Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 340 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

Saskia 19-12-2018

Snelle levering
De prijs is prima. Ook de kwaliteit is uitstekend.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

De Cock Sabrina 19-12-2018

Ik was wat bang om een smartphone online te kopen , maar ik was zeer tevreden . Alles correct snelle levering . Ik kan geen negatieve opmerkingen geven en zou zeker terug kopen bij PhoneMarket.nl .
Sabrina

B v/d Berg 18-12-2018

Zeer snelle levering en ook aan de telefoon zeer bereidwillig om voor een oplossing te vinden .

Snabje 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben supper tevreden, on line hulp, om advies te geeven bij de keuze.
De levering was heel stipt, alles in orde.
Geen negatieve opmerkingen.
een aanrader voor iedereen, top shop on line.

Abdelbouch 16-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb een tijdje geleden een macbook air gekocht bij phonemarket. Ik heb goed advies gekregen en goede service ontvangen. Product voor een mooie prijs angeschaft. Ben zeer tevreden over de service !

Aukje 16-12-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring met de website. Duidelijke informatie over de telefoon en hij werd netje op tijd geleverd. Een min puntje was dat de gebruiksaanwijzingen die bij de telefoon zaten allemaal in het Arabisch waren en er geen Nederlands of Engelse bij zat.

Willy Jennes 16-12-2018 Via de website gekocht

Deze online winkel is op alle gebied een voorbeeld levering zoals gepland .je word juist geinformeert over de verdere handelingen

Gerard 16-12-2018 Via de website gekocht

Prima site met duidelijke ingormatie en een heldere beschrijving van de telefoon. Na bestelling goede informatie en betrouwbare levering.

Eddy 15-12-2018 Via de website gekocht

Gekocht aan een zeer scherpe prijs en de dag nadien geleverd zoals beloofd en dat schept vertrouwen!
Een aanrader van formaat!

Kurt 15-12-2018 Via de website gekocht

Topafhandeling, mooie prijs. En eke vraag werd onmiddelijk beantwoord. De dag nadidn geleverd zoals beloofd op de sitre 👍👍👍

Manouk 15-12-2018 Via de website gekocht

*snelle levering *goede producten *vriendelijk personeel *Goede prijs/kwaliteit.

rien v antwerpen 13-12-2018 Via de website gekocht

als vragen heb word goed geholpen ook de vragen baken op cité werkt daar kan ook goed terecht bij vragen

Tina 13-12-2018 Via de website gekocht

Op 5 december heb ik, na 17.00 uur, een telefoon besteld. De volgende ochtend werd deze via post nl al aangeboden. Ondanks de sinterklaas drukte en veel winkels die deze dag al eerder gingen sluiten werd mijn bestelling toch op dezelfde dag gelijk afgehandeld.

Robbin48 11-12-2018 Via de website gekocht

snel en voordelig

Samsung A7 via kieskeurig gekeken naar prijs en reviews,kwam uit bij Phonemarket.nl en s,avonds nog besteld en binnen 2 dagen bezorgd zoals was aangegeven. ben zeer content met hun gang van zaken.

Frank 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service & duidelijke voortgang

Iphone besteld, meteen duidelijke bevestiging en omschrijving van bezorging, Binnen twee dagen bestelling afgeleverd zoals aangegeven.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ik koop nooit meer bij deze webwinkel 10-12-2018 Via de website gekocht

