Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Judith 15-07-2023

Bestellen is overzichtelijk, hele snelle verzending, geen verzendkosten. Ik ben dik tevreden!

Rich H. 14-07-2023

Bijzonder fijne wwbshop. Mijn s23 + kwam tegen de laagste prijs die ik op internet kon vinden.
Bij uitpakken zat de telefoon in de orginele verzegelde verpakking, dus geen refurbished smartphone.
De telefoon werd een dag na mijn bestelling al bezorgd!
Ik kon alles via de.Nederlandse taal installeren.
Kortom PhoneMarket is een aanrader.
R.H.

Ien 13-07-2023

In eerste instantie gekozen vanwege meest gunstige prijs, maar inmiddels ook contact gehad met de klantenservice. Meteen contact en zeer goed en vriendelijk geholpen.
Aanrader dus.

Roy 13-07-2023

De telefoon werd dag na bestelling geleverd volgens afspraak, de site is overzichtelijk en prijzen komen overeen met wat je moet betalen.

John van der Made 13-07-2023

Geweldig mooi website.
Duidelijke informatie over mijn Samsung galaxy
S23 ultra. Niet nodig geweest om telefonisch contact op te nemen.
Super snelle levering.
Kortom: in 1 woord GEWELDIG.
Ga vooral zo door.
Met blije groet,

An 13-07-2023

Is een goede, overzichtelijke shop met scherpe prijzen. Levering was netjes en prima op tijd. Uitstekende ervaring!

Maurice 13-07-2023

Goede website met duidelijke informatie, voordelige prijzen en de bestelde gsm binnen een dag geleverd (zelfs in België)!

Luc 13-07-2023

Samsung A54 aangeschaft eerst de prijzen vergeleken , kwam er als goedkoopste uit dan kijk je uiteraard wat anderen er van vinden en kan mij aansluiten bij de tevreden klanten , snelle levering gewoon prima !!

Robert 13-07-2023

Wat een fijne website, snelle verzending en niet te vergeten mega scherp geprijsd! En helemaal top is dat er nergens op de doos te vinden is dat het pakket van jullie afkomstig is! :-)

Een dikke aanrader voor jullie, ga zo door..

Syl 13-07-2023

Einde van de dag besteld en volgende dag al in huis. Super nette en snelle service.

haico 13-07-2023

De site is duidelijk en de levering snel en zeer goed verpakt. Ben een zeer tevreden klant
Groetjes haico

Iris1966 12-07-2023

Geweldige shop en de prijs van de Samsung Galaxy A34 (5g) was goedkoper dan elders dus dat was voor mij zeker het idee om hem hier te kopen.

De site was overzichtelijk en dag na het bestellenmal in huis!!

Corne van Opstal 11-07-2023

Ik ben zeer tevreden over phonemarket. Ze beloven en kommen de afspraak na.
Alles netjes geleverd en deugdelijk verpakt.
Bovendien n stuk goedkoper, als de grote jongens, zoals Mediamarkt bijvoorbeeld. En het product is exact hetzelfde.

Anja Grootjes 09-07-2023

Wij zijn zeer te spreken over de snelle afhandeling van het door ons bestelde product. (Mobiele telefoon) en hij was nog eens de goedkoopste ook scheelde bijna 100 euro met anderen.

Trees 09-07-2023

Goede prijs .Snel bezorgdd in klein doosje dat vind ik belangrijk.
Goed dat er een factuur bij zit die ik gelijk bij mijn administratie kan doen

Van Caelenberg Maurits 07-07-2023

Beste
Ik heb gezogt naar een degelijk toestel overal gekeken en toen kwam ik uit bij Phone market en daar vond ik een toestel wat ik wou zeker de prijs nergens goedkoper als bij jullie heb het de maandag besteld en de dag nadien bij mij thuis geleverd dat is pas vlug
De overdracht van mij oud toestel naar het nieuwe verliep vlekkeloos ben zeer tevreden van mijn aankoop zou het iedereen aanraden om bij jullie te kopen.

Lukas A 07-07-2023

Heb snel het bestelde product ontvangen en ben er ontzettend blij mee!
Duidelijke communicatie en snelle levering.

Huib 07-07-2023

Ja heel heel tevreden telefoon besteld gewoon netjes dag later geleverd alles compleet
Dag daarna kreeg ik een mail of alles goed was geleverd!!
Goeie service
Super tevreden

Veronique 07-07-2023

Zeer tevreden over Phonemarket. Duidelijke uitleg, ook wat wel en niet wordt meegeleverd met het gekochte produkt.
Zeer snelle levering zonder problemen.

Adrian 06-07-2023

Wat een top bedrijf, super goede website, duidelijk en overzichtelijk. Zeer scherpe prijzen, ik kon mijn Oppo A98 5G nergens anders goedkoper vinden. Zeer goede communicatie via mail en echt vandaag bestellen en morgen binnen. Echt perfect, zo goed dat ik de volgende nog een gsm heb besteld voor mijn vrouw en ook deze was een dag later binnen. Aanbevelingswaardig!!

Laura 06-07-2023

Supersnel geleverd. Telefoon in perfecte staat. Had alleen geen track and tracé, maar dat kon je kiezen geloof ik. Had ik niet gedaan.

Sep 06-07-2023

Telefoon besteld, keurig op tijd afgeleverd.
Goed verpakt, goede service en snel geleverd voor een schappelijke prijs!
Zeer zeker aan te raden!

Betty 06-07-2023

Ik ben erg tevreden over de aanschaf van mijn Samsung smartphone via Phonemarket. Prima beschreven op de site, levering lekker snel en op de afgesproken tijd. Goed verpakt.... de informatie strookt met het produkt. Snel, en conform afspraak. Dus erg blij met de shop (en dat tegen de laagste prijs)

Anton 04-07-2023

Bestellen gaat makkelijk en de volgende dag zoals beloofd op de site in huis en nu genieten van mijn nieuwe Iphone 13 voor een hele mooie prijs

harma 03-07-2023

Overzichtelijke site en een snelle levering. Erg tevreden. Ik zou zeker deze site aanbevelen bij anderen.