Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 361 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.3

GJ 12-12-2017 Via de website gekocht

Prima prijs en snelle levering

Een nieuwe telefoon gekocht en voor een scherpe prijs.
De volgende dag al in huis. De levering was online te volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

H.Liebeek 11-12-2017 Via de website gekocht

telefonische behandeling, na 15 minuten abrupt afgebroken

een knullige levering van een smartphone zonder Nederlandse gebruiks-aanwijzing . Na nog geen twee maanden valt het toestel helemaal uit en zo niet meer te gebruiken, Bellen om te weten te komen hoe te handelen binnen de garantie,. Koste mij 15 minuten om daarna plots afgebroken te worden. Om prijstechn. redenen en beoordeling van de Consumenten bond hier besteld op 19/10 en opm20/ 10 ontvangen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Phonemarket.nl 12-12-2017

Geachte klant,

Allereerst hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Onze toestellen zijn afkomstig uit Europa, waardoor wij de Nederlandse handleidingen op onze site aanbieden.

Daarbij bieden wij 2 jaar fabrieksgarantie op de toestellen en valt een defect aan te melden voor garantie, zodat het probleem voor u verholpen wordt.

Telefonisch was het gister erg druk, waardoor de wachttijd wat langer was dan normaal, excuses daarvoor. U had ons daarentegen ook kunnen e-mailen, maar wij ontvingen echter niks van u.

Mocht u alsnog met ons samen tot een oplossing willen komen, dan kunt u ons mailen naar info@phonemarket.nl.

Team PhoneMarket.nl

HT Stienissen 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Overzichtelijke website, super snelle levering en bestelling nog op de zelfde dag geleverd. Bestelling goed verpakt. Gewoon klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Teun 11-12-2017 Via de website gekocht

prima service

Na wat vertraging door het slechte weer op vrijdag toch zaterdag avond de telefoon ontvangen prima op de hoogte gehouden wanneer het zou arriveren.
prima en uitgebreide website super blij met de aankoop

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 10-12-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

De informatie op de site was uitgebreid en volledig. De levering was uitstekend, voor 12.30 uur besteld is dezelfde dag nog geleverd. Zwer tevreden met de teleloon

Miranda 09-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Eerst gebeld voor info over de telefoon. Goed te woord gestaan en antwoord gehad op alle vragen. Daarna de telefoon online besteld en netjes de volgende dag geleverd. Heel goed te volgen via een zeer accurate track and trace code.

Lejeune 08-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en juiste levering

Op zaterdagmiddag besteld. De belofte was dat ik uiterlijk zondagavond een trackermelding zou krijgen, maar dat werd maandag. En ook werd maandag om 18:30 uur zoals gedurende dag gemeld netjes mijn pakketje bezorgd! Snel dus. En ook precies hetgeen ik besteld had.

Klant, Lochem 08-12-2017 Via de website gekocht

Klacht toch goed opgelost

Na een vervelende klacht (doordat ik afwezig was bij het bezorgen van mijn telefoon moest ik de bezorgkosten opnieuw betalen) heeft de klantenservice contact met mij opgenomen en mijn klacht toch nog netjes opgelost. Ik hoef niet meer te betalen en krijg mijn mobiel netjes thuisbezorgd. Ook wordt daarbij gedacht aan een klein presentje als goedmakertje. Dat vind ik erg netjes en daarom ben ik uiteindelijk toch tevreden met mijn aankoop en de service.

