Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 300 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

René 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling

We hebben de samsung gear s3 watch besteld en deze is binnen de gestelde tijd bezorgt. Geen haperingen, storingen en dergelijke. Onze dochter is er erg blij mee. Omdat de prijs 60 euro afweek van bijvoorbeeld samsung zelf en andere winkels hebben voor alle zekerheid nog even gebeld. Vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg en 2 jaar garantie. Al met al een prima zaak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boris 19-10-2017 Via de website gekocht

Goed opgelost

Alles is goed opgelost na paar miscommunicatie met klanten service. Gebeld persoonlijk door leidengeve van afdeling en excuses aangeboden, tegerlijke tijd ook goede oplossing gevonden en tegemoetkoming paketjse met accessoires gestuurd. Dat is top .

--- 2017-10-10 ---
Webshop goed. Goede prijslijst. Echter service en kwaliteit op het dipste punt. Zaterdag bestelen betaald. Geen Tracking nummer niets. Vanaf Mandag mailen en bellen levert alleen maar ruzie i.p.v klant helpen en goed maken. Fout ligt niet op hun ,maar op mijn omdaat ik begrijp niet goed en zuur alleen. Zo behandelen hun hun klanten. Nu is dinsdag heb ik pakketje steeds niet kunnen ontvangen. Zo te zien donderdag kan ik net zelf ophalen van een ophaalpunt. Dus bijna week in plaats van dag of twee..... En eventueel tegemoetkoming of dergelijke, op eerste instantie is ingepland, maar omdaat ik blijf zure (woorden van klantenservice ) ,krijgt ik deze niet 😑. Hèhè

Stolker 16-10-2017 Via de website gekocht

Verrast!

We hebben een telefoon besteld voor onze zoon, in de hoop dat deze inderdaad binnen 24 uur aanwezig zou zijn, net op tijd voor de vakantie. Ik heb mijn zoon die zaterdag voorbereid op een teleurstelling: er kwam geen bericht dat het pakje was verzonden. Groot was dan ook de verrassing dat desondanks die middag de telefoon werd bezorgd!

KJ 16-10-2017 Via de website gekocht

Goeie prijs

Snel de gewenste telefoon gevonden voor een prima prijs. Ook een geschikte cover gevonden die ik later ook voor mezelf heb besteld.
Alleen binnen 24 uur thuis ging niet op. Werd 2 dagen later. Maar dat kan ook aan de vervoerder liggen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harwig 15-10-2017 Via de website gekocht

Prettige,toegankelijke webshop

IK was op zoek naar een smartphone en kwam via google snel terecht bij Phonemarket als de webshop met de voordeligste aanbieding.
Ik kon snel mijn keuze maken en was aangenaam verrast door het gemak waarmee ik mijn product kon vinden. In een telefonisch contact werd ik correct te woord gestaan kreeg ik snel de gevraagde info.
Later kon ik via track en trace de afhandeling prima volgen en ontving ik mijn product conform de info in goede staat.
Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wendy DT 15-10-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd!

Ik heb bij phonemarket.nl een Samsung gear s3 frontier gekocht voor een zeer nette prijs. (Goedkoopste in Nederland) En had hem de volgende dag al in huis! Super blij.....helemaal top!😊

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johanna 11-10-2017 Via de website gekocht

Zorgvuldige service

Op een vergelijkingssite kwam de iPhone SE van PhoneMarket met een mooie prijs uit de bus. Na bestelling werd het pakket, zoals aangegeven, een dag later bezorgd. De Track & Trace gaf een ander tijdstip aan. Omdat PhoneMarket dit probleem kent en hierover in gesprek is met de bezorgservice, ben ik een paar dagen later gebeld met de vraag of alles naar wens geleverd is. Daar kon ik volmondig 'ja' op antwoorden. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Lenie 08-10-2017 Via de website gekocht

goede afhandeling

Ik heb de Motorola (lenovo) Moto G5 gekocht, werd netjes de dag erna bezorgd. Het bleek een mindere versie te zijn, wat op site niet direct duidelijk was. Ik heb de telefoon retour gestuurd en had binnen 14 dagen mijn geld terug. Netjes! Dus een leerpunt is wel, goed doorlezen eer ik bestel.

Hans 08-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering en lage prijzen. Bezorging de volgende dag en een paar uur later gebeld of alles naar het zin was. Alleen geen track en tracé ontvangen.

Jamie 07-10-2017 Via de website gekocht

Prima service/bezorging!

Mooie smartphone en model! Ik ben er dik tevreden mee en gebruiksvriendelijk. Levering 1 werkdag en netjes afgeleverd.

Joris 07-10-2017 Via de website gekocht

Onprofessioneel bedrijf komt afspraken niet na

Dinsdag een S8 besteld die binnen 24 uur geleverd zou worden. Woensdag kreeg ik netjes een mailtje dat de telefoon niet bezorgd wordt maar wel morgen. Donderdag helemaal niks, dus ikbel ze op en krijg te horen dat ze toch hadden gezegd dat ze niet konden leveren... Lekker klant vriendelijk! Maar vrijdag zal er worden geleverd. Vrijdag helemaal niks dus ik bel ze op, zelfde verhaal, ze zeiden toch dat het niet op voorraad was dus.... Maar zaterdag zal er zeker worden geleverd... Vandaag is het zaterdag en ik heb nog geen track&trace ontvangen dus er zal weer niet worden geleverd!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

anja brand 03-10-2017 In de winkel gekocht
Hoogstraat Rotterdam

uitstekende service

goede en vriendelijke service, scherpe aanbiedingen" waar ze je op attent maken" en ook prima aftersalesservice een aanrader!

Eric 02-10-2017 Via de website gekocht

Keurige en snelle service

Ik heb een Huawei P10 Lite voor mijn zoon gekocht. Ik kreeg deze snel geleverd tegen een scherpe prijs. ik ben dik tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chan 02-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering, aanrader

Via kieskeurig op de overzichtelijke site terecht gekomen van Phonemarket aangezien zij de beste aanbieder zijn met de laagste prijs voor mijn nieuw aangeschafte P10 lite.
Vrijdag besteld en zaterdag geleverd in een goede verpakking, echter geen track & trace mail ontvangen, maar de levering was supersnel.
Er werd na de levering zelfs nog op zondag telefonisch geïnformeerd of het goed is aangekomen. Super service ben zeer tevreden! Echte aanrader

Ronny 30-09-2017 Via de website gekocht

alles perfect in orde bij Phonemarket.nl

goedkoop, snelle gratis levering, duidelijke overzichtelijke site, alles met alles zou ik hier mijn volgende aankoop weer doen.

bert van w. 30-09-2017 Via de website gekocht

prima service, snel geleverd

deze shop gevonden via kieskeurig. prima prijs en snelle levering. telefoon is goed aangekomen en werkt uitstekend.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jennefer 29-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle en goede levering gister besteld en vandaag alles netjes afgeleverd zou het bedrijf zeker aanraden

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sylwia Paffen 29-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Toen we de bestelde telefoon binnen kregen, zat er niet de papieren versie van de factuur bij. Ik had alleen een factuur per email ontvangen. Vervolgens heb ik hier over gebeld en Phonemarket bevestigde me dat dit wel de bedoeling was en dat dus hun fout was. Aangezien ik geen printer heb, en emails wel eens kwijtraken, vroeg ik of ze de papieren factuur met de post konden nasturen. Ondanks dat het hun fout was, deden ze dat niet en moest ik maar de digitale versie gebruiken en zelf alles oplossen. Conclusie: Phonemarket maakt een fout, maar wil dat niet zelf herstellen. Zeer slechte service.

Jos 28-09-2017 Via de website gekocht

Een goede website en goede service

Via de website een nieuwe telefoon besteld een hele snelle levering alleen geen track en tracebevestiging ontvangen toestel was goed verpakt na de levering is er nog gebeld of alles naar wens was een aanrader om bij de winkel te kopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Lieke 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle levering, telefoon was goed verpakt. Helaas geen track & trace zoals beloofd, maar dit zouden ze oplossen. Ik werd na de levering zelfs nog opgebeld met de vraag of ik tevreden was. Super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ferdinand 27-09-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Groot assortiment, goede prijzen en snelle bezorging dus zeker voor herhaling vatbaar, ik kreeg alleen geen track en trace nummer wat wel jammer was maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 27-09-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Gekozen vanwege de snelle levering en de goede waardering van andere klanten.
Na bezorging belden ze nog op om te vragen of alles in order was.
Dat is nou service met een grote S

Joke 26-09-2017 Via de website gekocht

levering

Snelle levering en goed verpakt.
Prima website en vriendelijke telefonisch contact. Zelfs nog na de levering de vraag of alles in orde was.

Willem 25-09-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs en snelle levering

Gekozen voor deze shop vanwege de lage prijs van een Huawei P10 Lite. De levering was, volgens afspraak, de volgende dag. Geen 10 omdat ik geen Track en Trace code kreeg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Claudia 25-09-2017 Via de website gekocht

snel en super service

Snelle levering en een prima service. Er wordt zelfs nog geïnformeerd of alles goed aangekomen is. Scherpe prijs. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel 25-09-2017 Via de website gekocht

Kleine speler, goede prijs en levertijd.

Toen ik op zoek was naar een nieuwe telefoon kwam ik deze aanbieder tegen met de laagste prijs voor een iPhone.

Door de onbekendheid met de aanbieder twijfelde ik eerst of ik hier wel wilde bestellen.

De twijfel werd bij mij weggenomen door positieve reviews.

Na de bestelling werd hei toestel snel verzonden en was te volgen met track & trace code.

Overigens kun je je bestelling ook in de fysieke winkel in Rotterdam centrum ophalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maria C. 25-09-2017 Via de website gekocht

waardeloze service

Ik zocht de Moto G5 met 3GB intern geheugen voor een leuke prijs. Die vond ik op de website van PhoneMarket. Ik wist dat er ook een versie was met 2GB intern geheugen, maar bij de specificaties op de site stond dat deze 3GB had. Dus ik bestelde hem. De volgende dag werd hij bezorgd. Op de doos stond niet hoeveel intern geheugen het apparaat had (achteraf gezien eigenlijk heel vreemd als er twee versies zijn) maar ik besloot op de informatie op de website te vertrouwen en nam de telefoon in gebruik. Toen kwam ik erachter dat het toch de 2GB versie was. Ik ging meteen chatten, maar er werd mij gevraagd een mail te sturen. Deze werd niet binnen twee werkdagen beantwoord, zoals beloofd, en ook niet na drie. Pas toen ik nog een mail stuurde met veel hoofdletters en uitroeptekens in de titel kreeg ik meteen antwoord. Heel kort: ik mocht hem houden of terugsturen. Er werden geen namen gebruikt ("geachte klant"... "met vriendelijke groet, PhoneMarket") geen excuses of wat dan ook, heel onpersoonlijk. Omdat ik hem al in gebruik had genomen, hoopte ik op enige tegemoetkoming. Omdat ik nu immers een goedkoper toestel had gekregen. Na enig heen en weet mailen werd mij als tegemoetkoming een accessoires - pakket aangeboden. Dat was op 5 juli. Nooit meer wat gehoord of ontvangen.
Mijn conclusie over deze winkel is, dat het waarschijnlijk een goede winkel is als je meteen het goede product krijgt. Maar de klantenservice, daar heb je niks aan, dus het is wel een risico. Ik zal bij deze winkel niet meer kopen.

Claudia 22-09-2017 Via de website gekocht

Annelies Oostra 22-09-2017 Via de website gekocht

Erg slechte service.

Huawei p9 besteld met bijbehorende glass screensaver. Deze combinatie werd als bundel aangeprezen.
Gelijk na levering screensaver op mobiel geïnstalleerd. Deze was echter veel te groot. Contact opgenomen met phonemarket. Krijg geen nieuwe of geld terug, omdat ik hem al geïnstalleerd had. Ik had eerst moeten controleren of het wel de juiste screensaver was. Dat op de buitenkant voor Huawei p9 stond, was dus geen garantie voor een juiste maat. Zij leggen de fout bij mij. Te gek voor woorden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Plien 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goed en betrouwbaar. Ook klantenservice heel vriendelijk en alert. Ik eerd heel accuraat geholpen toen ik vragen mbt de bestelling

monique de bes 21-09-2017 Via de website gekocht

super service

samsung galaxy J7 2017 gekocht. Scherpe prijs. Levering binnen twee dagen.
Alles netjes en compleet.

Pluspunten
Afleverservice
Klantenservice
Betaalmogelijkheden
Gebruiksvriendelijkheid site

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Toine Eijkman 20-09-2017 Via de website gekocht

Goed service

Mijn bestelling werd snel bezorgt en alles zat in de doos, de bestelling zelf was simpel om te doen dus voor iedereen te doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 20-09-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijke service

Bij het zoeken van een nieuwe iPhone kwam ik op de site van PhoneMarket.nl. Ik heb diverse sites geraadpleegd, maar ik vond de site van PhoneMarket.nl duidelijk, praktisch ingericht en overzichtelijk. Bij het intypen van mijn te kopen product,vond ik al snel wat ik zocht. Verder is de prijs ten op zichten van de diverse aanbieders ook het gunstigste bij Phone Market.nl. Dit heeft mij doen besluiten om de iPhone bij PhoneMarket te kopen en het betalen ging ook heel praktisch. Er worden diverse mogelijkheden geboden om je product aan te schaffen. En dan nog even de nodige adresgegevens te vullen en dan is het bestel proces doorlopen. Je krijgt dan binnen enkele minuten de offerte en de volgende dag heb je je product in huis. Product is keurig verpakt en voldoet volledig aan mijn verwachtingen! Dikke duim voor PhoneMarket!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erwin 20-09-2017 Via de website gekocht

Defecte telefoon alsnog goed opgelost

Hoewel de telefoon defect geleverd werd is het later alsnog goed opgepakt.
Toen bleek dat er een fout gemaakt werd aan hun kant werd het goed opgelost en kreeg ik een nieuw toestel.

René 19-09-2017 Via de website gekocht

Fijne site

Telefoon Samsung S7 besteld, keurig een bevestigingsmail ontvangen met het verdere verloop hierin. Echter de track&trace mail niet ontvangen. Na telefonisch contact werd mij verteld dat er een probleem mee was, maar de telefoon zou donderdagmiddag geleverd worden. Dit klopte ook. Op vrijdag werd ik gebeld of alles in orde was. Prima service toch!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

R. Kroon 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Telefoon besteld. Op maandag na 20.00u. Ik kreeg een bevestiging. Daarna zou ik een bevestiging moeten krijgen met een track en trace nummer. Deze heb ik nooit gehad. echter wel op woensdag de bestelde telefoon. Op donderdag werd ik na gebeld of de telefoon geleverd was. dit kon ik bevestigen. Er bleek iets te zijn mis gegaan. Wat mij betreft een prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ivens54 18-09-2017 Via de website gekocht

Aanrader!!

Phonemarket.nl levert na betaling de bestelde telefoon (Samsung S7) snel en professioneel af.
Doen wat ze beloven!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hanneke 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Desgevraagd goede informatie gekregen. De website is praktisch. Correcte en snelle levering van zowel de iphone als ipad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima service conform afspraak

Gekozen voor online bestelling bij Phonemarket gezien de prima prijs en goede reviews. Duidelijke website, makkelijke keuze, goede informatie of product op voorraad is en wanneer het geleverd wordt. En juiste product in goede verpakking op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rogier 18-09-2017 Via de website gekocht

Snel, simpel en doeltreffend!

Voor een duidelijke website met goede voorwaarden en een snelle levering, ga je naar PhoneMarket.nl . Het assortiment is overzichtelijk aangeboden en tegen scherpe prijs.

Robbie 17-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle en goede service. Na de bestelling kreeg ik nog een telefoontje of alles naar behoren was. Prima service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Suzanne 16-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Voor de aanschaf van een nieuwe mobiele telefoon ben ik terecht gekomen bij Phonemarket, de mobiel was scherp geprijsd. De website is gebruiksvriendelijk. Na de bestelling direct de bevestigingsmail ontvangen en vrij snel daarna de track and track code. De mobiel heb ik opgehaald bij een post.nl punt en was goed verpakt. Volgende dag ben ik gebeld of ik tevreden was, goede service!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

GijsGerrits 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en zorgvuldige levering

Overzichtelijke site, duidelijke bestelinformatie, zeer goede prijs van de mobiele telefoon en een supersnelle levering. Telefoon was goed verpakt.

Klaas 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

De telefoon was scherp geprijsd. Daarnaast goede, heldere communicatie over levering. Goede aftersales.

Gerhard Heuver 13-09-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geregeld!

De keuze is zeer uitgebreid en de prijsstelling van "PhoneMarket" is heel scherp. Mooie bijkomstigheid is dat de levering vlot en goed wordt geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Esmee 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering. Had kwart voor 7 mijn telefoon besteld en de volgende dag al in huis. Kreeg duidelijke mails met de informatie van mijn bestelling en kon mijn bestelling volgen met een track en trace nummer van post NL

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemiek 13-09-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel bestellen. Goede service!

Duidelijke site, eenvoudig om de bestelling te plaatsen (hoeft je niet eerst te registreren) en produkt werd binnen 24 uur geleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Fred 12-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Door het zoeken op internet naar een goede leverancier, het lezen van klantreacties, en het bekijken van de betaalpagina heb ik de keus gemaakt voor phoneMarket. Het is duidelijk en voor iedereen goed te begrijpen. Ook het leveren van een product gaat super snel. Ik had een mobiel besteld om 16.00 uur volgende morgen om 10,00 uur in huis. Sneller dan de track en treche vermelde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk 12-09-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs en snelle levering

Eenvoudig te bestellen voor een lage prijs. Een dag na de bestelling geleverd. Een dag na de bezorging door Phonemarket gebeld of alles in orde was.

Wendy 11-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en afspraken nagekomen

Website was gebruiksvriendelijk. Na doen bestelling direct bevestigingsmail ontvangen. Mail met track en trace code niet ontvangen op genoemde tijdstip. Volgende ochtend gebeld en uitleg gekregen dat er storing was met mails met track en trace code en direct werd mij verteld wanneer ik mijn bestelling zou ontvangen. Dag na levering nog gebeld of alles naar tevredenheid was en of bestelling bezorgd was. Netjes!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -