Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jaap 22-08-2020

Goede prijs en bestelling makkelijk kunnen afronden. Voorraad was goed in beeld en andere werkdag telefoon ontvangen

Sjouke 21-08-2020

Snelle levering, scherpe prijzen en duidelijke productomschrijving.
Bij mijn nieuwe samsung s20 kreeg ik per ongeluk een hoesje voor de s20+ geleverd. Binnen een paar uur na mijn mail hierover ontving ik een reactie van de klantenservice dat het juiste hoesje verzonden was en dat ik het verkeerd geleverde hoesje mocht houden of cadeau kon doen aan iemand met een s20+. Wat een super service!

A.K. 20-08-2020

Naast de goedkoopste ook een zaak die de klant goed adviseert. Vakkennis / deskundigheid zorgen voor een goed gevoel om hier klant te zijn.

E. van Rijn 20-08-2020

Voor de verzekering op zoek naar een factuur van twee jaar oud. Thuis was die al lang kwijt. Er was maar één mailtje naar Phonemarket voor nodig om dde factuur alsnog binnen eeen half uur boven water te krijgen. Prima service!

Ryan 19-08-2020

+ Duidelijke website
+ Voordelige prijzen
+ Wijd aanbod
+ Goede en snelle service
+ Snelle levering

Een aanrader :)

Han 18-08-2020

Snelle levering en goede informatie over de leverstatus. Duidelijke website.

Edward 17-08-2020

Snel gevonden met alle specificaties. Binnen 24 uur in huis, en de goedkoopste! Top!

Hubert , België 15-08-2020

Samsung galaxy active watch 2 40 mm gekocht , na levering voldeed deze niet aan verwachting ! Retour formulier aangevraagd : kreeg tot mijn grote verbazing volgend antwoord “product kan niet retour wegens hygiëne en gezondheidsredenen en waarvan de verzegeling verbroken is “ Zou in de algemene voorwaarden staan die ik om verder te kunnen met de bestelling op vraag aangevinkt heb en dus akkoord was !
Deze reden van weigeren “hygiënische product : niet retour “moet men bij de bestelling van de watch (product) vermelden ,om zo de consument te informeren !
een verzegeling van de watch was er niet , watch en lader waren niet origineel verpakt , lader zat los in papier gedraaid , moet volgens het unboxing filmpje op YouTube samen met de watch in een doosje zitten , Heb een vermoeden dat ze een demo of eerder geretourneerde watch geleverd hebben ! Na meer dan 30 dagen nog geen terugbetaling ! Voel mij opgelicht door deze misleidende verkoop ! Zal het juridisch moeten oplossen !
Officiele reactie van Phonemarket.nl 19-08-2020

Beste heer,

U heeft een Smart Watch geretourneerd deze valt helaas buiten het herroepingsrecht vanwege hygiënische redenen, hetzelfde geldt voor headsets en oordoppen. Dit staat aangegeven in onze Algemene Voorwaarden, en al helemaal in deze tijd en omgeving houden wij ons strikt aan het protocol.

Als u de verzegeling van het horloge in tact had gehouden en het horloge was dus ongeopend dan was er geen enkel probleem komen kijken bij het retourneren hiervan.
Een verzegeling was wel degelijk aanwezig deze is door u zelf doorgesneden om de verpakking te kunnen openen.

De unboxing video die u heeft gezien was waarschijnlijk niet voor het zelfde product.
Dit product wordt zo geleverd door Samsung zelf. U heeft een verzegeld/Nieuw product van ons ontvangen niemand heeft hier uberhaupt aan kunnen zitten aangezien het apparaat nog dicht geseald zat toen u het heeft ontvangen. Wij hebben uw horloge hier ook liggen en deze is ook precies zo verpakt als het hoort en zoals alle andere klanten het ook ontvangen.

Uit coulance wilden wij uw retour toch accepteren onder voorwaarden van een waardevermindering omdat wij genoodzaakt zijn de volgende koper te laten weten dat het om een open, dus tweedehands, product gaat. Wij zullen minimaal 50% verlies moeten maken op het horloge.
Uit coulance hebben wij u ook aangeboden de zakken met de waardevermindering en u hierin tegemoet te komen en dit zo vriendelijk mogelijk af te sluiten.
Het product is in gebruik genomen hier passen wij waardevermindering voor toe mocht u het willen retourneren. Wilt u het niet dan kunt u het uiteraard ook behouden.

Helaas wilt u hier niet mee akkoord gaan en worden wij belaagd met onterechte reviews.

Wij vragen u nogmaals contact met ons op te nemen voor wellicht een goede afsluiting.

Met vriendelijke groeten,
Team Phonemarket

Joyce 13-08-2020

Prima levering, maar op het moment dat je gebruik wil maken van de fabrieksgarantie willen ze niets meer voor de klant betekenen en schuilen ze zich achter voorwaarden van de fabrikant. Bij andere webshops heb ik veel betere ervaringen!
Het gaat hier om EarPods van Apple (bedraad) waarbij binnen een half jaar de verbinding met het oortje los is. Er is netjes mee omgegaan, maar de verbinding liet ineens los en kan niet teruggeplaatst worden. Phonemarket is niet bereid iets te betekenen voor ons, omdat "bij Apple elke vorm van fysieke schade niet meer onder de garantievoorwaarden valt". Bestaat er een andere vorm van schade bij EarPods? Geen Phonemarket meer voor ons!
Officiele reactie van Phonemarket.nl 14-08-2020

Beste mevrouw,

De fabrieksgarantie geldt enkel voor producten waar netjes mee om is gegaan. De fabrikanten hebben voorwaarden dat er geen fysieke schade mag zijn aan uw product. Een draadje die los hangt is dan ook meer dan fysieke schade.

Helaas valt u dan niet meer onder de garantievoorwaarden. Er bestaat andere vorm van schade genoemd ''interne schade''. Als een oordop er zo maar mee ophoudt en er is geen fysieke schade dan kunnen deze onder de garantievoorwaarden gerepareerd of vervangen worden.

Helaas was dit hier niet het geval, excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Team Phonemarket

Bij u was dit dus niet het geval.

Kees Haan 13-08-2020

Overzichtelijk, bestelling goed te plaatsen en te volgen, en keurig op tijd binnen

Sophie 11-08-2020

Ze hadden al een goede rating en dus ging ik met ze in zee. Bestelling was binnen 1 werkdag in huis en alle zend informatie werd goed doorgegeven.

Arend 10-08-2020

Keurig en vriendelijk geholpen
Alles was netjes verpakt
Wij zijn erg tevreden

Rob 09-08-2020

Alles ging precies zoals beloofd, keurig bericht over levering en alles in duidelijke taal. Zeker aanrader om bij phonemarket.nl opnieuw iets te bestellen.

Herman 08-08-2020

De telefoon was scherp geprijsd en werd na gede communicatie snel geleverd. Probleemloos!

Rich 05-08-2020

Super, laagste prijs die ik vond voor de Huawei P30 Pro, per ongeluk hoesje voor de lite versie besteld maar daarover werd ik meteen gebeld met controlevraag. Snelle levering en goede service.

B 03-08-2020

Snelle levering!
Ook goed geregeld als je niet thuis bent.
Alles tip top in orde, netjes verpakt

Ad 01-08-2020

Als reden hiervoor geven ze aan dat de verzegeling verbroken is.
Dit is misleiding na koop!
Ten eerste, 40% waarde vermindering binnen de termijn van herroepingsrecht is absurd!!
Ten tweede, wordt er gezegd tijdens onze mailverkeer, vanwege dat de verzegeling verbroken is, is het uitgesloten van de herroepingsrecht.
Mocht dit een reglement zijn van hun, dan horen ze dit ook expliciet te vermelden op hun website, wettelijk gezien. Noch onder het rubriek van 'retourneren', noch op het product pagina tref je dit soort waarschuwingen of mededelingen.
Derhalve valt dit dan ook onder misleiding.

Onder het rubriek 'retourneren' staat tevens het volgende vermeld:
‘Pak het product slechts in die mate uit of gebruik het alleen voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, moet u het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en indien mogelijk in de originele verpakking retourneren’

Om de smartwatch te kunnen beoordelen of het product naar je verwachtingen voldoet, moet de verzegeling van de verpakking verbroken worden. Hoe zou je het anders kunnen beoordelen?!

Wij zijn dan ook van mening dat wij voldaan hebben aan de hierboven vermelde criteria om het te retourneren cq omruilen. Maar helaas!

M.a.w, het is een bedrijf dat ze prijs-technisch gezien één van de goedkopere zijn maar, aftersales en omruiling/retourneren binnen de herroepingsrecht termijn is het een onbetrouwbare winkel!Een smartwatch wordt geweigerd om het te mogen retourneren cq. omruilen of, indien er akkoord gegaan wordt met 40% waardevermindering mag de smartwatch geretourneerd worden.
Als reden hiervoor geven ze aan dat de verzegeling verbroken is.
Dit is misleiding na koop!
Derhalve valt dit dan ook onder misleiding.

Onder het rubriek 'retourneren' staat tevens het volgende vermeld:

M.a.w, het is een bedrijf dat ze prijs-technisch gezien één van de goedkopere zijn maar, wat betreft aftersales en omruiling/retourneren binnen de herroepingsrecht termijn is het een onbetrouwbare winkel

Conny 28-07-2020

Gebeld naar de winkel met een aantal vragen over een product en werd super vriendelijk geholpen! Het feit dat ze ook een fysieke winkel hebben waar je eventueel terecht kan vind ik persoonlijk heel prettig. Artikel besteld en dezelfde dag nog verstuurd. Mede dankzij de pakketdienst het pakket de volgende dag ontvangen.

Marijke 28-07-2020

Ik ben zeer tevreden. De artikelen waren precies op tijd. Zelfs eerder qua tijd.

Huub 27-07-2020

goede kwaliteit snelle service op tijd levering uitstekend product voldoet aan onze verwachtingen

Jessica 24-07-2020

Scherpe prijs. Geen overbodige mailtjes. Netjes track 'n trace en precies volgens belofte de volgende dag geleverd (dat lukt niet elke webwinkel meer tegenwoordig!). De 9 is slechts omdat er vast altijd ruimte voor verbetering is, al zie ik het zo even niet.

Sanne van Ooijen 23-07-2020

De tablet S5e van Samsung was op dit moment het goedkoopste van alle website. Binnen 24 uur was het bij me thuis heel netjes en fijn bedrijf!

Essie 22-07-2020

Hele duidelijke site. Geleverd binnen de afgesproken tijd. Keurig verpakt. Deze shop was het voordeligste.

mepe 22-07-2020

prima shop met zeer goede omschrijving van een goed product.
Snelle levering en alles naar grote tevredenheid.

Remy 22-07-2020

Nieuwe rode I Phone online besteld .
Kreeg via de mail bericht dat de rode er niet was
Maar voor het zelfde geld een zwarte uitvoering kon krijgen
Dit bevestigd dat dit van onze kant in orde was .
En de volgende dag was de telefoon geleverd.
Dus ene dag besteld
Andere dag in huis