Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

9,2 Lees 1938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Phonemarket.nl.

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 162 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ai 09-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Beter bestaat niet!

Wij hebben een Samsung Note 8 gekocht in de winkel. Ten eerste schrok ik van de prijs maar heel positief zo goedkoop dat ik dacht van dit kan toch niet voor een Note 8 gewoon 699 euro betaald terwijl het in een andere winkel begint vanaf 899 euro. Korting gekregen ook nog op screenprotector en een hoesje plus nog der op gezet en geplakt. Voortaan weet ik waar ik me telefoon moet kopen en repareren. Nogmaals heel erg bedankt!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk den Adel 09-05-2018 Via de website gekocht

Belofte maakt schuld

Zoals Phonemarket beloofd is ook daadwerkelijk gebeurd.
's middags een LG g6 zwart besteld die keurig netjes de volgende dag werd bezorgd.
Geweldige service.

Roesat 05-05-2018 Via de website gekocht

Prima winkel alles op orde en tijdige levering.

We waren op zoek naar een smartwatch voor onze zoon. Phonemarket bood deze het goedkoopste aan. Wel even aarzelen omdat we de firma niet kenden, maar dat is totaal niet nodig gebleken. Precies volgens bestelling geleverd, aangetekend en wel en in prima staat.

Daijo 05-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Goede shop, die goede producten verkoopt voor een goede prijs. Ik ben op Phonemarket terecht gekomen via 'prijs vergeleken' in google, daaruit bleek Phonemarket de goedkoopste. Na mijn bestelling geplaatst te hebben was het wel even zoeken waar ik terug kon inloggen op mijn account om naar 'mijn bestellingen' te gaan, misschien rechtsbovenaan het scherm een log in kader voorzien zou handig zijn daarvoor. Verder alles prima en tevreden klant, levering was ook mooi op tijd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Joke 05-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering

Ik was op zoek naar een tablet maar wist niet goed wat ik wou. Doordat de website een goed overzicht geeft was ik er al snel uit wat ik wilde hebben. de levering was snel en het product werd goed verpakt aangeleverd.

Rutger 05-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden met de aankoop

Ik was eerst wat terughoudend over het kopen van een dure Samsung Galaxy s9 via deze site, omdat ik niet bekend was met de site en het nieuws van de laatste weken over nepswebites gaf mij wat twijfel. Maar heb het toch gedaan vooral om de zeer aantrekkelijke prijs en ben dan ook zeer tevreden met mijn aankoop. De site is zeer overzichtelijk en producten zijn gemakkelijk te vinden. Ook de bevestiging kreeg ik direct per mail en de betaling ging soepel. Alleen kreeg ik geen mail van wanneer mijn bestelling werd geleverd en geen tracking nummer zoals werd beschreven op de site. De levering zou binnen 24 uur worden bezorgd en dit was gelukkig ook zo. Dus wat meer informatie over de levering in het vervolg zou wel handig zijn. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden over mijn aankoop, de smartphone was keurig verpakt in orginele verpakking.

hans 04-05-2018 Via de website gekocht

goed bedrijf, komt beloften na.

Ik heb een telefoon besteld. Telefonische navraag leverde een duidelijk antwoord op. De telefoon is op de aangegeven tijd geleverd.
Kortom, ondanks soms vervelende reviews, ik ben heel tevreden. Zowel met het artikel als met de afspraken. Enig minpuntje is dat er geen bevestigingsmail komt van je bestelling. Anders zou het een 10 zijn geweest.
Prijs/kwaliteit is uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

JKu 03-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Gemakkelijke website, scherpe geprijsde artikelen en snelle levering volgens de voorwaarden en afspraak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JHW 02-05-2018 Via de website gekocht

Snel en keurige levering

Gemakkelijke site, goede prijsaanbieding welke de bestelling soepel en de levering keurig laat verlopen.

? 02-05-2018 Via de website gekocht

Best tevreden

Gekocht bij Phone market omdat ze het goedkoopst waren.
Website is duidelijk, levering snel, zoals beloofd.
Jammer dat handleiding in het italiaans was.

PhoneMarket 02-05-2018 Via de website gekocht

Volledig tevreden over PhoneMarket

De website is helder en overzichtelijk. We bestelden een tablet. De bestelling is snel, netjes en correct afgehandeld. Voor ons de beste deal.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ordernr.: 1150633 30-04-2018 Via de website gekocht

Wel betaald, niet geleverd

Op 27 april 2018 om 12:06 uur 2 Google Pixel 32GB smartphone's besteld en met iDeal betaald (ordernr.: 1150633). Zou binnen 24 uur bezorgd worden (zie site). Ontving geen Track&Trace-code. Op 30 april 2018 nog niets ontvangen. PhoneMarket reageert niet op mijn mails. Onbetrouwbare toko.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Phonemarket.nl 01-05-2018

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review.

