u het product licht beschadigd heeft teruggestuurd! In uw bedenktijd moet u uiteraard de keuze maken of u deze wilt houden of niet.
Dit is immers niet netjes gebeurd en dat was de reden dat wij een waardevermindering hebben toegepast wat ook volgens de regel is.

Dit staat ook op Consumentenbond.nl:
U mag het product niet daadwerkelijk gebruiken (vooral niet beschadigen) als u nog niet weet of u het houdt. De verkoper mag een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan, dat zorgde voor de waardevermindering.
Heeft u nog vragen neem dan contact met ons op met 010-415-52-91 of mail ons naar klantenservice@phonemarket.nl.

Excuses voor het ongemak!

Team PhoneMarket.nl

Patricia 01-11-2021

Helder, duidelijke website, met ruime informatie van het product.
Eventueel ook met bijpassende accessoires.
Onmiddellijk een bevestiging van de bestelling.
Levertijd best wel snel.
Keurig verpakt.