Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Rianne 27-10-2021

Prima! Uitgebreid assortiment. Hier op voorraad terwijl bij andere bedrijven alles was uitverkocht. Beste prijs in de markt. Snelle levering. Al met al perfect!

Javrie 26-10-2021

Prima winkel alles duidelijk en snel geregeld.
En ook het volgen van de bestelling ging ook vanaf stap in tot de levering.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Rm 26-10-2021

Prima scherpe prijs en snelle levering en op se site makkelijk te bestellen

Ada 23-10-2021

Zeer correcte omschrijving van het product. Zeer snelle levering. Artikel keurig verpakt voor transport.

Erik 19-10-2021

Ik hen hier een robot stofzuiger gekocht. Ben uiterst tevreden
Snelle service
Goed product
Eerlijke en lage prijs
Ik ben zeer tevreden over alles

Roborock s6 pure is ook echt een aanrader

Alwin 14-10-2021

2 telefoons besteld. Helaas 1 verkeerde opgestuurd gekregen. Dit werd na een telefoontje prima opgelost en snel geregeld. Vele malen excuses en bij het leveren van de goede telefoon een leuk presentje erbij gekregen. Top.

Stefan 14-10-2021

Wat moeite gehad met mijn gelijk krijgen mbt een garantiegeval, maar uiteindelijk alles goed opgelost. In één keer goed zou beter zijn, maar uiteindelijk dus een voldoende.

Klaas 07-10-2021

Phonemarket leverde m'n twee iPhones SE 2020 snel, voor een prima prijs en netjes (niet in een veel te grote doos). Prima zaak.

Bosch 02-10-2021

Ruime keuze in telefoontoestellen en snelle levering. Scherpe (actie)prijs. Zeer zeker aan te raden.

Dennis 02-10-2021

Phonemarket is een prima betrouwbaar bedrijf dat een snelle levering verzorgde en een prima prijs ! Al met al zijn we zeer tevreden .

Yannick Biebuyck 23-09-2021

een groot voordeel vind ik dat er geen verzendkosten zijn of deze al inbegrepen zijn. Verder zeer tevreden, de aangekochte producten komen in goede staat toe en de dienstverlening loopt vlot.

Stéphane D 21-09-2021

Helemaal tevreden op de gevraagde producten voor een degelijke prijs. ( Galaxy tab S5e + cover). Thuislevering binnen de 48u.
Top dus.

Rosalie 21-09-2021

Mijn product online besteld en in de winkel afgehaald en betaald. Kreeg nog wat kassakorting omdat ik het in de winkel af kwam halen. Lekker makkelijk!
Qua verkoop was het prima maar snelle transactie. Er werd niet gevraagd of ik nog wat wilde weten over het toestel of iets erbij wilde hebben. Stond met 5min weer buiten.

Rajiv 15-09-2021

Vond het leuk om zaken met jullie te doen, ik dacht als ik de goedkopere product neem bij een ander site dat die dan snel kapot gaat. Ben er super tevreden mee, het was een cadeau. Bedankt voor de snelle levering etc.

petrucio 15-09-2021

Vandaag besteld, volgende dag opgehaald in de winkel. Essentieel voor mij was een mobieltje met werkend dual sim. Ter plekke onderzocht en aangetoond door Phonemarket dat die vereiste functionaliteit werkt. No hurry!

Lisette 15-09-2021

PhoneMarket kwam als voordeligste naar voren bij Beslist.nl. Prima service en volgens afspraak de volgende dag in huis. Goed geïnformeerd over de status van mijn bestelling. Ik beveel de PhoneMarket absoluut aan ! Helemaal top!

rada 14-09-2021

de beste prijs..snelle levering..ben heel blij met mijn gsm.alles hoe het beloofd was..heel correct

Corina Steketee 13-09-2021

De site was erg ordelijk en overzichtelijk wat het zoeken erg makkelijk makkelijk. Top service en snelle probleemloze levering! Echt een aanrader de phonemarket.nl👌

Danh 13-09-2021

snelle levering, zoals beloofd vandaag besteld morgen binnen. Netje op de hoogte van de status van de bestelling. Ik heb 3 producten besteld alle 3 netje ontvangen. Ik schrok me wel een beetje tijdens het ontvangst, doos was beschadig. Maar gelukkig de producten zijn nog netje in hun dozen. Aankomende weekend mocht de jariger het uitpakken.

Linda 13-09-2021

Was al een tijdje opzoek naar een smartwatch.
Door te googelen naar de juiste smartwatch en daarbij de behorende prijs. Kwam ik op
jullie site.
De prijs was goedkoper dan andere sites dus dat stond mij gelijk wel aan. Toen ben ik gaan kijken naar de reviews en daar werd door vele mensen deze winkel aangeprezen.
Ik heb dus het horloge besteld en deze was dan ook binnen 2 dagen al binnen. Ik ben er superblij mee.🥰en beveel deze winkel uiteraard aan! 😊

Jordy 03-09-2021

Als ik vergelijk met andere websites was phonemarket de goedkoopste waar ik terecht kon voor mijn samsung GSM.
De levering was ook enorm snel: de eerst volgende werkdag rond 10.00uur . Goed ingepakt en doosje niet beschadigd door transport. Zo zou het altijd moeten gaan. Dikke duim voor jullie!

Edwin 31-08-2021

Via de duidelijke website iPhone SE gekocht. De na bestelling al in huis, conform de toezegging.

Sohrahida 23-08-2021

heb weer wat gekocht helemaal blij mee , goede service. klantvriendelijke klantenservice een aanrader

Chanti 22-08-2021

Ruime productkeuze, snelle verzending, duidelijke communicatie. Top service, kan iedereen aanraden om hier te bestellen.

Klaas 16-08-2021

Goede prijs, snelle gratis levering. Grote keuze en goede omschrijving, die overeenkomt met wat wordt geleverd. Geen gedoe.