Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1939 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

bert van w. 30-09-2017 Via de website gekocht

prima service, snel geleverd

deze shop gevonden via kieskeurig. prima prijs en snelle levering. telefoon is goed aangekomen en werkt uitstekend.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jennefer 29-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle en goede levering gister besteld en vandaag alles netjes afgeleverd zou het bedrijf zeker aanraden

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sylwia Paffen 29-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Toen we de bestelde telefoon binnen kregen, zat er niet de papieren versie van de factuur bij. Ik had alleen een factuur per email ontvangen. Vervolgens heb ik hier over gebeld en Phonemarket bevestigde me dat dit wel de bedoeling was en dat dus hun fout was. Aangezien ik geen printer heb, en emails wel eens kwijtraken, vroeg ik of ze de papieren factuur met de post konden nasturen. Ondanks dat het hun fout was, deden ze dat niet en moest ik maar de digitale versie gebruiken en zelf alles oplossen. Conclusie: Phonemarket maakt een fout, maar wil dat niet zelf herstellen. Zeer slechte service.

Jos 28-09-2017 Via de website gekocht

Een goede website en goede service

Via de website een nieuwe telefoon besteld een hele snelle levering alleen geen track en tracebevestiging ontvangen toestel was goed verpakt na de levering is er nog gebeld of alles naar wens was een aanrader om bij de winkel te kopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Lieke 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima!

Snelle levering, telefoon was goed verpakt. Helaas geen track & trace zoals beloofd, maar dit zouden ze oplossen. Ik werd na de levering zelfs nog opgebeld met de vraag of ik tevreden was. Super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ferdinand 27-09-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Groot assortiment, goede prijzen en snelle bezorging dus zeker voor herhaling vatbaar, ik kreeg alleen geen track en trace nummer wat wel jammer was maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 27-09-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Gekozen vanwege de snelle levering en de goede waardering van andere klanten.
Na bezorging belden ze nog op om te vragen of alles in order was.
Dat is nou service met een grote S

Joke 26-09-2017 Via de website gekocht

levering

Snelle levering en goed verpakt.
Prima website en vriendelijke telefonisch contact. Zelfs nog na de levering de vraag of alles in orde was.

Willem 25-09-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs en snelle levering

Gekozen voor deze shop vanwege de lage prijs van een Huawei P10 Lite. De levering was, volgens afspraak, de volgende dag. Geen 10 omdat ik geen Track en Trace code kreeg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Claudia 25-09-2017 Via de website gekocht

snel en super service

Snelle levering en een prima service. Er wordt zelfs nog geïnformeerd of alles goed aangekomen is. Scherpe prijs. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel 25-09-2017 Via de website gekocht

Kleine speler, goede prijs en levertijd.

Toen ik op zoek was naar een nieuwe telefoon kwam ik deze aanbieder tegen met de laagste prijs voor een iPhone.

Door de onbekendheid met de aanbieder twijfelde ik eerst of ik hier wel wilde bestellen.

De twijfel werd bij mij weggenomen door positieve reviews.

Na de bestelling werd hei toestel snel verzonden en was te volgen met track & trace code.

Overigens kun je je bestelling ook in de fysieke winkel in Rotterdam centrum ophalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maria C. 25-09-2017 Via de website gekocht

waardeloze service

Ik zocht de Moto G5 met 3GB intern geheugen voor een leuke prijs. Die vond ik op de website van PhoneMarket. Ik wist dat er ook een versie was met 2GB intern geheugen, maar bij de specificaties op de site stond dat deze 3GB had. Dus ik bestelde hem. De volgende dag werd hij bezorgd. Op de doos stond niet hoeveel intern geheugen het apparaat had (achteraf gezien eigenlijk heel vreemd als er twee versies zijn) maar ik besloot op de informatie op de website te vertrouwen en nam de telefoon in gebruik. Toen kwam ik erachter dat het toch de 2GB versie was. Ik ging meteen chatten, maar er werd mij gevraagd een mail te sturen. Deze werd niet binnen twee werkdagen beantwoord, zoals beloofd, en ook niet na drie. Pas toen ik nog een mail stuurde met veel hoofdletters en uitroeptekens in de titel kreeg ik meteen antwoord. Heel kort: ik mocht hem houden of terugsturen. Er werden geen namen gebruikt ("geachte klant"... "met vriendelijke groet, PhoneMarket") geen excuses of wat dan ook, heel onpersoonlijk. Omdat ik hem al in gebruik had genomen, hoopte ik op enige tegemoetkoming. Omdat ik nu immers een goedkoper toestel had gekregen. Na enig heen en weet mailen werd mij als tegemoetkoming een accessoires - pakket aangeboden. Dat was op 5 juli. Nooit meer wat gehoord of ontvangen.
Mijn conclusie over deze winkel is, dat het waarschijnlijk een goede winkel is als je meteen het goede product krijgt. Maar de klantenservice, daar heb je niks aan, dus het is wel een risico. Ik zal bij deze winkel niet meer kopen.

Claudia 22-09-2017 Via de website gekocht

Annelies Oostra 22-09-2017 Via de website gekocht

Erg slechte service.

Huawei p9 besteld met bijbehorende glass screensaver. Deze combinatie werd als bundel aangeprezen.
Gelijk na levering screensaver op mobiel geïnstalleerd. Deze was echter veel te groot. Contact opgenomen met phonemarket. Krijg geen nieuwe of geld terug, omdat ik hem al geïnstalleerd had. Ik had eerst moeten controleren of het wel de juiste screensaver was. Dat op de buitenkant voor Huawei p9 stond, was dus geen garantie voor een juiste maat. Zij leggen de fout bij mij. Te gek voor woorden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Plien 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goed en betrouwbaar. Ook klantenservice heel vriendelijk en alert. Ik eerd heel accuraat geholpen toen ik vragen mbt de bestelling

monique de bes 21-09-2017 Via de website gekocht

super service

samsung galaxy J7 2017 gekocht. Scherpe prijs. Levering binnen twee dagen.
Alles netjes en compleet.

Pluspunten
Afleverservice
Klantenservice
Betaalmogelijkheden
Gebruiksvriendelijkheid site

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Toine Eijkman 20-09-2017 Via de website gekocht

Goed service

Mijn bestelling werd snel bezorgt en alles zat in de doos, de bestelling zelf was simpel om te doen dus voor iedereen te doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 20-09-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijke service

Bij het zoeken van een nieuwe iPhone kwam ik op de site van PhoneMarket.nl. Ik heb diverse sites geraadpleegd, maar ik vond de site van PhoneMarket.nl duidelijk, praktisch ingericht en overzichtelijk. Bij het intypen van mijn te kopen product,vond ik al snel wat ik zocht. Verder is de prijs ten op zichten van de diverse aanbieders ook het gunstigste bij Phone Market.nl. Dit heeft mij doen besluiten om de iPhone bij PhoneMarket te kopen en het betalen ging ook heel praktisch. Er worden diverse mogelijkheden geboden om je product aan te schaffen. En dan nog even de nodige adresgegevens te vullen en dan is het bestel proces doorlopen. Je krijgt dan binnen enkele minuten de offerte en de volgende dag heb je je product in huis. Product is keurig verpakt en voldoet volledig aan mijn verwachtingen! Dikke duim voor PhoneMarket!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erwin 20-09-2017 Via de website gekocht

Defecte telefoon alsnog goed opgelost

Hoewel de telefoon defect geleverd werd is het later alsnog goed opgepakt.
Toen bleek dat er een fout gemaakt werd aan hun kant werd het goed opgelost en kreeg ik een nieuw toestel.

René 19-09-2017 Via de website gekocht

Fijne site

Telefoon Samsung S7 besteld, keurig een bevestigingsmail ontvangen met het verdere verloop hierin. Echter de track&trace mail niet ontvangen. Na telefonisch contact werd mij verteld dat er een probleem mee was, maar de telefoon zou donderdagmiddag geleverd worden. Dit klopte ook. Op vrijdag werd ik gebeld of alles in orde was. Prima service toch!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

R. Kroon 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Telefoon besteld. Op maandag na 20.00u. Ik kreeg een bevestiging. Daarna zou ik een bevestiging moeten krijgen met een track en trace nummer. Deze heb ik nooit gehad. echter wel op woensdag de bestelde telefoon. Op donderdag werd ik na gebeld of de telefoon geleverd was. dit kon ik bevestigen. Er bleek iets te zijn mis gegaan. Wat mij betreft een prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ivens54 18-09-2017 Via de website gekocht

Aanrader!!

Phonemarket.nl levert na betaling de bestelde telefoon (Samsung S7) snel en professioneel af.
Doen wat ze beloven!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hanneke 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Desgevraagd goede informatie gekregen. De website is praktisch. Correcte en snelle levering van zowel de iphone als ipad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima service conform afspraak

Gekozen voor online bestelling bij Phonemarket gezien de prima prijs en goede reviews. Duidelijke website, makkelijke keuze, goede informatie of product op voorraad is en wanneer het geleverd wordt. En juiste product in goede verpakking op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rogier 18-09-2017 Via de website gekocht

Snel, simpel en doeltreffend!

Voor een duidelijke website met goede voorwaarden en een snelle levering, ga je naar PhoneMarket.nl . Het assortiment is overzichtelijk aangeboden en tegen scherpe prijs.

Robbie 17-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle en goede service. Na de bestelling kreeg ik nog een telefoontje of alles naar behoren was. Prima service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Suzanne 16-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Voor de aanschaf van een nieuwe mobiele telefoon ben ik terecht gekomen bij Phonemarket, de mobiel was scherp geprijsd. De website is gebruiksvriendelijk. Na de bestelling direct de bevestigingsmail ontvangen en vrij snel daarna de track and track code. De mobiel heb ik opgehaald bij een post.nl punt en was goed verpakt. Volgende dag ben ik gebeld of ik tevreden was, goede service!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

GijsGerrits 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en zorgvuldige levering

Overzichtelijke site, duidelijke bestelinformatie, zeer goede prijs van de mobiele telefoon en een supersnelle levering. Telefoon was goed verpakt.

Klaas 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

De telefoon was scherp geprijsd. Daarnaast goede, heldere communicatie over levering. Goede aftersales.

Gerhard Heuver 13-09-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geregeld!

De keuze is zeer uitgebreid en de prijsstelling van "PhoneMarket" is heel scherp. Mooie bijkomstigheid is dat de levering vlot en goed wordt geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Esmee 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering. Had kwart voor 7 mijn telefoon besteld en de volgende dag al in huis. Kreeg duidelijke mails met de informatie van mijn bestelling en kon mijn bestelling volgen met een track en trace nummer van post NL

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemiek 13-09-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel bestellen. Goede service!

Duidelijke site, eenvoudig om de bestelling te plaatsen (hoeft je niet eerst te registreren) en produkt werd binnen 24 uur geleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Fred 12-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Door het zoeken op internet naar een goede leverancier, het lezen van klantreacties, en het bekijken van de betaalpagina heb ik de keus gemaakt voor phoneMarket. Het is duidelijk en voor iedereen goed te begrijpen. Ook het leveren van een product gaat super snel. Ik had een mobiel besteld om 16.00 uur volgende morgen om 10,00 uur in huis. Sneller dan de track en treche vermelde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk 12-09-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs en snelle levering

Eenvoudig te bestellen voor een lage prijs. Een dag na de bestelling geleverd. Een dag na de bezorging door Phonemarket gebeld of alles in orde was.

Wendy 11-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en afspraken nagekomen

Website was gebruiksvriendelijk. Na doen bestelling direct bevestigingsmail ontvangen. Mail met track en trace code niet ontvangen op genoemde tijdstip. Volgende ochtend gebeld en uitleg gekregen dat er storing was met mails met track en trace code en direct werd mij verteld wanneer ik mijn bestelling zou ontvangen. Dag na levering nog gebeld of alles naar tevredenheid was en of bestelling bezorgd was. Netjes!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Eliza 09-09-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Website heel duidelijk en verzending supersnel!! Ik zou het iedereen aanbevelen. U zult geen spijt ervan hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M&M 09-09-2017 Via de website gekocht

Erg goede service !

Overzichtelijk, eenvoudig, correct en zeer klantvriendelijk. Bestelling op tijd geleverd zoals aangegeven. Informatie via email zeer duidelijk en correct (inclusief tracking product en factuur).

Jos van Rijn 09-09-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service , lage prijs !

al surfend op het internet viel mijn oog op de goed verzorgde website van Phonemarkt.nl, waar bleek dat de nieuwe Huawei P10lite 10 % goedkoper werd aangeboden dan overal elders.. 's middags besteld, de volgende ochtend al keurig verpakt in huis !

Anita 09-09-2017 Via de website gekocht

Prima website

Prima website, snelle levering van mijn mobiele telefoon en ook nog eens de goedkoopste .
Was mijn eerste keer dat ik op deze website iets gekocht heb maar kom zeker terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Luuk Heijstek 08-09-2017 Via de website gekocht

Top prijs

Goed en makkelijk bestellen, het pakket is zo binnen. Het is een goede service. De prijzen zijn laag en de service hoog!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

M.Peters 07-09-2017 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak!

Net voor de deadline bestelt en de volgende dag in huis. Ook nog nagebeld of alles goed verlopen was. Prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

henk 06-09-2017 Via de website gekocht

correcte levering

laagste prijs, accurate levering prima! bevestiging van track en trace was wat laat maar toch binnen 2 dagen geleverd

Margreet 06-09-2017 Via de website gekocht

Klacht opgelost

Eerder schreef ik al dat de EarPods binnen twee maanden stuk gingen. Ik kon ze niet gratis terugsturen, ee werd niet gereageerd op mijn mail en bellen lukte ook niet. Gisteren echter, na een week, heb ik contact gehad en werd verteld dat één keer per week de retouren behandeld worden. Vandaag ontvang ik nieuw EarPods.
Tips: 1. Reageer altijd direct op mail
2. Stuur per mail direct een ontvangstbevestiging en geef aan wat het tijdpad is.
3. Laat de klant gratis retour zenden.
4. Verwijs niet naar Apple want die doen er niets mee.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Jasper Rentrop 05-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een lage prijs

