Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 1957 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 165 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Kelly Huisman 06-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle zending,goede service

Ik wilde graag een iPhone 7 kopen en ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk
Via vergelijkingssite kwam ik uit op phonemarket.nl
Telefonisch hulp gekregen bij mijn bestelling.aardig personeel.
Mijn iPhone had ik supersnel in huis niet eens 24 uur!!!
Ben er erg blij mee en ik erg blij met mijn iPhone en met phonemarket!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Naomi 05-03-2017 Via de website gekocht

Website overzichtelijk en klantvriendelijk.

Website is overzichtelijk en heel klantvriendelijk. Ik kon zeer makkelijk vinden wat ik op zoek was. Erg leuk zo een bundel voordeel. Maandagavond besteld volgende dag al binnen, het bruin pakketje was stevig verpakt. Netjes bevestigingemails en track en trace ontvangen.

Eric Van Dijk 01-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ontzettend snelle levering en goede service. Er ging bij het plaatsen van een bestelling iets mis met Internet Explorer. Even via live-chat contact genomen. Ik moest Google Chrome gebruiken, binnen een paar minuten hersteld. Goed geholpen door de medewerker. Helemaal top!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Stefanie Van Camp 01-03-2017 In de winkel gekocht

Prima Service!

Phonemarket heb ik gevonden via Kieskeurig.

Na twijfels tussen 2 toestellen heb ik besloten langs hun winkel te gaan om advies te vragen. Ik heb duidelijk uitleg gekregen over het verschil tussen beide toestellen en ik mocht ze uitproberen in de winkel. Uiteidelijk heb ik mijn keuze kunnen maken en heb ik een Samsung S7 Edge aangekocht samen met een leuk hoesje en een beschermglas waar ik heel blij mee ben. Aan de kassa had ik ook nog eens een kassakorting van €5!

In de winkel was het druk en heb ik wel even moeten wachten maar, de service is prima!

Karel van Doorman 27-02-2017 Via de website gekocht

Top webshop

Perfecte webshop.alles is overzichtelijk, gewoon simpel whatsappen met de winkel.
Mijn tablet telefonisch besteld volgende dag belt de koerier al aan
Ben goed geholpen door de telefoon en kreeg ook nog zo een ding om je tablet verticaal of horizontaal te laten staan
Ben rr blij mee
Dank je wel lieve mensen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda van Buren 26-02-2017 Via de website gekocht

Goede service, top zending!!

Ik heb twee iphones besteld bij phonemarket.nl en binnen twintig uur al in huis ontvangen
Heb geen problemen ondervonden pakketje zaten netjes twee gesealde iphones in
Pefecte service
Heb mijn hele familie aangeraden om hier te kopen en was ook nog eens goedkoopste van nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kimberley 25-02-2017 Via de website gekocht

top site!!

deze winkel via internet gevonden, ruime keuzes, overzichtelijke site,
winkel via whatsapp bereikbaar,heb via ideal betaald,geen problemen er mee, ik heb in de middag besteld en had mijn pakketje al in de ochtend ontvangen

ben heel blij met mijn iphone 7 plus, en je hebt er nog twee jaar garantie er bij

heb de winkel gebeld voor de track en trace, deze kreeg ik gelijk door, aardige man aan de lijn, heeft mij precies uitgelegd hoe ik de zending online kon volgen maar ik vond t niet nodig want had t pakketje al de volgende ochtend in huis en kreeg ook nog eens 5 euro kassakorting

ben blij met phonemarket.nl, ik ga zeker in de toekomst hier mijn dingen kopen

dank je wel phonemarket!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marie 25-02-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Algemeen
Het juiste product, tegen een goede prijs, met goede klantenservice, snel en makkelijk geleverd – Dat is zeker aan te raden!

Verzending
Besteld vanuit België en had het bestelde de volgende dag in huis. Prima!

Klantenservice
Goede service en oprecht heel vriendelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjoerd 25-02-2017 Via de website gekocht

Bedankt voor de top service

Ik heb een bestelling geplaatst naar die bestelling heb ik gelijk een bevestiging via mail ontvangen, rond 20:00 heb ik trac&trace ontvangen waar ik mijn verzending kon volgen.

Volgende dag was het afgeleverd bij mij en was helemaal in orde hoe het hoorde, was goed en stevig ingepakt.

Ik ben zeer te vrede wat hun hebben gedaan voor mij.

Sjoerd

chakir 24-02-2017 Via de website gekocht

zeer snelle zending

net na 18 uur mijn HTC besteld, keurig netjes de volgende dag al in huis, heb ook track and trace code gehad, kon mijn zending online volgen, betaling via ideal helemaal geen problemen mee gehad, heb er ook meteen een hoesje bij besteld voor een mooi prijsje,
zeker een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Layla 24-02-2017 In de winkel gekocht

iphone 6s schermreparatie

mijn beeldscherm van iphone 6s is gebarsten, heb het bij phonemarket laten vervangen tegen een scherpe prijs, na de vergelijkingen op internet wat een beeldscherm kost,kwam ik goedkoopste uit bij phonemarket.nl.

daarnaast ben ik echt goed geholpen,vriendelijke meneer.

