Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 210 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dznny 15-03-2024

Ik bestelde de smartwatch van Samsung watch 6 classic LTE, Na informatie te hebben genomen met what's app medewerker van phonemarket werd mij bevestigd dat het EUROPEES MODEL IS, wat blijkt nu het is een OOST EUROPEESE versie, dus totaal niet bruikbaar MET DE ESIM(lte)
Na telefonisch contact met een medewerker werd besloten de watch te retourneren op kosten van phonemarket DIT WERDT ME OOK MET E MAIL BEVESTIGD,. Nu weigeren ze aan hun beloftes te voldoen, en BETALEN ZE DE RETOUR KOSTEN ZIJNDE 12.10€ NIET TERUG, omdat hun toestel wel 100% werkt maar niet in West Europa
Ik zag nadien dat ze ook partner zijn van BOL. COM. daar was er ook meermaals over de lte versie geklaagd, Dus ze geven bewust valse informatie.
Voor de rest werd de levering en beloofde levertijd gerespecteerd,

Datum van ervaring: 29 februari 2024

Marianne 28-02-2024

Een donkerroze bookcase telefoonhoes besteld voor mijn Samsung galaxy mobiel. De verkeerde kleur gekregen (rood); die wil ik niet. Per mail kreeg ik excuses en de retourinstructie: aangetekend terugzenden, uit eigen zak betalen tenzij de fout ligt bij Phonemarket. Getelefoneerd dat een aangetekend schrijven evenveel kost als de hoes zelf. Willen ze dat? Reactie: doe dan maar een brievenbuspakje. Na afloop zou ik het bonnetje van de post mogen declareren via mail, werd gezegd. Precies dàt heb ik gedaan, maar bij de afhandeling ging men de rode hoes toch roze noemen, en mijn retourkosten krijg ik dus niet terug. Kleuren kunnen wat afwijken, schreef men mij. Ik voel mij als consument totaal niet serieus genomen. Heb screenshots gestuurd van de phonemarketwebsite met de 2 kleuren hoezen naast elkaar: roze naast rood, duidelijk verschillend. Toch wil men niet vergoeden. Belachelijke afhandeling.

u************@g******** 06-12-2023

Voor het eerst hier besteld, bood het gunstigst aan. Snelle service, vandaag besteld en de volgende ochtend al in huis.
Mis wel makkelijk toegang tot garantievoorwaarde van apparaat op site.

Zeer slecht 18-10-2023

Samsung A54 op 26 juli gekocht.Telefoon teruggestuurd omdat hij niet werkte.Hij deed helemaal niks.Op 10 augustus door PhoneMarket.nl bevestigd Gezegd dat ik een ander toestel wilde.Nee zou gerepareerd worden.Na divers telefoontje werd gezegd dat hij naar Samsung Support gestuurd wordt en later weer naar Dynafix.Ik heb mijn toestel nog steeds niet.Nu is het alweer 18 oktober dus al meer dan twee maanden na terugzending.Ik ben zeer ontevreden.
info-3786 19-10-2023

Geachte meneer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u al zolang wacht!
Dat is zeker niet de bedoeling.
Zou u een email kunnen versturen naar klantenservice@phonemarket.nl o.v.v. ''A54 26 Juli''
graag ook uw bestelnummer vermelden in de email zodat ik dit direct voor u kan oppakken en na gaan!

Kasem

Gerrit53 24-10-2023

Op 19 oktober een hoopvol bericht van PhoneMarket (dhr.Kasem ontvangen echter tot op heden 23 oktober geen reactie.Helaas weer teleurgesteld.Onderstaand de reactie van Dhr.Kasem terwijl ik wel meteen een email heb gestuurd.Wat vervelend om te horen dat u al zolang wacht!
Dat is zeker niet de bedoeling.

Kasem

Ortwin 22-09-2023

Product zoals voorgesteld .
Perfecte levering voor een correcte prijs .
Top team .
Merci

H Ibrahim 21-09-2023

ze zijn snel met bezorging daarom heb ik de tweede telefoon voor mijn vrouw ook van hun gekocht.

Frans Kerkhoff 21-09-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn recente iPhone-levering. De bestelling verliep vlot en de levering was snel en probleemloos. De iPhone zelf overtreft mijn verwachtingen met zijn indrukwekkende prestaties, verbluffende schermkwaliteit en intuïtieve gebruikersinterface. De verpakking was ook netjes en duurzaam. Ik waardeer de aandacht voor detail van het leveringsteam. Kortom, deze ervaring heeft mijn vertrouwen in het merk en de leveringsdienst versterkt, en ik kijk ernaar uit om mijn iPhone ten volle te benutten. Bedankt voor een geweldige service!

