Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 444 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

T.A. van Rooijen 17-07-2019

Phonemarket is een goed bedrijf ik ben telefonisch goed geholpen en de prijs en kwaliteit zijn zeer goed. Ik heb mijn Tablet van Samsung via de site besteld en de volgende dag al in huis. Ik beveel deze winkel ook aan een dikke 10

Chris 16-07-2019

Prijs voor mijn nieuw mobiele telefoon was het laagst, levertijd was snelst. Alle beloofden behaald! Helaas was het niet mogelijk om de tijdstip van de levering aan huis te bepalen.

Jill 15-07-2019

Via prijsvergelijk bleek de mobiel case hier veel goedkoper aangeboden te worden en verder nog een screenprotector erbij gekocht dat ook goed geprijsd was. De order werd snel afgehandeld en kwam direct de volgende dag aan. Ben er heel tevreden over.

John 14-07-2019

Voor de eerste keer iets besteld bij Phonemarket.nl en alles is naar tevredenheid verlopen. Duidelijke online winkel met enorm aanbod aan artikelen. Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd. Bij een volgende bestelling ga ik niet verder zoeken maar ga direct naar Phonemarket.nl

Frans 13-07-2019

De webshop heeft een breed sortiment met hele snelle service. Vandaag besteld en dan ook echt de volgende dag in huis. En zeer concurrerende prijzen.
Ik ben zeer tevreden.

leone mensing 12-07-2019

Perfecte webwinkel. Heb airpods besteld. Ze werden keurig de volgende dag geleverd. Helemaal niets op aan te merken dus van mij krijgen jullie een 10.

Hamza 06-07-2019

Ik vind het een goede webshop, prijs etc. Allemaal goed. Alleen de site zou ik wel herdesignen, ietwat strakker maken.

Mike 05-07-2019

Ik koos voor deze winkel omdat zij, heel simpel, de allerbeste prijs vroegen voor een product dat in veel shops wordt aangeboden. de voorwaarden zie daarbij werden aangeboden deden allesbehalve onder voor andere partijen. Ze hielden zich aan de beloofde levertijd en de verpakking bood voldoende bescherming. Wat wil een online klant nog meer?! Ik ben zeer tevreden.

Diva 02-07-2019

ik heb een paar dagen gelden een toestel gekocht ik ben daar heel blij mee ze hebben Prima service.Snelle levering
Zeker een aanrader!

Mike 02-07-2019

Begin juni heb ik hier een telefoon besteld. Deze is tot op heden (begin juli) nog steeds niet geleverd via de door hun aangewezen vervoerder, PostNL. Constant krijg je te horen dat je, in afwachting van het onderzoek van PostNL, nog even geduld moet hebben. Het feit dat er vanuit jou direct betaald is en jij je geld kwijt bent, wordt uiteraard niet meegenomen.

Wanneer je PhoneMarket met jou bij hun bekende telefoonnummer, gekoppeld aan je bestelling, probeert te bereiken, nemen ze bewust niet op of hangen ze direct op. Ook een formele vordering tot nakoming van de overeenkomst en een ingebrekestelling hebben geen enkel effect; het Burgerlijk Wetboek wordt ogenschijnlijk eenzijdig niet van toepassing verklaart. Inmiddels rest dus maar 1 middel en dat is een rechtszaak.

Kortom, absoluut geen aanrader. Bespaar je de moeite en betaal alstublieft 1 of 2 euro meer bij een andere aanbieder; dit bespaart je een hoop tijd en juridische kosten!

Mirjam 02-07-2019

Product en levering prima, maar als je ze nodig hebt zijn ze er niet. Reageren niet op mail. Dat las ik later pas en ik hoopte dat dit niet klopte. Helaas klopt dit wel...

ontevredenklant 28-06-2019

Nee, ik zou deze winkel niet aanbevelen. Ondanks dat de levering van mijn toestel vlot verliep (dat is altijd fijn) is de nasleep vreselijk. Iedereen die deze winkel een 10 geeft heeft geen contact gehad met de klantenservice. Ik zat nog midden in de garantie. Na de tweede reparatie (voor hetzelfde probleem) is mijn toestel kwijtgeraakt (verkeerd opgestuurd). Maanden hebben ze het uitgezocht met de conclusie dat ik het verder zelf uitzoeken. Kortom, ik heb geen telefoon meer en daar doen ze verder niets aan. De communicatie verloopt allemaal per e-mail. Je krijgt te maken met allemaal verschillende medewerkers. Je moet je verhaal eindeloos opnieuw uitleggen. Wat ze wel allemaal heel goed doen is de schuld bij een ander neerleggen.