Jammer dat u ons een ''onbetrouwbare toko'' vindt. 27 April was het koningsdag. Op Koningsdag werken de meeste bedrijven niet! Onze vervoersbedrijf PostNL werkte die dag ook niet.
Hierdoor konden wij uw pakket niet op vrijdag opsturen maar pas op Maandag. PostNL levert niet op Maandag! Hierdoor is het dus normaal dat PostNL onze bestellingen op Maandag ophaalt en op dinsdag bij al onze klanten levert. Wat betreft de Track&Trace code, PostNL verstuurt de Track&Trace codes. Hier kunnen wij dus niks aan doen als u het niet hebt ontvangen.

Nu vind ik het raar dat u uw pakket vandaag hebt geweigerd aan de deur? Maar goed dat terzijde, zodra wij uw retourzending ontvangen, zullen wij dit crediteren voor u.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hans.

Antoinette van L 28-04-2018 Via de website gekocht

duidelijke site, goede prijs!

Ik zocht een IPhone 8 plus en kwam op Phonemarket terecht.
Goede prijs, overzichtelijke site en snelle levering!

Mart 26-04-2018 Via de website gekocht

Helder aanbod, snelle levering en concurerende prijs

Ik zocht een iPhone 6 met de juiste kleur en geheugen en kwam zodoende uit bij Phonemarket.
De prijs was concurrerend en de belofte " voor 17 uur bestelt, morgen in huis ".
Dat laatste klopte, incl. track & Trace melding, dus helemaal happy !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annelies 26-04-2018 Via de website gekocht

Redelijke prijs en zo in huis!

Makkelijke site, redelijke prijs, artikel werd de volgende dag geleverd, alles zag er netjes uit. Aanrader.

R. Jansen 26-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

De producten ziin niet duur vergeleken met andere web shops en het product is volgens opgegeven aflever tijd af geleverd

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cor 18-04-2018 Via de website gekocht

Zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Heb ik ook gedaan!

Goedkoopste en snelle service. Echt aan te raden. Vrienden hebben ook het voornemen daar te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Ria Bennebroek 18-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service Phonemarket

Slechte service. "Oririgele" Apple snoer laadde ipad niet op. Teruggestuurd naar Phonemarket (zelf verzendkosten betaald). Antwoord: snoer werkt goed, maak maar weer verzendkosten over en wij sturen het snoer naar u terug. Wat een zeer slechte service!!!!!!!!

Officiele reactie van Phonemarket.nl 19-04-2018

Geachte klant,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij verkopen alleen maar originele producten van Apple met de volledige fabrieksgarantie van 6 maanden.

Na het uittesten van de kabel merkten wij dat de kabel geen mankementen bevatte en dus gewoon optimaal werkt.

Als wij opgemerkt hadden dat de kabel niet werkte, hadden wij de kabel omgeruild, gratis terug verstuurd en de verzendkosten voor het terugsturen vergoed.

Wij hebben aangegeven dat u voor bewijs langs kunt komen op ons filiaal waarbij we u aan kunnen tonen dat de kabel gewoon werkt.
Daarbij is het voor ons niet relevant om klanten te belazeren voor een kabeltje van circa: €15,-.

Wij hopen u hiermee dan ook voldoende te hebben geïnformeerd.

Team PhoneMarket.nl

Ria van werkhoven 14-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service,site is duidelijk en aan de afspraak gehouden!!!!! Op tijd geleverd!. Zeker aan te raden

Els D. 11-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service)

Voor deze shop gekozen omdat ik wist welke telefoon ik wilde hebben en phone market was het goedkoopste volgens kieskeurig voor 6 uur besteld de volgende dag in huis top!!.de dag daarna door phone market gebeld of alles goed was verlopen dit is service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Baukje 11-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goedkoopste aanbod en snelle service. Zocht met spoed een nieuwe iPhone omdat mijn oude kapot ging en heb keus gemaakt op prijs en levering

G.Colbers 09-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Op donderdag na 18:00 besteld zaterdag in huis tevreden of de levering en de afhandeling. Het enigste min punt is dat je geen mail krijgt dat het pakket verzonden is kreeg ik via de app van de post zelf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 09-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en goedkoop