Theo van Eersel 21-09-2023

Netjes verpakt en keurig op tijd volgens opgave.
DHL doet het echter heel slecht. Het pakket is twee huizen verder in de bloembak gedeponeerd terwijl wij thuis waren en er voor ontvangst moest worden getekend. Gelukkig hebben wij nette betrouwbare buren.
Een klacht indienen bij DHL is vrijwel onmogelijk met zo’n chatbot.

Tonny 16-09-2023

Goed bedrijf, alles correkt volgens afspraak geleverd. Tevens de goedkoopste op internet.

JWS 15-09-2023

Duidelijke info, snelle levering. Product goed en veilig verpakt. Ook de communicatie over de levering was helder.

Henk 15-09-2023

Snelle levering,nette en beleefde klantenservice,en prima product -prijs hantering.

Nelleke 08-09-2023

iPhone SE 2022 was beduidend goedkoper. Bestellen via de site is super makkelijk en duidelijk. Levering precies volgens afspraak!

Fam Deelstra 05-09-2023

iPhone 14 pro max besteld - betaling online via credit card ging soepel - dan de levering binnen 3 dagen was perfect - duidelijk tijd stip vooraf gegeven - getekend voor de levering en alles 100% ok
Wij raden aan om ook via deze webshop te bestellen, de beste prijzen en levering.
Met vriendelijke aanbeveling Fam R Deelstra
Amsterdam

H Ibrahim 30-08-2023

vandag bestelen morgen bij je thuis , Ik heb kline probleem met mijn telefoon ,heb e mail naar klantservice gestuurd na 2 uur gelijk antwoord (ik krijg gelijk een nieuw toestel). Ook via telefonisch zijn ze zeer vriendelijk en behulpzaam. dit is mijn best ervaring met on line kopen. ik raad hun wel aan

Daphne 29-08-2023

Bedrijf is goed te benaderen met vragen. Je kan ze bellen, wordt vriendelijk en goed geholpen.
Lekker sneller levering! Helemaal top.

PS 25-08-2023

snelle service, snelle levering en een correcte prijs daarenboven gratis levering ook naar België

Wim 25-08-2023

Snelle levering, goede communicatie.zou deze site aanraden om telefoon te kopen

Jim 24-08-2023

overzichtelijke website, met volop filter mogelijkheden, prima prijs, uiteraard top kwaliteit (nieuw), snel geleverd en goed op de hoogte gehouden, helemaaal TOP !

toon 23-08-2023

Er is een goede productinformatie en de snelle levering stel ik zeer op prijs

Kim W 22-08-2023

Phonemarket heeft een duidelijke website waarop een mooie sortering aan producten terug te vinden is tegen scherpe prijzen. De levering is vlot en de artikelen komen netjes aan. De communicatie over de levering is ook goed. We zullen hier zeker vaker bestellen!

Paul 22-08-2023

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit-verhouding, snelle levering, prima in orde!

Tessa 21-08-2023

Er was een probleem met mijn aankoop met mijn telefoon deze was namelijk gestolen in het distributiecentrum van PostNL. Ik had gelijk contact opgenomen met phone market ze gingen gelijk aan de slag om mij te helpen. Dit vond ik erg fijn. Alleen waarom het geen 10 is geworden, omdat ik vaak zelf moest mailen hoe ver de status was van mijn pakketje ik kreeg een tijdje geen antwoord over hoe ik nu verder moest handelen dit vond ik wel jammer. Uiteindelijk kreeg ik een super aardig telefoontje dat ze opnieuw mijn telefoon gingen sturen en dat ik mijn telefoon de volgende dag binnen had. Ik vond dit super attend dat ze dit veel een belletje mij lieten weten daarom krijgt phone market van mij een dikke 7, prima voldoende!!

Vrieweer 18-08-2023

Duidelijke site en na 1 dag wachten ontving ik de gsm. Goed verpakt. De gsm, Samsung S23 Ultra zag er goed uit en werkt perfect.

Pien 16-08-2023

Snelle levering en geen problemen. Betrouwbaar en je wordt op de hoogte gehouden van je levering.

maria 15-08-2023

Goede kwaliteit van product tweedehands en dienst en snelheid van de levering.