Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 162 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

sarahvanlieshout 02-11-2014 Via de website gekocht

Heldere site

geen gedoe als je weet wat je wilt.

Extra toelichting
Goede en snelle levering.

Yordee 26-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prima telefoon, op tijd geleverd, helemaal top!

WOM-soc 24-10-2014 Via de website gekocht

Snel en simpel benaderbaar

er wordt direct geantwword per telefoon

Assortiment
Een zeer groot en ruim assortiment

Aanbeveling
Door de snelle reactie zowel per Email als persoonlijk via de telefoon. Daarnaast een ruim assortiment.
Die gene aan de telefoon weet waar hij het over heeft.

Extra toelichting
Er zijn voor deze winkel geen - min punten. De + punten zijn groot assortiment zeer goede en scherpe prijzen weet waar men het over heeft Uitermate snelle levering en/of af te halen (binnen 1 uur na plaatsen bestellening bij Phonemarket.nl

peter 24-10-2014 Via de website gekocht

Heldere website, alles gemakkelijk te vinden

snelle levering

Aanbeveling
Zeer gunstige prijsstelling, snelle levering en gratis verzending! Wat wil je nog meer...

Extra toelichting
Wilde opnieuw een leren case van Melkco voor mijn zojuist bestelde iphone 6. Gezocht op internet naar de beste prijs. Bij iphonemarket te koop voor 29,95 euro! Andere aanbieders vragen 10 euro meer! Positieve reviews over de winkel gaven voldoende vertrouwen. Bestelling werd na enkele dagen correct geleverd. Ook nog eens gratis verzending! Een no-nonsense bedrijf met een zeer scherpe prijsstelling. Kom hier zeker terug!

Miedema.bv 21-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Scherpe prijsstelling en snelle levering!

ArjaG 16-10-2014 Via de website gekocht

Bij mijn iPhone 5 zat er een verkeerde adapter bijgeleverd voor mijn telefoon op te laden. Met 1 mailtje was alles geregeld en had ik de volgende dag een goede adapter thuis gekregen! Top service

Assortiment
Ruim assortiment voor keurige prijzen!

Extra toelichting
Ik was opzoeken naar een iPhone 5 voor een redelijk prijs en dat vond ik op deze site. Alles was erg duidelijk beschreven en bestellen ging snel en simpel! iPhone binnen 1 werkdag binnen alleen zat een verkeerde adapter bij geleverd. Door dit via mail te melden kreeg ik gelijk reactie terug en een goeie adapter toegestuurd. Helemaal top!

Thewizgoirle 15-10-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen.

Aanbeveling
Een webwinkel met een zeer goed assortiment (ook voor nieuwe producten die andere (nog)niet kunnen leveren) voor héél redelijke tot zeer voordelige prijzen, en zeer snelle levering!

Extra toelichting
Jammer dat ik een dag langer moest wachten omdat ik eerst het pakketje van iemand anders geleverd kreeg, maar was snel hersteld door Phonemaket zelf.

sandras87 14-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
De prijs was bij Phonemarket verreweg het laagst, waardoor ik eerst een beetje wantrouwend werd. Maar na goede reviews gelezen te hebben, heb ik de tablet toch maar besteld. Kreeg hem snel geleverd en werd met een track&trace code goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Helemaal goed!

mabeek 13-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk een keuze te maken doordat het aanbod overzichtelijk aan je gepresenteerd wordt. De specificaties zijn makkelijk toegankelijk en eenvoudig te lezen.

Toestel werd snel geleverd. De volgende werkdag al! Keurig op tijd met de koerier. Netjes verpakt. Niets op aan te merken.

Assortiment
Breed assortiment om uit te kiezen. Je hoeft daarom niet nog eens naar een andere winkel.

Aanbeveling
Heeft alles in huis wat je nodig hebt om een goede keuze te maken en een fijne aankoop inclusief service mogelijk te maken.

Extra toelichting
Geen haperingen in het verkoopproces. Alle punten optimaal. Zowel assortiment en service.

ajdebe 08-10-2014 Via de website gekocht

via prijzen telefoons kwam ik op phonemarket terecht, zij waren het goedkoopst. Overzichtelijk alle telefoons op merk met duidelijke afbeeldingen erbij! De telefoon aangeklikt en daarna kun je gemakkelijk verder kijken of betalen.

De volgende dag was mijn telefoon al keurig verpakt binnen!

Een breed assortiment!

Aanbeveling
Duidelijke weergave en specificaties van alle telefoons.

Extra toelichting
Goed: Je kunt verschillende telefoons met elkaar vergelijken. De specificaties zijn goed omschreven. Reviews indien aanwezig.

dan-nl 07-10-2014 Via de website gekocht

it was a little confusing finding the link to actually buy the product once i placed it in the shopping cart. once i got there it was straightforward as to how to purchase the product. it looked like i didn’t need to create an account, but i chose to, so there was a bit more info to fill in, but nothing unexpected.

3 emails on the day of the purchase: one confirming the order, another sending me the factuur, and a third with the shipping details including tracking information.

Aanbeveling
the entire purchase process went smoothly and we received the product the next day since it was in stock.

beishuizenm 06-10-2014 Via de website gekocht

Assortiment
product was slecht leverbaar bij andere webshops

Extra toelichting
snelle levering en geen bezorgkosten

Richell 02-10-2014 Via de website gekocht

Zo besteld en zo in huis geen gedoe!

Alles gaat netjes zo als het hoort.

Assortiment
Wat ik zocht was er en op voorraad.

Aanbeveling
Goede ervaringen met jullie dus die deel ik graag.

Extra toelichting
Ik heb geen problemen met bestellen ondervonden. Alles gaat goed snel en netjes mijn complimenten! Ik koop voortaan altijd bij jullie.

Peter Houtzagers 01-10-2014 Via de website gekocht

kschroe 29-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
geweldige service was de volgende dag binnen!

arie_19 29-09-2014 Via de website gekocht

De Website is overzichtelijk en duidelijk. Alles werkt zoals je van een webwinkel mag verwachten en de prijzen zijn zeer goed tot uitstekend! Een 10 geven doen ik nooit :)

Assortiment
Zeer veel keus in allerlei mobieltjes. Nogmaals, prijzen zijn zeer scherp!

Extra toelichting
Heb tot nu toe nog geen slechte ervaringen met deze winkel gehad. Daarnaast ben ik door de prijs bij deze winkel terecht gekomen. (waren het goedkoopst) De telefoon werd een dag na bestelling geleverd.

sdwty 22-09-2014 Via de website gekocht

Kon met gemak mijn hoes vinden en bestellen.

Er was een technische probleem. Maar Phonemarket heeft me goed bijgestaan en het product weer opgestuurd.

Assortiment
Was rechtstreeks uit de voorraad verstuurd.

Aanbeveling
Al aangegeven bij familie en vrienden.
Redelijke prijzen en goede service

Extra toelichting
Een chatservice zou wel handig zijn. Hierdoor kunnen klanten per direct geholpen worden als ze vast zitten met een keuze.

Dutch Reptile 19-09-2014 Via de website gekocht

Een prima webshop en alles stond duidelijk erop. Bestelling was ook bijna no time gedaan.

Aanbeveling
Snelle levering en voor een Nederlandse shop een nette prijs.

Extra toelichting
*Snelle levering *Keurig ingepakt *Nette prijs voor een Nederlandse webshop.

De Uitzoeker 19-09-2014 Via de website gekocht

Alles was zeer duidelijk aangegeven en in te vullen.

De aankoop van het product is zeer correct afgehandeld op een betrouwbare manier. De prijsverhouding ligt zeer gunstig ten opzichte van andere leveranciers en wat zeker aanspreekt is dat je geen verzendkosten hoeft te betalen. geweldig.

Assortiment
Het assortiment is zeer goed en uitgebreid en nogmaals de prijs is zeer scherp en goed.

Aanbeveling
Zeer aan te bevelen en zal het zeker kenbaar maker.

Extra toelichting
In de eerste oogopslag kwam deze winkel al heel goed over.

Marc243 17-09-2014 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke website

Assortiment
Compleet. Wat ik zocht….was er en op voorraad

Snelle en correcte levering

bcxsy 14-09-2014 Via de website gekocht

snel en netjes.

Assortiment
er zouden iets meer accessoires voor tablets aangeboden kunnen zijn.

Extra toelichting
prijs was minder dan de helft dan bij concurrenten!

Alessandro92 10-09-2014 Via de website gekocht

Ali de Vries 10-09-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig je keuze te bepalen

Vlotte levering

goede sortering

Aanbeveling
Deze winkel zou ik een ander beslist aanraden

Extra toelichting
De keuze voor de Nokia lumia 1020 is vooral de fotocamera die bij dit toestel aanwezig is, zodat tijdens een vakantie dit toestel gebruikt wordt camera, muziek, e-mail, radio

Jorgspv 12-08-2014 Via de website gekocht

2,7

Bestellen ging zoals het hoort te gaan

Service is verschrikkelijk. Ik kreeg een tablet opgestuurd waarvan de verzegeling aan 2 kanten verbroken was. Het toestel was niet bij Samsung in Nederland te registreren. Toen ik de koop wilde ontbinden was dit niet mogelijk omdat ik hem op de zaak had laten bezorgen. Ze zouden me tot 2 keer toe terugbellen wat niet gedaan is. Nu zijn ze ruim 3 weken dicht en zijn ze dus helemaal niet bereikbaar.

Aanbeveling
Bedrijven die zo met hun klanten omgaan en zich zo achter de regeltjes verschuilen horen niet thuis op internet. Ze horen in ieder geval een hele lage rating te krijgen op dit soort pagina's.

Extra toelichting
Ze komen hun afspraken niet na. Ze bellen tot 2 keer toe niet terug. Ze gaan gewoon ruim 3 weken dicht terwijl er problemen nog niet opgelost zijn.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 01-09-2014

Beste heer,

U bent van Telecombinatie/Belpunt. U heeft een artikel op onze website besteld voor uw klant.
Vervolgens heeft u het product voor 50% winstmarge doorverkocht aan uw klant. Uw klant is erachter gekomen dat u behoorlijke marge heeft in rekening gebracht en heeft het artikel vervolgens geretourneerd aan u.

En u stuurt het artikel retour naar ons onder het mom van ''artikel is open geweest''.

Zoals u zegt, zo werkt op internet niet. Wij hebben u duidelijk uitgelegd dat wij niet op deze manier te werk gaan.

Wij hanteren de laagste prijs zodat eindgebruiker ervan profiteert! U als een bedrijf maakt misbruik van onze prijzen door deze door te verkopen tegen hoge prijs aan uw klant.

Temor
PhoneMarket.nl B.V.

MarnixPieters 11-08-2014 Via de website gekocht

De webshop is overzichtelijk, professioneel en geeft een duidelijk productinformatie. Het is ideaal voor degene die niet veel verstand heeft over telefoons dan wel die geen keuze kunnen maken welk toestel ze willen aanschaffen.

De service is uitstekend!! Ik belde, als een senior consument die niet veel af weet van telefoons, de klantenservice. Ik wilde een toestel aanschaffen voor mijn kleindochter. Ik kreeg een heel vriendelijke meneer aan de lijn met wie ik zeker een hele tijd heb gesproken, zo'n vijftien minuten. Ik heb zowat naar elk detail gevraagd over het te aanschaffen product (Iphone 5s). De informatieverstrekking was correct en duidelijk.

Assortiment
De telefoon die ik zocht heb ik alleen bij Phonemarket kunnen vinden voor de laagste prijs.

Aanbeveling
De service is uitstekend. Je krijgt een correct en helder beeld van het te aanschaffen product. De prijzen zijn lager dan meeste andere webshops. En het is vertrouwelijk. Het heeft een webshopkeurmerk die vele andere webshops niet hebben!!

Extra toelichting
De service van deze winkel vond ik uitstekend. Ik werd goed geholpen. De telefoon heb ik in goede orde mogen ontvangen. Het was geseald en het zag er netjes uit. Ook de levering was uitstekend. Ik heb niet eens een dag hoeven te wachten!

Verd. 08-08-2014 Via de website gekocht

Mijn Huawei Ascand G6 gaf ga 3 weken verticale gekleurde strepen op het beeldscherm zonder dat ik er iets geks mee heb gedaan.

Op 18-07-'14 heb ik mijn telefoon (Huawei Ascand G6) opgestuurd voor reparatie. Hij is nu al 3 weken weg, dit kan omdat het kapotte onderdeel niet op voorraad is. Maar wat mij dwarszit is dat ik nu al 3 e-mailtjes heb gestuurd met een aantal vragen, o.a. of ik mijn verzendkosten terug krijg (die moet ik nml zelf betalen door een fout van de fabriek) maar gewoon geen reactie terug krijg.. Na mijn 3e e-mailtje op 07-08-14 ging ik weer zoeken naar het telefoonnummer op de site, en zag ik daar staan dat ze van 5-08-14 tot 29-08-14 op vakantie zijn.. Of terwijl het repareren van mijn telefoon zal minstens 6 weken duren, hij is kapot gegaan door een fabrieksfout en ik was er nog geen 3 weken van in het bezit.. En dan nog even 'on top of it' lees ik: PhoneMarket.nl streeft ernaar uw retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken

Assortiment
De telefoon gaf na 3 weken verticale gekleurde strepen zonder dat ik hem ook maar 1 keer heb laten vallen of iets anders raars mee heb gedaan. Er zat zelfs een keurig hoesje om heen.

Gyrobit 01-08-2014 Via de website gekocht

Bestellen is eenvoudig en snel

Nog steeds niet met Creditcard te betalen. Na telefonisch contact is mij niet het hele verhaal over het product verteld, zie productbeoordeling

Heeft een uitgebreide sortering

Snelle levering

Extra toelichting
Met betrekking tot de Galaxy NotePro staat er niet bij dat de cover keyboard standaard in de doos zit. En ook niet welke taal het toetsenbord heeft, dat blijkt UK te zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar US. Er staat niet bij dat de taal initieel op Grieks staat ingesteld, dit is wel snel te veranderen. Echter core Android OS meldingen blijft in het Grieks.

jverriet 01-08-2014 Via de website gekocht

Het is een duidelijke site, makkelijk zoeken

De verzending gebeurt erg snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling

Assortiment
Voldoende keus en goedkoper dan op andere websites en winkels!

Extra toelichting
Algeheel heel erg tevreden. Snelle verzending en beste prijs die er te krijgen was!

F. Voor. 31-07-2014 Via de website gekocht

Het makkelijk vinden van een product en het bestellen er van.

Wat wordt beloofd wordt uitgevoerd.

Zeer veel producten.

Aanbeveling
Vanwege de producten de prijs en het snelle leveren.

Extra toelichting
Goed assortiment, lage prijzen, geen verzendkosten en een snelle levering. Allemaal prima.

Thuiswinkelen 31-07-2014 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijk thuis bestellen nadat ik op Kieskeurig het artikel had opgezocht

Toezending zoals beloofd

Uitstekende webwinkel

Extra toelichting
Prijs laag, snelheid van levering hoog.

Lobotomy 30-07-2014 Via de website gekocht

Al mijn vragen werden heel snel beantwoord

Aanbeveling
Na 3 telefoons te hebben besteld weet ik dat alles goed komt.
Kreeg zelfs per mail een mooi aanbod.
Super service.

Extra toelichting
De mail service was heel snel en persoonlijk. Ze deden een vriendelijk aanbod na een vraag over prijzen. Ik vond dat heeel netjes en aardig.

Stijncassee 30-07-2014 Via de website gekocht

Snel bezorgt, goeie website

Extra toelichting
Heb hier voor een lage prijs originele Apple lightning kabels kunnen kopen, weliswaar niet in originele verpakking, maar toch goed kwaliteit!

Harricito 29-07-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Bestelling op site liep gesmeerd, 1,5 uur later lag de bestelling klaar in de winkel waar ik hem heb opgehaald.

Babette-L 29-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik heb het pakketje netjes op tijd binnen gekregen. Duidelijke website en Phonemarket was de goedkoopste.

pjotr55 28-07-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen.

Directe reacties en informatie over de stand van zaken. Leverdatum als beloofd.

Zeer ruime keus.

Aanbeveling
Ruime keus, aantrekkelijke prijs, snelle levering.

hermelink1974 25-07-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en afrekenen

Geen ondersteuning nodig gehad, levertijd zoals aangegeven op de site.
Vrijdags besteld zaterdag binnen

Assortiment
Prima, voldoende keus. Prijs prima t.o.v. andere sites

Vlekkeloos verlopen bestelling

Almere62 24-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle levering (zondag besteld, dinsdag ontvangen). Per mail goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken van de verzending. Geen verzendkosten.

renekies 22-07-2014 Via de website gekocht

Kon geen alternatief verzendadres invoeren. Een extra mailtje loste dat snel op

Verkeerde hoes verstuurd, per ommegaande de goede inclusief retourverpakking.

Prima prijs en service

Extra toelichting
Prima prijs goede service, zo moet het!

Josje Duitsman 21-07-2014 Via de website gekocht

eer duidelijk

juiste afspraak

prima

zeer positief

Extra toelichting
Een prima en duidelijke levering, op tijd, goed verpakt.

M. Smits 21-07-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Extra toelichting
Telefoon in de avond besteld. De dag erna in de ochtend meteen bericht ontvangen daar ik de telefoon kon ophalen. Ging soepel en werd in de winkel goed geholpen. Deskundige assistentie bij het aanpassen en omzetten van de sim kaart. Goede prijs voor het toestel !

SvanderMolen 21-07-2014 Via de website gekocht

erg duidelijke website, alles was goed te vinden.

goede service.
ik had een kingston 32 gb geheugenkaart besteld en kreeg een samsung 32 gb geheugenkaart, maar die doet het ook.
mijn pakketje werd ook iets later geleverd dan aangegeven

Assortiment
groot assortiment en zeer lage prijzen. de producten zijn veel goedkoper dan andere websites.

Aanbeveling
groot assortiment, zeer lage prijzen en geen verzendkosten.

Extra toelichting
over het algemeen een zeer goede service, geen verzendkosten en een groot assortiment met zeer lage prijzen. het enige minpuntje vind ik dat het iets later werd geleverd en dat ik een andere geheugenkaart kreeg dan ik had besteld. verder vind ik Phonemarket.nl een top website!

Sooze 21-07-2014 Via de website gekocht

Assortiment is groot en goed te vinden op de site.

Besteld, volgende dag in huis.

Aanbeveling
Je krijgt na betaling meteen een factuur toegestuurd. Vervolgens houden ze je op de hoogte wanneer de bestelling geleverd wordt. Tweemaal al iets gekocht, tweemaal zeer tevreden!

Zie hierboven

arnhem75 21-07-2014 Via de website gekocht

heb niks slechts kunnen vinden

perfect

genoeg keuze

Aanbeveling
via keiskeurig bij deze site terecht gekomen en mijn advies luid mensen bestel daar je telefoons of dergelijke

Extra toelichting
een an al lof over deze site verder heb ik er niks aan toe te voegen en dat is alleen maar toppie

john en marloes 14-07-2014 Via de website gekocht

Goede website met goed te begrijpen bestelsysteem

snelle bezorging en communicatie vanuit Phonemarket

Goede service, snelle levering

maxdebruijn 13-07-2014 Via de website gekocht

Heel makkelijk geregeld.

In de afgesproken tijd geleverd

Redelijk ruim assortiment.

Alles goed geregeld

Extra toelichting
Alles heel makkelijk en goed te regelen

csstorm 12-07-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam Spaansepolder

Smartphone middels de duidelijke website uit gezocht (Samsung S4)
Daarna naar de winkel met wat vragen over het aan te schaffen apparaat.
Ondanks de winkel er wat verscholen bij ligt, dat mag het is tenslotte een web-winkel, heb ik beslist geen spijt daar geweest te zijn.

De ondersteuning bij aankoop was objectief en professioneel.
In welke webwinkel maak je mee dat je met je nieuwe Smart Phone bellend de deur uitgaat, inclusief de SIM uit de oude mobiel aangepast tot een mini sim en de contacten overgezet
naar mijn nieuwe aanwinst ,Kosteloos,
Voor mij een zeer POSITIEVE ervaring waar menig elektronische grootgrutter een puntje aan zou kunnen zuigen.
Ik kom hier zeker terug.

Assortiment
Het juiste assortiment de accessoires
tegen een billijke prijs.
Ik kwam hier van wege de scherpe prijs, maar de klant is de scherpe prijs al lang vergeten als de service tegenvalt.
Hoe belangrijk is de scherpe prijs ??

Geweldig advies, vertrouwen, service
en verstand van zaken.

Extra toelichting
Een tevreden klant. Kom zeker terug.

Ronny Gotink 08-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
prijs ok, service ok, snelle levering... erg tevreden, zal zeker nog winkel bezoeken

catak 08-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Je krijgt een snelle reactie via e-mail en ook een factuur. De bes telling was volgende dag binnen

rossouw 04-07-2014 Via de website gekocht

Het ging soepel en gemakkelijk

Alles naar wens uitgevoerd

Mooie assortiment

Aanbevolen!

Extra toelichting
Ik vond de winkel gewoon goed.

zwippet 04-07-2014 Via de website gekocht

Makkelijk een iPhone gevonden via kieskeurig.nl en gelijk kunnen bestellen.

Hoewel op kieskeurig wordt aangegeven dat via creditcard betaald kan worden maar uiteindelijk de optie nergens kunnen vinden. Dan maar via iDeal betaald.
Verder levering binnen 24 uur. Top

Assortiment
Vooral dat levering in 24 uur is is top. iPhone werd verder met een extra USB adapter geleverd aangezien het een UK telefoon ging. Verder prima.

Aanbeveling
Makkelijke en snelle levering zoals het hoort. Prima.

Extra toelichting
Snelle levering in 24uur. Vreemd dat niet met creditcard betaald kan worden terwijl dat wel op kieskeurig wordt aangegeven.