Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Guus 29-05-2023

Snel geleverd. Keurig verpakt en verzekerd verzonden. Klasse dat zie je niet vaak. Ook de randapparatuur netjes verpakt en snel geleverd.
Ook was phonemarket.nl de goedkoopste en was de telefoon makkelijk te bestellen via de website.

deWit 29-05-2023

Fijne site, goede omschrijving van product.
Snel besteld en snel geleverd.
Product goed en stevig verpakt.

Greet 29-05-2023

Gsm gekocht voor onze dochter, ze is er heel blij mee! Betrouwbare webshop, snelle verwerking van onze bestelling, product zoals omschreven, was goedkoper dan elders. Heel tevreden!

Peter 29-05-2023

De webshop helder en duidelijk, de prijs was en is ook heel scherp tegenover andere aanbieders tevens was de aflevering snel en correct kunnen een hoop nog van leren.

Lody de Melker 29-05-2023

Phonemarket.nl had het product op voorraad en ik kon het gemakkelijk bestellen, alle info was aanwezig en de prijs was de beste van allemaal. Na de bestelling had ik het al de volgende dag in huis. Dus het ging perfect. Dank daar voor.

Peter B. 29-05-2023

Interessante prijs voor mijn product.
Product omschrijving weergegeven zoals het behoeft.
Alle accessoires die je er bij nodig hebt verkopen ze ook tegen betaalbare prijzen.
Snelle verzending.
(Post.nl, traag met uitleveren).

Marc 27-05-2023

Snelle correcte levering en voor de laagste prijs die ik op internet kon vinden. Prima!

Johan 26-05-2023

LET OP! Via Phonemarket kom je niet in aanmerking voor cashback voor Samsung. Hierdoor is Phonemarket dus uiteindelijk duurder!
Dit het ik afgelopen week ondervonden bij de aankoop van een Samsung S23. Erg jammer, hier zouden ze beter over moeten communiceren.

Joop 24-05-2023

Prijstechnisch een uitstekende keus, levering net zo snel als dat gezegd was, de eerstvolgende werkdag.

E.R. 23-05-2023

Het is een actie van deze webshop, heel snel geleverd en in goede orde ontvangen!

Simone 23-05-2023

Makkelijk bestellen en vervolgens keurig bezorgt op de dag zoals aan gegeven. Wat is zocht had ik ook snel gevonden.

Henk Verhagen 23-05-2023

snelle levering , en een gebruiksvriendelijke telefoon en veel goedkoper dan andere winkwliers

Frank 23-05-2023

Perfecte service, besteld en snel in huis. En een pluim voor de goede verpakking. Ik ben pakketbezorger en ik weet hoe anderen de pakketjes met telefoon inpakken geloof dat is stukken slechter. Beveel dit bedrijf aan goede prijs en goed verpakt en snelle bezorging.

MuitV 23-05-2023

Goefe prijs voor telefoon, maar hele slechte communicatie over de levering (geen eigenlijk), bovendien niet binnen 1 werkdag geleverd

Kidswereld 22-05-2023

Zeer snelle service, de 2 bestelde Iphone toestellen werden inderdaad al de volgende dag al geleverd. Contact met de klantenservice verliep zeer plezierig, kortom een zeer professioneel bedrijf! Ik raad iedereen aan om bij PhoneMarket te kopen!

Wichert 22-05-2023

Duidelijke site, snelle levering van mijn S22 tegen de laagste prijs. Aflevering te volgen en stipt op tijd.

Peter.V 22-05-2023

Toestel is (ondanks een tussen liggende feestdag) snel geleverd.

Voor mij EEN NADEEL, dat nu na ontvangst, het toestel met een flinke korting wordt aangeboden.
Voor de toekomstige kopers, uiteraaard heel gunstig
Verder een fantastisch toestel

Zonnetje115 22-05-2023

Snell geleverd. Na bestelling na een uur al een mailtje dat het bestelde aan de pakketbezorger was meegegeven. Daarnaast nette levering ; het pakket is voorzien van secure tape en handtekening vereist.

Het is een betrouwbaar bedrijf met mooie aanbiedingen! De moeite waard om hier te bestellen

JeViNi 21-05-2023

Zeer tevreden over PhoneMarket! Nergens een goedkopere mobiel op het internet kunnen vinden. Rn ok nog eens een supersnelle levering! top!

Gerrit 21-05-2023

Levering is geheel volgens afspraak en tijdsindicatie uitgevoerd.
Nette verpakking en verwachting waargemaakt!

Hans 21-05-2023

Prima volgens afspraak, smiddags besteld de volgende dag geleverd. Ondertekenen bij ontvangst geeft veilig gevoel.

Ck 20-05-2023

Online naar smartphone gezocht, makelijke site om te bestellen, snelle sevice. Top telefoon..

Rinus 20-05-2023

Gewoon alles goed geregeld.
Laagste prijzen van allemaal.

Alleen jammer dat na 2dagen de prijs nog zakte.
Maar ja het is zo als het is

Eva 20-05-2023

Mooie elegante mobiel, uitstekende foto's.
En snelle levering. Thanks phone market!!

Vikas 19-05-2023

Goedkoper dan andere webshops. Betrouwbaar, zeer snelle levering. Goede service. Ik ben zeer tevreden.