Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 247 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Herman 08-08-2020

De telefoon was scherp geprijsd en werd na gede communicatie snel geleverd. Probleemloos!

Rich 05-08-2020

Super, laagste prijs die ik vond voor de Huawei P30 Pro, per ongeluk hoesje voor de lite versie besteld maar daarover werd ik meteen gebeld met controlevraag. Snelle levering en goede service.

B 03-08-2020

Snelle levering!
Ook goed geregeld als je niet thuis bent.
Alles tip top in orde, netjes verpakt

Ad 01-08-2020

Als reden hiervoor geven ze aan dat de verzegeling verbroken is.
Dit is misleiding na koop!
Ten eerste, 40% waarde vermindering binnen de termijn van herroepingsrecht is absurd!!
Ten tweede, wordt er gezegd tijdens onze mailverkeer, vanwege dat de verzegeling verbroken is, is het uitgesloten van de herroepingsrecht.
Mocht dit een reglement zijn van hun, dan horen ze dit ook expliciet te vermelden op hun website, wettelijk gezien. Noch onder het rubriek van 'retourneren', noch op het product pagina tref je dit soort waarschuwingen of mededelingen.
Derhalve valt dit dan ook onder misleiding.

Onder het rubriek 'retourneren' staat tevens het volgende vermeld:
‘Pak het product slechts in die mate uit of gebruik het alleen voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, moet u het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en indien mogelijk in de originele verpakking retourneren’

Om de smartwatch te kunnen beoordelen of het product naar je verwachtingen voldoet, moet de verzegeling van de verpakking verbroken worden. Hoe zou je het anders kunnen beoordelen?!

Wij zijn dan ook van mening dat wij voldaan hebben aan de hierboven vermelde criteria om het te retourneren cq omruilen. Maar helaas!

M.a.w, het is een bedrijf dat ze prijs-technisch gezien één van de goedkopere zijn maar, aftersales en omruiling/retourneren binnen de herroepingsrecht termijn is het een onbetrouwbare winkel!Een smartwatch wordt geweigerd om het te mogen retourneren cq. omruilen of, indien er akkoord gegaan wordt met 40% waardevermindering mag de smartwatch geretourneerd worden.
Als reden hiervoor geven ze aan dat de verzegeling verbroken is.
Dit is misleiding na koop!
Derhalve valt dit dan ook onder misleiding.

Onder het rubriek 'retourneren' staat tevens het volgende vermeld:

M.a.w, het is een bedrijf dat ze prijs-technisch gezien één van de goedkopere zijn maar, wat betreft aftersales en omruiling/retourneren binnen de herroepingsrecht termijn is het een onbetrouwbare winkel

Conny 28-07-2020

Gebeld naar de winkel met een aantal vragen over een product en werd super vriendelijk geholpen! Het feit dat ze ook een fysieke winkel hebben waar je eventueel terecht kan vind ik persoonlijk heel prettig. Artikel besteld en dezelfde dag nog verstuurd. Mede dankzij de pakketdienst het pakket de volgende dag ontvangen.

Marijke 28-07-2020

Ik ben zeer tevreden. De artikelen waren precies op tijd. Zelfs eerder qua tijd.

Huub 27-07-2020

goede kwaliteit snelle service op tijd levering uitstekend product voldoet aan onze verwachtingen

Jessica 24-07-2020

Scherpe prijs. Geen overbodige mailtjes. Netjes track 'n trace en precies volgens belofte de volgende dag geleverd (dat lukt niet elke webwinkel meer tegenwoordig!). De 9 is slechts omdat er vast altijd ruimte voor verbetering is, al zie ik het zo even niet.

Sanne van Ooijen 23-07-2020

De tablet S5e van Samsung was op dit moment het goedkoopste van alle website. Binnen 24 uur was het bij me thuis heel netjes en fijn bedrijf!

Essie 22-07-2020

Hele duidelijke site. Geleverd binnen de afgesproken tijd. Keurig verpakt. Deze shop was het voordeligste.

mepe 22-07-2020

prima shop met zeer goede omschrijving van een goed product.
Snelle levering en alles naar grote tevredenheid.

Remy 22-07-2020

Nieuwe rode I Phone online besteld .
Kreeg via de mail bericht dat de rode er niet was
Maar voor het zelfde geld een zwarte uitvoering kon krijgen
Dit bevestigd dat dit van onze kant in orde was .
En de volgende dag was de telefoon geleverd.
Dus ene dag besteld
Andere dag in huis
Top geleverd dus

Henne 21-07-2020

overzichtelijke aankoop en keurig, precies zoals omschreven en snel. helemaal niets negatief ervaren..

Miquel 17-07-2020

Hier de huawei p smart pro 2020 gekocht l, binnen 24 uur in huis
In een woord top, groot scherm, de selfiecamera zit verborgen en de batterij gaat lekker lang mee

MenR 16-07-2020

Goede prijs. Afhandeling naar wens verlopen. Artikel was goed verpakt. Ik kreeg wat ik besteld had.

Arjan 14-07-2020

Nauwkeurige omschrijving van het product op de website. Goede communicatie en verwerking van de order door Phonemarket.nl
Erg snelle en accurate levering. Bovendien scherp geprijsde artikelen!

Darlan 12-07-2020

Alles is vlot verlopen. Geen problemen. Gewoon besteld, betaald via overschrijving, en binnen de week ontvangen. Meer heb je niet nodig!

Arie 06-07-2020

Zeer goede prijs/kwaliteit.
Op afgesproken dag geleverd, klantenservice heeft mij goed geholpen met mijn gestelde vraag!

Hillie wolfert 04-07-2020

Snelle levering en vaak de goedkoopste prijs. Ook alles in voorraad . Prima zaak

Richard Jansen 03-07-2020

Snelle levering,
Minpuntje is dat de smartwatch in het Duits was ingesteld. Verders prima.

GRT 29-06-2020

leuke aanbiedingen, goede service en correcte levering
levering volgens verwachting
zeker een aanrader

Balde 28-06-2020

Goed prijs, duidelijke omschrijving van de product, snel bezorging, vriendelijk klanten dienst.

Lindela 27-06-2020

Ik vond het een goede prijs hebben. En het werd ook Vrij snel geleverd. Wat wil je nog meer.

sebastien 27-06-2020

Ik wist niet welke winkel kizen om mijn smartphone te kopen,ik ben toevallig op phonemarket gevallen.alles was heel gemakenlijk ,heel simpel.echt ,ir raad het aan.
mijn smartphone was er ook heel snel.

Geert van Hoften 26-06-2020

Alles snel en accuraat geregeld
Ze komen hun belofte waar, vandaag gekocht, morgen geleverd.

Layla 26-06-2020

ik heb de Lg Q60 besteld bij phonemarket. Snel geleverd, vergeleken met andere winkels laagste in de prijs. 1 minpuntje was dat er geen oortjes bijzaten. Voor de rest top!

geert 22-06-2020

prijs bepaalde mijn keuze.
niks negatief op aan te merken, integendeel, dus zeer tevreden.

tch 19-06-2020

Altijd keurig. Snelle afhadeling en voor de zakelijke klant ook altijd netjes factuur met btw erbij.

Melodietje 19-06-2020

Gekozen voor Phonemarket vanwege de gunstige prijs voor de smartphone van mijn keuze. Snelle correcte levering. Er zat alleen geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij. Dat was voor ons overigens geen probleem.

Stijn 19-06-2020

Precies op het juiste moment was de Pixel 4 XL in de aanbieding, een stuk goedkoper dan in andere winkels. De telefoon werd ook erg snel geleverd. Goede service dus!

Paulien Hansel 09-06-2020

Super producten, aangename werknemers die mij goed en geduldig te woord stonden bij alles wat ik maar te vragen had
Snel geleverd en een gunstigere prijs dan andere winkeliers
Met andere woorden goud, geweldig enz enz
Als ik weer wat nodig zou hebben kijk ik eerst bij Phonemarket.nl
Tot gauw

Rob M. 07-06-2020

Ik ben ernorm tevreden over de geleverde diensten van dit bedrijf.
Punctueel , op tijd en correct geleverd.
Top gedaan Team...
Groet van Rob,,,

John 07-06-2020

Zeer overzichtelijke site. Uitstekende prijs kwaliteits verhouding. Komt afspraken na.

TW 05-06-2020

mooie producten, goede service, mocht de levering niet binnen korte tijd lukken houden ze je op de hoogte, en dat doen te weinig bedrijven. Kortom een aanrader.

Chris 21-05-2020

Goede, duidelijke site met vlotte chat-ondersteuning. Snelle levering en product dat perfect voldeed aan de omschrijving. Klein minpuntje was het gebrek aan mail met Track & Trace nummer. Toen ik daar de volgende dag info over wou stond het pakketje al aan de deur in België.
Kortom, tevreden.

Hans 19-05-2020

Overzichtelijke site waar product snel en gemakkelijk te vinden en te bestellen is. Snelle levering conform informatie op de site.
Al met al goed!

YM 19-05-2020

Phonemarket weigert het gekochte product terug te ontvangen,
binnen de termijn van 14 dagen.
Volgens de wet kopen op afstand mag een product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen terug gestuurd worden.
De voorwaarden die Phonemarket stellen zijn in strijd met de wet.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 20-05-2020

Beste heer,

Vervelend dat u het zo ervaren heeft.

