Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is berekend op basis van 388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Joyce 17-01-2019

Phonemarket.nl was veruit de goedkoopste aanbieder van de Iphone XR die ik wilde hebben en heeft de telefoon snel geleverd. Ook prettig: er moest op het bezorgadres voor getekend worden en werd dus niet bij de buren bezorgd.

Peter. 16-01-2019

ik kwam deze shop tegen in de lijst van goedkoopste aanbieders, de reviews waren positief dus heb besloten om tot aanschaf over te gaan, volgende dag zoals aangegeven product is huis met een prima volg link naar de vervoerder. fijn om dat er zulke bedrijven zijn die gewoon doen wat ze beloven!

E 15-01-2019

Makkelijk met bestellen. Snel antwoord op mijn vraag via e-mail. Geleverd volgens afspraak.

Amin 15-01-2019

Heel erg makkelijk geregeld. Zeer vriendelijk geholpen en benaderd. Kreeg tot mijn verassing ook nog kassakorting. Winkel zelf ziet erg netjes uit. Je kan alles wat je nodig kunt hebben voor je nieuwe aankoop gelijk er bij aanschaffen. Goede prijzen en zeer aan te raden winkel. Heb zeld een Iphone Xs gekocht met accessoires. Top!

Peter De Bezorgbakkert 15-01-2019

Duidelijk website, met veel keuze, scherpste prijs en doet wat ze beloven. Via google terecht gekomen op deze site en gelijk duidelijke taal.

Anouk 14-01-2019

Ik vond het een duidelijke en overzichtelijke website en ik zou het zeker aanraden aan familie/vrienden.

Kiani 14-01-2019

Bij deze winkel betaal je een eerlijke prijs voor je product. Ook de verzending verliep heel vlot. Een nadeeltje bij mijn bestelling is dat ik niet de correcte kleur van smartphone heb gekregen. Zo is deze de midnight zwart ipv de coral blue. Voor de rest heb ik geen commentaar en ben ik een tevreden klant.

Kitty 12-01-2019

Heb bij een phonemarket een samsung s9 besteld en de aflevering en bestelling is prima verlopen.
Was snel geregeld en tegen een goede prijs.

Fadol 11-01-2019

Het was heel makkelijk navigeren op de site. Prijzen zijn redelijk goed. Had een 2 meter lange lightning kabel voor de iPhone gekocht. Kreeg hem snel in huis. Werkt tot nu toe prima. Was verpakt in een retail verpakking wat inhoud dat ee geen origineel Apple doosje omheen zit. Ik kan dus niet zien of het origineel is maar het ziet er origineel uit.

Laurens 11-01-2019

Ik ben zeer tevreden met mijn zeer recent aangeschafte Sony Xperia XZ3 en in het bijzonder de winkel waar ik deze heb aangeschaft. Dit heb ik gedaan bij Phonemarket, een voor mij voorheen nog onbekende winkel. Toen deze winkel als goedkoopste uit de prijsvergelijkers (vergelijk, beslist en kieskeurig) kwam, besloot ik de reviews te checken. Ze logen er niet om, dus besloot ik het erop te wagen.

Mijn telefoon is keurig op tijd bezorgd in een goed verpakt doosje. Ik heb niets negatiefs op te merken, daar ik een geheel positieve ervaring heb.

Klaas 11-01-2019

Perfecte service en ik heb het juiste product geleverd gekregen zoals afgesproken. Het voldoet aan alle verwachtingen.

Danielle 11-01-2019

Super snelle levering, gemakkelijk contact. Je kunt ze per telefoon, e-mail of via de chat box op hun website bereiken. Het personnel is erg vriendelijk. Alle vragen die ik had waren snel en duidelijk beantwoord.

Betty. 11-01-2019

Snelle levering, ondanks jaarwisseling. Duidelijke siten. Goede communicatie.

John 09-01-2019

Duidelijke site met goede informatie over het produkt wat wij wilde gaan kopen
als verjaardagscadeau voor onze zoon.
Uitleg over de afhandeling/bezorging, helemaal TOP.
Afspraken zijn naar tevredenheid afgehandeld, vast houden deze goede service.

Nicolette 08-01-2019

Deze winkel is top. Bestellen gaat eenvoudig. Goede informatie over het product en een snelle levering. Top ga zo door.

gonnepon 07-01-2019

De website is duidelijk en er werd snel geleverd. De telefoon voldoet aan mijn verwachtingen en ik ben er super blij mee.

Hans 07-01-2019 Via de website gekocht

De website is gebruiksvriendelijk, duidelijk en informatief. Prijs-kwaliteit is meer dan in orde! De site gaf aan een track & trace door te sturen wanneer het een pakket betreft dat niet in de brievenbus past. Onduidelijk wat het zou worden gezien ik een GSM had besteld en dit mogelijks ook in de brievenbus past. Buiten dit kleine issue, meer dan tevreden over de service van Phonemarket.nl!!

annita 07-01-2019

Duidelijke informatie over de levering , ondanks de vertraging in deze drukke periode , goed te volgen op track en trace , artikel mooi en vriendelijk afgeleverd dank u .

Anjo 06-01-2019

Na telefonisch contact via de website besteld en 2 uur later opgehaald, perfect met leuke korting.

Renee 05-01-2019

Snel, makkelijk, betrouwbaar. Ik heb oortjes besteld voor mijn telefoon, met een fijne korting! Helemaal blij mee

van Linge 04-01-2019

Het is een duidelijke site (we zijn niet in de winkel zelf geweest). We kregen snel geleverd wat we hadden besteld (door nieuwjaarsdag 1 dag later dan in eerste instantie was aangegeven). Ik heb gebeld en gemaild met de klantenservice en werd zeer vriendelijk te woord gestaan met een duidelijke antwoord.
Zeer zeker een aanrader

marc 04-01-2019

Goede shop perfecte afhandeling van het gekochte artikel. Ook een goede vooraankondigi g over de levering

Marco 04-01-2019

Scherpe prijs en snelle levering
Overzichtelijke site en goed vergelijkingsmateriaal

Spoelstra 04-01-2019

Netjes en op tijd!! Dus zeer te vreden en bovendien een scherpe prijs waar je natuurlijk altijd voor gaat

Mdbreems 04-01-2019

Ik heb hier mijn iPhone oortjes gekocht met korting waar ik heel blij mee ben. Was ook super snel binnen.
Ik ga hier vaker bestellen

Filip 04-01-2019

Vlotte afhandeling, bestelling geplaatst namiddag voor oudejaar, dus vandaar levering pas op 3 januari waarschijnlijk. Bestelling vanuit België, betaling kan met bancontact maar er is niet op de websitepagina zelf vermeld dat je daarvoor nog 2 % (ongeveer €3 voor mij) bijbetaalt, dat zie je pas bij de afrekening zelf. Toch zelfs met deze bijbetaling veruit de goedkoopste aanbieder van het toestel (Moto G6).

Tristan 03-01-2019

Goeie en nette winkel. Had iets besteld en kwam het na het weekend ophalen. Moest mijn bestellingsnummer en ID laten zien en kreeg het product meteen mee (had al betaald) makkelijk en netjes. Top!

Kris Degryse 03-01-2019

Heel goede online store. Ruim genoeg uitleg omtrent aangekocht toestel. Veel aanbevelingen over wat er bij toestel past. Vlugge levering. Super!

Cees Jansen 03-01-2019

Duidelijke site, goede en snelle levering op duidelijk aangegeven tijdstip.

Nesheim 03-01-2019

De site is erg duidelijk en overzichtelijk ze zijn stuk goedkoper als andere zaken heb zelf een Apple MacBook bestelt en kreeg vandaag track en trice code van post nl en heb ze nog ff op gebeld voor nog een paar vragen over de Mac die jonge man was erg vriendelijk aan de telefoon. Was er dik over tevreden en toen vroeg hij als u meer vragen heb ken u bellen kijk dit vindt ik een goede service toppie

Eric 03-01-2019

Verreweg de goedkoopste. Top! Levering keurig volgens vooraf opgegeven planning.

Jan W 03-01-2019

Voor de tweede keer besteld bij Phonemarket en de levering was perfect volgens afspraak zeer snel en verzorg een aanrader voor iedereen

JvdL 03-01-2019

Prima winkel, ze doen wat ze beloven. Geen 10, omdat ze niets extra's doen (ik zou overigens niet weten wat). wel een dikke 9.
Ik zou het prettig vinden als ik in het vervolg voor een LATERE bestelling kan kiezen. Slechts in uitzonderingsgevallen kan ik niet een dag wachten. Ik weet overigens niet, of dat bij Phonemarket kan. In ieder geval moet de gekte van loonslaven bij PostNL en andere bezorgdiensten ophouden.

jochem de haas 02-01-2019

2 weken geleden Apple oortjes besteld nooit ontvangen en geen response op email

Justin de ruiter 02-01-2019

Het is een heoe goede winkel alles wordt snel gelverd en het is goede kwaliteit

Jos 31-12-2018

Prima webshop, 's middags besteld, de volgende dag geleverd. Geen moeilijke website, eenvoudig in gebruik. M.a.w een aanrader.

Joke 31-12-2018

Dit jaar twee keer wat besteld. Netjes op tijd afgeleverd zoals afesproken. Keurig verpakt en een stuk goedkoper dan bij andere winkels. Super!

Meryam 31-12-2018

Ik heb deze maand een iPhone 8 plus met hoesje en een beschermglas (werd er meteen opgeplakt) gekocht. Het kwam een stuk goedkoper uit dan andere winkels en er is veel keuze! Ook ben ik goed geholpen door het personeel. Als ik een telefoon of accessoires nodig heb zal ik zeker terug komen.

Sil 30-12-2018

Het product was zeer snel geleverd en het product was goed verpakt zonder schade precies wat ik ervan verwacht had.

Onur 30-12-2018

Zeer goede telefoonwinkel! Vrijdag middag besteld, zaterdag was ie thuis. Dus Top!

John 30-12-2018

Leveren door dit bedrijf is geen probleem. Gewoon goed en snel etc. Maar, let op als het gaat om service/terugbetaling in geval van retournering! Als er dan intern iets onverwacht fout gaat dan moet de klant daarvoor bloeden. Het bedrijf steekt niet de hand in eigen boezem. Zo had ik een product geretourneerd inclusief het bijbehorende retourformulier met vermelding dat ik het aankoopbedrag terug wilde. En retourportokosten waren gewoon volgens afspaak door mij betaald. Alles volgens de regels. Maar nu komt het. In plaats van mijn aankoopbedrag kreeg ik een alternatief product gestuurd. Toen ik dat melde en aangaf dat ik dat niet wilde (stond immersook op het retorformulier) en het alternatieve product zou terugsturen, werd mij verteld dat ik dan wederom de retourportokosten zelf moest betalen (€ 3,80). En dat terwijl ik het alternatieve product niet had besteld. Een antwoordnummer kreeg ik niet en ook geen vergoeding voor de retourkosten voor dit ongewenste product. En zolang ik daar niet aan voldeed was men niet van plan om mij mijn oorspronkelijke aankoopbedrag terug te betalen. Ik werd dus “gegijzeld”. Telefonisch contact, chatcontact, e-mailcontact niets hielp. Dus je bent gewaarschuwd.

Petra 29-12-2018

Snelle levering die ik goed kon volgen. Prima verpakt in papier! Milieuvriendelijker dan bubbelplastic. De telefoon was tiptop in orde. Jammer dat het silicone achterfrontje even niet leverbaar was.

Philippe 29-12-2018

PhoneMarket.com heeft een overzichtelijke site, een brede collectie aan telefoontoestellen en de artikelen zijn scherp geprijsd. De levering is prompt en volgens afspraak - ik bestelde op vrijdag en kreeg het toestel op zaterdag geleverd. Er was geen reden voor mij om met support te praten, dus daar kan ik niets over zeggen.
Zeer goede telefoonwinkel!

Anja 29-12-2018

Heel tevreden over phonemarket.nl
Ik heb een smartphone besteld vanuit België. Donderdag besteld en zaterdag thuis geleverd.
Onklopbare prijs betaald. Heb mijn nergens anders zo goedkoop gevonden.
Betaling en levering verliepen heel vlot.
Zeker een aanrader wij kopen hier zeker nog!

Cyril 29-12-2018

Gericht ben ik op zoek gegaan naar een webshop die voor een gunstige prijs de Huwaei P20 Pro levert. Ik kwam al snel uit bij Phonemarket.nl. Gisteren om 11:00 uur besteld en vanmorgen om 08:00 uur al ontvangen! Het pakket zag er stevig en goed verzorgd uit evenals de inhoud. Ik heb natuurlijk nog geen ervaring met de serviceverlening in geval van optredende mankementen, maar het zeer snel geleverd krijgen van de telefoon in uitstekende staat, stemt tot uiterste tevredenheid.

Buunk 29-12-2018

Een eerste en zeer goede ontmoeting.
Phonemarket is alles nagekomen volgens wens. Ik heb naar grote tevredenheid 2 ipads besteld en goed ontvangen
De volgende aanvraag ligt klaar. Keep this spirit

Martin meijer 29-12-2018

Snel en vooral makelijk ben niet goed met een pc maar tóch gelukt en volgende dag in huis. Een aanrander dus

N. de Groot 29-12-2018

Samsung telefoon besteld en keurig op tijd geleverd, in de drukke december maand en toch een zeer snelle levering. Keurig, snelle service.

Frank T 26-12-2018

In laatste instantie toch nog vlug aan samsung a9 besteld. Was verrast dat hij, ondanks deze drukke dagen, zo snel geleverd werd. Dikke pluim voor de mensen van phonemarket en de verzenddienst. Met de vrije dagen in het vooruitzicht kan ik dit prachtige toestel uitproberen. Thnx voor de super snelle levering en verzorging.

Dennis 26-12-2018

Vlak voor de feestdagen een Huawei P20pro gekocht. Binnen 24 uur werd deze bezorgd.
Scherpe prijzen en een overzichtelijke site maakt phonemarket.nl, dat ik daar voor de volgende telefoon zeker als eerste gaat kijken!!