Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

jos 02-02-2021

Prettig geholpen bij een telefonische vraag en goede uitleg gekregen. Bijzonder snelle verzending. Kortom een aanrader!

Patrick 02-02-2021

een jaar geleden een step gekocht. Terug gestuurd omdat de batterij niet oplaadt. Ondertussen al tientallen mails gestuurd en gebeld: enkele keren een antwoord gekregen dat ze door corona vertraging hebben maar ondertussen al enkele maanden geen reactie meer.

B 30-01-2021

Levering op tijd ! Afspraken worden nagekomen ! Het is de 2e keer dat we hier besteld hebben en beide keren alles keurig verlopen ! Aanrader

Carla 29-01-2021

We hebben onze telefoon hier besteld, omdat de winkel al een goede naam had. We zijn zeer tevreden. Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling met track en trace. En de levering verliep netjes en op tijd. Telefoon was goed verpakt.

Raphaelle 27-01-2021

Bestelling netjes en snel de volgende dag in huis, goed verpakt en veilig afgeleverd met controle. Tevreden mee!

Wim van look 27-01-2021

Ik heb op 11-01-2021 een Samsung Galaxy S10 gekocht Kwam de volgende dag ook aan
Bij het uitpakken vast gesteld dat de adapter het niet deed
Een email gestuurd naar PhoneMarket.nl
Ik heb vandaag een nieuwe adapter ontvangen
Bij deze wil ik Phone Market bedanken voor de goede serves

Arend 26-01-2021

iphone 12 mini besteld, eerst met de klantenservice gebeld voordat ik het hele bedrag over zou maken. Werd prima te woord gestaan en gaf een vertrouwd gevoel.
levering ook zeer snel.

Elleke Tammes 26-01-2021

Gelijk antwoord en de volgende dag al bezorgd.
Vond dit heel fijn, ze doen wat ze beloven!
Er is ook een hele ruime keuze en alles wordt in de webshop duidelijk uitgelegd.
Ben niet zo'n ervaren online shopper, maar die ze aankoop geeft mij het vertrouwen het vaker te proberen.

Sander 26-01-2021

Phonemarket had / heeft al goede recensies op het web, waarom dan nog verder zoeken. Van bestelling tot aflevering keurig netjes op de hoogte gehouden van de status van bestelling. Ondanks de drukte, keurig netjes op tijd afgeleverd. Helemaal top en aan te bevelen!!

Adri 24-01-2021

Website is duidelijk, goed omschrijvingen van de producten. Geleverd wat werd beloofd zonder gedoe. Prima dus!

Tietsje 22-01-2021

Alles was duidelijk, zoals vermeld stond zo gefaan. Perfect.
De levering was keurig aangegeven en ook op tijd geleverd.
Het kan niet beter.

Kees 22-01-2021

PhoneMarket.nl gevonden via Kieskeurig Het product was daar het goedkoopste en het snels te leveren
De ene dag om 17.00 uur besteld en de andere dag om 11.00 uur in huis.
Dus prima service en een goed product.

Iwona Rojkiewicz 21-01-2021

I am very happy my Roborock H6 came 1 day after I ordered it. And I love it !

Peter 21-01-2021

Apple Earpods gekocht bij Phonemarket. Ik was niet helemaal tevreden over de kwaliteit, na contact met de klantenservice mocht ik ze terugsturen en heb ik uiteindelijk mijn geld terug ontvangen (inclusief kosten voor terug sturen).

Agnes Karel/Kramer 20-01-2021

Ik heb kort geleden een Samsung S10 gekocht bij Phonemarket.nl en de prijs was ook veel goedkoper dan bij andere webshops. De service is ten top👍👍
Je wordt overal goed op de hoogte gehouden wanneer ze het klaar maken en wanneer ze het verzenden en je krijgt een track en trace code zodat je precies weet waar het pakketje zich op dat moment bevindt. en 2 dagen later heb je het ook gelijk binnen. Heel netjes verpakt en tip top alles in orde. Voor mij de volgende keer weer bij de Phone Market.

D. 20-01-2021

Een hele snelle levering van mijn nieuwe telefoon, top prijs en ook nog eens de beste telefoon die ik ooit heb gehad!
Super webshop en zeker weten een aanrader!

Vat 17-01-2021

Website duidelijk qua gebruik en voorwaarden.
Product werd in goede kwaliteit geleverd binnen 48u.

Annie 17-01-2021

Het is allemaal goed en duidelijk op de site om een keuze te maken en te vinden. De levering is snel en correct. Is al mijn tweede telefoon die ik bij Phonemarket heb gevonden. Ben zeer tevreden.

Sjoukje 15-01-2021

Makkelijk bestellen, erg lage prijs en had de telefoon (Samsung note 9) de volgende dag al in huis. Alles goed binnen gekomen. Doos erg netjes, alles er bij in en verzegeld. Telefoon doet het goed. Erg blij mee

Johan 15-01-2021

Het was de goedkoopste en de snelste levering die ik ooit heb meegemaakt.
Het prijsverschil met andere winkels liep op tot 100Eur.

Ruud 14-01-2021

Goede overzichtelijke website, zeer correcte afhandeling, snelle reactie, snelle levering,kortom ik ben zeer tevreden.

Math Haagen 14-01-2021

De telefoon van mijn keuze werd tegen een zeer aantrekkelijke prijs aangeboden. De online bestelling was een fluitje van een cent. Mijn telefoon werd netjes verpakt en keurig op tijd geleverd. Mijn telefonische vraag over de eveneens bestelde screenprotector werd op vriendelijke wijze beantwoord. Alle lof voor Phone market.nl !

Johnsfda35 11-01-2021

Goede service en qua prijs de goedkoopste. Wat wil je nog meer. Snelle levering dus helemaal top.

CB 11-01-2021

Ik was net na zessen met betalen en heb via de mail contact gezocht om te vragen of de telefoon toch die dag nog mee kon met de post. Er volgde direct een mail terug en de dag erna had ik mijn telefoon!! De telefoon is ook naar verwachting. Fijn apparaat.
Heel blij mee!

Sharon 09-01-2021

Ik had voor deze shop gekozen omdat in vergelijking met alle sites het hier het goekoopste was. Meteen mijn aankoop gedaan en zeker geen spijt gehad! Ondanks alle drukte met het bezorgen van de pakketjes nu toch op de afgesproken datum geleverd. Top service!!