daarom plaats ik deze review als dank voor phonemarket.nl

ik raad iedereen deze winkel aan

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

henry 22-02-2017 Via de website gekocht

binnen 24h pakketje in huis

Na heel veel gegoogled te hebben ben ik dit bedrijf tegengekomen en mijn telefoon besteld. De volgende dag kwam al de bezorger het pakje brengen.super snel en wat precies op de site stond.de mailtjes van phonemarket.nl waren erg leuk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ely 20-02-2017 Via de website gekocht

SUPER SLECHT!!!

je koopt een telefoon met 2 jaar garantie. puntje bij paaltje heb je maar 1 jaar garantie en daar moet je het mee doen.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 21-02-2017

Beste Ely,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij begrijpen niet hoe u erop komt dat de telefoon 1 jaar garantie hebben!?

U heeft ten alle tijden 2 jaar fabrieksgarantie maar mits uw toestel onder garantie valt.

Aangezien uit uw shopreview niet duidelijk op te maken is met welke situatie u te maken heeft adviseren wij u per mail contact met ons op te nemen.

U kunt dit doen op info@phonemarket.nl

Team Phonemarket

Officiele reactie van Phonemarket.nl 21-02-2017

Beste Ely,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij begrijpen niet hoe u erbij komt dat uw telefoon 1 jaar garantie heeft.

Alle toestellen die u aanschaft bij ons hebben standaard 2 jaar fabrieksgarantie, mits uw toestel onder garantie valt!

Aangezien we uit uw shopreview niet goed kunnen opmaken met welke situatie u zit verzoeken wij u uw klacht per mail uitgebreid door te geven.

Dit kunt u doen naar info@phonemarket.nl

TeamPhonemarket

Sami 19-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service,doen wat ze beloven

Phonemarket.nl al vaker gebruikt en iedere keer uitstekende service.Dit bedrijf doet wat ze beloven op hun site: 's avonds voor 19u besteld volgende dag in huis,geen verborgen kosten, nette levering aan de deur.Betrouwbaar dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sonja 16-02-2017 Via de website gekocht

Samsung s7 edge

Snelle levering, overzichtelijke site,goedkoopste van Nederland,telefonisch goed te woord gestaan,aardig personeel,ik ben happy met mijn telefoon en met phonemarket!!voor herhaling zeker vatbaar!!dank je wel phonemarket!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ronald 11-02-2017 Via de website gekocht

iphone 7 32gb

phonemarket kwam als de goedkoopste van heel nederland

ik heb een iphone 7 bij hun besteld

ik heb de bestelling gedaan op maandagavond, woensdag had ik m al in huis

ik gebruik voor t eerst een iphone, dus had wat informatie nodig, heb phonemarket gebeld, deze meneer nam al de tijd voor me

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rachelle 28-01-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geleverd

Mijn Samsung galaxy S7 + accesoires donderdagavond besteld en zaterdag al in huis! Ben er echt ontzettend blij mee, leuke prijzen en geen problemen ervaren met PhoneMarket dus voor mij een 8

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede kwaliteit producten

Sjaako 27-01-2017 Via de website gekocht

Aftersales ver onder de maat bij PM

Deze week hebben we na 6 weken eindeloos wachten, bellen en mailen eindelijk ons geld terug gekregen van Phonemarket. Half december raakte het pakketje met daarin onze smartphone vermist en alhoewel wij als klant niet verantwoordelijk waren voor deze vervelende gebeurtenis, deed PM het voorkomen alsof het een zaak was tussen klant en vervoerder en weigerden zij directe compensatie. Eerst moest het incident onderzocht worden en daarna zou er met de verzekeraar overlegd worden. Ondertussen stonden wij als klant met lege handen en waren we (voorlopig) ons geld kwijt. We vonden weinig verhaal bij PM, ze waren weinig pro-actief en zeker niet communicatief naar ons als gedupeerde klant. We voelden ons aan het lijntje gehouden en vonden weinig begrip voor het geld dat we én geen telefoon hadden én het geld kwijt waren, alsof wij verantwoordelijk waren voor hun logistiek probleem. De les van dit allemaal: voortaan gewoon wat meer betalen bij een leverancier die klantenservice wél hoog in het vaandel heeft staan!

Pluspunten

• assortiment
  • toegankelijkheid site

Minpunten

• slechte after-sales
  • slechte communicatie naar klant

Officiele reactie van Phonemarket.nl 27-01-2017

Beste Sjaako,

Hartelijk dank voor je beoordeling, we moeten toegeven dat wij deze situatie ook niet zo fijn hebben ervaren. We willen u laten weten dat wij alles eraan hebben gedaan om deze zaak zo fijn mogelijk te laten verlopen. Helaas moesten wij aan onze net als u afwachten op een onderzoek van PostNL. Dit heeft ervoor geresulteerd dat beide partijen moesten afwachten op een terugkoppeling.

Mocht u verder nog vragen hebben vernemen we dit graag van u per mail. Dit kunt u doen naar info@phonemarket.nl

Team PhoneMarket

Amin 23-01-2017 In de winkel gekocht

Samsung gerepareerd

Ik heb mijn smartphone ter reparatie bij phonemarket.nl gebracht. Hij ging niet meer aan en was bang dat deze niet meer gerepareerd kon worden. Ik was al blij geweest als al mijn gegevens eraf gehaald konden worden. Binnen korte tijd kreeg ik bericht dat niet alleen de gegevens gered waren maar dat mijn telefoon ook was gerepareerd. Dubbel geluk dus en een lifesaver. Ik zou phonemarket zeker aanraden, ga zo door met de goede service.

Pluspunten

• Service
  • Cumminucatie

Johan Van Landeghem 21-01-2017 Via de website gekocht

Snelle perfecte levering

Op zoek op het internet naar een nieuw hoesje voor een Huawei P 7 en op die manier kwam ik bij phonemarket terecht. Niet alleen waren zij de goedkoopste, zij hadden dit ook op voorraad en dus werd het dezelfde dag van mijn bestelling op de post gedaan. Twee dagen later zat het pakketje bij mij in de bus. Van een supersnelle service gesproken !

Pluspunten

• Duidelijkheid op de website
  • Snelle levering
  • Diverse betalingsmogelijkheden

Sonja 21-01-2017 Via de website gekocht

Voorwaarden onduidelijk en aftersales matig

Ik heb mijn nieuwe smartphone via internet besteld. De telefoon werd de volgende dag netjes bezorgd. De toegezegde email met track&trace code werd niet zoals aangegeven om 18:00 gestuurd, maar arriveerde een dag ná de daadwerkelijke levering.
Omdat de telefoon niet beviel en ik hem wilde ruilen ben ik de volgende dag bij de winkel langsgegaan in R'dam. Volgens de website en de deur van de winkel zou hij open zijn. Was niet het geval. Op mijn latere vraag hieromtrent was de enige reactie: nee, hij was niet open. Geen reden, excuses e.d.
Op mijn mail over de retournering werd wel gereageerd, maar ik kreeg geen afdoende antwoord. Daarom gebeld. Ik moest de telefoon maar opsturen. Omdat er een simkaart in de telefoon had gezet (voor enkele uren tijdens het uitproberen) zou wel een bedrag ingehouden worden op de aanschafprijs. OMdat ik niet wist wat ik terug zou krijgen en ik de telfoon niet uit handen willen geven ben ik maar weer langs geweest. Ter plekke werd gezegd dat de telefoon NIET terug genomen zou worden, omdat hij gebruikt was. Na aandringen zouden ze hem terugnemen voor € 200,00 minder dan de originele prijs van € 524,00. Take it or leave it. Vanwege dit mijn inziens belachelijke bod heb ik de telefoon uiteindelijk via marktplaats moeten verkopen.
De in de voorwaarden aangegeven "Een eventuele waardevermindering zal plaatsvinden op het moment een product gedurende bedenktijd gebruikt en of beschadigd is." heeft dus ook betrekking op het kortstondig plaatsen van een sim kaart. De eventuele waardevermindering is vervolgens substantieel. Dit komt niet overeen met mijn beleving van retourrecht van 14 dagen. Vandaar dat ik de voorwaarden misleidend vind.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Lage prijs

Minpunten

• Slechte communicatie
  • Slechte service

Marga den Ouden 18-01-2017 Via de website gekocht

LG Nexus verdwijnt op weg van Phonemarket naar dr. Mobile

Op 19 dec. 2016 mijn LG Nexus opgestuurd naar Phonemarket voor reparatie, onderweg naar dr. Mobile zoek geraakt bij Postnl. Na heel wat telefoontjes en mail verkeer heeft Phonemarket woord gehouden en mij op maandag 17 jan. 2017 een nieuwe LG Nexus gestuurd!

Tos 16-01-2017

Phonemarket lost klacht op en geeft geld weer terug

We hadden een telefoon besteld ruim een maand geleden, betaald en nooit ontvangen. De zending was zoekgeraakt en phonemarket wilde geld pas teruggeven als verzekering hun uitbetaald had. Het heeft ongeveer een maand geduurd voordat phonemarket tot terugbetaling over ging. Door tussenkomst van thuiswinkel waarborg waar phonemarket bij aangesloten is uiteindelijk het geld terug ontvangen. Gedurende deze maand was communicatie met phonemarket ronduit slecht. Dit moeten ze echt verbeteren, m.n. De bereikbaarheid. Ruim een kwartier in de wacht en als je uiteindelijk de eerst wachtende in de rij bent werd je er vervolgens uit gegooid. Ook de medewerkers (uitzondering daargelaten) van de klantenservice kunnen nog wel e.e.a verbeteren m.n. hun communicatieve vaardigheden (vreemde uitspraken af en toe...) en het inlevingsvermogen/klantvriendelijkheid verdient meer aandacht.
Phonemarket heeft de hele zaak m.b.t. de verdwenen zending zeer onhandig aangepakt maar uiteindelijk de zaak opgelost en terugbetaald.
Jan 16-01-2017

Ook ik hen vandaag mijn geld terugbetaald gekregen van mijn niet geleverde bestelling. Ik sluit me bij bovenstaande review aan.

Erik 13-01-2017 Via de website gekocht

Samsung S7 niet geleverd

Begin december een telefoon besteld. Phonemarket vaak gebeld om uitleg. Zij blijven zich verschuilen achter Postnl. Nu zijn ze telefonisch niet meer te bereiken. De termijn van 30 dagen is ruimschoots verstreken. Ook op berichten van thuiswinkel.org wordt niet gereageerd. In hoeverre mogen zij dit label nog gebruiken? Volgens de consumentenbond mag een online winkel zich niet verschuilen achter de pakketdienst. Verlies of beschadiging vóór ontvangst is altijd voor risico van de webwinkel. Een online winkel moet het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten terug betalen. De zet is dus nu aan Phonemarket

Michel__B 13-01-2017

Ik ben zelf naar de winkel gegaan om mijn geld te claimen, maar ook dat helpt niet. Je staat hier als consument machteloos.
Klacht ook gemeld bij Thuiswinkel Waarborg, maar die doen ook niet meer als een belletje.
Compleet waardeloos en zeer ontbetrouwbaar!

Jan 11-01-2017 Via de website gekocht

tablet besteld en betaald maar nooit iets ontvangen

11 december heb ik bij dit bedrijf een tablet besteld en deze direct betaald. Echter de dag daarop geen track en trace code ontvangen. Dus de dag daarop maar eens gebeld. Er bleek dat een hele pallet was zoekgeraakt ( bij PostNL). PostNL zou een onderzoek starten en dat zou 14 dagen duren. Direct heb ik toen al aangegeven het zeer onredelijk te vinden dat een consument 14 dagen moet wachten en de dupe is dat er iets kwijt raakt. Na diverse telefoongesprekken en mails is die termijn inmiddels 30 dagen. In die tussentijd nooit op eigen initiatief van Phonemarket iets vernomen. Vandaag heb ik 2 keer 15 minuten in de wacht gestaan en dan wordt je eruit gegooid. Niet meer te bereiken dus. Geld kwijt en geen tablet. Nu kan ik dus evenals andere gedupeerden proberen langs gerechterlijke weg mijn geld terug te krijgen.
Dit begint nu echt op oplichting te lijken. In ieder geval hebben ze geen enkel begrip voor de consument

H 04-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Daar kun je mee zaken doen!

Van mezelf al een Sony liefhebber. Echter dit keer een toestel cadeau gedaan aan m'n vrouw. Wist er niet veel over maar ben goed overtuigd door een medewerker van Phonemarket via de chat, die mij goed heeft weten te begeleiden daarin. Zeker een behulpzame medewerker met kennis van zaken!! Vervolgens langs gegaan in de winkel en het toestel afgehaald met een siliconen hoes en een tempered glass screenprotector. Heel erg bedankt

Pluspunten

• Kennis van zaken
  • Goed betaalbare producten
  • €5 kassakorting

Megan 04-01-2017 In de winkel gekocht

In de winkel

Goede en snelle levering. Twijfelde tussen 3 telefoons op internet, Ben toen in de winkel gaan kijken en om raad gevraagd, was geen probleem. We kwamen er op uit dat de Samsung Galaxy A3 voor mij het beste model was. Ik heb toen meteen de telefoon gekocht .... was allemaal geen probleem. Ik kreeg ook nog eens 5 euro kassa korting.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Goedkoop
  • Mooie winkel

MJ 03-01-2017 Via de website gekocht

Houden zich niet aan de Wettelijke Garantie Termijn

Snelle levering toestel inclusief flip cover. Flip cover bleek reeds na korte tijd een defect te vertonen. Phonemarket gaf als tip de cover te 'lijmen' daar eventuele reparatie cq verzendkosten voor eigen rekening van de klant zouden komen. Zou tevens niet voor reparatie bij de fabrikant in aanmerking komen. In dit geval houdt Phonemarket zich als webshop dus niet aan hun verplichtingen volgens de Wettelijke Garantie Termijn (zie voor soortgelijke gevallen Tros Radar). Hier via de mail meerdere keren aanspraak op trachten te maken doch geen enkele respons meer gehad. Maw wettelijke verplichtingen worden aan de laars gelapt en als klant wordt je compleet genegeerd. In dit geval betrof het enkel een produkt twv EUR 19,50. Een duurdere aankoop is dan ook STERK af te raden.

Minpunten

• Slechte service
  • Ontduikt de wettelijke garantie termijn
  • Onbetrouwbaar

Maria 01-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

Supersnele levering, geleverd product is zoals voorgesteld op de site, prima prijzen ook. Zeker een aanrader ook als je vanuit Belgie wil bestellen zoals ik.

Joep 27-12-2016 Via de website gekocht

Joep

Niet doen! Als ales volgens de happy flow verloopt is er geen probleem. Maar als de zending zoek raakt, zoals bij mij, wordt alle ellende volledig afgewenteld op de klant. Geen nieuwe telefoon thuis, en geld (voorlopig) wel kwijt. Dit is al weken zo. Ik krijg mijn geld gewoonweg niet terug! Schandalig.
Deze winkeliers zijn amateurs met een diepe minachting voor de klant, geef gewoon een paar tientjes meer uit bij een wel betrouwbare webshop, dat is het meer dan waard.

Pluspunten

• Goede website
  • Goed assortiment

Minpunten

• Geen aftersales

T 28-12-2016

Helemaal mee eens ook wij zitten in het zelfde schuitje. Op 11 december besteld, pakket kwijt, geld kwijt en phonemarket laat ons wachten op een onderzoek bij post.nl.
Advies: koop bij betrouwbare shop voor service en garantie, ben gewaarschuwd.

Julia van Tol 24-12-2016 Via de website gekocht

verkoopt gesimlockte telefoons als simlockvrij

1,5 jaar geleden een telefoon gekocht, ik had gewoon een nederlandse simlock vrije telefoon besteld. Dit leek ook zo te zijn tot dat mijn telefoon gerepareerd moest worden, Ik kreeg een telefoon terug met roemeense software en een simlock. Ik nagevraagd waarom aan reperateur en die zei we moeten dit van samsung erop zetten want dit is een roemeense telefoon met simlock. Ik ging maar eens op de verpakking kijken en toen zag ik het ook staan. Nu heb ik 1.5 jaar later een telefoon die ik niet kan gebruiken en phonemarket.nl helpt me niet. Koop hier dus geen telefoon want als je ooit iets hebt met je telefoon heb je een probleem.

Minpunten

• verkopen gesimlockte telefoons als simlock vrij
  • Helpen je niet met een probleem
  • zijn oplichters

Carien 24-12-2016 Via de website gekocht

Goede aankoop

Overzichtelijke site. Voor mij helder welk toestel ik wilde. Via deze leverancier was toestel het goedkoopste, dus risico genomen om hier te bestellen. Geen problemen met levering gehad.

Pluspunten

• Kwam als goedkoopste aanbieder eruit.
  • Snelle levering.

Tom 23-12-2016

Matige dienstverlening, maar tenminste wel een goede prijs

duidelijke website, makkelijk bestelproces, jammer dat er niet met creditcard of PayPal betaald kan worden. claimen 24 uurs levering maar ik heb nu twee keer iets besteld wat 3 en 4 werkdagen geduurd heeft terwijl het wel op voorraad was.

Pluspunten

• gewoon goede site
  • vaak goede prijs

Minpunten

• komen beloofde levertijden niet na
  • trage verwerking orders

Ron 23-12-2016 Via de website gekocht

mobiel wordt niet geleverd

Ik sluit me bij de onderstaande commentaren volledig aan.
11 december smartphone besteld, nu 12 dagen later nog niets ontvangen. De problemen zouden bij PostNL liggen en men wil dat onderzoek afwachten. Of ik kan een nieuwe bestelling opgeven en betalen . Bij de bestaande onzekerheid wil ik daar niet op ingaan. Phonemarket handelt in strijd met wettelijke regeling verkoop per internet. Na 2 reclamaties waarop de schuld bij PostNL wordt gelegd, reageren ze nergens meer op.
PostNL kent de problemen met Phonemarket en heeft me telefonisch vanochtend verzekerd dat het probleem bij Phonemarket zelf ligt.
Wie er gelijk heeft weet ik niet maar wel dat Phonemarket mijn telefoon niet geleverd heeft binnen de toegezegde of redelijke termijn.

Minpunten

• geen levering
  • slechte communicatie
  • geen geld retour
  • legt problemen bij consument

Michel__B 23-12-2016 Via de website gekocht

Phonemarket.nl komt afspraken niet na

Helaas is ook ons hetzelfde overkomen. Op 12 december hebben wij een tablet besteld, die de volgende dag geleverd zou worden. Toen dit niet gebeurde hebben wij telefonisch contact gehad met Phonemarket.nl waarbij zij aangaven dat er een onderzoek opgestart zou worden bij PostNL.
Hierop hebben wij diverse e-mails gestuurd (die niet worden beantwoord) en gevraagd ons geld terug te storten. Wij hebben immers niets te maken met het onderzoek bij PostNL. Phonemarket.nl komt zijn afspraak met ons niet na en is dus in verzuim.

Ook wij moesten een lijst invullen waarbij zij vragen of we de tablet ontvangen hebben. En ook bij ons kwam Phonemarket.nl ineens met het voorstel om een nieuwe bestelling te plaatsen (alsof we dit nog een keer zouden doen!!). Dit zijn allemaal standaard mails, die blijkbaar aan meerder klanten worden gestuurd. Op de door ons aan Phonemarket.nl verstuurde e-mails krijgen wij echter geen antwoord.

Het onderzoek bij PostNL zou tot 22 december duren. Maar ook hierna hebben wij nog steeds geen reactie van Phonemarket.nl ontvangen. Inmiddels hebben wij Phonemarket.nl in gebreke gesteld en gezegd dat we de overeenkomst zullen ontbinden, maar in een telefoongesprek met Phonemarket.nl geven zij aan dat dit niet mogelijk is!! Toch zullen wij de overeenkomst ontbinden, omdat zij ook de bij de ingebrekestelling genoemde nieuwe termijn om de tablet alsnog te leveren of het geld terug te storten niet zijn nagekomen.

Gezien het feit dat wij niet de enige zijn, overwegen ook wij om aangifte te doen. Daarnaast zullen wij een klacht indienen bij de Commissie Thuiswinkel.

De tablet hebben wij inmiddels bij een andere leverancier besteld en deze is de dag erna geleverd. Voortaan dus maar iets meer betalen, dat scheelt een hoop tijd en ergernis!!

Minpunten

• Niet betrouwbaar
  • Zeer slecht klanten service
  • Houden zich niet aan consumentenrecht

T 24-12-2016

Helemaal mee eens, wij zijn ook gedupeerde en nog steeds geen geld terug ontvangen. Phonemarket levert niet en verschuilt zich achter post.nl
Na 2 weken geen geld terug inmiddels toestel elders gekocht, koop was na 2 dagen door ons al ontbonden.

syed 22-12-2016 Via de website gekocht

Toestel na 10 dagen niet geleverd

Bestelling geplaatst op 11 december. Toestel tot op heden niet geleverd, die binnen 24uur geleverd zou worden. Phonemarket.nl schuift het probleem naar Postnl terwijl Postnl nooit de verzending heeft ontvangen. Na een week vroeg ik mij af of die toestel ooit geleverd wordt. Ik heb besloten om koopcontract te laten ontbinden wegens niet tijdige levering en mijn geld terug te vragen. Men reageert niet adequaat en gaat niet in om geld terug te storten. Ik kreeg nadien een verdacht aanbod om een tweede bestelling te doen in afwachting van onderzoek van PostNL. Gezien vergelijkbare reacties op internet over phonemarket.nl heb ik vermoedens op een oplichting door dit bedrijf. Daarom besloten om een aangifte te doen bij de politie. Ik hoop in deze manier mijn geld terug te krijgen en andere mensen te beschermen. Als andere slachtoffers zelfde actie kunnen nemen dan hebben we mogelijk snel een resultaat.

Pluspunten

• goed met veralen te verzinnen

Minpunten

• slecht levering
  • slechte service
  • onvriendelijke klantenservice

Yolande 21-12-2016 Via de website gekocht

PhoneMarket.nl maakt belofte niet waar

Levering van bestelde telefoon duurt nu al meer dan een week terwijl levering binnen 24 uur zou gebeuren. Geen track & trace code ontvangen. Bij navraag en wat heen en weer ge-mail blijkt de zending van 12 december verdwenen en niet aangekomen bij PostNL. Kreeg het vreemde aanbod om een tweede bestelling te doen en dan te wachten op het onderzoek van PostNL voor ik het geld van de eerste zending terug zal krijgen. Dat gaan we dus niet doen.
Ik eis mijn bestelde telefoon op zeer korte termijn of per direct mijn geld terug.
Idioot om het ondernemersrisico af te wentelen op klanten. Vraag me af wat het Thuiswinkelwaarborg voor nut heeft. Is dat ook niet betrouwbaar????

Minpunten

• Maakt levering binnen 24 uur niet waar.
  • Wentelt ondernemersrisico af op klant.
  • Onduidelijk of ik informatie kan vertrouwen

M 20-12-2016 In de winkel gekocht

Het kopen waard!!

Even gechat met een medewerker over de htc 10 en de htc M9, die beide vrijwel het goedkoopst werden aangeboden bij Phonemarket. Deze waren op voorraad, dus even langs gegaan in Rotterdam. Helaas geen showmodellen ervan in de winkel, dus we zijn even naar de mediamarkt gegaan om de 2 toestellen te bekijken. Bij terugkomst zijn wij geholpen door een vriendelijke jongedame die ons goed de verschillen tussen de htc M9 en htc 10 wist uit te leggen. Vervolgens toch maar voor de htc 10 gegaan, omdat deze betere specificaties had. Echter van top tot teen zijn wij goed geholpen en zullen in de toekomst zeker weer een aankoop doen bij hen.

Pluspunten

• Mooie toestellen
  • Goede service
  • Vriendelijk

Marco 19-12-2016 Via de website gekocht

Pakketjes raken op een vreemde marinier zoek.

Een dag na mijn bestelling nog geen track en trace code ontvangen terwijl ik mijn pakketje al had moeten ontvangen (levering binnen 24 uur).
Na telefonisch en E-mail contact kreeg ik een paar uur later ineens wel een track en trace code. Waarbij werd vermeld dat ze het pakketje al afgegeven hadden bij postNL.

Bij de gekregen track en trace code staat echter dat. De zending aangemeld is maar nog niet ontvangen is door postNL. Een dag later (en de dagen daarna) was de status van het pakketje nog niet veranderd.
Daarom heb ik contact opgenomen met PostNL die zijden dat ze het pakketje nog moeten ontvangen.

Na verder contact met PhoneMarket.nl zou het pakketje vertraging hebben of zoek zijn geraakt. PostNL zou een onderzoek hebben gestart.

Natuurlijk heb ik gevraagd of ze de contactpersoon van dat onderzoek bij PostNL naar mij zouden willen verzenden. Zodat mogelijk het proces van de bezorging van het pakketje versneld zou kunnen worden. Je raad het al geen antwoord op mijn E-mailtje.

PhoneMarket.nl je moet me maar eens uitleggen hoe PostNL een pakketje kwijt kan raken die zij nooit ontvangen hebben?

Daarom ik gelijk een datum aangeven waarop het pakketje of vervanging daarvan binnen zou moeten komen. Andes zou de koopovereenkomst verbroken worden met PhoneMarket.nl. Helaas geen pakketje op af gesproken datum ontvangen. Daarom was de koopovereenkomst verbroken.

Tot mijn spijt tot nu toe geen geld ontvangen.
Zelfs niet na de uitleg dat ik (een nederige student) niet zo makkelijk even ergens anders een telefoontje van 500 euro kan bestellen. Nee ik moest wachten tot na het onderzoek van PostNL dan krijg ik mijn geld pas weer terug.

Bedankt PhoneMarket.nl dan kan ik zeker heeeeel lang wachten op de uitkomst van een onderzoek naar een pakketje die volgens PostNL nooit verstuurd is.

PhoneMarket.nl heb ik op het feit gewezen dat ze de een wettelijke termijn van 14 dagen hebben om het geld te retourneren. Als zij hun verplichting niet nakomen dan plegen ze een strafbaar feit. Natuurlijk doe ik dan aangifte van oplichting bij de Politie, en de Autoriteit Consument & Markt.

Kortom: Het blijkt wel onder andere uit de zelfde soort reviews op tweakers.net van Syed en Tos twee andere gedupeerde van PhoneMarket.nl. Dat PhoneMarket.nl een aanrader is voor de gene die wat wil bestellen bij een bedrijf die de eigenschappen heeft van: *** tekst verwijderd (red) ***, 500 euro is geen grap!.

Zodoende genoeg redenen om niet te bestellen bij PhoneMarket.nl!

Reactie op bericht PhoneMarket.nl (Tweakers.net), zondag 18 december 2016 13:25:

Tot op de dag van vandaag heb ik helaas nog geen officiële scan of kopie van het verzendbewijs van PhoneMarket.nl ontvangen. Alleen een niet al te overtuigend bericht die afkomstig zou moeten zijn van PostNL via PhoneMarket.nl. Met andere woorden iedereen had dat bericht kunnen schrijven.

Daarbij komt het feit dat er meerdere gedupeerden zijn van PhoneMarket.nl met het zelfde soort verhaal. Twee voorbeelden daarvan zijn Tos en Syed hun reviews staan op tweakers.net.

Na reactie PhoneMarket.nl op mijn review heb ik dit bericht verstuurd. Helaas geen reply van PhoneMarket.nl ontvangen.

Beste PhoneMarke.nl,

In uw reactie op mijn review van 18-12-2016 op tweakers.net geeft u aan dat ik: Ten alle tijd recht op een vervangend apparaat of geld heb.

Daarom wil ik graag op uw aanbod in gaan en per direct aanspraak maken op het verschuldigde bedrag van 469 euro. Wat ik tot mijn ontsteltenis al eerder aangegeven heb.

Kunt u het verschuldigde bedrag van 469 euro vandaag nog overmaken?
Zo niet wanneer dan wel?

Natuurlijk hou ik de review sites op de hoogte van uw aanbod. En als u dit aanbod ook daadwerkelijk uitvoert.

Kunt u zo snel mogelijk reageren op mijn E-mail.

Met vriendelijke groeten,

Minpunten

• Onbetrouwbaar.
  • Niet het beste voor met klant.
  • Geen levering binnen 24u.

Rox 18-12-2016 Via de website gekocht

De moeite waard!!

Door de vele recenties op internet twijfelde ik om een telefoon bij phonemaket te kopen. Heb toch besloten het risico te nemen aangezien ze ook vele positieve beoordelingen hadden.

Direct na mijn bestelling een orderbevestiging ontvangen plus track en trace.
De volgende dag heb ik mijn telefoon in goede staat mogen ontvangen in een stevig verpakt doos.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij phonemarket en zal zeker weer in de toekomst bij ze bestellen

Pluspunten

• Snelle service
  • Lage prijzen
  • Duidelijke webshop

angelique 18-12-2016 Via de website gekocht

SUPER

Goedkoper dan de meeste andere winkel. En genoeg keuze. En een zeer snelle levering. Een web winkel om aanteraden

Pluspunten

• goedkoop
  • genoeg keuzes
  • snelle levering

Lopes 13-12-2016 Via de website gekocht

Spigen cover S7 edge!

Wee maanden geleden een spigen hoes voor de S7 edge besteld, deze was bijna nergens in omgeving meer te verkrijgen. Zelf ervoor gekozen om de cover op te halen in de winkel, omdat ik in omgeving rotterdam woon en snel een cover moest hebben. Bij binnenkomst moest ik even mn bestelnummer doorgeven en kon gelijk afrekenen die handel. Vervolgens heb ik ook gelijk het toestel van m’n dochter laten repareren, die gelijk aan het eind van de avond gerepareerd was. Fijn dat er nog winkels bestaan waar er zowel een goede service als betaalbare prijzen worden gehanteerd.

Pluspunten

• Fijne werknemers
  • Goede service
  • Naast telefoon verkoop ook reparaties

Jimmy1992 12-12-2016 Via de website gekocht

Top

Heel simpel online besteld, zonder dat ik een account aan hoef te maken. Webshop heeft alles in huis en de webshop heeft accurate voorraden op de site. Ik beveel deze webwinkel aan, omdat de site beter functioneerd dan andere webshops. Webshop heeft een ruim assortiment , snelle levering en zeer scherpe prijzen. De verzending verliep ook als gewenst. Kreeg al mijn mailtjes optijd. Beveel zeker deze winkel aan!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Ruim assortiment
  • Prima webshop
  • Goede verzending

Herman 12-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Het product via Tweakers opgezocht, toen kwam ik bij Phonemarket.nl, zij waren het goedkoopst. Ik heb toen eerst met een medewerker gesproken, of het product daadwerkelijk op voorraad was. Klantenservice nam gelijk op en beantwoordde goed en rustig mijn vragen. Ik heb het product met een paar klikken besteld, goed en overzichtelijke webshop met een uitgebreid assortiment ontving alle mailtjes, zoals mijn track&trace. De verzending ging goed, kreeg de dag erna netjes mijn pakketje in huis. Doos was goed verpakt. Al met al een perfecte en zeer betrouwbare webshop.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Betrouwbaard
  • Ruim assortiment
  • Goede webshop
  • Makkelijk afrekenen

Mark 12-12-2016 Via de website gekocht

Prima webshop,

Website is overduidelijk en heeft actuele voorraadstatussen. De bundelaanbiedingen waren leuk meegenomen. Had alleen een probleem met het krijgen van een Track and Trace code. Gelukkig goed verlopen

Pluspunten

• Nette overzichtelijke website
  • duidelijke voorraadaanduiding
  • Bundelaanbiedingen

Minpunten

• Track and Trace kwam niet door

D. Wir 06-12-2016 Via de website gekocht

Bestel hier!!!

Via een klasgenoot van mij ben ik geïnformeerd over Phonemarket.nl die zéér tevreden over hen was. Ik heb even een kijkje genomen op de website, wat er heel keurig uit zag in combinatie met een groot aanbod. Ik had een aantal vragen over de levering en voorwaarden e.d. en zag dat ik via de website online kon chatten met een medewerker. Er werd snel en vriendelijk gereageerd door iemand van de klantenservice, die mij uitgebreid aandacht gaf over de vragen die ik te stellen had. Geweldig! Ik heb toen uiteindelijk earpods besteld en een lightning cable, omdat deze erg goedkoop werden aangeboden en ik wel nieuwe oortjes en een lader kon gebruiken.
Het bestellen ging ook heel eenvoudig met na het bestellen netjes een bevestigingsmail en diezelfde avond nog de track en trace gegevens. Ik zal in het vervolg ook zeker een toestel of tablet willen bestellen bij Phonemarket.nl.

Pluspunten

• Mooie website
  • Goede service
  • Lage prijzen
  • Perfecte locatie

A Kleefkens 03-12-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Samsung Galaxy Tab A T580!!

Tablet gekocht in de winkel voor mijn zoon voor Sinterklaas afgelopen donderdag. Vanwege de drukte rondom Sinterklaas en de sale van afgelopen weekend durfde ik het niet aan om online te bestellen. Ik woon zelf ook in Rotterdam, dus de winkel lag voor mij goed gelegen. Verder ben ik in de winkel ook heel goed geholpen door een aardige man. Ik was opzoek naar een tablet voor mijn zoon en ben uiteindelijk met een Tab A T580 de deur uit gegaan met nog eens €5,- kassakorting!! Te gek!! Helaas hadden ze geen cover meer op voorraad voor de tablet, maar was al zeer tevreden met de service die ze mij hebben aangeboden! Ik zal in het vervolg zeker nog een keer bij phonemarket.nl een aankoop doen!

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Lage prijzen

Lisa 02-12-2016 Via de website gekocht

Phonemarket

Duidelijke webshop. Geen problemen gehad bij het bestellen. De levering was snel en het product was netjes ingepakt.

A 29-11-2016 Via de website gekocht

Bestel hier!

Prijs-kwaliteitverhouding erg goed. Zelf was ik op zoek naar een HTC 10 in de kleur grijs. Op tweakers kwam dit toestel als 1 van de goedkoopste uit bij phonemarket.nl. Heb zelf een familielid die al eerder wat besteld had bij phonemarket.nl. En die was zeer tevreden over hen. Dus bestellen die handel!

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de levering. Netjes voorzien van de track en trace gegevens. Zelf geen voorstander van dure producten opgestuurd krijgen, maar phonemarket.nl kwam haar afspraken na.

Even contact gehad of deze daadwerkelijk voorradig was, zodat ik kon bestellen. Er werd snel opgenomen en vriendelijk behandeld.

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Scherpe prijzen

Harrie 03-11-2016 Via de website gekocht

zo moet het

Om kwart over 7 een nieuwe telefoon besteld en begin van de volgende middag in huis. Meer kun je niet verwachten van een webwinkel.

Pluspunten

• goedkoop
  • snel