De telefoon die ik heb aangeschaft had een lagere prijs dan andere webshops en was ook op voorraad. Nette en snelle levering via Postnl met track en trace. Maw top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rik 03-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende nazorg na bestelling. Nadat er problemen waren met de track en tracé, werd er adequaat gereageerd op mijn mailtje. bovendien werd er 's middags op de dag van de bezorging geïnformeerd of de aangeschafte telefoon was bezorgd.
Dat was inderdaad het geval en zelfs voor de tijd die was aangegeven. Prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bram 02-09-2017 Via de website gekocht

Na retour telefoon werd het aankoopbedrag niet teruggestort

Via de site een Samsung Galaxy S8+ gekocht en de volgende dag geleverd. Op het eerste oog was de doos in orde, maar de verzegelingssticker bleek vakkundig doorgesneden te zijn. Op dezelfde dag naar de winkel in Rotterdam gegaan en gevraagd om een nieuwe telefoon. De verkoper gaf aan dat het normaal was dat de verzegelingssticker doorgesneden was (vanwege de import), maar gaf mij wel een nieuwe doos. Hij wilde mij helpen met het openen van de doos en hij had al een stanleymes in zijn handen. Ik gaf aan dat ik liever zelf de doos wilde inspecteren en het bleek dat de zegel van deze doos ook doorgesneden was (Samsung doosje heeft een sticker dat uit 2 delen bestaat, bovenop een Readme stickerdeel en eronder een tweede stickerdeel. Het Readme deel is intact maar de daadwerkelijke zegel eronder is doorgesneden). De verkoper ging akkoord met het terugbetalen van het aankoopbedrag en gaf aan dat het binnen 14 dagen werd overgemaakt. Na 16 dagen had ik het geld nog niet terug (ondanks een herinneringsmail van mijn kant). Daarna telefonisch contact opgenomen met de servicedesk waarna het bedrag wel werd overgemaakt. De servicedesk functioneert m.i. wel goed. De service in de winkel echter niet, waar ze je willen opzadelen met al geopende doosjes (mogelijke gebruikte telefoons) en zij het terugbetalingsverzoek niet doorsturen naar de juiste afdeling.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 05-09-2017

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw beoordeling.

Wij verkopen volledig nieuwe toestellen met de originele sealing en de 2 jarige fabrieksgarantie.
Wij zullen jouw mening meenemen in het vervolg, zodat wij onze diensten kunnen verbeteren.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan vernemen wij die graag op mailadres info@phonemarket.nl

Team PhoneMarket.nl

Jan 01-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, slechte aftersales

Sony smartwatch gekocht, deze ging echter binnen na 17 maanden kapot. De verkoper geeft aan dat hij niks hoeft te doen nadat de fabrieksgarantie eindigt. Dit is echte niet zo, want je hebt recht op een fatsoenlijk product gedurende de gehele technische levensduur. Helaas gaan ze hier niet hier mee, en het belang (180e) is te klein om er een zaak van te maken.

Officiele reactie van Phonemarket.nl 05-09-2017

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw beoordeling.

Wij hanteren op de Smartwatch een fabrieksgarantie van 1 jaar, waar u al dik 5 maanden overheen zit.

De wettelijke garantie staat niet in de wet geregeld, daarvoor zijn de algemene voorwaarden van een winkel van belang.

Hierdoor kunnen wij uw product niet kosteloos voor u repareren.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunt u mailen naar info@phonemarket.nl

Team PhoneMarket.nl

Mark 01-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs & snelle levering

Ik heb op internet gezocht naar waar de Samsung Galaxy s8 het goedkoopst was en Phonemarket.nl was 1 van de goedkoopst. Toen ik hier had besteld om half 5 's middags kreeg ik hem de volgende dag nog in huis. Ook heb ik nog even met ze gebeld en waren ze erg vriendelijk. Al met al een top service en een hele sterke prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Carolien 01-09-2017 Via de website gekocht

Top service

De winkel heeft echt de goedkoopste prijzen van Nederland en de service is ook nog eens goed.
Woensdagmiddag besteld en de volgende dag in huis! Top!

Weidy van den Geest 31-08-2017 Via de website gekocht

IK ben erg tevreden over PhoneMarket!

Vrijdagmiddag de telefoon besteld, zaterdagmorgen in huis. Goede site, de beste prijs, gratis bezorgd en ik werd dinsdagavond ook nog gebeld of alles in orde was! Kan niet beter!