Helaas komen sommige producten niet in aanmerking voor ontbinding van de koop. Dit gaat zoals wij u eerder ook al uitgebreid hebben uitgelegd vooral om producten die vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd mogen worden. In deze tijd letten wij hier natuurlijk nog strenger op en worden er geen uitzonderingen gemaakt.

Dit kunt u terug vinden in onze Algemene Voorwaarden waar u akkoord mee bent gegaan.

Met vriendelijke groeten,
Team Phonemarket

YM 25-05-2020

Phonemarket,

U negeert de Wet kopen op afstand!!!

Wat voor voorwaarden u ook stelt de wet Kopen op afstand is leidend.
U overtreedt de wet.

De artikelen zijn bovendien niet uit de verpakking gehaald en niet gebruikt. Dit heb ik al meerdere keren genoemd. Uiteraard is het wegen Hygyene en Covid niet handig deze geopend terug te nemen.
U negeert ook het feit dat ik al meerdere keren heb aangegeven dat het pakketje ongeopend is.

Mvg, YM

J.C.de Meulmeester 17-05-2020

Een duidelijke website met genoeg informatie over de producten. de bestelling is zeer goed en vlot verlopen. Zeer tevreden over alles.

Huawei mobiel 16-05-2020

Mijn mobiel bij Phone MARKET gekocht en ik ben erg tevreden hierover! Ik heb lang online gezocht maar uiteindelijk deze shop gelukkig gevonden!

Henk 13-05-2020

telefoon besteld op koningsdag, was op voorraad volgens de site. deze dag werd er niet gewerkt, dus ik verwachtte mijn bestelling op woensdag. toen ik woensdag belde kwam de bestelling pas binnen bij phonemarket, was dus niet op voorraad! woesdagavond geen track en tracecode ontvangen, donderdag gebeld, werd vriendelijk te woord gestaan die middag was de telefoon er. graag een bericht als de bestelling vertraagd is! Verder tevredenmet de afwikkeling.

L.van de Pas 11-05-2020

Goeden en snelle service ,telefoon snel geleverd.
Ze maken waar wat ze zeggen wat ze doen.
Het is een betrouwbare web winkel.

D. de Groot 02-05-2020

Bestelling snel en netjes geleverd. Mobiel Samsung S 10 en hoesje voldoen prima, screenprotector geheel niet. Contact hierover verliep zowel telefonisch als per mail onplezierig en ik voel me behandeld alsof ik achterlijk ben. Heb al eerder een screenprotector bevestigd, maar deze bleef loslaten aan de zijkanten.
Officiele reactie van Phonemarket.nl 07-05-2020

Beste de Groot,

Hartelijk dank voor uw mening!

Heel erg vervelend om te horen dat uw screenprotector niet juist bevestigde op uw toestel.
Ook is te zien op de fotos die u ons toe stuurde dat deze niet op de correcte manier werd aangebracht.

Team Phonemarket.nl

Frans 02-05-2020

PhoneMarket.nl is een winkel gewoon zoals het hoort. Het ruime aanbod, een goede voorlichting de scherpe prijs en de snelle levering. Prima toch?

Frederik 02-05-2020

Zeer snelle service en dit ondanks de Corona. Op vrijdag besteld en zaterdags geleverd, het kan niet sneller...

Jitske 30-04-2020

Phonemarket is een zeer betrouwbare webwinkel. Heb hier een nieuwe telefoon besteld. De site is duidelijk, de prijzen zijn in verhouding laag. De telefoon zelf werd snel geleverd.

Y. N. 30-04-2020

Aankoop smartphone: zeer gebruiksvriendelijke website, extreem snelle levering en het product op zich heeft een topkwaliteit. Geen enkel negatief punt op aan te merken.

Mathew 27-04-2020

Beste,
De bestelling via internet (Coronatijd) van nieuwe Ipad verliep vlekkeloos en ook de uitlevering via courierdienst aan huis was binnen 2 werkdagen zoals voorzien.
Bedankt

Wesley 23-04-2020

Snelle levering
Zeer goede contact en klantvriendelijk
Zeer goede kwaliteit
Alles dus top

Jeroen 23-04-2020

Geweldig, de Samsung A10 was op dat moment uitverkocht. Ik vroeg de medewerker of als deze weer op voorraad was mij terug te bellen. Dat is gebeurd en de volgende dag was de telefoon in huis.

BJ 23-04-2020

Direct eerlijk en open, goede levering. Correct behandeld, levering was al binnen 24 uur thuis bezorgd. Zeker waargemaakt wat ze hebben toegezegd. Kan dit iedereen aanbevelen