Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Ilonka Foerster-Streefland 07-03-2022

Ik kocht een nieuwe telefoon met bijbehorend hoesje. Telefoon had een scherpe prijs en was snel in huis!
Telefoonhoesje is van goede kwaliteit.

Gerrit van Uden. 05-03-2022

Heb niet lang hoeven zoeken naar mijn aankoop. Ik vond mijn smartphone op de site van Phonemarket.nl en zag de aantrekkelijke
prijs.Maar wat mij over de streep trok, was de mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen. Dat is TOP!!!

anneke 01-03-2022

De site was duidelijk. De levering heel snel. Het tablet voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

Michael 26-02-2022

Prima en op tijd geleverd! Het enige nadeel was dat het pakketje buiten tegen de voordeur aan lag bij thuiskomst en niet bij de buren was afgeleverd.

Hans 17-02-2022

Goede overzichtelijke site. Duidelijke informatie over de producten en con urerende prijzen. Levering zoals beloofd.

Strem 15-02-2022

Heel blij met de service die ze verlenen! Al een tijdje opzoek naar die nieuwe Nintendo switch oled nergens in Nederland nog te krijgen behalve bij hun ik vond dit gek na contact met hun te hebben bleek het toch echt waar te zijn! Super vriendelijk via de app en bij hun de Nintendo switch oled besteld volgende dag al in huis! Blijer kon je me niet maken ik geef dit bedrijf een absolute 10! Vaak ga je eerder naar een bol.com of wat dan ook omdat dat voor de hand liggend is maar na de service hier kom ik hier zeker vaker terug!

tevreden klant 14-02-2022

superklantvriendelijk, goeie bereikbaarheid wat betreft de klantenservice, pakketje netjes verstuurt, en absoluut goedkope prijs voor het product van mijn keuze..

peter 14-02-2022

Snelle en correcte levering, prijs en kwaliteit zijn gewoon goed, prima tevreden.

Reyes 14-02-2022

Betrouwbaar, ook met de playstation 5 levering van me recente bestelling. Binnen 1 werkdag geleverd! Eerst veel getwijfeld maar toch het gokje gewaagd en toch mijn bestelde product binnen gehad!

José 11-02-2022

Na het doorgeven van mijn bestelling werd ik voortdurend op de hoogte gehouden. De aflevertijd was direct te volgen en het pakje werd tot op de minuut nauwkeurig bezorgd. Top service!!

Pd 10-02-2022

Ene dag besteld andere dag in huis.
Ik had zelf foutje gemaakt bij bestellen, is nantelefonsch contact gelijk hersteld.

jaap k 10-02-2022

samsung a52 besteld en binnen 24 uur geleverd, en goedkoop inclusief verzendkosten.
ze belde mij nog omdat het hoesje was uitverkocht ,kreeg ik een andere en nog een gratis gorillaglas erbij, super survice.

j.c 08-02-2022

Vrij snel pakje gekregen.
een gebruik vrindelijke website.

de juiste keuze voor iedereen.

Cvdk 08-02-2022

Zeer snelle levering, gunstig geprijsd. Kwam in een goede secure verpakking, ben zeer tevreden.

sandra 07-02-2022

Bestellen ging makkelijk en snel. Snelle levering van het produkt, keurig verpakt en precies wat besteld was. Erg teveden.

MvB 04-02-2022

Geweldig bedrijf/mensen GOOGLE CHROMECAST MET GOOGLE TV 4K WIT besteld dan proberen ze op allerlei manieren om de levertijd van 1 dag te hanteren.

TOP top,

Ties 04-02-2022

Me vrienden hebben hier al iets aangeschaft, en hebben mij hier ook aanbevolen. Wie niet waagt wie niet wint. En je raad het wel ik heb mijn vaste/favoriete Electronica-zaak gevonden. Ze houden zich aan hun woord dus het is ook echt Vandaag besteld Morgen in huis! Phonemarket jullie hebben een tevreden klant er bij !!!

Sam van Velzen 03-02-2022

Gisteren besteld vandaag in huis gekregen, wat n top service bij deze topbedrijf. Had voorheen al een PS5 aangeschaft was wel bang dat hun ook met een antwoord zouden komen zovan: Ja we hebben het nu niet op voorraad.

Maar in tegestelling is die OOK volgende dag geleverd!!!
De gene die twijfelen, NIET DOEN TOPBEDRIJF 👍🏻👍🏻

Corine 21-12-2021

Ik koos voor deze shop omdat ze de mobiele telefoon die ik wilde kopen op voorraad hadden en aanboden voor een redelijke prijs. Bestellen ging gemakkelijk en vlot. Via de mail meteen een bevestiging. Werd de volgende dag gebeld dat het hoesje dat ik erbij bestelde niet op voorraad was en er werd een alternatief aangeboden. Helemaal prima! Mijn bestellingen was de dag daarna al in huis. Ik ben tevreden.

Angela 02-12-2021

Super service ga daar vaker bestellen.
Houden je goed op de hoogte van de bestelling en levering

Marion 09-11-2021

Makkelijk bestelproces, snelle levering, mooie aanbieding en goed product en zorgvuldig verpakt

Sunny 07-11-2021

Een hele goede webcam voor een zeer mooie prijs. Fijne communicatie en snelle levering

Consumer 04-11-2021

Scherpe prijzen maar geven niet de service van Bol, Amazon of Coolblue bij een return omdat het toestel je niet bevalt. Gedoe. Ik kreeg niet hele aankoopbedrag terug. Volgende keer weer gewoon bij een van de grote aanbieders bestellen.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 06-11-2021

Onze collega van retourafdeling heeft geconstateerd dat u het product licht beschadigd heeft teruggestuurd! In uw bedenktijd moet u uiteraard de keuze maken of u deze wilt houden of niet.
Dit is immers niet netjes gebeurd en dat was de reden dat wij een waardevermindering hebben toegepast wat ook volgens de regel is.

Dit staat ook op Consumentenbond.nl:
U mag het product niet daadwerkelijk gebruiken (vooral niet beschadigen) als u nog niet weet of u het houdt. De verkoper mag een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan, dat zorgde voor de waardevermindering.
Heeft u nog vragen neem dan contact met ons op met 010-415-52-91 of mail ons naar klantenservice@phonemarket.nl.

Excuses voor het ongemak!

Team PhoneMarket.nl

Patricia 01-11-2021

Helder, duidelijke website, met ruime informatie van het product.
Eventueel ook met bijpassende accessoires.
Onmiddellijk een bevestiging van de bestelling.
Levertijd best wel snel.
Keurig verpakt.

Mike 29-10-2021

Phonemarket.nl heeft een snelle levering. Daarnaast bieden ze producten voor een scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden!