Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Wesley 15-02-2023

Ik heb de iPhone 14 pro besteld, levering was zeer snel en was ook de goedkoopste prijs!
Plaatsen van de bestelling ging vrij gemakkelijk.
Ik ben happy!

Jos R 09-02-2023

Bestelde samsung phone voor een scherpe prijs binnen twee dagen aan huis bezorgd.

Take 06-02-2023

Prima, snel verzonden en prima website. Alles is overzichtelijk te vinden en de keuze is erg groot.

Chris 04-02-2023

Ik kwam via Google uit bij Phonemarket.nl. De bestelling plaatsen, de communicatie daarna verliep prima. Ik zou de volgende keer weer bij Phonemarket bestellen.

Ricardas 04-02-2023

Alles was prima. Ze brachten het snel binnen, ik moest het ondertekenen. Ik vind het betrouwbaar en veilig.

Lemmens 25-01-2023

's avonds besteld en volgende dag geleverd. Niets op aan te merken. Zoals het hoort!

A van den Berge 25-01-2023

was het goedkoopst bij jullie .snelle levering ,had hem de volgende dag in huis kan niet beter

Ben 24-01-2023

Super snel en exact de volgende dag geleverd. Heb een uitstekende ervaring met deze zaak gehad. Is zeker aan te bevelen.

aggy 18-01-2023

product snel ontvangen en netjes verpakt vond allen de grote van de doos erg overdreven gezien de grote van het product

Willem 16-01-2023

Al een tijdje was ik op zoek naar een nieuwe telefoon en ben viua Kieskeurig bij PhoneMarket uitgekomen. De levering was zoals beloofd de volgende dag.

Yvo 16-01-2023

Phonemarket heeft een duidelijke website, snelle levering en contact is goed

StevenW 12-01-2023

Bestelling ging soepel en makkelijk. Keurig aan huis bezorgd binnen de aangegeven tijd en nette communicatie

Aisha 12-01-2023

phonemarket.nl heeft een uitgebreid assortiment, zeer goed prijs en super snelle levering, zonder poespas. Heel tevreden en heel blij met mijn nieuwe Motorola !

Romka 10-01-2023

Makkelijk telefonisch bereikbaar, telefoon in prima staat, volgende dag geleverd. Top!

Maarten 10-01-2023

Vlotte levering. Doen wat ze beloven. Klinkt normaal, maar na een negatieve ervaring bij een andere (grote en bekende retailer/ webshop) een hele verademing! Ondersteuning voor Paypal zou nog wel fijn zijn.

Herman 09-01-2023

Gebruikersvriendelijk site en snelle en correcte levering. Ook over mijn contact dat ik per abuis het emailtje van PostNL had verwijderd werd snel gereageerd. Zeer tevreden!

Ensa 06-01-2023

Eerste keer bestelling geplaatst.
Snelle levering, bezorging ging mis maar was door een prima klantenservice zeer tevreden gesteld.
TOP !!

vdvh 05-01-2023

na lang nadenken toch overgestapt op een smartphone , aangezien ik al wat ouder ben vreesde ik er om dat hij ingewikkeld te bedienen zou zijn , maar niets is minder waar , eens je de apps beet hebt werkt deze Super makkelijk en snel makkelijk opplooien en goedkoper dan in de meeste elektronica zaken ( gekocht bij phonemarket .nl samsung z-flip 4 ) ook de levering was spectaculair in de namiddag besteld en de dag erna thuis geleverd in België dan nog .
het toestel heeft een opslag van 128 mb voor mij zeker voldoende , maar voor de jeugd onder ons zou ik de 253mb aanraden
een super service met een super toestel

Jolande 05-01-2023

makkelijk en duidelijke site om te bestellen. De volgende dag de bestelling binnen.

Ineke 04-01-2023

Prima service, goede prijs en snelle levering. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Ria 01-01-2023

Ik koos voor de voordeligste deal en daarom voor deze winkel. Omdat er voor mij onduidelijkheid was voor wat betreft de levering heb ik mijn vraag voorgelegd aan de klantenservice. Ik kreeg al dezelfde dag per e-mail een afdoende antwoord. Levering heeft volgens afspraak plaatsgevonden. Alles was perfect in orde. Het was zelfs zo dat 2 verschillende bestellingen in één verpakking geleverd werden. Scheelt verpakkingskosten en brandstof. Het artikel wordt alleen geleverd na het plaatsen van een handtekening, en mag alleen
afgeleverd worden bjj het afleveradres. dus dat geeft ook veiligheid. Kortom, ik ben 100% tevreden en beveel dit bedrijf graag aan.

AJS 24-12-2022

Overzichtelijk site met ruime keuze. Het product werd snel geleverd. Het pakketje werd keurig op de aangegeven tijd geleverd. IN de tussentijd werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling

Johan 24-12-2022

Prima prijs en kwaliteit. De telefoon is volgens afspraak geleverd en de service oogt professioneel, ondanks dat ik deze niet hebben hoeven te gebruiken. Een aanrader.

Marita 19-12-2022

Niet alleen genoeg goede info op de mooie, goedwerkende site. Maar ook snelle reactie op de mail en zelfs nog even na gebeld met een korte check vraag van hun kant. Kortom snelle service op maat maar ook bereikbaar!

Joannes 16-12-2022

Prima webshop, netjes geleverd binnen de 24 uur.
Het toestel was in nieuw en het werkt perfect.
Data overdragen van de ene naar de andere gsm was een fluitje van een cent.
De prijs was zo laag dat ik besloot om een tweede bij te bestellen voor mijn vriendin