Frabo 28-06-2019

Ik heb een slechte ingewikkelde service ervaren. De Levering ging ok, niet supersnel maar binnen een paar dagen had ik het product in huis. Het product bleek echter defect. Ik kreeg geen vervangend product opgestuurd maar moest eerst het product terugsturen om de technische dienst te laten controleren of er inderdaad sprake is van een defect. Het is mijn mening dat dat erg omslachtig en niet klantvriendelijk is.

Rasizle 27-06-2019

Snel en makkelijk besteld en snelle verzending
Oordopjes volledig naar verwachting, heel blij mee

Roelio 27-06-2019

Het is de 2e keer dat ik hier een telefoon heb besteld. De bestelling komt keurig op tijd binnen. Een keer was de telefoon kapot, maar ook het repareren onder garantie was keurig geregeld. Wetende dat alles precies gaat zoals beloofd, kan ik zeggen dat het een betrouwbare webwinkel is waar je met een gerust hart kunt bestellen. Ook qua prijs is hier over het algemeen voordeel te behalen. Kortom, goede service voor een goede prijs!

Abdellah 27-06-2019

The item shown on the website is not what I have received. Different series of the item (power bank Samsung it has shown the item with edge and one USB and gold color on the website but I have received pink one without an edge(bigger) and two USB ). That's disappointing.
You should show the right product that you buy.
Kind regards,
Officiele reactie van Phonemarket.nl 28-06-2019

Dear Customer,

On our website we have the product and it does have the right pictures displayed and also in the right color (Martian Pink). The color is also in the description of the product.

Best regards,

Frank

Officiele reactie van Phonemarket.nl 28-06-2019

Dear customer,

We are very sorry to hear this.

We would like to attend you that we will always try to help you and you can always return within 14 days.

You can send an email to our customerservice: klantenservice@phonemarket.nl

With your ordernumber in the subjectbar.

My collegue will help you with the return or exchange of your product for something else!

Best regards,

Frank

Sam 26-06-2019

Ik heb op 16-06-2019 een smartwacht besteld. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Heb meerdere keren gebeld. Na lang in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik elke x dezelfde antwoord. 1 deze dagen krijgen we je horloge binnen en sturen wij direct op. Heb ook meerder keren om een bevestigingsmail van vertraging gevraagd. Nog steeds niet ontvangen. Ik geef ze ook nog tot 28-6 de tijd. Anders annuleer ik de bestelling en vraag mijn geld terug. Ik heb hier geen goed gevoel over.

Stijn Jenniskens 26-06-2019

De goedkoopste, snelle levering en verder geen problemen mee gehad. Alles wat je verwacht van een webwinkel

Kick 26-06-2019

Snelle levering en een prima kwaliteit.
Er wordt netjes en duidelijk gecommuniceerd.

willem van leeuwen 24-06-2019

mooie prijs voor mn nieuwe iphone 7.
Ik had hem netjes de volgende dag in huis

Sarah 23-06-2019

Ze hebben een overzichtelijke website, maar voor de rest ben ik niet tevreden. Bijna 1 week geleden een Samsung Galaxy s9 besteld. Op de website stond op voorraad, morgen geleverd. Wel een bevestigingsmail geen track and trace code op maandag, of dinsdag. Ik kijk op de website 2-3 dagen levertijd. Nou dan zou je verwachten dat het er voor het weekend wel is. Nee, ik bellen, had al gemaild: geen antwoord op gekregen, 1 x 10 minuten in de wacht en 1 x 15 minuten in de wacht. Leverancier heeft telefoon niet geleverd is het antwoord, hopelijk volgende week. Kortom slechte service geen communicatie naar klant toe dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. 1x en nooit weet!

Giel Haerens 22-06-2019

Het is een hele aangenaame winkel alles gaat perfect en levering is super snel toppie👍🏻

Maurice de Visser 22-06-2019

Phonemarket.nl is goedkoop en je hoeft ook geen verzendkosten te betalen! Voordeliger kan haast niet!

Anne E 22-06-2019

Na mijn revieuw is er actie ondernomen, had zelf ook even gebeld, moest toch tot volgende wachten, problemen met levering via samsung. Ik kon wel de blauwe krijgen die was op voorraad.
altijd leuk maar die wilde ik niet.
Op de site staat dat die binnen 24 uur geleverd kan worden, maar hij moet wel op voorraad zijn;)
kortom advies voor de winkel, indien er niet geleverd kan worden, geeft dan de klant een update van de status, anders weet je als klant niet of je bent opgelicht of dat het gewoon een winkel is waar men hun best doet, maar even tegen zit.

------------------------------------------------------

Review 21-06-2019

Wacht nog steeds op mijn nieuwe telefoon Samsung note 9, er is geen communicatie over en als je belt zeggen, dan 20 minuten in de wacht te hebben gestaan, zeggen ze dat die toch niet op voorraad is en dat die besteld moet worden, termijn onduidelijk en ik moest geduld hebben. Ondertussen is er bijna een week voorbij.
betrouwbaar? de klant laten weten over de status van bestelling, echt niet?
annuleren dan maar en hopen dat ze het geld terugsturen, ben ik twijfel daarover..

Rob 21-06-2019

Phonemarket zit erg vaak lager met z'n aanschafprijs voor precies dezelfde telefoons dan een andere zeer bekende aanbieder, Belsimpel.
Daarnaast versturen ze lekker snel en is er meer keuze in de betaalmogelijkheden.

Monique 20-06-2019

De reden waarom ik voor deze webshop heb gekozen, is omdat zij de smartphone van mijn keuze het goedkoopst aanboden en de reviews zonder uitzondering positief waren. Ik ben niet teleurgesteld: ik kreeg snel een bevestigingsmail en de order is dezelfde dag nog verzonden. Levering de volgende dag. Reden waarom ik geen 10 heb gegeven, is dat ik niet weet hoe er door deze webshop gehandeld zou worden als er een probleem voor zou doen.

Fam. Schepel 20-06-2019

Over de service van de aankoop bij PhoneMarket.nl zijn we zeer tevreden.
In tegenstelling tot de ervaringen bij “de witgoed marktwinkel” waar de prijzen vaak per uur op en neer gaan. Heb je daar het gevoel of je bij een grootgrutter aan het graaibakke bent.
Hanteert PhoneMarket.nl gunstige prijzen en verzend het product, binnen de beloofde tijd, zonder showroom-schade van de originele verpakking.
PhoneMarket.nl is een betrouwbare webwinkel om vaker bij terug te komen.

J. van de Bunt 20-06-2019

De shop was de goedkoopste voor de gekozen artiekelen. Ze versturen snel.
Binnen 2 dagen was het pakket aangekomen. In perfecte conditie !
Keurig verpakt.

M. van de Bunt-Zijl 20-06-2019

Ik koos deze shop, omdat kieskeurig hun opspoorde als de goedkoopste voor de artiekel die wij wilden kopen. De artikelen zijn snel verstuurd, en binnen 2 dagen bezorgd.

P. S. 19-06-2019

Makkelijk te gebruiken website, goed geprijsde telefoon en snelle levering.

Ron 17-06-2019

duidelijke site, snelle levering en meerdere betaalmogelijkheden. Levering is te volgen via Track en Trace dus het te verwachten levermoment is te zien.

Martijn Smeets 15-06-2019

Ze hebben alles waargemaakt wat ze beloven. Goede communicatie. Snelle service. Ik zeer tevreden.

Paul 10-06-2019

's avonds apple oordopjes met 3,5 mm aansluiting besteld en de volgende dag waren ze in huis. De prijs was goed. De levering, communicatie en betaling liep allemaal vlekkeloos. Ik ben erg tevreden met deze webshop.

Nancy 07-06-2019

Snellere levering dan verwacht en het product voldoet absoluut aan de verwachtingen. PhoneMarket.nl is zeker een aanrader !!

Paul 05-06-2019

Afgaand op de beste prijs heb ik als opvolger van mijn I phone 6s bij PhoneMarket.nl gegaan voor een I Phone 8. Snelle en efficiënte levering de volgende dag en een compleet pakket zoals ik ook verwachten kon! Ik ben een zeer tevreden mens en kan daarom ook iedereen aanraden om met PhoneMarket.nl in zee te gaan!

Dirk 05-06-2019

Zeer snelle service, op zondag besteld en op dinsdag geleverd.
Heb nu mijn tweede gsm besteld en terug de zelfde service.
De prijs is de beste als je ze vergelijkt met anderen en hopelijk verloopt dienst na verkoop
ook op de zelfde manier.
Ben een zeer tevreden klant en beveel het anderen ook aan om eerst PhoneMarket
te raadplegen vooraleer een besluit te nemen.

Allan van der Bijl 04-06-2019

Een goede en overzichtelijke winkel met een groot en breed scala aan prouducten van smartphones , tablets, ipads en toebehoren toe en ook nog de beste en voordeligste prijs nadat ik een Iphone XS Max wilde en de prijzen vergeleek met de andere telecomwebshops tot de Apple Store aan toe. En natuurlijk een snelle levering via 24 uur en het was zelfs mogelijk om het product op te halen bij de winkel in Rotterdam! Super, snel, voordelig en betrouwbaar!

René Boots 01-06-2019

Ik ben zeer te spreken over phonemarket.nl. Ik 2x een telefoon daar besteld. De eerste keer waren zij de goedkoopste op kieskeurig en tweede keer niet. Ik wilde de tweede keer bij een andere site bestellen maar daar had ik problemen met het invullen van gegevens op de site. Dan maar 5 euro duurder en geen gedoe. De site van phonemarket.nl is goed verzorgd, uitgebreide uitleg over de producten en het invullen van gegevens is geen probleem.
Je wordt prima op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling.
Ik ben zeer tevreden.

Phietje54 30-05-2019

Ze geven de laagste prijs en leveren snel, zelfs in Belgie zonder extra kosten

J. B. M. van den Berg 27-05-2019

Het is niet duidelijk voor mij hoe ik Uw code van vier cijfers moet bevestigen . Dit gaat niet op de door U gestuurde SMS bericht . Ik moest heel ingewikkeld naar Uw side , dan kan je de vraag om een 06 nummer vragen en dan wordt je van het kastje naar de muur gezonden . Is het eindelijk gelukt om de code per SMS aan U terug te sturen , krijg je weer een e-mail dat mijn bestelling nog niet is afgerond ( een dag later ) . Weer een SMS je gestuurd en nu heb ik de bevestiging dat alles in orde is . Er worden wel erg snel berichtjes gestuurd die elkaar overlappen en daardoor voor wat oudere mensen niet duidelijk zijn
Hr. J . van den Berg
Officiele reactie van Phonemarket.nl 01-06-2019

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.
Helaas begrijpen wij uw review niet.
Is dit wel een review die u bij ons moet plaatsen of bij uw provider?
Het lijkt erop dat u een probleem hebt met uw provider.
Het is beter om even contact op te nemen met uw provider om dit probleem op te lossen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons mail op Klantenservice@phonemarket.nl

Kevin Nijs

Jasper 26-05-2019

Snelle levering, goede prijs, en geen verzendkosten voor een klein brievenbus pakketje.

Gunther 26-05-2019

Aantrekkelijke prijzen.Topservice ! Goede en duidelijke informatie van de producten.

Wi. 25-05-2019

Snelle levering. Keurig verpakt verzonden. Duidelijke productomschrijving op de website. Een aanrader dus

Gerdo 23-05-2019

Phonemarket.nl is wat mij betreft de beste phone shop die er is! Super snelle levering tegen de beste prijs. Heb hier al diverse telefoons gekocht en blijf dat doen en zal ook andere adviseren dat te doen. Heb nog geen aftersales behoefte gehad maar dat zal ook prima in orde zijn.
Gerdo

Pricilla 22-05-2019

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de bezorging via mail en de laagste prijs voor een goed product!

Sjorsss 22-05-2019

Duidelijke informatie op de site, aantrekkelijke prijs en snelle levering. Tablet verpakt in een stevige doos. Maken gewoon waar waar ze voor staan!

Joop 21-05-2019

De telefoon werd met 1 dag geleverd en dat ook nog voor de laagste prijs.
Dus we zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf aan.

J.w fokkema 21-05-2019

Zeer goede webwinkel levert de producten zo als het hoort en is niet duur ik raad deze winkel aan.

Miriam 21-05-2019

Duidelijke website, keurige levering. Je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden van levering.

Mirjam 20-05-2019

Een snelle levering, een goede communicatie en een goed product. De site was duidelijk, komt overeen met het werkelijke product.