Ik koop nooit meer bij deze webwinkel

Ik heb een Samsung Note 9 bij deze webwinkel besteld voor € 779,-- en ook ontvangen. Maar ik zag er toch vanaf en heb de telefoon netjes weer verpakt in de originele verpakking en teruggestuurd. Ik had dit ook gemeld bij de winkel en kreeg toen al een rare email, dat er bijv. geen vingerafdruk op de telefoon mocht zitten. Na twee dagen kreeg ik een email dat ze de telefoon hadden ontvangen, maar schreven ze, ze hadden een schokkende ontdekking gedaan. Twee maal was de folie eraf gehaald en weer erop geplakt. Er zou een haar onder de folie zitten. Ook schreven ze dat de oplader was gebruikt en dat de connector niet op zijn plaats zat. Daardoor waren ze genoodzaakt om een waardevermindering toe te passen van 35%.
Dit vind ik niet juist, ik heb een herroepingsrecht en mag de telefoon terugsturen en ook het volledig door mij betaalde bedrag terug krijgen. Ik accepteer dit uiteraard niet en heb ook al een klacht ingediend bij ConsuWijzer en ook de Klachtenkompas. Indien ik via deze klachtenprocedure mijn geld niet ontvang, dan ga ik naar de Geschillencommissie.

Marco 10-12-2018 Via de website gekocht

Snel goed en betrouwbaar

iPhone 8 besteld voor mijn dochter. Bestelling gedaan en een dag later was de telefoon bezorgd. Goede prijs en goede service

SGB 09-12-2018 Via de website gekocht

Top levering

Vlot en to the point. Daar hou ik van en dat kreeg ik. Binnen de gestelde termijn en met regelmatige terugkoppeling bij de diverse stappen. Prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed 09-12-2018 Via de website gekocht

Verzending iPhone, snel en correct

Snelle afhandeling van bestelling, en goed te volgen via volgtraject en tijdstip bezorging. Aanrader.

Ron Blok 08-12-2018 Via de website gekocht

Retesnel en van stap tot stap op de hoogte gebracht

De volgende dag geleverd en stap-voor-stap bevestigd wat de status was van de bestelling. Ik zeg een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 08-12-2018 Via de website gekocht

Service is geen probleem

Webshop is heel goed en gemakkelijk te vinden, snel kunnen bestellen.
Zoek functie in de website is heel werkbaar
Bestelling binnen een dag in huis alles goed geregeld geen problemen in een toch zeer drukke feestmaand.
Van ons een dikke 10 ga zo door !!!!

CAG 08-12-2018 Via de website gekocht

Prima service, ze doen wat ze toezeggen

Goede service, goede prijs. Ondanks alle drukte werd het pakket toch op de afgesproken dag afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 08-12-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en top service!

Deze online shop levert snel, is duidelijk met de prijzen en geeft goede informatie over het product. Daarnaast zijn er ook veel betalingsmogelijkheden. De enige reden waarom ik nog net geen 10 geef is omdat er een percentage bij komt als je wilt betalen met bancobtact of paypall. Nu is er wel geen percentage bij overschrijving dus dat gaat nog.

Anonieme Husky 07-12-2018 Via de website gekocht

De service

Het moment dat ik had besteld had ik goede verwachtingen over de bestelling. Want ik geloofde de website. Natuurlijk je kan sommige websites niet vertrouwen, maar ik zou zo weer iets bestellen op de webpage van phonemarket als ik het geld er voor had. Op het moment dat ik mijn pakket had uit gepakt sprong ik figuurlijk uit mijn stoel. Ik was heel erg verrast van hoe het product er uit zag en mijn sombere dag was op gevrolijkt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dieltiens Michel 07-12-2018 Via de website gekocht

Echt goede webshop

Heel goede service ook als je belt met de shop, zeer snelle levering een echte aanrader.
Ik zal zeker nog bestellen hier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 07-12-2018 Via de website gekocht

Mijn smartwatch lag al klaar

Ik heb mijn Samsung smartwatch gekocht op phonemarket.nl. Vervolgens heb ik m de volgende dag opgehaald in de winkel, waar ie al klaar lag. Betalen en mee nemen, goed geregeld!

Mike 06-12-2018 Via de website gekocht

Top service aan lage prijzen

Ik was al een tijdje aan het zoeken naar een bepaald model telefoon,maar vond hem overal te duur. Toen ik deze tegenkwam op phonemarket stond ik er sceptisch tegenover omdat die zo laag geprijsd was. Uiteindelijk toch besteld en ben er blij mee. Een dag later was hij gratis afgeleverd in België. De handleiding bevat wel geen NL maar dat maakt me niet uit. Kortom heel tevreden...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joop 06-12-2018 Via de website gekocht

Geen Service

IPad gekocht via webshop. Beschadiging gemeld via chat en email direct na ontvangst. Alleen reactie op email gehad, echter zonder naam medewerkers. Daarna in winkel geweest met vraag over dit beschadigd product, echter men was niet bereid mij te woord te staan. Ik moest het product retour sturen naar het adres wat op de website vermeld staat. Dit is hetzelfde adres als waar de winkel (Hoogstraat 117a, Rotterdam) is gevestigd. Bij doorvragen werd verwezen naar de technische dienst en hoofdkantoor, welke niet voor klanten toegankelijk zijn. Ook geen info gekregen of op website te vinden, waar deze gevestigd zijn. Kortom, heel klantonvriendelijk, niet service gericht, ongeïnteresseerd en wekt de indruk afgewimpeld te worden met onjuiste argumentatie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 08-12-2018

Geachte Joop,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij herkennen u inderdaad! Het klopt inderdaad dat u bij ons in de winkel bent langsgeweest. Mijn collega had u nog persoonlijk in de winkel geholpen. Tevens had hij ontdekt dat het helemaal geen beschadiging was. Het was een kleine stofje van het doosje dat zich af had gegeven op de Ipad. Hierbij gaf u aan dat er inderdaad niks aan de hand was.
U verlaatte onze winkel en kwam nadat u klaar was met werken, terug in onze winkel. U wilde dit retourneren. Het retourneren van een product kan inderdaad. In onze voorwaarden staat duidelijk vermeldt dat u een online gekochte product, terug moet sturen naar
onze retoursafdeling. Mijn collega had u dat ook nog eens vertelt in de winkel.

Ik zal u ook even vertellen hoe onze Ipads bij ons binnenkomen. De ipads natuurlijk geseald bij ons aan. De ipads komen per 5 stuks in een rechthoekige doos aan. Deze rechthoekige dozen komen weer in een grotere doos die met een pallet bij ons wordt geleverd. Wij pakken dit zorgvuldig uit. Achteraf pakken wij dit weer zorgvuldig in en sturen dit naar onze klant toe. Hierbij is het dus onmogelijk dat u een beschadigde ipad hebt ontvangen.

Wij geven u nogmaals de gelegenheid om het product te retourneren. Hierbij verwijs ik u naar onze website. Hierin staan de instructies om het terug te sturen. Mijn collega's van de klachtenafdeling staan klaar om u hierbij te helpen.Tevens kunt u ons nog een mail sturen zodat wij u de instructies sturen om het te retourneren.

Sjoerd

Hoofd klachtenafdeling

Joop 08-12-2018

Beste Sjoerd,
Bedankt voor je reactie, stel ik zeer op prijs. Allereerst wil ik even ingaan op het issue zelf. De IPad zat gesealed in de doos, echter onder deze sealing leek een beschadiging/kras te zitten. Dit hebben wij direct bij uw organisatie gemeld middels foto's en een bericht. Daarop hebben wij de IPad weer terug in de doos gedaan. De IPad is door ons dus niet/nooit aangezet en ook is de sealing door ons niet verwijderd. Na het weekend ben ik naar de winkel gekomen om dit te laten zien, echter kreeg ik direct te horen dat ik bij klachten de IPad moest terug sturen naar het retour adres (zelfde adres als het adres van de winkel) en dat men in de winkel niets voor mij kon doen, omdat het product via de website was gekocht. Na enig aandringen en zelf de IPad uit de doos te hebben gehaald om te laten zien waar het om ging, keek uw medewerker naar de IPad en heeft hij de beschadiging beoordeeld. Hij heeft zelfs de beschadiging weten te verwijderen/weg te wrijven, omdat het zou gaan om lijm resten (geen stofje oid) agv van het sealen door Apple. Daarop heb ik inderdaad ook geconstateerd dat de beschadiging op die plaats verdwenen was en ben ik de winkel uitgegaan. Na overleg met Apple is ons echter door Apple zelf verzekerd dat het onmogelijk is dat er lijmresten op de IPad komen door het sealen. De conclusie is dus dat de IPad opnieuw en door een andere partij gesealed moet zijn. Dat is voor ons de reden dat we het gevoel hebben dat we geen originele door Apple gesealde en geleverde IPad hebben ontvangen van u. Geen idee wat er met de IPad gebeurd kan zijn en dus wilde ik de IPad aan het einde van de dag in de winkel retourneren. Dat was volgens uw medewerker onmogelijk vanwege de "regels" van de PhoneMarket. Er werd verwezen naar de technische dienst en het hoofdkantoor, maar men wilde mij niet zeggen waar ik die afdelingen kon bereiken. Ik moest dus de IPad terugsturen naar de Hoofdstraat 117a, terwijl ik daar op dat adres stond. Heel vreemde reactie en bijzonder klantonvriendelijk, omdat wij juist de keuze hadden gemaakt voor uw bedrijf, omdat er een winkel op korte afstand van mijn werkadres is en dit dus een voordeel leek, mocht er in de toekomst iets met de IPad zijn. Wat mij ook heel erg gestoord heeft, is dat uw medewerkers mij gewoon lieten staan en wegliepen naar achter de winkel. Het zou u sieren als u mij dinsdag 11-12-2018 in de winkel te woord wil staan en de IPad in ontvangst wil nemen onder teruggave van het aanschaf bedrag. Ik verneem graag uw reactie op korte termijn. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Oscar B 06-12-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen

Goed product voor een scherpe prijs.
Snelle levering . Geen onzin op hun website.
Goed product omschrijving

Ron Blom 06-12-2018 Via de website gekocht

Retesnel en van stap tot stap op de hoogte gebracht

W. H. E. Bijleveld 06-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima bedrijf, snelle levering, zonder problemen
ben uiterst tevreden . Product in goede en snelle staat afgeleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivo 05-12-2018 Via de website gekocht

Wat men belooft gebeurt ook!

Alles was verzorgd en netjes,correcte levering . Goeie feedback! Ben een tevreden klant en zal nog bestellingen plaatsen. Een tevreden Belg!

Mac 05-12-2018 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht

De Samsung Gallaxy Watch was snel gevonden voor een mooie prijs. De omschrijving en de presentatie van de foto' s was volledig en duidelijk. Dat vindt je je aankoop al leuk voor je het horloge in huis hebt. Leveringstijd was volgens afspraak.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Siemen 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijzen

Na even gezocht te hebben naar welke gsm ik moest hebben kwam ik op de Xiaomi note 6 pro. Omdat ik minder bekend was met het merk, maar toch goede reviews had gelezen ben ik beginnen zoeken naar sites die deze gsm aanboden. Zo ben ik terechtgekomen bij phonemarket.nl. Na wat rondkijken naar wat de site had ben ik de prijzen gaan vergelijken. De prijzen lagen zeer goed en daarom heb ik de gsm besteld. Nog geen dag erna stond postnl al aan de deur voor de levering van de gsm.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

An 02-12-2018 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteit.

De website geeft duidelijke informatie over de producten en je vindt makkelijk bijhorende accessoires.
Goede prijs-kwaliteit, zeker in verhouding tot Belgische websites.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Groen 02-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Op Blackfriday een nieuwe IPhone 8 gekocht, de goedkoopste van Ned. op dat moment.
Deze dag voor vragen ook nog gechat, die direct werden beantwoord.
Wij hebben hem op laten sturen, wanneer we hem hadden afgehaald in de winkel hadden we 10 euro extra korting gekregen.
Zelfs tijds de drukte van deze dag werd hij de andere ochtend al geleverd.
Wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arian 02-12-2018 Via de website gekocht

Top service

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling en inderdaad had ik het pakketje de volgende ochtend binnen op de afgesproken tijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tijn 02-12-2018 Via de website gekocht

Goeie site

Heel goed alles. Ben tevreden. Zeer fijn. Vooral de service. Ook goedkoop. Dat is altijd fijn. Goedkoper krijg je t niet

Leny v. Duuren 30-11-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Goede shop, duidelijk en overzichtelijk, ook wel wat goedkoper als andere aanbieders. Mooie laptop van Lenovo gekocht, mooi, ben helemaal te vreden.

Hykilaos 30-11-2018 Via de website gekocht

Geen gedoe met black vrijdag,laag in prijs,snel en keurig!

Nog niet eerder gebruik gemaakt van deze organisatie, als was duidelijk en helder.
kan deze manier van snel bestellen aan bevelen.

Meester 30-11-2018 Via de website gekocht

Volgens computertotaal, beste telefoon! Eveneens het bedrijf

Goed eerlijk en net bedrijf die zeker hun voorwaarden naleven. Op tijd geleverd en inderdaad voor 18:00 besteld volgende dag in huis!

leonie van asselt 29-11-2018 Via de website gekocht

super snel!

het pakketje was er super snel en alles is in goede staat. Helemaal geen problemen tegengekomen met bestellen en/of ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Boutkan 29-11-2018 Via de website gekocht

Aanrader!

Het goedkoopste adres voor mijn Galaxy 8+ De website is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De levering supersnel en accuraat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Anja 28-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede site, helder en eenvoudig te navigeren.
Prijzen zijn voordelig t.o.v. de competitie.
Levering was snel.
Product was goed verpakt.

Alles was in orde, ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 28-11-2018 Via de website gekocht

Snelle nette service!

Snelle levering. Mooie aanbiedingen. Goedkoopste leverancier van mijn IPhone 8. Gebruiksvriendelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guido 28-11-2018 In de winkel gekocht
Phonemarket. Nl

Alles perfect ?? verlopen. Alles top kunnen volgen!!

Top levering van Nederland naar België. Vrijdag 11u besteld, zaterdag 15u geleverd!! Alles mooi kunnen volgen bij post nl. Enkel spijtig van handleiding bij het toestel. Spaans en Italiaans denk ik. De rest was alles heel duidelijk en correct!

Tim 28-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte service!

De bestelling werd binnen de 24u geleverd en dit naar België.
Spijtig dat je voor een betaling met PayPal extra moet betalen.
Zeer gebruiksvriendelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

inge 26-11-2018 Via de website gekocht

Keurige levering

Besteld en de volgende dag binnen. Keurig verpakt en voor een goede prijs.
Geen tig mailtjes achteraf.

Een tevreden klant 26-11-2018 Via de website gekocht

Beter dan verwacht.

Ik zoek altijd heel voorzichtig naar mijn volgende mobiel, ik wil weten dat ik de beste keuze maak en kijk daarom graag nog extra dingen na zoals de gegeven reviews. Dit doe ik ook met de websites waar ik de gekozen telefoon bestel. Op deze website waren de reviews best negatief. Dit deed mij kort twijfelen. De reden dat ik toch voor Phonemarket.nl heb gekozen komt door de positieve reviews en dat ik ze graag wou geloven. Nu wil ik zeggen dat ik zeker een blije klant ben van Phonemarket.nl. Ik heb mijn mobiel goed ontvangen, de verpakking was sterk dus hier kan ook echt niks mee gebeuren. De inhoud is precies zoals ik had verwacht. Ze doen dus echt hun best bij Phonemarket.nl. Wel -omdat ik zo van het uitzoeken ben- had ik alleen een Duitstalige handleiding en mijn Duits is niet zo heel goed. De plaatjes zijn wel duidelijk en eigenlijk weet iedereen ook wel hoe een mobiel werkt dus komt het toch allemaal op hetzelfde neer.

Phonemarket.nl bedankt. ik hoop veel herinneringen te maken met mijn nieuwe mobiel.

Een tevreden klant!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Andy 26-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel.

Samsung tablet uit de aanbieding besteld,volgende dag geleverd.
Goedkoopste prijs,produkt voldoet boven verwachting.
Degelijke verpakking,vlotte levering.
Kortom,dik tevreden.