Omdat phonemarket de goedkoopste aanbieder was daar besteld. Volgende dag pakketje in huis. Ik wilde nog een hoesje en twijfelde over die aankoop, ik dacht ik bel de winkel. Gelijk goed te woord gestaan en kreeg het hoesje ook een dag later binnen. Top!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John Koopman 08-04-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Heb 2 smartphones die ik wilde hebben gekocht bij Phonemarket omdat de prijs stuk lager was dan bij andere aanbieders.
De toestellen werden de volgende dag geleverd. Dus daarom een dikke 👍 voor Phonemarket.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Femmy 05-04-2018 Via de website gekocht

zeer, maar dan ook zeer slechte service

Produkt retour gezonden. Geen reactie ook niet na meerdere mails. In telefoongesprek kunnen ze niets uitzoeken, kunnen ook niet doorverbinden naar de afdeling retour (hebben geen telefoon). Laatste telefoongesprek vriendelijke meneer die weet te vertellen dat er niets aangekomen is. Dit voelt echt niet pluis!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

OM 05-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service, sterk af te raden

Telefoon besteld, echter nooit iets ontvangen. Annuleren werd niet geaccepteerd, zou bij leverancier fout zijn gegaan, dus ik moet wachten en geduld hebben. 2weken later geen enkel bericht, reageren ook niet meer op mijn email(s). Als het goed gaat is het bedrijf vast en zeker prima, als het fout gaat ben je de pineut en is het zeer de vraag of je bestelling überhaupt nog aankomt. Ik zou het iedereen sterk afraden hier te bestellen, voldoende telefoonwinkels met een goede service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Phonemarket.nl 04-04-2018

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw review. Helaas komt uw klacht ons niet bekend voor. Door uw naam 'OM' weten wij ook niet wie u precies bent. Zou u ons kunnen voorzien van een bestelnummer per mail zodat wij u verder kunnen helpen?
Ons e-mailadres is Info@phonemarket.nl.

Hopend op een zo spoedig mogelijke oplossing,

Team Phonemarket.

OM 05-04-2018

Geachte Phonemarket,

Dit is exact wat ik bedoel. Ik heb u gemaild op bovenstaande emailadres, echter laat u wederom niets van u horen. Ik hoop ook zeer dat we spoedig tot een mogelijke oplossing komen.

OM 06-04-2018

Beste lezer,

Uiteindelijk gebeld door een medewerker van phonemarket die aangaf de zaak nauwkeurig op te pakken, vertraging/gebrek aan levering in dit geval bij postNL, waar phonemarket zelf weinig invloed op heeft. Service van deze specifieke medewerk nuttig en bruikbaar, geeft vertrouwen dat we tot een acceptabele oplossing komen.

Ann 04-04-2018 Via de website gekocht

Service : een topper

We hebben de shop gekozen omdat deze het voordeligste was. Bestellen ging vlot. De bevestingsmail volgde vlug en enkele dagen later had ik mijn gsm in handen. We werden ook nog gecontacteerd om te horen of alles vlot was verlopen. Van een ZEER GOEDE SERVICE gesproken.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christine Soeteman 02-04-2018 Via de website gekocht

Excellente klantbehandeling

We hebben een nieuw toestel genaamd de Samsung A8 besteld, deze werd keurig volgens berichtgeving geleverd. Een dag later werden wij keurig door de winkel gebeld met de vraag of alles naar tevredenheid was verlopen en of zij nog wat kunnen betekenen voor ons. Prima after sales service gebeurd helaas te weinig. TOP gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Oldtimer 30-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon een toffe winkel

Ik had eerst nog wat vragen over de Samsung S3+4G alvorens ik die zou aanschaffen , dus ik in de telefoon.
Ik werd vrijwel direct te woord gestaan op een uiterst correcte manier en mede daardoor overgegaan tot de aanschaf.
De volgende dag zonder mankeren in huis Toppy dus.

Anne 29-03-2018 Via de website gekocht

PhoneMarket

Handige website met ruime een ruim aanbod en goede prijzen!
Mobiel meteen de volgende dag in huis!
Enorm tevreden.

Ildikó Pötörke 29-03-2018 Via de website gekocht

De volgende dag in huis!

Deze winkel was een paar Euro goedkoper, maar belangrijker was de mogelijkheid een adequaat hoesje aan te schaffen. Gemak!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter 17-03-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Op donderdagavond iPhone SE besteld en betaald. Aangeboden voor € 307 maar moet om onverklaarbare reden €312 afrekenen. Telefoon op voorraad maar op zaterdag nog niets ontvangen. Om te kijken wat de status van de bestelling is maak ik een account aan. Daar staat dat er geen bestellingen zijn, terwijl ik heb besteld en betaald. Om navraag te doen middels live-chat op zaterdag blijkt dit ook niet te werken. Dus nu maar afwachten tot maandag en hopen dat het goed komt. Kunnen veel beloftes niet nakomen.

Delight 07-03-2018 Via de website gekocht

Gweldige service en laagste prijs!!

Gisteren 2 stuks iphone 5se gekocht. Vandaag was de prijs 4 euries per stuk goekoper. Na contact werd er gewoon 8 euries teruggestort op mijn rekening. Kijk; das nou service met een S

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Berend 05-03-2018 Via de website gekocht

Zeer trage levering

Heb op donderdag ochtend rond 10 uur een hoesje besteld voor me telefoon met de hoop dat het de zelfde dag nog binnen zou zijn. Heb op maandag laat in de middag me pakketje pas binnen gekregen. Dit is geen service voor een onderneming van tegenwoordig. Zeer spijtig dus. Bestel volgende keer wel ergens anders, waar snelle levering WEL mogelijk is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Theo 27-02-2018 Via de website gekocht

Snlle levering

Besteld op vrijdagavond, levering al op maandag. Sneller dan verwacht en aangekondigd! Product goed verpakt zodat het onbeschadigd aankwam.

Anita 27-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Ik heb een iphone 6s gekocht. Ik Kwam op deze site terecht via kieskeurig.
Daarna was de keuze snel gemaakt. Alles is goed en snel verlopen. Snelle levering en zelfs telefonisch contact achteraf.

joao 24-02-2018 Via de website gekocht

replica producten

kocht op phonemarkt.nl apple earpods maar deze liepen niet eens synchroon een had een k*t geluid. ik heb prince nog nooit zo valse horen zingen als door deze oordopen.

Daniel Rozehart 24-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Ik wou een huawei p10 lite bestellen. Na veel research om de beste prijs te vinden, kwam ik uit bij phonemarket.nl. Ik moet toegeven dat ik in het begin sceptisch was, omdat ik nog nooit van de site gehoord had. Door het feit dat ze fysieke winkels hebben en na het lezen van reviews had ik de besluit genomen om de telefoon via de website te bestellen. Wat een top service! Ik had mijn telefoon 23.00 besteld en het werd conform afspraak de volgende dag geleverd.

Frans 19-02-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service/geen service

Wij hebben 15-12-2017 een telefoon besteld. Deze is nooit afgeleverd.zeker vijf maal gebeld steeds de medeling dat ze de vraag neergelegd hebben bij de vervoerder, geen reaktie.
De bestelling via de mail op 23-01-2018 geannuleerd,geen reaktie.
Wederom 2x gebeld,geen reaktie,terwijl gezegd is dat wij binnen 24 uur een email ter bevestiging krijgen. Maandag 19-02-2018 gebeld kantoor gesloten,tijd 10.34 uur???

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

nee 07-02-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb begin december een telefoon bij hun besteld met hoesje en screenprotector. Dit was er erg snel dus wat dat betreft was het helemaal top. Tot dat ik het pakket open maakte en ik de inhoud bekeek, er was een screenprotector voor een verkeerde telefoon geleverd. Bij de meeste winkels is dat geen probleem, dan geef je dat aan en krijg je alsnog de goede toe gestuurd. Echter bij deze winkel mocht ik het foute product opsturen en dan gingen hun erna kijken en zouden nog iets laten horen. Nu inmiddels is het Februari, 8 mails verder en is er nog niets gebeurd en reageerd de winkel niet meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

heelontevreden.nl 26-01-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Levering was 3 dagen te laat dan beloofd, dit had onhandige gevolgen. De security tape zat los. Toen ik de telefoon uit het doosje haalde zat het scherm er los in zowat. En het ergste is dat als je contact probeert op te nemen dat ze niet tot nauwelijks reageren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Doornkamp 23-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering maar zeer slechte service en bereikbaarheid

10 -1 een Huawei mate 10 lite besteld, deze werd netjes geleverd 11-1.
Na het openen van het doosje kwam ik tot de conclusie dat de backcover ontbrak die bijgeleverd zou horen te zijn. Direct een mail gestuurd hierover. Dag erna antwoord terug : heeft u wel goed gekeken? Zelfde dag antwoord terug gestuurd: ja goed gekeken, cover ontbreekt. Dag later antwoord terug: heeft u het bestelnummer? Zelfde dag bestelnummer gemaild. 3 dagen later antwoord : kunt u een foto maken van de inhoud van het pakketje? Zelfde dag foto gemaild. Tot op de dag van vandaag nog geen antwoord. Vandaag gebeld, nummer is niet bereikbaar. Na 1,5 week nog geen steek verder. Zo'n slechte service heb ik nog nergens gehad. Afgelopen weekend via de chat contact gehad met een medewerker die mij beloofde dit weekend te laten weten of ze nog aan een cover konden komen. Het is nu dinsdag en weer geen reactie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Klantenservice

Vertrouwd gemak dient de mens 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service van deze tijd

Via internet besteld.
Prima overzichtelijke site en scherpe prijzen.
Maar ook de bezorgdienst "red je pakketje" was uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T Jansen 09-01-2018 Via de website gekocht

Scherpe tablet aanbieding,, en supersnelle levering

Na lang zoeken en shoppen naar een 4g/lte tablet voor navigatie op vrachtauto, kwam PhoneMarket met absoluut laagste prijs uit de bus, een Huawei t2 7.0.
Dan ook nog de vandaag (ik besteld 19:05) besteld, morgen in huis belofte...
En JA, volgende dag om 21:20 in huis, en een paar dagen later nog een belletje met de vraag of je het op tijd hebt ontvangen en tevreden bent. Kan niet anders zeggen : wat ze beloven doen ze !!!!

Henk-Jan 05-01-2018 Via de website gekocht

let op, doet niet mee aan promoties van Samsung

Snelle levering, voldoende communicatie, scherpe prijs.

Helaas doet Phonemarket niet mee aan de cashbackactie van Samsung, waardoor artikelen goedkoper bij een andere winkel kunnen worden gekocht. Toegegeven, er staat bij het artikel ook niet dat er een cashback actie is, maar toch...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Rianne 30-12-2017 Via de website gekocht

prima service

De zeer gunstige prijs en de snelle levering die op de site staat vermeld. Ook dat je nog gebeld wordt of alles naar wens is gegaan

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AJM 29-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

13 dec een Huawei p10 lite blauw besteld en betaald en na 20 mailtjes dat pakket nog steeds niet in huis ik begrijp niet waarom het bij andere wel lukt en bij mij niet als je tenminste de reviews leest van andere bestellers

Officiele reactie van Phonemarket.nl 30-12-2017

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Allereerst wil ik u erop attenderen dat wij de afgelopen weken wat nare ervaringen hebben gehad met vermiste pakketten.

Echter na onderzoek, wat uiteraard wat tijd vergt, hebben wij dit bevestigd gekregen. Hierdoor hebben wij nieuwe leveringen voort gezet of waar nodig creditaties verricht.

Pakketten worden altijd verzekerd opgestuurd, dus krijgt u hoe dan ook waar u recht op heeft.

Echter zien wij geen naam staan bij uw review, dus komt uw klacht ons niet bekend voor. Zou u ons een mailtje kunnen sturen naar info@phonemarket.nl

Alvast bedankt!

Team PhoneMarket.nl

Cocky 28-12-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Ik heb voor Phonemarket gekozen omdat deze de beste prijs had. Ik ben een zeer tevreden klant, het werd snel verstuurd, ik werd op de hoogte gehouden waar mijn bestelling zich bevond. En uiteindelijk op tijd afgeleverd.

Tanja 27-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en nette afhandeling.

2 weken geleden een Samsung A5 besteld, ik kreeg meteen een bevestigingsmail en dezelfde avond nog een mail betreft de bezorging. De volgende avond werd de telefoon al bezorgd zoals aangegeven. Netjes verpakt. Een paar dagen later ook gebeld door Phonemarket of de mobiel goed en op tijd geleverd is en of alles naar wens was. Heel netjes. Ik ben erg tevreden over de bestelling/zending!

Kajo 24-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede Track & Trace

Huawei P10- Lite via de website besteld voor mijn dochter.
Zeer goede Track & Trace, waarbij de tijdzone steeds kleiner wordt en dus duidelijker hoe laat de pakketbezorger aan de deur staat.
Dochter dolblij dat ze het in huis heeft voor ze op vakantie gaat.
Verder dus snelle service, goed verpakt, dus niets te klagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -