Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 336 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Ann 25-06-2018 Via de website gekocht

Top web winkel aanrader

Waren opzoek naar Samsung s9 plus. Die gevonden via beslist beste prijs. En zo uitgekomen bij phonemarket.nl top webwinkel. Ons toestel kwam snel toe netjes verpakt origineel toestel van Samsung. Is zeer betrouwbaar omtrent gun gsm toestellen. Tracking gekregen doos was rondom toe met speciale zegel. Echt top want ik heb genoeg rond gekeken op internet en ik verzeker jullie sta veel nep op ook. De boodschap is kijk naar de review van de winkels. De beste feedback die iemand heeft is meestal waar.Ik weet ook er zijn mensen die nooit content zijn maar ik vind als je voor u product krijgt voor wat je betaald heb en tis geen nep kan ik alleen maar top zeggen avondmarkt.nl die zo voort. Wij zijn van België bij ons vind je dit toestel niet voor die prijs.Top top top .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ann 25-06-2018 Via de website gekocht

Top web winkel besteld vanuit begie

Op zoek voor gsm en uitgekomen op jullie top webwinkel. Snel en degelijk geleverd. Alleen maar lof geen enkel minpunt. En wij zijn Belgen eerlijk bij ons vind je toestel niet voor die prijs ook een meevaller. Doe zo voort jullie leveren top producten.

Natasha de Wild 24-06-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Bestellen online gaat eenvoudig en de Phonemarket levert snel het bestelde artikel.
Via mails word je keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent de levering.
Fijne webshop, ik raad hem zeker aan!

Mariette 23-06-2018 Via de website gekocht

Fijne en goedkope webwinkel

Was op zoek naar Samsung Galaxy Tab 10.1 bij hun vond ik de goedkoopste. Scheelde 100 euro met andere sites. Snelle en goede levering. Product was heel goed ingepakt. Aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sophie 22-06-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Ik wilde graag de galaxy s9, maar vond hem bij de mediamarkt (750 a 800 euro) veel te duur. Op kieskeurig stond phonemarket.nl aangegeven als de goedkoopste site (scheelde dik 200 euro), en na het lezen van de reviews/zoeken van het KvK nummer was ik om.
Service was top, bestelling werd gelijk de volgende dag al geleverd. Doorgaans ben ik een beetje huiverig wanneer het prijsverschil zo groot is, maar dit bewijst toch maar mooi dat prijzen bij o.a. de mediamarkt veel te hoog zijn..

RoyBoytronic 22-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Heb hier al meerdere keren besteld. Goedkoopste op internet, snelle levering, product zoals omschreven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

maxime 18-06-2018 Via de website gekocht

misleiding

overlaatst een nieuwe smartphone bij phonemarket gekocht. stond aangeduid dat er een headset werd bijgeleverd. die zat ef niet bij en toen ik hen daarover aansprak zei men heel leuk dat ze waarschijnlijk een foutje hadden gemaakt bij het overnemen. men ging ook nog eens in discussie, precies of ik ben een leugenaar, over het feit dat andere leveranciers onmogelijk een headset zouden meeleveren.zei maken fouten bij hun aankondigingen en de klant is en blijft de dupe!!voor je het weet koop je een kat in een zak. schandalig, respectloos en oneerlijk!! ik kon het toestel op eigen kosten terugsturen maar dan ging er wel een nog nader te bepalen som afgetrokken worden zogenaamd voor de minwaarde. een mens zou zich voor minder opgelicht voelen!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Koen 09-06-2018 Via de website gekocht

Producten voor een goede prijs

Een goede shop met mooie website, goede producten voor een goedkope prijs en hele snelle bezorgingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Nicole 08-06-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Het product was de goedkoopste die ik kon vinden. Het werd geleverd in de verwachtte tijd, werkt zoals verwacht en er zit 2 jaar garantie op. Top!

Marrit 08-06-2018 Via de website gekocht

Makkelijke site, snelle levering

Nu 2 keer wat via Phonemarket besteld. De site is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Erg snelle levering van het product. Alleen jammer dat je niet kan kiezen voor levering bij afhaalpunt, gezien ik door werk weinig thuis ben en mijn pakket dan liever zelf ophaal. Miaar over het algemeen erg tevreden over phonemarket

Lenn 08-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon weg perfect en super snel geleverd.

De shop is duidelijk
Geen poespas gewoon wat het moet doen
Super simpel gebruiken..

En levering sublieme

Frans 05-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige sevice!

Goedkoop snel geleverd!super kon de Telefoon nergens goedkooper Krijgen
Gisteren besteld vandaag in huis!en voor de laatste prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Konijn 05-06-2018 Via de website gekocht

Goede duidelijke webshop. De prijs is de prijs.

Duidelijke website. Wat men belooft, wordt ook uitgevoerd. Alles uitstekend uitgevoerd. De webshop was en is de goedkoopste in aanbieden.

Ronnie 04-06-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Makkelijk bestellen, betalen. Correcte en snelle levering, een aanrader voor iedereen, helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 04-06-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen!

Telefoon uitgezocht en online besteld/betaald en deze werd conform hun opgaves begeleid (statusmails) en afgeleverd door de pakketbezorger. Tip top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yvonne 03-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, concurrerende prijzen

Mooie aanbiedingen op smartphones, let wel op dat je een percentage extra moet betalen als je met creditcard of PayPal wil betalen. Desondanks laagste prijs voor de Galaxy S9 die ik op internet kon vinden. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Zappahh 29-05-2018 Via de website gekocht

PhoneMarket Als verkopende partij niets mis mee,

PhoneMarket als verkopende partij heeft een goede service, medewerkers zijn best kundig en bieden oplossingen. De reparatiedienst die zij uitbesteden is van een ander kaliber. Echter hier heeft PhoneMarket geen debet aan.

Lyke 29-05-2018 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd voor een scherpe prijs

Ik koos voor phonemarket omdat mijn telefoon hier het goedkoopst was. Binnen een dag keurig geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

HTJ 26-05-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd.

Het bestellen, betalen en leveren is in adem door gegaan.
Bestelling werd goed aangegeven en de berichtgeving omtrent d e status van de bestelling was zeer goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mehtap van Haaftem 26-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

GEWELDIGE SERVICE!

Gisteren heb ik een Iphone 8 plus aangeschaft bij de Phonemarket. In de winkel werd ik heel erg goed geholpen door een aardige meneer. De prijs die Phonemarket hanteert is een stuk goedkoper dan andere bedrijven zoals Mediamarkt en Belsimpel. Bij het ophalen van de bestelling kreeg ik ook nog 10 euro korting! Tevens heb ik een korting gekregen op mijn hoes en mijn screenprotector. Ze zijn klantgericht en hebben een hele goede service. Dus ik zal hier in de toekomst zeker nog heel wat toestellen aanschaffen. Nogmaals hartelijk dank!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud de Crom 25-05-2018 Via de website gekocht

Chapeau!!!

Na betrekkelijk kort zoeken, via Kieskeurig en daar de reviews gelezen te hebben was de keuze vrij simpel. Daarnaast zijn èn de goedkoopste èn ze komen hun afspraken na!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nora 24-05-2018 Via de website gekocht

Zeer onbeschofte behandeling bij dienst na verkoop!

In juni 2017 een Samsung GSM aangekocht bij phonemarket.nl. Mijn scherm/display blijkt nu stuk te zijn. Op de website lees ik bij de garantievoorwaarden dat zij werken via de hersteldienst van Samsung. Ik liet mijn gsm dan ook ophalen door de hersteldienst van Samsung. Na één dag krijg ik al bericht van Samsung: mijn gsm blijkt valschade te hebben en dit valt niet onder de garantie. Volgens hen heb ik 3 opties.
Optie 1: ik laat mijn gsm repareren voor ongeveer 150 euro.
Optie 2: ik laat mijn gsm niet repareren en moet toch opdraaien voor de kosten voor onderzoek (ongeveer 60 euro).
Optie 3: ik doe afstand van mijn gsm en betaal 0 euro.

Ik stuur een beleefde mail naar Phonemarket.nl met de boodschap dat valschade echt niet aan de orde is. Mijn gsm zat 24 uur op 24 uur in een 360° beschermhoes en is überhaupt nooit gevallen!? Mijn scherm is niet gebarsten, mijn gsm begaf het gewoon plots. Ik vroeg aan Phonemarket.nl of zij mij hulp konden bieden als commerciële geste tegen deze louche samsung hersteldienst. Ik kreeg vandaag een zeer onbeleefde mail terug van phonemarket.nl, namelijk "wij kunnen in dit geval niets voor u betekenen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd".

Boodschap is dus: spendeer liever een paar eurootjes meer en koop uw gsm aan in een winkel waar ze jou wel hulp bieden in zulke zaken. Hetgeen phonemarket.nl doet is overigens een flagrante schending van het consumentenrecht, aangezien de verkoper (=phonemarket.nl) instaat voor de garantie. Hier schuiven ze de verantwoordelijkheid gewoon makkelijk van zich af. Ik koop hier nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 25-05-2018

Geachte Nora,
Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel naar om te horen dat u niet tevreden bent met onze service.
U had een Toestel bij ons aangeschaft. Hierbij gaat het om een toestel van het merk Samsung. Samsung wilt uw toestel repareren maar constateert hierbij dat uw toestel valschade heeft en hierbij niet meer onder de garantie valt. Dit staat tevens ook in onze voorwaarden. Het is nota bene SAMSUNG zelf die dat constateert. Hierbij valt uw toestel helaas niet meer onder de garantie en kunnen zelfs wij niks meer voor u betekenen. Een collega van mij heeft u dit al uitgelegd via de mail. Dus om eerlijk te zijn vinden wij het raar dat u dan vindt dat mijn collega onbeleefd is.

m.c.m.veerman 24-05-2018 Via de website gekocht

samsung A8 2018

snelle levering en goede service ik zou zeker weer hier bestellen als ik iets nodig had . en de goedkoopst

ChrisH 19-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijzen

Twee telefoons besteld (een Nokia 8 en Oneplus 5T), beide voor scherpe prijzen. Levering was de volgende werkdag al. De verpakking van de Nokia was helaas wel eerder opengemaakt, maar de inhoud was compleet en als nieuw. de Oneplus was nog volledig gesealed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

E van Rooij 19-05-2018 Via de website gekocht

Zo wil je toch als klant geholpen worden.

Super eenvoudig te bestellen en snelle survice. Ik werd zelfs een dag later gebeld of ik mijn product gekregen had en of alles naar wens was verlopen.
Helemaal top. Zo wil je toch als klant bejegend worden!!

Een echte aanrader dus.

Karin 18-05-2018 Via de website gekocht

Prima, snelle service!

Ik heb een telefoon besteld en die was er na 1 dag al. Super snelle levering. Ook was de telefoon nog eens goedkoper dan bij een andere webshop. En daar bovenop, ook nog eens gratis verzenden! Kan niet beter dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tonnie 17-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Gewoon een goede shop. Telefoon gekocht en volgende dag geleverd. Voor een a5 2017 ook nog 1 van de goekoopsten.
Ik hed een maand geleden hier ook al een telefoon gekocht met een super service als je vragen hebt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Olliekidz.nl 17-05-2018 Via de website gekocht

Prima !

Laagste prijs en binnen 24 uur in huis. Erg tevreden! Ik had geen tracé code ontvangen, maar dat ligt meer aan PostNL, ik stel het zeer op prijs dat ik hierover even gebeld werd met uitleg. (Per mail had ook gemogen)

Ines 17-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Bestelling op zondag geplaatst en dinsdag mijn tablet al in huis. Dinsdagavond telefoontje of de bestelling was aangekomen en of alles naar wens was. Zo'n service vind ik heel netjes en kom je niet vaak meer tegen bij internetbestellingen!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

GJC 17-05-2018 Via de website gekocht

Geen woorden maar daden

Overzichtelijke site, voldoende informatie over de producten en phonemarket doet en levert wat beloofd wordt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ai 09-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Beter bestaat niet!

Wij hebben een Samsung Note 8 gekocht in de winkel. Ten eerste schrok ik van de prijs maar heel positief zo goedkoop dat ik dacht van dit kan toch niet voor een Note 8 gewoon 699 euro betaald terwijl het in een andere winkel begint vanaf 899 euro. Korting gekregen ook nog op screenprotector en een hoesje plus nog der op gezet en geplakt. Voortaan weet ik waar ik me telefoon moet kopen en repareren. Nogmaals heel erg bedankt!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk den Adel 09-05-2018 Via de website gekocht

Belofte maakt schuld

Zoals Phonemarket beloofd is ook daadwerkelijk gebeurd.
's middags een LG g6 zwart besteld die keurig netjes de volgende dag werd bezorgd.
Geweldige service.

Roesat 05-05-2018 Via de website gekocht

Prima winkel alles op orde en tijdige levering.

We waren op zoek naar een smartwatch voor onze zoon. Phonemarket bood deze het goedkoopste aan. Wel even aarzelen omdat we de firma niet kenden, maar dat is totaal niet nodig gebleken. Precies volgens bestelling geleverd, aangetekend en wel en in prima staat.

Daijo 05-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Goede shop, die goede producten verkoopt voor een goede prijs. Ik ben op Phonemarket terecht gekomen via 'prijs vergeleken' in google, daaruit bleek Phonemarket de goedkoopste. Na mijn bestelling geplaatst te hebben was het wel even zoeken waar ik terug kon inloggen op mijn account om naar 'mijn bestellingen' te gaan, misschien rechtsbovenaan het scherm een log in kader voorzien zou handig zijn daarvoor. Verder alles prima en tevreden klant, levering was ook mooi op tijd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Joke 05-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering

Ik was op zoek naar een tablet maar wist niet goed wat ik wou. Doordat de website een goed overzicht geeft was ik er al snel uit wat ik wilde hebben. de levering was snel en het product werd goed verpakt aangeleverd.

Rutger 05-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden met de aankoop

Ik was eerst wat terughoudend over het kopen van een dure Samsung Galaxy s9 via deze site, omdat ik niet bekend was met de site en het nieuws van de laatste weken over nepswebites gaf mij wat twijfel. Maar heb het toch gedaan vooral om de zeer aantrekkelijke prijs en ben dan ook zeer tevreden met mijn aankoop. De site is zeer overzichtelijk en producten zijn gemakkelijk te vinden. Ook de bevestiging kreeg ik direct per mail en de betaling ging soepel. Alleen kreeg ik geen mail van wanneer mijn bestelling werd geleverd en geen tracking nummer zoals werd beschreven op de site. De levering zou binnen 24 uur worden bezorgd en dit was gelukkig ook zo. Dus wat meer informatie over de levering in het vervolg zou wel handig zijn. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden over mijn aankoop, de smartphone was keurig verpakt in orginele verpakking.

hans 04-05-2018 Via de website gekocht

goed bedrijf, komt beloften na.

Ik heb een telefoon besteld. Telefonische navraag leverde een duidelijk antwoord op. De telefoon is op de aangegeven tijd geleverd.
Kortom, ondanks soms vervelende reviews, ik ben heel tevreden. Zowel met het artikel als met de afspraken. Enig minpuntje is dat er geen bevestigingsmail komt van je bestelling. Anders zou het een 10 zijn geweest.
Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

JKu 03-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Gemakkelijke website, scherpe geprijsde artikelen en snelle levering volgens de voorwaarden en afspraak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JHW 02-05-2018 Via de website gekocht

Snel en keurige levering

Gemakkelijke site, goede prijsaanbieding welke de bestelling soepel en de levering keurig laat verlopen.

? 02-05-2018 Via de website gekocht

Best tevreden

Gekocht bij Phone market omdat ze het goedkoopst waren.
Website is duidelijk, levering snel, zoals beloofd.
Jammer dat handleiding in het italiaans was.

PhoneMarket 02-05-2018 Via de website gekocht

Volledig tevreden over PhoneMarket

De website is helder en overzichtelijk. We bestelden een tablet. De bestelling is snel, netjes en correct afgehandeld. Voor ons de beste deal.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ordernr.: 1150633 30-04-2018 Via de website gekocht

Wel betaald, niet geleverd

Op 27 april 2018 om 12:06 uur 2 Google Pixel 32GB smartphone's besteld en met iDeal betaald (ordernr.: 1150633). Zou binnen 24 uur bezorgd worden (zie site). Ontving geen Track&Trace-code. Op 30 april 2018 nog niets ontvangen. PhoneMarket reageert niet op mijn mails. Onbetrouwbare toko.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 01-05-2018

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.

Jammer dat u ons een ''onbetrouwbare toko'' vindt. 27 April was het koningsdag. Op Koningsdag werken de meeste bedrijven niet! Onze vervoersbedrijf PostNL werkte die dag ook niet.
Hierdoor konden wij uw pakket niet op vrijdag opsturen maar pas op Maandag. PostNL levert niet op Maandag! Hierdoor is het dus normaal dat PostNL onze bestellingen op Maandag ophaalt en op dinsdag bij al onze klanten levert. Wat betreft de Track&Trace code, PostNL verstuurt de Track&Trace codes. Hier kunnen wij dus niks aan doen als u het niet hebt ontvangen.

Nu vind ik het raar dat u uw pakket vandaag hebt geweigerd aan de deur? Maar goed dat terzijde, zodra wij uw retourzending ontvangen, zullen wij dit crediteren voor u.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hans.

Antoinette van L 28-04-2018 Via de website gekocht

duidelijke site, goede prijs!

Ik zocht een IPhone 8 plus en kwam op Phonemarket terecht.
Goede prijs, overzichtelijke site en snelle levering!

Mart 26-04-2018 Via de website gekocht

Helder aanbod, snelle levering en concurerende prijs

Ik zocht een iPhone 6 met de juiste kleur en geheugen en kwam zodoende uit bij Phonemarket.
De prijs was concurrerend en de belofte " voor 17 uur bestelt, morgen in huis ".
Dat laatste klopte, incl. track & Trace melding, dus helemaal happy !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annelies 26-04-2018 Via de website gekocht

Redelijke prijs en zo in huis!

Makkelijke site, redelijke prijs, artikel werd de volgende dag geleverd, alles zag er netjes uit. Aanrader.

R. Jansen 26-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

De producten ziin niet duur vergeleken met andere web shops en het product is volgens opgegeven aflever tijd af geleverd

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cor 18-04-2018 Via de website gekocht

Zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Heb ik ook gedaan!

Goedkoopste en snelle service. Echt aan te raden. Vrienden hebben ook het voornemen daar te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Ria Bennebroek 18-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service Phonemarket

Slechte service. "Oririgele" Apple snoer laadde ipad niet op. Teruggestuurd naar Phonemarket (zelf verzendkosten betaald). Antwoord: snoer werkt goed, maak maar weer verzendkosten over en wij sturen het snoer naar u terug. Wat een zeer slechte service!!!!!!!!

Officiele reactie van Phonemarket.nl 19-04-2018

Geachte klant,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij verkopen alleen maar originele producten van Apple met de volledige fabrieksgarantie van 6 maanden.

Na het uittesten van de kabel merkten wij dat de kabel geen mankementen bevatte en dus gewoon optimaal werkt.

Als wij opgemerkt hadden dat de kabel niet werkte, hadden wij de kabel omgeruild, gratis terug verstuurd en de verzendkosten voor het terugsturen vergoed.

Wij hebben aangegeven dat u voor bewijs langs kunt komen op ons filiaal waarbij we u aan kunnen tonen dat de kabel gewoon werkt.
Daarbij is het voor ons niet relevant om klanten te belazeren voor een kabeltje van circa: €15,-.

Wij hopen u hiermee dan ook voldoende te hebben geïnformeerd.

Team PhoneMarket.nl

Ria van werkhoven 14-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service,site is duidelijk en aan de afspraak gehouden!!!!! Op tijd geleverd!. Zeker aan te raden

Els D. 11-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service)

Voor deze shop gekozen omdat ik wist welke telefoon ik wilde hebben en phone market was het goedkoopste volgens kieskeurig voor 6 uur besteld de volgende dag in huis top!!.de dag daarna door phone market gebeld of alles goed was verlopen dit is service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -