Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Koen 07-10-2019

Prima, ze leveren snel en accuraat.

Zelf had ik gebeld, dat ik geen opdracht bevestiging gekregen had..... Maar die stond in mijn spambox.

Mijn fout om daar niet even te kijken.

Joey 05-10-2019

Goede aanbieding van de AirPods, volgende dag in huis. Originele verpakking met alles er op en er aan, top.

Pleun 04-10-2019

Product tegen een scherpe prijs. Snelle levering van het juiste product. Alle lof.

Jacques 02-10-2019

Gekozen voor de phonemarket omdat de prijs erg concurrerend was vergeleken met andere winkels. Daarnaast heb ik een zeer goede ervaring opgedaan. De bestelling verliep doeltreffend en eenvoudig. Vervolgens verliep de levering exact volgens afspraak en het geleverde product (MacBook Air) was geheel naar wens. Kortom, een “10” gegeven, want er liet echt niets te wensen over.

Talitha 02-10-2019

Super sneller levering!
Telefoon kwam snel en netjes verpakt binnen.
Prijzen zijn realistisch. Door op deze site te bestellen heb ik meer als 20 euro uitbespaard!
Aanrader!

Ko 30-09-2019

Duidelijk site , keuze is ruim en prijzen zijn scherp, snelle levering , kortom alle elementen aanwezig voor mij om hiermee in zee te gaan

Thuis 30-09-2019

Prima prijs. Producten (iPad en hoes) zijn snel geleverd, en de mogelijkheid om af te halen in van een echte winkel spreekt me enorm aan. Echter (nog) geen oordeel over klantvriendelijkheid bij eventuele problemen.

Sierra Pam 30-09-2019

iPad besteld. Makkelijke bestelling. Scherpe prijs. Volgende dag geleverd. Zo moet het.

Peter Geurten 30-09-2019

Ze zijn snel, accuraat en begrijpen je meteen. Info is goed !
Beloofde levering prima nagekomen.

Jo 30-09-2019

Een hele duidelijke webshop. Waarin de telefoon die ik op oog had, het goedkoopste was bij The
PhoneMarket! Dan is de keuze zo gemaakt!
Super snelle levering van de nieuwe telefoon. En keurig verpakt. Dus een super tevreden klant!!

Verbeek 29-09-2019

Op tijd geleverd en alles in orde! Netjes op de hoogte gehouden kortom een aanrader.

Raimond 29-09-2019

Ik heb mij telefoon besteld smiddags om 17.00 uur en kreeg hem netjes de volgende dag geleverd , goed verpakt de site was ook goed en duidelijk.

Geurts 28-09-2019

Gemakkelijke website, duidelijk over levertijd.
Alles netjes gecommuniceerd en op tijd geleverd.
Zeer tevreden en kom zeker terug.

Mdmk 27-09-2019

Snelle handeling en afhandeling
Correct
Netjes
Zeer zeer tevreden ik raad ze zeker aan bij famil8e en vrienden.

Jurjen 26-09-2019

Duidelijke informatie over verzend tijd.
Prijs was goed, ook gelijk een aankoopbevestiging ontvangen per mail zoals het hoort. Was prima.
Moest alleen een extra dag wachten op de levering, maar dat kwam door mij zelf. Te laat besteld. Haha

Roos 26-09-2019

Ik heb een nieuwe iPhone SE besteld omdat mijn vorige wat sloom werd na 2 jaar. Bovendien is dit model veel goedkoper dan de nieuwe modellen en toch genoeg opties voor mij maar dit is natuurlijk persoonlijk. Ik heb de iPhone besteld op zondag en kreeg gelijk een mail dat ik m dinsdag zou ontvangen. De iPhone werd idd keurig op dinsdag bezorgd

Harie 26-09-2019

Phonemarket was voor mij volledig onbekend.
In mijn zoektocht naar Apple Airpods 2 kwam ik op de phonemarket-site terecht.
De prijs van de Airpod 2 stond mij zéér aan en de levering de volgende dag maakte mij blij.
Inmiddels zijn de Airpods 2 én op het afgesproken moment geleverd én ze bevallen bovendien ook nog eens uitstekend.
Phonemarket een bij mij onbekende leverancier met goede en juiste service en een heerlijk produkt.

Raimond 26-09-2019

Kaj 26-09-2019

Iphone 6S besteld met accessoires. Keurige prijzen en levering conform afspraak. Prima geregeld.

Peronne78 26-09-2019

Draadloze Apple earpods gekocht in de Phonemarket webshop, die overigens zeer duidelijk en overzichtelijk is. Zij boden de earpods aan tegen een scherpere prijs dan andere leveranciers, wat voor mij de doorslag gaf ze hier te bestellen. Het geleverde product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De gratis levering was een dag na aankoop. Precies conform afspraak.

Stephanie 26-09-2019

Bestelling verliep vlot, duidelijke mails na bestelling. Je wist waar en wanneer er geleverd werd en dat er voor getekend moest worden. Levering volgens afspraak. Wat me verbaasde was dat er geen gebruiksaanwijzing bij de telefoon zat. Echter, misschien is dat wel bij alle telefoons zo. En handleiding is te downloaden. Ik ben tevreden.

J. H. Locht 25-09-2019

Ruime keuze uit gsm's, een snelle en goede levering.
Toestel goed verpakt. Van harte aanbevolen

Baboeram 25-09-2019

Precies wat op de website stond zo heb ik ook ervaren. Ik heb helemaal geen klachten. Ik ben zeer zeer tevreden. En ik zou ook iedereen aanraden om bij hun te shoppen.

Jaap 24-09-2019

Ja ook wij bevelen deze winkel aan met de motivatie van
Geen mooie woorden maar harde daden
En daar kun je wat mee

Merlene 23-09-2019

Leveren snel.
Adviseren je uitstekend.
Vragen worden goed beantwoord.
Goedkoper dan andere sites!
Dus helemaal top. Aanrader!