Denny 08-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte Service en Houden zich niet aan de afspraak

Ik heb voor deze Web shop gekozen omdat deze ook een fysieke winkel in Rotterdam heeft en de prijs goed leek te zijn.
Achteraf gezien raad ik iedereen af om voor deze web shop dan wel winkel te kiezen want bij een reclamatie of garantie geval geven zij niet thuis en houden zich niet aan de gemaakte afspraken, sterker nog zij reageren helemaal niet meer op de verzonden E mails. Heb vooraf besproken dat de bestelde telefoon zou uitgevoerd worden naar het buitenland (buiten de EU) en heb dit laten noteren op de factuur, eenmaal de telefoon uitgevoerd en laten afstempelen door de douane zeggen zij dat ze geen BTW teruggave doen terwijl elk zichzelf respecterend bedrijf dit gewoon doet en dit ook 100 % legaal is. Het kost hun totaal geen geld want zij hoeven de BTW niet af te dragen bij een gestempelde factuur bij uitvoer. Op de website staat dat ze 100 % klantvriendelijk willen zijn, nou daar heb ik niets van gemerkt, nogmaals bij discussie of verzoek geven ze gewoon niet thuis en dat zal bij garantie en schade claims niet veel beter zijn.
Je kunt beter een paar Euro meer betalen dan bij deze klantonvriendelijke zich niet aan de afspraak houdende zaak of web shop te kopen.

Ineke 07-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Aanvankelijk gingen er enkele dingen mis, het betalen was mislukt maar wel afgeschreven, de track en trace link duurde ook even maar alles is prima opgelost en ik ben erg blij met mijn Iphone 8 plus. Bij deze webshop was hij toch een paar tientjes goedkoper

Pieter 07-12-2017 Via de website gekocht

zondagbesteld en maandag in huis

zondag besteld en maandag in huis en dat op 4 dec. Top.Pakket was goed te volgen en was ook compleet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dahley Rijkse 06-12-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service!

Een handige goede site, met de voordeligste prijzen. Ik raad het iedereen aan om hier te bestellen.

Lennard 06-12-2017 Via de website gekocht

Vreselijke klantenservice, vreselijke winkel

Klantenservice is waardeloos. Ik heb een Samsung telefoonoplader gekocht en na 8 maanden stopt de oplader ermee. Het bedrijf zegt maar 6 maanden garantie te geven, wat uiteraard van de zotte is. Een oplader moet veel langer mee kunnen gaan dan 6 maanden. Ze negeren elke verdere email. Koop hier vooral niets!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Phonemarket.nl 06-12-2017

Beste Lennard,

Hartelijk dank voor uw shopreview, zoals u het zelf al aangeeft is uw garantie tijd voor het product verlopen. U heeft zover bekend ook geen aanvullende verzekering aangeschaft voor het product. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben vernemen wij graag per mail van u.

Team Phonemarket

Marc 05-12-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, goede prijs

Goed assortiment en goede prijs. In dit geval was Phonemarket de goedkoopste. Goed op de hoogte gehouden van de leverstatus.

Hetty 04-12-2017 Via de website gekocht

De voordeligste!

Ik wist al een half jaar welke gsm ik wilde en PhoneMarket was de voordeligste. Lekker snel in huis. Toen het pakketje afgeleverd werd door UPS was ik niet thuis en zou ik het zelf op moeten halen. Tot mijn verbazing kwam UPS nogmaals langs omdat de chauffeur in de buurt was. Wat een service, wat een aardige jongeman! Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. Goede keuze van PhoneMarket om voor UPS te kiezen als bezorgdienst!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klant, Lochem 01-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Assortiment en prijzen zijn heel goed, maar de service is blijven hangen in de 20e eeuw. Je kan niet aangeven wanneer een pakketje wordt bezorgd en er wordt maar van je verwacht dat je vrij neemt en thuis blijft voor je pakketje. Als je dan vriendelijk aangeeft dat je er niet bent, wordt daar niks mee gedaan omdat de bezorger toch al die route rijdt en daar niet van af kan wijken. Wat is dat voor rare bureaucratie? Je bent niet thuis, maar de route zegt ga er langs dus gaat de bezorger langs. Aangezien ik niet thuis ben gaat de bestelling retour en moet ik opnieuw bezorgkosten betalen om mijn betaalde (!) pakket alsnog te krijgen. Diefstal!

Goede bezorgservice in 2017 betekent dat je zelf kan aangeven wanneer je thuis bent, het pakketje wordt afgeleverd bij een postkantoor zodat je het zelf op kan halen of dat je een pakketje bij een zelfservicepunt kan ophalen. Dat kan bij dit bedrijf ook wel, maar alleen in Rotterdam. Dat is voor de rest van Nederland natuurlijk geen doen... Doe hier wat aan!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 01-12-2017

Beste Lochem,

Hartelijk dank voor het schrijven van een shopreview. Het is nooit onze bedoeling om een klant ongemakkelijk te maken. In uw geval heeft de koerier diverse pogingen gedaan om het pakketje af te leveren maar helaas zonder succes. De pakketten die wij versturen worden allemaal aangetekend en verzekerd opgestuurd. Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk een bestelling van paar honderd euro af te leveren bij de buren.

Mocht u verder nog vragen hebben vernemen wij graag van u per mail. Dit kunt u doen naar info@phonemarket.nl

TeamPhonemarket

Jor 30-11-2017 Via de website gekocht

Heel snelle en goede bezorging

Na 3 weken twijfelen welke telefoon ik wilde bestelde ik 's middags rond twaalf uur een telefoon. Een paar uur later werd het pakketje al thuis bezorgd!! Supersnel!

Lana Wiereijn 30-11-2017 Via de website gekocht

Netjes op tijd geleverd

Dit was de goedkoopste Nederlandse aanbieder van de telefoon die we wilden. Bestelling op vrijdagavond geplaatst. Op maandag bezorgd door fijne bezorgdienst die de bezorgtijd in een tijdvak van een halfuur aangaf. Alles in het pakketje aanwezig en correct.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Agnes 29-11-2017 Via de website gekocht

Geen terugbetaling ontvangen !

Ik heb mijn besteling enkele dagen te laat ontvangen, dan ik lees dat dit was niet het originele telefoon van Nederlandse market, mischien de replica. Dus ik heb de product tegug opsturd. Maand geleden ik heb de rtourenen bevestiging ontvangt met de informatie de aankoop bedrag wordt zo snl zo mogelijk versturen. Negen dagen geleden ik ontvangt nog geen geld. Phonemarket informeert mij dan de terugbetaling is inmiddels terugverzonden. Tot nu geen geld op de rekening (269€).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 30-11-2017

Beste Agnes,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het ontzettend jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. U heeft inderdaad recent een toestel bij ons aangeschaft maar dit betreft absoluut geen replica zoals u dat beweert!? U bent akkoord gegaan met de overeengekomen telefoon en deze achteraf besloten niet meer te willen. We hebben u de mogelijkheid geboden de telefoon terug te sturen en het aankoopbedrag terug te claimen. U heeft deze mogelijkheid gebruikt. De telefoon is door u retour gestuurd en wij hebben ook zoals afgesproken het aankoopbedrag netjes terug gestort op uw rekening. Hierover hebben wij u ook per mail voorzien van een betalingsbewijs.

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben vernemen wij dat graag van u per mail. U kunt ons bereiken op info@phonemarket.nl

TeamPhonemarket

John 28-11-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Zoals de regels over de bestelling en de levering beschreven staat, zo is het ook. Snelle, goede en duidelijke communicatie. Als ik in de toekomst nog wat nodig heb dat bij phonemarket te koop is zal ik zeker bij hun kopen.

Milly 28-11-2017 Via de website gekocht

Prima levering, erg snel!

De tablet die ik wilde was hier het goedkoopst. De kleur goud beviel me ook, dus hier besteld. De reviews waren ook goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Dave 27-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering. 's ochtends besteld, 's avonds in huis

Telefoon 's ochtends besteld incl accessoires, 's avonds al in huis. tijdsopgave bestelling was goed.

Patrick 25-11-2017 Via de website gekocht

Prima

Voor de middag besteld, zoals aangegeven op de site de telefoon diezelfde avond nog ontvangen. Track en ontvangen met aflevertijdstip. Prima.

Do 25-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed en betrouwbaar

Ik ben niet altijd fan van het kopen via internet. Helemaal niet voor zulke grote bedragen. Dit bedrijf kende ik niet van te voren maar ze gaven me de beste prijs en de goede reviews gaven me het vertrouwen dat het goed zou komen.
En dat kwam het. Een dag na mijn bestelling kreeg ik een keurige mail met tijd van bezorgen. Daarnaast ontving ik een mail van Phonemarket met duidelijke instructies en in de bijlage het factuur. Niks wordt aan het toeval over gelaten. Dat vind ik echt een plus punt.
Ik zou hier zeker nog een keer wat bestellen!

Enig puntje qua website is het pop upje over de verzending die steeds in beeld komt. Dat ervaarde ik als vervelend. Verder is de site ook voor mij, als slechtziende, prima te lezen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam. Drost 24-11-2017 Via de website gekocht

Zeer correcte levering

De Phonemarket is zeer aantrekkelijk geprijsd en levert zoals aangegeven op de website.
Op vrijdag voor 23.00 uur besteld en op zaterdag geleverd. Uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Class-Ina 24-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en goed

Na vergelijking met andere webshops en in fysieke winkels gekozen voor Phonemarket.nl.
De goedkoopste met goede accessoires . Zondag besteld en maandagavond thuis. Goede info over de bezorgtijden.
De handleiding Pools maar op Internet is alles te vinden. De spellingshulp is niet in het NL maar engels.
Minpuntje. Verder tevreden. Tip: Een verzekeringsaanbod op verlies en diefstal etc. door Phonemarket zou ik aanbevelen bij de aankoop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

frank 24-11-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden met de service

ze hebben een snelle Levertijd
een zeer goede Afleverservice met track en tracé
geen Verzendkosten boven een vast bedrag

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

NN 23-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en persoonlijke levering

Ik heb gegoogled naar een telefoon en bij de phonemarket was deze het voordeligst, er was alleen een Poolse handleiding bij. Maar tegenwoordig kun je alles op internet vinden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

TallPaul 23-11-2017 Via de website gekocht

Lekker snelle levering. Top!

Scherp geprijsd aanbod en snelle levering. Zondagavond mobieltje en hoesje besteld, maandag in huis. Supersnel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Liesbeth 23-11-2017 Via de website gekocht

Snel

Snelle levering, nette prijs. Minpuntje: Ik kreeg geen reactie via de chat toen ik tijdens het betaalproces iets over hun bankrekeningnummer wilde checken (Ideal vermeldde een ander IBAN nummer dan op de website vermeld staat). Gelukkig ging het telefonisch iets vlotter. Vriendelijk te woord gestaan, het antwoord was wat onzeker.
Toch goed gegaan. Tot nu toe tevreden klant

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

marja 23-11-2017 Via de website gekocht

Absoluut geweldig!

's morgens besteld en betaald en direct uiterst precieze informatie over de bezorging. 's avonds om 17:00 uur al in huis. Netjes verpakt en prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yvonne 22-11-2017 Via de website gekocht

Top! snelle en acurate levering

Ik ben tijdens het zoeken op de site van hun terecht gekomen en hadden een goede scherpe prijs. De goede reviews waren voor mij doorslaggevend om hier te bestellen en dat hebben ze alleen maar waar gemaakt!

Moon 21-11-2017 Via de website gekocht

Super service

De prijs is goed, kwaliteit van het geleverde produkt is goed en daarnaast is het ool nog eens een snelle levertijd! Top

Van der Zee 20-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende eerste ervaring!

De keuze op Phonemarket kwam door de prijs. Laagste prijs! Verder zijn wij ook zeer tevreden. Website werkt perfect en makkelijk. Snelle service en direct geleverd. Bij de aflevering was het ook fijn dat bijna de precieze tijd werd aangegeven zodat je niet onnodig lang hoeft te wachten. Als wij weer iets nodig hebben komen we zeker weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arie 20-11-2017 Via de website gekocht

Snelle goede levering

Echt ! Voor 23.59 uur besteld ,volgende avond in huis ! Super !! In een neutrale verpakking geleverd . Mijn volgende bestelling gaat zeker bij PhoneMarket gebeuren !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Merel 17-11-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Het pakketje was echt de volgende dag al in huis. En ook de informatie over de bezorging klopte, pakje werd netjes in het voorspelde half uur geleverd. Product in goede staat ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Harry 17-11-2017 Via de website gekocht

htc m8s

Levering goed en snel. Echter op de site stond dat het toestel sneller zou zijn dat de voorganger, de M8. Echter dit klopt niet, de processor is zelfs trager dan die van mijn oude M8 van drie jaar oud. Dit is natuurlijk een teleurstelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Marijke 17-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering. Bestelling binnen 1 dag in huis. Zullen hier zeker nog een keer bestellen als het nodig is. Kan het zeker aanbevelen

Bram 16-11-2017 Via de website gekocht

Prima service!

In de ochtend een telefoon besteld bij phonemarket in de avond al in huis. Prima website waar alle informatie staat. en een super levering

Eddy 16-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Na wat onduidelijkheid de nieuwe telefoon gewoon de volgende dag al in huis, super professioneel en snel. Bedankt voor de nieuwe aankoop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Markus 15-11-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijke site en hele snelle levering.

Deze shop kwam naar voren omdat ze gunstig met hun prijs is . Het is makkelijk om een produkt te bestellen. Werd snel en gratis gelevert en via email wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erna 15-11-2017 Via de website gekocht

Hele hele slechte service

Levering was ok. Toen gingen de oordopjes kapot na een maand of 2. Eind augustus 2017 opgestuurd volgens instructies. Wacht nog op nieuwe. Op e-mails reageren ze ondertussen niet meer. Bellen heeft geen zin, je moet geduld hebben wordt er dan gezegd. Al bijna 3 maanden dus.
Gaat maar om 55 euro, maar wel 55 euro die mijn zoon zelf heeft betaald.

Bianca 15-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle reactie goede communucatie uitleg bestelling de volgende dag in huis goede service bestel de volgende weer telefoon weer bij dit bedrijf

naomi 14-11-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service, duidelijke mails.

mooie shop met veel verschillende goedkope artikelen, , duidelijk , makkelijk bestellen en betalen van artikelen, goed contact over de bezorging via e-mails met track en trace, en goede bezorging.

Kim 14-11-2017 Via de website gekocht

Heel snel en betrouwbaar

Heb een Huawei p9 telefoon gekocht, en het aanbevolen telefoonhoesje. Naast dat het een heel prettige site is met ook heel interessante prijzen, was de levering ook supersnel. Had de telefoon binnen no time in huis. Kan zowel de telefoon als de webshop absoluut aanbevelen!

Gerard 14-11-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk en correct

Goede duidelijke site, levering snel. Het product was ook nog het minst dure in vergelijking met andere aanbieders en Phonemarket.nl was ook de enige die het de volgende dag kon leveren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

G. Trompetter 14-11-2017 Via de website gekocht

Goed en Snel

Goede keuze en zag er goed uit en duidelijk.
Overzicht Smartphone is duidelijk.
Aanbod Smartphone was in orde.

Rob Verhoog 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer accurate levering

Prima online shop met duidelijke structuur om te zoeken en gebruikersvriendelijke mogelijkheden die je door de stappen leiden om aan te kopen en af te rekenen.
Snelle levertijden en ook waargemaakt, volgende dag product in huis in prima sterke en veilige verpakking.

Spinellis 12-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige communicatie en zelfs de volgende dag geleverd

Top site snel bestellen en duidelijke eerlijke communicatie, ook de prijs top, mijn zoon ontving maandagavond 6 november om 2200 uur zijn P10 Lite en deze was besteld op zondag 5 nov. 1800 uur, helemaal geweldig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

N.S 12-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende online winkel

Erg duidelijk hoe het gesteld is met je pakketje door middel van mailtjes. Ook wordt het snel geleverd met een track & trace code. PhoneMarket is vaak goedkoper dan andere winkels dus ik beveel zeker deze winkel aan.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -