Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Slinger 20-09-2019

Na wat problemen i.v.m. storing bij de creditcardclub een nachtje gewacht. Volgende ochtend nog problemen en telefonisch contact opgenomen met Phonemarket waarbij het verloop direct werd nagetrokken. Ik bleek niet de enige te zijn. Later die ochtend weer geprobeerd en toen ging het vlekkeloos. 24 uur later werd m'n bestelling afgeleverd.

tree 20-09-2019

Overzichtelijke side ,goed en snel geholpen,lage prijs wat kan je nog meer verlangen.
Ga zo door

Hans 19-09-2019

Snel, goed en goede prijs-kwaliteit verhouding.
Korte vraag werd meteen en goed opgepakt door de klantenservice

Peter 19-09-2019

Ik heb voor PhoneMarket gekozen omdat deze de goedkoopste was, de site liep goed en ook de betaling zonder problemen.
De levering geschiede snel zoals beloofd.....prima.
Groet Peter

Edward 18-09-2019

Zeer overzichtelijke website en alle informatie dat je nodig hebt over het product met daarnaast nog zeer snelle verzending na afhandeling van je aankoop

Clerx 18-09-2019

Gemakkelijk te bestellen goede uitleg van het product en snelle levering.
Levering binnen 1 werkdag.

Rein 18-09-2019

De levering was als beloofd en het toestel was keurig verpakt. Zondags besteld en zoals was aangegeven werd het toestel op dindag bezorgd door pozt nl.

Xuanxuan keijzer 18-09-2019

Kan niet sneller, kan niet beter, kan niet vriendelijker, een echte aanrader.
Vriendelijke groet,

Mauro 14-09-2019

Heb airpods hier besteld op vrijdag, op zaterdag niet binnen gekregen en overal staat een andere levertijd

Eray 14-09-2019

Een product dat ik via Phonemarket.nl heb gekocht pas in 3 maanden ging kapot. Ik heb al enkele berichten ivm het probleem via e-mail en online chat gestuurd maar helemaal geen antwoord!
Eray 19-09-2019

Het ordernummer is 1174287. Bedankt.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 18-09-2019

Geachte klant,

Kunt u ons voorzien van een bestelnummer of een aankoopbewijs zodat wij dit met u kunnen oplossen?

Officiele reactie van Phonemarket.nl 20-09-2019

Geachte klant,
hartelijk dank voor uw antwoord!

Helaas kwam uw hoesje niet in aanmerking voor de garantie want er was sprake van fysieke schade.

Met vriendelijke groeten,

Team Phonemarket.nl

DE BRUYN Theo 11-09-2019

Het heeft misschien niet rechtstreeks met de winkel te maken.
Maar als men zegt dat het pakje gaat geleverd worden tussen14u en18u Men zit daar dan 4u op te wachten, want daar moet een handtekening gezet worden. Niet meer verwacht, gelukkig waren wij nog thuis, omstreeks 9u komt men dan toch met het pakje aandraven.
Dit is geen service. Meer dat men ook een mailadres heeft.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 18-09-2019

Geachte klant,

De levering van de toestellen gaat via PostNL als er wat fout gaat bij transport dan lijkt het toch voorzichsprekend dat u hen daar over aanspreekt. U zou eventueel een klacht kunnen indienen bij PostNL over de desbetreffende chauffeur in uw wijk. Echter heeft het weinig nut om daarover te klagen bij ons.

Wij hopen dat u toch nog van gedachte veranderd en uw review wijzigt want wij hebben ons best gedaan om uw bestelling op tijd en volledig te versturen zoals afgesproken!

Team Phonemarket.nl

Suus 11-09-2019

Ik zocht een specifiek toestel en de site via google gevonden.
Het bestellen en betalen ging makkelijk. Snelle levering.

Marieke H 11-09-2019

Makkelijk een bestelling gedaan. Duidelijk dat het om een veilige website ging! Direct een keurige mail met het veloop van de bestelling en daar heeft men zich ook aan gehouden. Prijs kwaliteit beter dan de bekende grote zaken. Zeker voor herhaling vatbaar.

De Vliegher Bosch Kelly 07-09-2019

Mijn man zijn gsm ging stuk en we zochten een andere maar wel 1 van goede kwaliteit en weer een samsung daar is hij altijd zeer tevreden van. Toch veel Budjet hebben we niet en zeker niet in het begin van het schooljaar met 2 kids in het middelbaar. Ik zocht heel het internet voor hem af op zoek naar de perfecte gsm en die vond ik ook bij phonemarket, ik kreeg heel veel info en veel duidelijkheid over betaling en levering. Echt super, mijn man is nu al de 2'de dag aan het genieten van zijn gsm en hem aan het leren kennen en is er zeer tevreden over wat mij ook superblij maakt. Bedankt phonemarket

Dave 07-09-2019

PhoneMarket houdt zich aan de afspraken. Gemakkelijk bestellen, goede terugkoppeling van de leverdatum en ook nog eens volgens afspraak geleverd. Kortom: alles wat ik van een webshop verwacht!

JustmeAnnelie 06-09-2019

Er was een ruime keuze aan gms’s. Een duidelijke uitleg over de kenmerken ...
Gemakkelijk om te bestellen, betalen en het toestel werd snel geleverd. De telefoon werd meteen in gebruik genomen en we zijn zeer tevreden.
Ik had prijzen vergeleken en hier was het net iets goedkoper dan op andere sites.

Thea 05-09-2019

Prima shop.site is goed opgezet.snelle levering.kon heel snel mijn keuze maken

B.Z. 05-09-2019

Snelle levering en accurate mailmeldingen over voortgang bestelling. Italiaanse gebruiksaanwijzingen zijn wél wat slordig voor Nederlandse bestelling

Betty 03-09-2019

Ik had de eerste mail over het hoofd gezien, kreeg naar mijn vraag hier over keurig een 2e mail. Telefoon inmiddels gekregen, geen 9 sterren omdat het doosje van de telefoon los in een doos was geknikkerd, geen extra bescherming of iets. Slechte zaak vindt ik dat daar bezorgers van diverse diensten vaak met pakjes lopen te gooien en de schermen van telefoons zijn kwetsbaar. Verdere sevices zijn oke.

Bientje73 02-09-2019

Gewoon goed in 1 woord. Belooft en komt ook nog alles na . zoals het belooft is. Iets wat je tegenwoordig zelden ziet. Geen ogen en haken en snel bezorgt zelfs in belgie . Fijn om dat mee te maken een goede webshop

Patrick 31-08-2019

Voor de tweede keer Samsung Galaxy Buds Zwart besteld. Ik kan hier maar 1 mening over hebben, super geregeld !! Gewoon bestellen, betalen, wachten op de datum of de dag volgens afspraak.
Gewoon duidelijk en Supergoed !! Ik kom hier zeker terug om te bestellen !!

piet 31-08-2019

Na aankoop earpods bleken deze een storing te geven bij gebruik radio. Klantenservice (reageert alleen per email) denkt aan defect en ik moet ze terugsturen voor onderzoek (portokosten 4,95). Na 2 weken krijg ik een reactie: geen defect gevonden, werken goed, na betaling van 4,95 kunt u ze terugkrijgen anders volgt vernietiging. Op het feit dat ik ze niet kan gebruiken voor radio wordt niet ingegaan. er wordt geen alternatief geboden, geen cadeaubon, geen terugname/ontbinding overeenkomst alleen betalen van extra porto of anders vernietiging earpods.
Kortom, zeer slechte service, geen klantvriendelijkheid dan wel inlevingsvermogen in klant. Bovendien is klantencontact langzaam en weinig betrokken.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 31-08-2019

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.

U gaf aan dat uw oordoppen het niet deden met uw radio. Bij aankomst van uw oordoppen hebben wij het een aantal dagen gecontroleerd. Uw oordoppen functioneerde naar behoren en er was niks mis mee. Dit hebben wij u duidelijk aangegeven.
Ook met gebruik van de radio functioneerde uw oordoppen naar behoren.
Dit betekent dat wij uw oordoppen niet kunnen omruilen maar moeten terugsturen naar u. Dit staat tevens duidelijk in onze voorwaarden vermeldt.

Waarom moeten wij eigenlijk met een alternatief komen als uw oortjes het doen?? Tevens geef ik als tip mee om uw toestel grondig te laten controleren. Onze Technische Dienst is tot de conclusie gekomen dat de oordoppen naar behoren functioneren en dat uw toestel wellicht het probleem is. Om dit probleem helemaal op te lossen, verzoeken wij u per direct een mail te sturen naar klantenservice@phonemarket.nl. Mijn collega's staan klaar om u verder te helpen.

Kevin Nijs

Jan Karmellk 30-08-2019

Op woensdag een Samsung tablet A 10 gekocht en betaald per Ideal. De andere dag geleverd zoals beloofd, door PostNL. Vooraf hieraan maar twee mails: een als bevestiging en de ander met track and trace gegevens. Simpel en doeltreffend.

Karoline van Tilborg 30-08-2019

Ja, ik beveel deze webwinkel aan omdat wij voor onze tweeling een betaalbare en goede telefoon zochten! Een snelle levering en onze kids SUPERBLIJ!!

Matt 29-08-2019

Schitterende service en snelle levering. Bij de concurrentie heb ik na een maand wachten mijn bestelling moeten annuleren. Bij de PhoneMarket één dag na de bestelling geleverd. Top!